Ford Kuga : Ξεχωρίζει στην πρώτη δοκιμή των συστημάτων υποβοήθησης του Euro NCAP

 


  Οι τεχνολογιες Ford Co-Pilot360 ειναι σχεδιασμενες για να προσφερουν μια διαισθητικη και ξεκουραστη οδηγικη εμπειρια εξασφαλιζοντας στο νεο Ford Kuga μια ηγετικη θεση στην πρωτη αξιολογηση του Euro NCAP που σχετιζεται με τις τεχνολογιες και τα συστηματα υποβοηθησης της οδηγησης.

 

  Το νεο Kuga αφησε πισω του στη γενικη καταταξη μοντελα βασικων ανταγωνιστων του, οπως τα Tesla Μοντέλο 3, Volvo V60 και Volkswagen Passat, ακολουθωντας μια ανεξαρτητη δοκιμη σε τεχνολογιες που βοηθουν αυτοματα το αυτοκινητο να διατηρει μια ανετη αποσταση ασφαλειας απο τα προπορευομενα οχηματα, να παραμενει στο κεντρο της λωριδας του και να προσαρμοζει την ταχυτητα του εντος των νομιμων οριων.

 

  Το νεο προγραμμα δοκιμων του Euro NCAP με την ονομασια Assisted Driving αξιολογει συστηματα που μοιραζονται τον ελεγχο του οχηματος με τον οδηγο, ο οποιος εξακολουθει να εχει ολη την ευθυνη. Τα εν λογω συστηματα βοηθουν στην ανιχνευση εμποδιων και κινδυνων, καθως και στην αντιμετωπιση τους, αναβαθμιζοντας τη συνολικη οδηγικη εμπειρια.

 

  Το νεο Kuga συγκεντρωσε υπερδιπλασιους βαθμους απο το Tesla Model 3 στην κατηγορια Driver Engagement και ξεπερασε τα Volvo V60 και Volkswagen Passat στην κατηγορια Safety Backup κατα τη διαρκεια της 15ημερης δοκιμης, στην οποια αξιολογηθηκε επισης η αποτελεσματικοτητα τεχνολογιων υποβοηθησης του οχηματος (Vehicle Assistance).

 


  «Παρα την ελευθερια και ανεξαρτησια που μας προσφερει, η οδηγηση στους σημερινους πολυσυχναστους δρομους μπορει να ειναι μια απαιτητικη και στρεσογονα εμπειρια. Γι’ αυτο το λογο σχεδιασαμε τεχνολογιες που μειωνουν του στρες των οδηγων και τους βοηθουν να ειναι συγκεντρωμενοι στο δρομο» δηλωσε ο Stuart Southgate, director, Safety Engineering, Ford Ευρωπης. «Εργαστηκαμε σκληρα για να κανουμε την εμπειρια υποστηριξης της οδηγησης στο Kuga οσο το δυνατον πιο διαισθητικη, φυσικη και ελκυστικη στο χρηστη, ωστε οι οδηγοι να μπορουν να αξιοποιουν πληρως της διαθεσιμες τεχνολογιες.»

 

  Το συστημα Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring του νεου Kuga χρησιμοποιει ενα συνδυασμο ρανταρ και καμερας για να παρακολουθει το δρομο και τα προπορευομενα οχηματα προσφεροντας αυτοματα τη δυνατοτητα στο οχημα να συμβαδιζει με την κυκλοφορια και τη ροη της κινησης λαμβανοντας υποψη και τους περιορισμους ταχυτητας σε πολλα οδηγικα σεναρια.

 

  Το Stop & Go, το οποιο διατιθεται με το οκταταχυτο αυτοματο κιβωτιο του νεου Kuga, επιτρεπει στο συστημα ACC να σταματα τελειως το οχημα σε συνθηκες πυκνης κυκλοφοριας με αλλεπαλληλα σταματα-ξεκινα, χρησιμοποιωντας μεχρι και το 50% της συνολικης δυναμης της πεδησης. Επισης, το συστημα εχει τη δυνατοτητα να εκκινει αυτοματα το οχημα, εαν η σταση διαρκει λιγοτερο απο 3 δευτερολεπτα. Για στασεις μεγαλυτερες των 3 δευτερολεπτων, ο οδηγος μπορει να πιεσει ενα διακοπτη στο τιμονι η να πατησει ελαφρως το γκαζι για να ξεκινησει.

 

  Το Speed Sign Recognition μπορει να προσαρμοζει την ταχυτητα του οχηματος εντος των νομιμων οριων παρακολουθωντας την οδικη σημανση στο πλαϊ του δρομου και τις εναεριες πινακιδες για ορια ταχυτητας, περα απο τη χρηση πληροφοριων απο το ενσωματωμενο συστημα πλοηγησης.

 

 


  Η τεχνολογια Lane Centring παρακολουθει τις διαγραμμισεις του οδοστρωματος και μπορει να εφαρμοσει ελαφρια αλλα αισθητη ροπη στο τιμονι, ωστε το οχημα να διατηρηθει στο κεντρο της λωριδας, οταν το ACC ειναι ενεργοποιημενο. Σχεδιασμενο για να υποστηριζει τους οδηγους σε ταχυτητες εως 200 km/h, η τεχνολογια ειναι σε θεση να προσφερει οπτικες και ηχητικες προειδοποιησεις στην περιπτωση που εντοπισει οτι ο οδηγος δεν ασκησει στο τιμονι την απαραιτητη ροπη.

 

  «Το Ford Kuga αποδεικνυει οτι σε μια δοκιμη μιας μεγαλης γκαμας αυτοκινητων, η βαθμολογια ‘Καλη’ ειναι εφικτη με ενα οικογενειακο SUV ευρειας παραγωγης» δηλωσε ο Richard Schram, technical director, Euro NCAP. «Η Ford εντυπωσιασε στην πρωτη δοκιμη των τεχνολογιων Assisted Driving, επιδεικνυοντας υψηλες επιδοσεις σε ολους τους τομεις και μια καλη ισορροπια αναμεσα στην συμμετοχη του οδηγου και την υποβοηθηση που παρεχει το οχημα.»

 

  Το νεο Kuga διαθετει επισης προηγμενες τεχνολογιες που ειναι σχεδιασμενες για την προληψη των ατυχηματων η τη μειωση των επιπτωσεων μιας συγκρουσης, συμπεριλαμβανομενων των Blind Spot Assist και Intersection Assist που πραγματοποιουν το παγκοσμιο ντεμπουτο τους – καθως και του Pre-Collision Assist με Active Braking.

 

  Περσι, χαρη στις  προηγμενες τεχνολογιες του, το νεο Kuga απεσπασε για την ασφαλεια του 5 αστερια στις δοκιμες που πραγματοποιησε ο ανεξαρτητος οργανισμος Euro NCAP.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!