Οι διαφορές του πρώτου ηλεκτρικού αγωνιστικού της Hyundai με το i30N TCR

Οσο περνουν τα χρονια, η Hyundai καθιερωνεται ολο και σε περισσοτερες συνειδησεις, ως ενας εκ των κορυφαιων κατασκευαστων του πλανητη. Αυτο, αλλωστε, το αποδεικνυει και με τη γκαμα των μοντελων της, αλλα και με την πορεια της στα μηχανοκινητα σπορ, οπου διαπρεπει, μεταφεροντας τη νικηφορα τεχνολογια που εξελισσει εκει, στα μοντελα ευρειας παραγωγης. Τωρα, εχει φτασει η ωρα για να κανει η κορεατικη μαρκα το επομενο βημα.


Εχοντας πλεον καθιερωθει ως σημαντικος παικτης του μηχανοκινητου αθλητισμου κατακτωντας τιτλους τοσο στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Ραλι WTCR οσο και στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Ραλι WRC της FIA και με τον εξηλεκτρισμενο μηχανοκινητο αθλητισμο να κερδιζει εδαφος, δινεται στην εταιρεια η ευκαιρια να αναδειξει νεες προηγμενες τεχνολογιες και φιλικους προς το περιβαλλον αγωνες, βασιζομενη στην εμπειρια της στην κατασκευη ηλεκτρικων οχηματων.


Η Hyundai στοχευει να επεκτεινει την επιτυχημενη της πορεια και στους αγωνες ηλεκτρικων οχηματων, που αντιπροσωπευουν τον τελειο συνδυασμο μεταξυ δυο βασικων πυλωνων της εταιρειας : Επιδοσεις και προοδος. Ετσι, μετα απο το φοβερο και τρομερο i30 N TCR, η Hyundai ριχνει στην \”αρενα\”, το πρωτο της αμιγως ηλεκτρικο αγωνιστικο, το Veloster N ETCR. Τι διαφορες εχουν μεταξυ τους τα δυο αυτα αγωνιστικα;

Veloster N ETCR: Το πρωτο ηλεκτρικο αγωνιστικο αυτοκινητο της Hyundai


Η αναπτυξη ενος αυτοκινητου ETCR επιτρεπει στη Hyundai Motorsport να αξιοποιησει την τεχνογνωσια της, οπως εχει ηδη αποδειξει με τα i20 R5, i30 N TCR, Veloster N TCR και i20 Coupe WRC που εχουν κατασκευαστει στην εδρα της ομαδας στο Alzenau της Γερμανιας.


Το ETCR ειναι η ιδανικη ευκαιρια συνδυασμου σπορ μηχανοκινητων οχηματων με εναλλακτικες πηγες ενεργειας, προσθετοντας μια νεα διασταση στην επιτυχημενη στρατηγικη της Hyundai στον μηχανοκινητο αθλητισμο.


Το Veloster N ETCR ειναι το πρωτο ηλεκτρικο αγωνιστικο αυτοκινητο της Hyundai. Σχεδιασμενο και κατασκευασμενο στο Alzenau της Γερμανιας, το Veloster N ETCR ειναι πληρως ηλεκτρικο, με πισω κινηση και mid-mounted κινητηρα, ωστε να συμβαδιζει με τους κανονισμους του ETCR.


Η μπαταρια των 798 volt της Williams Advanced Engineering βρισκεται στο πατωμα του αυτοκινητου και διαθετει μεγιστη ισχυ εξοδου 500 kw και συνεχη ισχυ 300 kw.

Πατωντας στο video θα σου λυθει η απορια ως προς το πως ακουγεται το Veloster N ETCR.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=V6tVJaXr_I4]


“Προφανως, υπαρχει μια τεραστια διαφορα στο πως ο ηλεκτροκινητηρας παρεχει την ισχυ του σε συγκριση με τον τυπικο βενζινοκινητηρα. Η επιταχυνση ειναι πολυ ισχυρη – θα ελεγα οτι ειναι μια απο τις καλυτερες πτυχες του αυτοκινητου\”, εξηγει ο οδηγος δοκιμων ETCR της Hyundai Motorsport, Augusto Farfus. \”Εχουμε ακομη καποιες επιπλεον εργασιες που πρεπει να γινουν, αλλα στις δοκιμες με το Veloster N ETCR εχουμε ηδη κανει μεγαλες βελτιωσεις. Ειμαι βεβαιος οτι το Veloster N ETCR – ως το πρωτο ηλεκτρικο αγωνιστικο αυτοκινητο της Hyundai – θα ειναι εξισου επιτυχημενο με το i30 N TCR\”.

Η αναπτυξη του ETCR αντικατοπτριζει την ευρυτερη στρατηγικη της Hyundai για αναπτυξη ηλεκτρικων οχηματων και υπογραμμιζει περαιτερω τις δυνατοτητες υψηλων επιδοσεων της Hyundai Motorsport.

i30 N TCR: ΤΟ αριστουργημα της Hyundai


Η κατηγορια TCR εδωσε στη Hyundai την ευκαιρια να αναδειξει τις δυνατοτητες της στο μηχανοκινητο αθλητισμο. Το αγωνιστικο i30 N TCR αυτοκινητο της Hyundai, αποδεικνυει πως ενα οχημα παραγωγης μπορει να ειναι η καλυτερη βαση για την κατασκευη ενος ανταγωνιστικου αγωνιστικου αυτοκινητου.


Απο το ντεμπουτο του, το i30 N TCR υπηρξε πρωτοπορος σε πρωταθληματα σε ολο τον κοσμο. Παρα την ανταγωνιστικοτητα της κατηγοριας, εχει κατακτησει δυο διαδοχικους τιτλους οδηγων στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Ραλι WTCR της FIA, καθως και τοπικους αγωνες σε διαφορες χωρες οπως Γερμανια, Ρωσια, Μαλαισια και Αυστραλια αλλα και περιφερειακους αγωνες στην Ευρωπη, την Ασια και τη Βορεια Αμερικη. 


Το 2020, το i30 N TCR κερδισε τιτλους σε επτα αγωνες σε παγκοσμιο επιπεδο.
Βασισμενο στο μοντελο i30 N και κατασκευασμενο συμφωνα με τους κανονισμους του TCR, το i30 N TCR διαθετει εναν υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα δυο λιτρων που συνδυαζεται με ενα 6ταχυτο κιβωτιο ταχυτητων. Διαθετει κινηση στους εμπρος τροχους και δεξαμενη καυσιμου 100 λιτρων.

Στο video αυτο, μπορεις να ακουσεις ενα i30 N TCR να ουρλιαζει σε ενα hill climb.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=_UbOnqqYSuo]


\”Το i30 N TCR αποτελει ενα εξαιρετικα ολοκληρωμενο πακετο. Ο χειρισμος, ο κινητηρας, η ισορροπια του πλαισιου – ειναι ολα απιστευτα ισχυρα\” αναφερει ο νικητης στο πρωταθλημα των οδηγων του FIA WTCR 2019, Gabriele Tarquini, και συνεχιζει: \”Φυσικα, για να εισαι πρωταθλητης πρεπει να εισαι καλος οδηγος και να εχεις μια καλη ομαδα πισω σου, αλλα χρειαζεσαι επισης ενα γρηγορο αυτοκινητο – και το i30 N TCR ειναι σιγουρα ενα απο αυτα\”.

Κλεινοντας, σου παιρνουμε τα αυτια με ενα in-car απο το i30 N TCR
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=W-hY82w9CLo]


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!