H νέα SKODA OCTAVIA σε έκδοση G-TEC, φυσικού αερίου

 

  Η γκαμα της νεας SKODA OCTAVIA εμπλουτιζεται με την εκδοση φυσικου αεριου (CNG). H SKODA OCTAVIA G-TEC ειναι πλεον διαθεσιμη για παραγγελια και στην Ελλαδα, προσφεροντας χαμηλο κοστος χρησης, χωρις την παραμικρη παραχωρηση σε επιπεδο οδηγικης απολαυσης και ασφαλειας. Και στην εκδοση φυσικου αεριου, το εμβληματικο μοντελο εντυπωσιαζει για τους χωρους, την ποιοτητα, την τεχνολογια, στοιχεια που συνδυαζονται με δυναμικο, μοντερνο design. Η Kosmocar-SKODA ανακοινωνει τις προτεινομενες τιμες λιανικης για τη νεα SKODA OCTAVIA G-TEC, η οποια στην εκδοση Grand Coupe ξεκινα απο τις 24.900 € ενω στην εκδοση Sportswagon απο τις 26.200 €. Σημειωνεται οτι οι τιμες διαθεσης για τη SKODA OCTAVIA, στην εκδοση 1.0 TSI 110 PS, ξεκινουν απο 19.500 € για την εκδοση Grand Coupe και 20.500 € για την εκδοση Sportswagon.

 


  Η SKODA OCTAVIA G-TEC χρησιμοποιει ως βαση εναν ειδικα εξελιγμενο κινητηρα 1.5 TSI, που στην εκδοση GTEC αποδιδει ισχυ 131 PS. Ο συγκεκριμενος κινητηρας, απο τους πιο προηγμενους παγκοσμιως,λειτουργει με την αρχη του κυκλου Miller, που επιτρεπει πιο γρηγορο κλεισιμο των βαλβιδων εισαγωγης, με αποτελεσμα τη μικροτερη εισροη αερα, συνεπως και τη χαμηλοτερη καταναλωση καυσιμου. Η συμπιεση για την περισταση ειναι 12,5:1, υψηλοτατη για κινητηρα με υπερπληρωση, με προφανη οφελη στο βαθμο αποδοσης. Το turboειναι μεταβλητης γεωμετριας πτερυγωσεως, ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που επιτρεπει την ταχυτερη αποκριση του κινητηρα στις χαμηλες στροφες, εξαλειφοντας σχεδον το turbo lag, κατι που αποδεικνυεται και στην πραξη με τη μεγιστη ροπη των 200 Nm να αποδιδεται μολις απο τις 1.400 σ.α.λ.. 

 


  Η νεα OCTAVIA GTECλειτουργει κατα κανονα και εξ’ ορισμου με φυσικο αεριο. Ωστοσο, το αυτοκινητο μεταβαινει στη λειτουργια βενζινης, εντελως αυτοματα, σε τρεις περιπτωσεις. Στην πρωτη, οταν η πιεση στις δεξαμενες φυσικου αεριου ειναι κατω απο 11 bar. Στη δευτερη, οταν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι κατω απο -10 βαθμους και στην τριτη, αμεσως μετα τον ανεφοδιασμο με φυσικο αεριο, οπου ο εγκεφαλος του κινητηρα χρειαζεται λιγα λεπτα (λιγοτερα απο 5, συνηθως) για να αξιολογησει την ποιοτητα του φυσικου αεριου με το οποιο μολις ανεφοδιαστηκε. 

 


  Ουσιαστικα, η μονη διαφορα της SKODA OCTAVIA G-TEC απο τις υπολιπες εκδοσεις του δημοφιλους μοντελου ειναι οι δεξαμενες φυσικου αεριου, στο πισω μερος του αμαξωματος, κατω απο το χωρο αποσκευων. Μπορουν να αποθηκευσουν 17,33 κιλα καυσιμου σε τυπικη πιεση 200 bar. Η υλοποιηση ειναι απολυτα ασφαλης, με τις δεξαμενες να εχουν ελεγχθει επιτυχως στο εργοστασιο ακομα και σε πληρωση με πιεση 300 bar. Με πληρως γεματες δεξαμενες, η μεγιστη αυτονομια αποκλειστικα με φυσικο αεριο ειναι 500 χιλιομετρα. Συμπληρωματικα, το αυτοκινητο διαθετει και ρεζερβουαρ βενζινης χωρητικοτητας 9 λιτρων, ποσοτητα που του εξασφαλιζει προσθετη αυτονομια 190 χιλιομετρων, αυξανοντας τη συνδυασμενη αυτονομια στα 690 χιλιομετρα. Περιβαλλοντικα, η καυση του φυσικου αεριου εχει ως αποτελεσμα 25% λιγοτερους ρυπους CO2 απο την αντιστοιχη της βενζινης ενω τα NOxειναι σημαντικα χαμηλοτερα καθως και οι επιμερους εκπομπες μικροσωματιδιων.  

