Αυτά είναι τα νέα Audi Q4 e-tron & Q4 Sportback e-tron

Αυτα ειναι τα νεα Audi Q4 e-tron & Q4 Sportback e-tron

[ad_1]

 


  Η Audi αποκαλυψε τα Q4 etron και Q4 Sportback etron, τα πρωτα της ηλεκτρικα μοντελα στην compact SUV κατηγορια.
Απολυτα χρηστικα, εξοπλισμενα με τις πλεον προηγμενες τεχνολογιες, μεταφερουν
το προχωρημενο
design των πρωτοτυπων που παρουσιασε η μαρκα το 2019 στην
παραγωγη και προσφερουν συναρπαστικη οδηγηση χωρις εκπομπες ρυπων. Ακρως
εντυπωσιακα στην οψη και την αισθηση, εξαιρετικα ευρυχωρα στο εσωτερικο και με
πρωτοποριακες λυσεις στον ελεγχο, τον χειρισμο, τις οθονες και τα συστηματα
υποβοηθησης οδηγου. Η
headup οθονη επαυξημενης πραγματικοτητας, συνδεει τον εικονικο
με τον πραγματικο κοσμο με εναν εντελως νεο τροπο. Η γκαμα περιλαμβανει τρεις
εκδοσεις κινητηριου συστηματος, με επικεφαλης ενα μοντελο
quattro με μεγιστη ισχυ 220 kW (299 PS). Χρονος φορτισης περιπου δεκα λεπτων παρεχει αρκετη
ενεργεια για καλυψη περιπου 130 χιλιομετρων (
WLTP). Το πισωκινητο Q4 40 etron επιτυγχανει αυτονομια εως και 520 χιλιομετρα στον κυκλο WLTP. Οι πωλησεις του μοντελου στην Ευρωπη ξεκινουν το
καλοκαιρι.


  Με τα Q4 etron και Q4 Sportback etron, η Audi κανει το επομενο βημα στη σχεδιαστικη γλωσσα των
ηλεκτρικων της μοντελων. Εντυπωσιακες αναλογιες με κοντους μπροστινους
προβολους, μεγαλους τροχους και δυναμικα τονισμενες, καθαρες γραμμες. Στο
Audi Q4 Sportback etron, η ιδιαιτερα χαμηλη γραμμη οροφης με κουπε σχημα
καταληγει σε ενα σπορ πισω μερος, με την αεροτομη εδρασμενη βαθια στο παραθυρο
δυο τμηματων. Ο προοδευτικος και συγχρονος σχεδιασμος ειναι τυπικος
Audi, τοσο λειτουργικος οσο και αεροδυναμικος: το Q4 etron επιτυγχανει συντελεστη οπισθελκουσας Cd 0,28 ενω το Sportback φτανει σε ακομη χαμηλοτερη τιμη, με συντελεστη
οπισθελκουσας 0,26.



  Προαιρετικα
διαθεσιμοι προβολεις
LED Matrix, φωτιζουν παντα το δρομο οσο πιο φωτεινα γινεται χωρις
να ενοχλουν αλλους χρηστες του δρομου. Σε παγκοσμια πρωτη, ο οδηγος μπορει να
επιλεγει μεταξυ τεσσαρων φωτιστικων υπογραφων για το αυτοκινητο, απο το συστημα
αφης
MMI. Στο
πισω μερος, μια λωριδα φωτος συνδεει τα φωτιστικα σωματα μεταξυ τους. Τα
μοντελα προσφερονται σε οκτω διαφορετικα χρωματα, συμπεριλαμβανομενης της νεας
μεταλλικης αποχρωσης
aurora. Οι εκδοσεις εξοπλισμου ειναι η basic, η advanced και η
S line.

  Με μηκος 4,59
μετρα, οι εσωτερικοι χωροι – με την απουσια κεντρικης σηραγγας  – ξεπερνουν τα ορια της κατηγοριας και
συγκρινονται με την κατηγορια των
SUV μεγαλου μεγεθους. Ολοι οι επιβατες επωφελουνται απο το
πλεονεκτημα της ΜΕΒ, της αρθρωτης πλατφορμας του
Volkswagen Group ειδικα για την ηλεκτροκινηση. Οσον αφορα τους
εσωτερικους αποθηκευτικους χωρους, υπαρχουν διαθεσιμα περιπου 25 λιτρα και στις
υποδοχες στο πανω τμημα των θυρων, αποθηκευονται ανετα φιαλες ενος λιτρου.



