Οι Εκθέσεις & Τα Συνεργεία Citroen Παραμένουν Σε Πλήρη Λειτουργία

 


  H Citroën απο το 1919 ειναι παντα διπλα στους πελατες της, σε ευκολες και σε δυσκολες στιγμες. O ανθρωπινος παραγοντας ειναι παντα στο επικεντρο των αποφασεων της Μαρκας. Η υγεια ολων ειναι η κυρια προτεραιοτητα μας. Η αριστη εξυπηρετηση των πελατων, αποτελει για τη Citroën αδιαπραγματευτη αρχη και σε αυτη τη δυσκολη περιοδο για ολους, οι υπηρεσιες των Πωλησεων οσο και του After Sales παραμενουν σε πληρη λειτουργια. Ειμαστε παντα στη διαθεση των πελατων για να εξυπηρετησουμε και να απαντησουμε στις ερωτησεις και στα αιτηματα τους, θελοντας να διατηρησουμε τον προνομιακο δεσμο που εχει δημιουργηθει. Ειμαστε οσο πιο κοντα μπορουμε, αλλα παντα σε αποσταση ασφαλειας, ακολουθωντας τις νεες τεχνολογιες. 

 

 


  

  Στη Citroën βρισκομαστε παντα κοντα στις αναγκες των πελατων, γιατι αυτες ειναι η πηγη εμπνευσης μας. Οι πελατες εχουν τη δυνατοτητα επικοινωνιας μαζι μας απο το σπιτι τους, ακομα πιο ευκολα, μεσα απο τις διαδραστικες υπηρεσιες που παρεχουμε.

 

  Οι πελατες μπορουν να ζησουν μια νεα εμπειρια, με live chat και βιντεο κλησεις, απλα με ενα κλικ στις εφαρμογες WhatsApp, Viber, Skype, Messenger.

 

  Μια vitual ξεναγηση σε μια απο τις Εκθεσεις Citroën, μιλωντας με εναν αντιπροσωπο μας, θα σας δωσει τη δυνατοτητα να ανακαλυψετε τα νεα μας μοντελα και να τα δειτε σαν να ειστε εκει. Επισης, θα μπορεστε να ζητησετε προσφορα η να κλεισετε ραντεβου για test drive η service πιο ευκολα απο ποτε μεσα απο την δωρεαν εφαρμογη “MyCitroën”.

 

  Σε αυτη τη δυσκολη για ολους μας χρονικη περιοδο, η Citroën με την επιχειρησιακη συνεπεια που τη διακρινει, εχει θεσει σε ισχυ απο την πρωτη κιολας στιγμη την παροχη καινοτομων διαδικτυακων υπηρεσιων. Η εικονικη διαμορφωση του οχηματος που σας ενδιαφερει (configurator), σας δινει τη δυνατοτητα με πολυ απλα βηματα να επιλεξετε το μοντελο, τον εξοπλισμο, αλλα και τα ακριβη χαρακτηριστικα του αυτοκινητου της αρεσκειας σας. Στη συνεχεια μπορειτε να την αποθηκευσετε και να απευθυνθειτε στο Επισημο Δικτυο Διανομεων της Citroën σε ολη την Ελλαδα.

 

  Oι υπηρεσιες After Sales παραμενουν σε πληρη λειτουργια, ενω ταυτοχρονα δινουν λυσεις για την περαιτερω διευκολυνση των πελατων. Η υπηρεσια Online Booking η οποια ειναι διαθεσιμη ειτε στην εφαρμογη για “MyCitroen” η στην ειδικη ενοτητα στο website της Citroën, δινει τη δυνατοτητα να κλεισετε ραντεβου στον Επισημο Επισκευαστη Citroen της επιλογης σας ευκολα και γρηγορα μεσα απο το Smartphone, το Tablet η τον Υπολογιστη, απο την ανεση του σπιτιου σας.

 

  Η χρηση του website (Citroen Online Booking), καθως και της εφαρμογης “MyCitroen” (διαθεσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δινει προσβαση στις κρατησεις και τον προγραμματισμο των ραντεβου, προκειμενου να πραγματοποιηθει συντηρηση η καποια επισκευη, κατα τη διαρκεια ισχυος των περιοριστικων μετρων που αφορουν στην κυκλοφορια των πολιτων.

 

  Η Citroën προσφερει τους παραπανω τροπους επικοινωνιας και προγραμματισμου των ραντεβου για τακτικη συντηρηση, επιθεωρηση, ελεγχο η επισκευη του αυτοκινητου, δινοντας λυσεις σε καθε αναγκη μεσα στο πλαισιο των μετρων του περιορισμου των μετακινησεων. Η αριστη και απροσκοπτη εξυπηρετηση των πελατων της Citroën ειναι ενα απο τα σημαντικοτερα μεληματα για την εταιρεια, σε καθε περιπτωση.

 

  Για περισσοτερες πληροφοριες, επισκεφθειτε το Επισημο Δικτυο Διανομεων CITROËN η την ιστοσελιδα www.citroen.gr .

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!