Η Citroën υποσχεται πως αυτη η 100% ηλεκτρικη εκδοση του Jumpy προσφερει στους επαγγελματιες πρακτικες λυσεις για τις νεες προκλησεις των μεταφορων σε αστικο περιβαλλον, αλλα και σε αγροτικες περιοχες. Το ë-Jumpy επιτρεπει σε ολους τους επαγγελματιες να επιχειρουν με νεο τροπο, συμμετεχοντας στην ενεργειακη μεταβαση απο τα ορυκτα καυσιμα στις ανανεωσιμες πηγες, χωρις συμβιβασμους στην αποδοση και διατηρωντας τα χαρακτηριστικα που εχουν κανει το Jumpy τοσο επιτυχημενο. Γιατι, ποιος δε θελει να κανει τη δουλεια του χωρις κραδασμους και θορυβο, με εξαιρετικα ομαλη κινηση;
Η ηλεκτρικη εκδοση του Jumpy θα φτασει στις εκθεσεις της Citroën στο δευτερο εξαμηνο του 2020, μαζι με την αντιστοιχη του Jumper, ενω μεσα στο 2021 θα παρουσιαστει και η αντιστοιχη ηλεκτρικη εκδοση του Berlingo Van. Με τον τροπο αυτο, ολοκληρος ο στολος των επαγγελματικων αυτοκινητων της Citroën θα ειναι διαθεσιμος και ως ηλεκτρικος, παραλληλα με τη διαθεση των γνωστων και αποτελεσματικων εκδοσεων με τους κινητηρες εσωτερικης καυσης.
Η γαλλικη μαρκα δινει δυο επιλογες μπαταριας στο νεο μοντελο, με διαφορετικη αυτονομια: Η \”μικρη\” μπαταρια 50 kWh, δινει αυτονομια 230 km στον κυκλο WLTP, ενω η μεγαλυτερη μπαταρια 75 kWh, δινει αυτονομια 330 km στον κυκλο WLTP. Ο χωρος φορτωσης παραμενει αμεταβλητος σε συγκριση με τις εκδοσεις του κινητηρα εσωτερικης καυσης, με σημαντικα μειωμενο κοστος χρησης.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ
Η Citroën ειναι ο κορυφαιος παικτης στην αγορα επαγγελματικων οχηματων με μια μακρα παραδοση 90 ετων. Ειναι δυσκολο να ξεχασουμε τα εντυπωσιακα σχηματα στην ιστορια της αυτοκινητοβιομηχανιας που εγραψαν τις δικες τους χρυσες σελιδες, οπως ειναι το 2 CV Van, το Type H, το C15 και το Berlingo. Η σημερινη γκαμα των μοντελων που αποτελειται απο τα C3 Entreprise, Berlingo Van, Jumpy και Jumper, ξεχωριζει για την πρακτικοτητα και την ασυγκριτη ανεση που προσφερει. Ειναι μοντελα εμπνευσμενα απο τις αναγκες των επαγγελματιων και προσφερονται σε ποικιλια διαμορφωσεων για την ικανοποιηση καθε απαιτησης.
Η μαρκα το 2020 ξεκινα το λανσαρισμα της σειρας των ηλεκτρικων εκδοσεων για τα επαγγελματικα της μοντελα. Με τον τροπο αυτο, η Citroën διευρυνει την επιλογη των ηλεκτρικων οχηματων που διατιθενται στους επαγγελματιες. Στην ηλεκτρικη γκαμα των επαγγελματικων οχηματων, θα βρισκεται το ë-Jumpy που παρουσιαστηκε προσφατα, η 100% ηλεκτρικη εκδοση του Jumper το τεταρτο τριμηνο του ετους και μια αμιγως ηλεκτρικη εκδοση του Berlingo Van μεσα στο 2021.
JUMPY: ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΩΝ COMPACT ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ
Το Citroën Jumpy, που κυκλοφορησε το 2016 και με σχεδον 145.000 πωλησεις, προσφατα ανανεωσε τη γκαμα του για να ταιριαζει καλυτερα στις αναγκες των επαγγελματιων. Συνδυαζοντας την ανθεκτικοτητα με μεγαλη χωρητικοτητα φορτωσης, το Citroën Jumpy διαθετει, μεταξυ αλλων, εξοπλισμο και εκδοσεις ο οποιες μπορουν να καλυψουν οποιαδηποτε αναγκη του συγχρονου επαγγελματια, εξοπλισμο που στοχευει ειδικα σε 3 τυπους χρησης: εργοταξια (με ανυψωμενη αναρτηση και αυξημενο ωφελιμο φορτιο – Πακετο Chantier), μεγαλες διαδρομες παραδοσης (με συστηματα βοηθειας οδηγου, αφιερωμενα στην ανεση και στην ασφαλεια) και οδηγηση στην πολη (εκδοση XS με μηκος 4,60μ για ευελικτες και ανετες μετακινησεις).
CITROËN Ë-JUMPY: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
Ë-JUMPY, ΤΟ 100% ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ VAN
Η Citroën ενσωματωνει πληρως την ηλεκτρικη εκδοση στην υπολοιπη γκαμα του Jumpy με στοχο την κορυφη της αγορας των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικα, τη διαφορα απο τα υπολοιπα Jumpy, κανει η θυρα φορτιση που βρισκεται στην αριστερη μπροστινη πλευρα του ë-Jumpy.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
Βασισμενο στην πλατφορμα πολλαπλων εκδοσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρικη εκδοση του Jumpy προσφερεται με δυο μπαταριες, δινοντας δυο επιπεδα αυτονομιας. Με τον τροπο αυτο, μπορει καθε επαγγελματιας να επιλεξει αυτο που πραγματικα χρειαζεται και ταιριαζει καλυτερη στη δικη του δραστηριοτητα.