  Αναλογα με τη
θεση των πισω καθισματων, ο ογκος του χωρου αποσκευων ειναι 520 εως 1.490 λιτρα
στο
Q4 etron και 535 εως 1.460 λιτρα στο Sportback. Και τα δυο μοντελα μπορουν να ρυμουλκησουν
ρυμουλκουμενα με βαρος εως και 1.000 κιλα (με φρενα, με κλιση 12%), με τις
εκδοσεις
quattro να
μπορουν ακομη να φτασουν εως και 1.200 κιλα.

  Τα δυο μοντελα
διακρινονται για τη μεγαλη αυτονομια τους. Το
Q4 40 etron εχει αυτονομια εως και 520 χιλιομετρα (WLTP) με μια μονο φορτιση μπαταριας. Χαρη στη μεγιστη
χωρητικοτητα φορτισης 125
kW, σε ιδανικες συνθηκες μπορει να φορτισει αρκετη ενεργεια
για να διανυσει περιπου 130 χιλιομετρα (
WLTP) σε μολις 10’. Χρησιμοποιωντας την εφαρμογη myAudi, ο ιδιοκτητης μπορει να ελεγξει τη φορτιση η και τον
κλιματισμο εξ αποστασεως, απο το
smartphone του.



  Το εσωτερικο του Audi Q4 etron και του Q4 Sportback etron ειναι ιδιαιτερα ευρυχωρο και ευαερο. Ο πινακας οργανων,
στραμμενος προς τον οδηγο, ενσωματωνει δυο οθονες, οι οποιες ειναι ταυτοχρονα ιδιαιτερα
σχεδιαστικα στοιχεια. Το διακοσμητικο πλαισιο επενδυσης στην πλευρα του
συνοδηγου διατιθεται προαιρετικα με ενα καινοτομο «τεχνητο υφασμα» που περιεχει
ενα ποσοστο ανακυκλωμενων υλικων. Ενα ξεχωριστο οριζοντιο πανελ φιλοξενει τον
μικρο μοχλο επιλογης των ταχυτητων. Ταπετσαρια καθισματων που περιεχει μεγαλες
ποσοτητες ανακυκλωμενου πολυεστερα διατιθεται για το σπορ εσωτερικο της σειρας
S. Για καθε θεση χρησιμοποιουνται περιπου 26 ανακυκλωμενες
φιαλες
PET 1,5
λιτρων.

  Εντελως
καινουργιο ειναι το πολυλειτουργικο τιμονι με τις απροσκοπτες επιφανειες αφης,
που χρησιμοποιει ο οδηγος για τον ελεγχο του ψηφιακου πινακα οργανων. Το
Infotainment και η πλοηγηση λειτουργουν κυριως χρησιμοποιωντας την
κεντρικη οθονη αφης
MMI, η
οποια θα ειναι επισης διαθεσιμη σε μεγεθος 11,6 ιντσων προς το τελος του ετους.
Ο φυσικος ελεγχος φωνης παρεχει την τριτη λειτουργικη διεπαφη.



  Προαιρετικα, τα Audi Q4 etron και Q4 Sportback etron μπορουν να εξοπλιστουν με μια αλλη σημαντικη καινοτομια
– την οθονη
headup επαυξημενης πραγματικοτητας. Προβαλλει τις πληροφοριες
που παρεχονται απο ορισμενα απο τα συστηματα υποβοηθησης οδηγου και τα συμβολα
πλοηγησης στον πραγματικο εξωτερικο κοσμο, στο οπτικο πεδιο του οδηγου. Αυτες
οι πληροφοριες προβαλλονται δυναμικα σε εναν ευρυ χωρο, οπου εμφανιζονται ως
μια αιωρουμενη εικονα σε αποσταση περιπου δεκα μετρων η περισσοτερο απο τον
οδηγο – δημιουργωντας ενα συναρπαστικο αποτελεσμα.