 


  Η υπαρξη των προσθετων δεξαμενων εχει επιφερει μια μειωση περιπου 25% στο χωρο αποσκευων, ο οποιος παρολα αυτα παραμενει περισσοτερο απο ικανοποιητικος για την κατηγορια, αφου η OCTAVIA φημιζεται για αυτο. Χαρακτηριστικα, ο χωρος των αποσκευων της SKODA OCTAVIA G-TEC ειναι 455 λιτρα (εως 1.410 λιτρα με τις πλατες των καθισματων ριγμενες) για την εκδοση GrandCoupe και 495 λιτρα (εως 1.560 λιτρα με τις πλατες των καθισματων ριγμενες) για την εκδοση Sportswagon. Οι αντιστοιχες τιμες για τις αλλες εκδοσεις της OCTAVIAειναι 600 λιτρα για την GrandCoupe και 640 λιτρα για την Sportswagon.

 


  Στο εσωτερικο, η μονη διαφοροποιηση της SKODA OCTAVIA G-TEC παρουσιαζεται στον ψηφιακο πινακα οργανων, που εχει διαμορφωθει ωστε να εξυπηρετει τις αναγκες της συγκεκριμενης εκδοσης καυσιμου. Σε αυτον, ο οδηγος μπορει να βρει πληροφοριες σχετικα με την ποσοτητα και την ποιοτητα του CNG στις δεξαμενες, τη μεση και τη στιγμιαια καταναλωση, την αυτονομια με CNG οπως και τη συνδυαστικη αυτονομια (CNG& αμολυβδης) καθως και τη θερμοκρασια ψυκτικου. Αντιστοιχες αλλαγες εχουν γινει και στις απεικονισεις του συστηματος infotainment

 


  Το βασικο προτερημα ενος μοντελου που κινειται με φυσικο αεριο ειναι το χαμηλο κοστος κινησης και η νεα SKODA OCTAVIA G-TEC επιβεβαιωνει με το παραπανω τον κανονα. Η καταναλωση σε κυκλο WLTP κυμαινεται απο 3,6 εως 4,5 κιλα CNG ανα 100 χιλιομετρα. Με τις τρεχουσες τιμες του φυσικου αεριου, αυτο μεταφραζεται σε κοστος που ξεκιναει κατω απο τα 3 € και φτανει εως τα 3,8 €, ανα 100 χιλιομετρα. Ενδεικτικα, ο παρακατω Πινακας παρουσιαζει τη διαφορα κοστους χρησης (συνυπολογιζονται το κοστος καυσιμου και τα τελη κυκλοφοριας) της νεας SKODA OCTAVIA G-TEC, σε σχεση με τις εκδοσεις βενζινης και diesel.

 

OCTAVIA Grand Coupe

G-TEC

TDI

TSI

1.5 131 PS

2.0 116 PS

1.0 110 PS

Κοστος καυσιμου για 100 χλμ. (€)

2,92

4,05

6,60

Ετησια τελη κυκλοφοριας (€)

85

84

105

Κοστος 5ετιας (75.000 χλμ.) (€)

2.612

3.457

5.472

Διαφορα σε σχεση με G-TEC


+24%

+52%

 

  Η SKODA OCTAVIA GTECειναι διαθεσιμη και με τα δυο αμαξωματα, Grand Coupe & Sportswagon. Στην εκδοση Grand Coupe οι πελατες μπορουν να επιλεξουν αναμεσα στα επιπεδα εξοπλισμου Ambition& Style, ενω η Sportswagon ειναι διαθεσιμη αποκλειστικα στην εκδοση εξοπλισμου Ambition.

 

  Αρχικα, η SKODA OCTAVIA G-TEC θα ειναι διαθεσιμη αποκλειστικα με το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων διπλου συμπλεκτη DSG, επτα σχεσεων. Η εκδοση με το 6-ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων θα ειναι διαθεσιμη την ανοιξη του 2021.

 

  Οι προτεινομενες τιμες λιανικης για τη νεα SKODA OCTAVIA G-TEC παρουσιαζονται αναλυτικα στον Πινακα που ακολουθει :

 

ΕΚΔΟΣΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ

OCTAVIA GRAND COUPE G-TEC

AMBITION 1.5 TGI 131 PS DSG7

24.900 €

STYLE 1.5 TGI 131 PS DSG7

27.500 €

OCTAVIA SPORTSWAGON G-TEC

AMBITION 1.5 TGI 131 PS DSG7

26.200 €

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!