230 km στον κυκλο WLTP (διατιθεται σε αμαξωμα XS, M, XL) και ειναι εξοπλισμενο με μπαταρια 50 kWh
330 χλμ. στον κυκλο WLTP (διατιθεται σε αμαξωμα M και XL) και ειναι εξοπλισμενο με μπαταρια 75 kWh
Με τις δυο επιλογες, το ë-Jumpy ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του και ανταποκρινεται ιδανικα στις προσδοκιες των επαγγελματιων, οι οποιοι εχουν μεσο ορο καθημερινων μετακινησεων που κυμαινεται κοντα στα 300 χλμ. Η εγγυηση για τον ηλεκτροκινητηρα και τη μπαταρια, ειναι 8 χρονια η 160.000 χιλιομετρα (εως και 70% της χωρητικοτητας της μπαταριας).
ΜΕΓΕΘΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
Το νεο ë-Jumpy προσφερει ολα τα πλεονεκτηματα της αρχιτεκτονικης που εχει εφαρμοστει στις εκδοσεις με τους κινητηρες εσωτερικης καυσης. Διατιθεται σε 3 μηκη, συμπεριλαμβανομενου του νεου XS στα 4,60 m, παρεχοντας ακομη πιο ευκολη προσβαση στα αστικα κεντρα, ιδιως στις ζωνες χαμηλων εκπομπων ρυπων και στους ελευθερους χωρους σταθμευσης. Οι εκδοσεις του ë-Jumpy εχουν υψος 1,90 m για να διασφαλιστει οτι αυτο το οχημα μπορει να παει εκει οπου πολλοι ανταγωνιστες δεν μπορουν, οπως υπογειοι χωροι σταθμευσης αυτοκινητων, εμπορικα κεντρα κ.λπ.
ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Η δυνατοτητα ρυμουλκησης εως 1 τονο σε ολες τις εκδοσεις, ο ωφελιμος ογκος – που ειναι ιδιος με των απλων εκδοσεων του μοντελου – κυμαινεται απο 4,6 m3 (XS χωρις Moduwork) εως 6,6 m3 (XL με Moduwork) και ωφελιμο φορτιο εως 1.275 kg, τοποθετει το ë-Jumpy μεταξυ των κορυφαιων επιλογων της αγορας. Το ωφελιμο πλατος του αναμεσα σε τροχους ειναι 1,26 m και καθιστα το ë-Jumpy ικανο να φιλοξενησει ολοκληρη παλετα ευρωπαϊκων προδιαγραφων (Ευρωπαλετα).
ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
Ο ηλεκτροκινητηρας συλλεγει ενεργεια απο το φρεναρισμα η κατα την επιβραδυνση του οχηματος, οταν ο οδηγος δεν παταει το γκαζι.
Η ισχυς του ειναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm
Μεγιστη ταχυτητα 130 km/h σε ολα τα προγραμματα οδηγησης (Eco, Normal, Power)
Στο Normal: οταν χρησιμοποιειται βελτιστοποιει το ευρος και την αποδοση
Στο Eco: οταν χρησιμοποιειται βελτιστοποιει την καταναλωση ενεργειας μειωνοντας την αποδοση του συστηματος θερμανσης και κλιματισμου, χωρις να τα απενεργοποιει τελειως και περιοριζει τη ροπη και την ισχυ του κινητηρα
Στο Power: δινει τη μεγιστη αποδοση ισχυος
ΦΟΡΤΙΣΗ
Υπαρχουν τρεις τροποι φορτισης. Η θυρα φορτισης που βρισκεται στο αριστερο εμπρος φτερο του ë-Jumpy και η φορτιση λειτουργει σε λειτουργια Park.
#1 Φορτιση στο σπιτι που απαιτει καλωδιο λειτουργιας 2 (για φορτιση στο σπιτι η σε χωρο εργασιας η σε χωρο σταθμευσης)
Συμβατο με μια τυπικη υποδοχη 8Α,
Συμβατο με υποδοχη 16Α υψηλης ισχυος, μειωνοντας κατα το ημισυ το χρονο φορτισης.
#2 Ιδιωτικη η δημοσια ταχεια φορτιση που απαιτει εγκατασταση Wallbox και καλωδιο λειτουργιας
Καλωδιο 32 A,
Wallbox απο 3,7 εως 22 kW,
Φορτιζει απο 0 εως 100% σε λιγοτερο απο 8 ωρες (με Wallbox απο 7,4KW).
3# Super-γρηγορη φορτιση σε δημοσιο σημειο, με καλωδιο ενσωματωμενο στο φορτιστη
Εως 100 kW,
Μπορει να φορτισει τη μπαταρια των 50 kWh απο 0 εως το 80%, σε 30 λεπτα και αυτη των 75 kWh σε 45 λεπτα.
ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Τον Απριλιο του 2019, η Citroën εμπλουτισε τη γκαμα του Jumpy για να προσφερει κανει το μοντελο απολυτα συμβατο στον τροπο που οι επαγγελματιες το χρησιμοποιουν. Απο τοτε, το Jumpy περιλαμβανει 3 τυπους χρηστων:
Eργοταξια (με ανυψωμενη αναρτηση και αυξημενο ωφελιμο φορτιο – Πακετο Chantier), μεγαλες διαδρομες παραδοσης (με συστηματα βοηθειας οδηγου, αφιερωμενα στην ανεση και στην ασφαλεια) και οδηγηση στην πολη (εκδοση XS με μηκος 4,60μ για ευελικτες και ανετες μετακινησεις).