  Τα Audi Q4 etron και Q4 Sportback etron προσφερουν μια πληρως ψηφιακη εμπειρια χρηστη. Το πακετο
ενημερωσης/ψυχαγωγιας στο ηλεκτρικο
compact SUV ειναι δομημενο σε τρια επιπεδα – απο MMI σε MMI plus εως MMI pro. Διατιθενται διαφορες λειτουργιες αναλογα με το επιπεδο
διαμορφωσης, συμπεριλαμβανομενης της
headup οθονης επαυξημενης πραγματικοτητας και του Audi virtual cockpit plus. Τα προαιρετικα επιπεδα παρεχουν τις διαδικτυακες
υπηρεσιες του
Audi connect, συμπεριλαμβανομενου του εξυπνου σχεδιασμου διαδρομων etron για την επεξεργασια της βελτιστης διαδρομης που λαμβανει
υπ’ οψη της τη δημοσια υποδομη φορτισης. Για
premium ηχο, φροντιζει ενας νεος συνεργατης ιδιαιτερα δημοφιλης
στη νεες γενιες φιλων του ηχου υψηλης πιστοτητας – το ηχοσυστημα της
Sonos που συνδυαζει το lifestyle, την
τεχνολογια και το
design σε μια νεα διασταση.



  Ειναι πολυ
σημαντικο οτι τα
Audi Q4 etron και Q4 Sportback etron ανταποκρινονται και καλυπτουν  προσδοκιες πολυ διαφορετικων ομαδων πελατων –
απο τους αστικα κυριως κινουμενους εως τους πολυταξιδευτες. Διαθεσιμες δυο
εκδοσεις μπαταριας και τρεις εκδοσεις ισχυος. Η συμπαγης μπαταρια για το
Q4 35 etron εχει καθαρη ενεργειακη χωρητικοτητα 52 kWh (55 kWh ακαθαριστο), ενω οι τιμες για τη μεγαλη μπαταρια στο Q4 40 etron και Q4 50 etron quattro ειναι 77 (82) kWh.

  Το Q4 35 etron και το Q4 40 etron εχουν εναν ηλεκτροκινητηρα που κινει τους πισω τροχους,
με εξοδο 125
kW (170
PS ) και 150 kW (204 PS) αντιστοιχα. Η κορυφαια εκδοση Q4 50 etron quattro εχει δυο ηλεκτροκινητηρες για την ηλεκτρικη τετρακινηση quattro. Προσφερουν μεγιστη ισχυ 220 kW (299 PS), η οποια εξασφαλιζει επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε μολις
6,2 δευτερολεπτα και ηλεκτρονικα περιορισμενη τελικη ταχυτητα 180 χλμ./ωρα. Για
μεγαλυτερο βαθμο ενεργειακης αποδοσης, ο κινητηρας στον μπροστινο αξονα
ενεργοποιειται μονο οταν απαιτειται υψηλη ισχυς η ισχυρη προσφυση. Ενας αλλος
σημαντικος παραγοντας στην εξοικονομηση ενεργειας κατα την οδηγηση ειναι η εξυπνη
ανακτηση, η οποια ενσωματωνει επισης στοιχεια πλοηγησης και τοπογραφικα
δεδομενα.



  Η προαιρετικη
αντλια θερμοτητας χρησιμοποιει την απορριπτομενη θερμοτητα απο τις μοναδες
υψηλης τασης και τον αερα περιβαλλοντος για τον ελεγχο του κλιματος στο εσωτερικο.
Αυτο συμβαλλει στην αυξηση του βαθμου ενεργειακης αποδοσης, ειδικα σε
μεγαλυτερες διαδρομες.

  Τα δυο νεα
ηλεκτρικα
SUV της Audi μπορουν να φορτιστουν με διαφορα επιπεδα ισχυος
χρησιμοποιωντας εναλλασσομενο ρευμα (
AC) η συνεχες ρευμα (DC) αναλογα με την μπαταρια. Η συμπαγης μπαταρια μπορει να δεχθει
εως και 7,4
kW
φορτιση
AC και
εως 100
kW οταν
χρησιμοποιειται φορτιση
HPC (φορτιση υψηλης ισχυος) με συνεχες ρευμα. Ως στανταρ, η
μεγαλυτερη μπαταρια επιτρεπει εως και 11
kW με AC και εως και 125 kW με HPC.



  Η μπαταρια υψηλης
τασης των
Audi Q4 etron και Q4 Sportback etron βρισκεται τοποθετημενη μεταξυ των αξονων, εξασφαλιζοντας
χαμηλο κεντρο βαρους και ισορροπημενη κατανομη μαζων. Τα συστηματα ελεγχου για
την κινηση και την αναρτηση συνεργαζονται στενα – η οδηγηση των
compact
ηλεκτρικων
SUV
ειναι ασφαλης, σπορ και ανετη ταυτοχρονα.

  Προαιρετικα, η Audi θα παρεχει μια σπορ αναρτηση για ολες τις εκδοσεις Q4 etron που χαμηλωνουν το αμαξωμα κατα 15 χιλιοστα (στανταρ
χαρακτηριστικο στην
S line). Επιπλεον, μπορει να εγκατασταθει το συστημα Audi drive select με διαφορετικα προφιλ οδηγησης (στανταρ στο Sportback), οπως και το προοδευτικο τιμονι, το οποιο λειτουργει
ολο και πιο αμεσα καθως αυξανεται η γωνια διευθυνσης (ως στανταρ στα μοντελα
quattro). Η αναρτηση με ελεγχο αποσβεσης – μια επιλογη για ολες
τις εκδοσεις κινητηρων – παρεχει ακομα πιο ευελικτη εμπειρια οδηγησης. Οι
ζαντες απο 19 εως 21 ιντσες χαρακτηριζονται απο διαφορα αεροδυναμικα σχεδια –
το σε μεγαλο βαθμο κλειστο σχεδιο παιζει επισης ρολο στη βελτιωση της
ενεργειακης καταναλωσης.



  Τα compact ηλεκτρικα
SUV διαθετουν πολλα
συστηματα υποβοηθησης οδηγου ως στανταρ. Σε αυτα περιλαμβανεται το
predictive efficiency assist (προγνωστικη υποβοηθηση ενεργειακης αποδοσης), που
υποστηριζει ενα στυλ οδηγησης που βελτιστοποιει την καταναλωση ενεργειας. Τα
προαιρετικα συστηματα – οπως πολλα αλλα χαρακτηριστικα εξοπλισμου – χωριζονται
σε πακετα. Το αποκορυφωμα αυτων ειναι το 
adaptive cruise assist, το οποιο βοηθα τον οδηγο με διαμηκη και πλευρικη
καθοδηγηση σε ολοκληρο το ευρος ταχυτητας, προσδιδοντας στοιχεια αυτονομης
οδηγησης. Οι καμερες
surround view ειναι μια εξαιρετικα μεγαλη βοηθεια κατα την οδηγηση
στην πολη και κατα τη σταθμευση.

  Η Audi κατασκευαζει τα Q4 etron και Q4 Sportback etron για τις αγορες της Ευρωπης και των Ηνωμενων Πολιτειων σε
μηδενικη βαση ρυπων. Οσον αφορα τις εκπομπες, η μαρκα με τα τεσσερα δαχτυλιδια
ακολουθει τη φιλοσοφια της «αποφυγης και μειωσης». Το εργοστασιο στο
Zwickau, το μεγαλυτερο και πιο αποδοτικο εργοστασιο ηλεκτρικων
αυτοκινητων στην Ευρωπη, χρησιμοποιει οικολογικο ηλεκτρισμο. Η παραγωγη κυψελων
μπαταριας απαιτει μεγαλα ποσα ενεργειας – γι’ αυτο η
Audi ζητησε απο τους προμηθευτες κυψελων της να χρησιμοποιουν
μονο πρασινη ηλεκτρικη ενεργεια στις διαδικασιες παραγωγης τους.

  Ολες οι εκπομπες
που δεν μπορουν να αποφευχθουν αντισταθμιζονται απο μετρα προστασιας του
κλιματος με πιστωσεις ανθρακα, τα οποια πιστοποιουνται επισης απο τους μη
κερδοσκοπικους οργανισμους “
The Gold Standard” και “Verified Carbon Standard“. Ο στοχος ειναι οτι τα Q4 etron και Q4 Sportback etron θα πρεπει να επιτυγχανουν μηδενικες εκπομπες ανθρακα
οταν παραδιδονται σε πελατες στην Ευρωπη και τις Ηνωμενες Πολιτειες. Οταν το
αυτοκινητο φτασει στο τελος του κυκλου ζωης του, η μπαταρια του προοριζεται να
επαναχρησιμοποιηθει σε εφαρμογες δευτερης ευκαιριας η – εαν αυτο δεν ειναι
πλεον οικονομικα βιωσιμο – να ανακυκλωνονται με αειφορο τροπο ως πηγη πρωτων
υλων. Τα αρχικα πιλοτικα και ερευνητικα εργα σε αυτον τον τομεα εχουν ηδη
ολοκληρωθει με επιτυχια.



  Η αειφορια και η
διατηρηση των πορων διαδραματιζουν επισης σημαντικο ρολο στο νεο μοντελο. Το
ηλεκτρικο
SUV
διαθετει 27 εξαρτηματα που περιεχουν ανακυκλωμενα υλικα. Για το εξωτερικο, αυτο
σημαινει εξαρτηματα οπως ο φορεας συναρμολογησης – ενα μερος που πρεπει να
πληροι ιδιαιτερα υψηλες απαιτησεις οσον αφορα τις μηχανικες του ιδιοτητες.

  Επιπλεον, ενα
μεγαλο μερος των βασεων των προβολεων, των επενδυσεων θολων τροχων, των
καλυμματων των φτερων, της επενδυσης του δαπεδου και των αεροτομων των τροχων
ειναι κατασκευασμενα απο δευτερης χρησης πρωτες υλες.

  Στο εσωτερικο,
ανακυκλωμενα υλικα χρησιμοποιουνται στα υλικα μονωσης και αποσβεσης. Επιπλεον,
πολλες απο τις ορατες επιφανειες περιεχουν ανακυκλωμενα υλικα. Αυτα
περιλαμβανουν το καλυμμα δαπεδου και τα μερη της επενδυσης του χωρου αποσκευων.
Στο εσωτερικο της
S line, ο πελατης μπορει να απολαυσει το υλικο μικροϊνων Dinamica, το οποιο χρησιμοποιειται σε συνδυασμο με τεχνητο δερμα
ως ταπετσαρια για τα σπορ καθισματα. Οι ινες πολυεστερα αποτελουν το 45% του
υλικου
Dinamica.
Λαμβανονται απο ανακυκλωμενα μπουκαλια
PET, παλια υφασματα η υπολειμματικες ινες.



  Το υφασμα Puls, σε συνδυασμο με τεχνητο δερμα, περιεχει ανακυκλωμενα
υλικα που αποτελουν περιπου το 50% της συνθεσης του. Για την επενδυση του καθε καθισματος,
περιπου 26 φιαλες
PET 1,5
λιτρων μετατρεπονται σε νηματα χρησιμοποιωντας μια περιπλοκη διαδικασια
επεξεργασιας – το τελικο αποτελεσμα ειναι ενα υλικο που διαθετει τα ιδια
προτυπα ποιοτητας, τοσο στο ματι οσο και στην αφη, οπως η κλασικη υφασματινη
ταπετσαρια. Το ενθετο «τεχνητο υφασμα» για το ταμπλο, το οποιο θα ειναι
διαθεσιμο λιγο μετα το λανσαρισμα, αποτελειται επισης εν μερει απο ανακυκλωμενα
υλικα.

  Το Audi Q4 etron θα κυκλοφορησει στις ευρωπαϊκες αγορες στις αρχες του
καλοκαιριου, με τα μοντελα
Sportback
να ακολουθουν προς τα τελη του. Οι προτεινομενες τιμες
λιανικης στην ελληνικη αγορα θα ανακοινωθουν λιγο πριν το λανσαρισμα του
μοντελου.



[ad_2]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!