Ford : Νέος υβριδικός κινητήρας, αύξηση της δυναμικότητας και περαιτέρω εξέλιξη των επιβατικών μοντέλων για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον

Ford : Νεος υβριδικος κινητηρας, αυξηση της δυναμικοτητας και περαιτερω εξελιξη των επιβατικων μοντελων για ενα αμιγως ηλεκτρικο μελλον

[ad_1]

 


  Η Ford ανακοινωσε οτι συνεχιζει
να επενδυει σε ενα εξηλεκτρισμενο μελλον για τις εγκαταστασεις της στη Βαλενθια
της Ισπανιας τοσο με το νεο υβριδικο κινητηρα 2.5L Duratec που θα
κατασκευαζεται εκει απο τα τελη του 2022, οσο και με την αυξηση της
δυναμικοτητας στη γραμμη συναρμολογησης μπαταριων.

 

  «Η
σημερινη μερα ειναι ενα ακομα βημα στο ταξιδι εξηλεκτρισμου της Ford, που μας φερνει πιο
κοντα σε ενα μελλον με αμιγως ηλεκτρικα επιβατικα οχηματα καταδεικνυοντας τη δεσμευση
μας στις δραστηριοτητες παραγωγης μας στη Βαλενθια οπου εχουμε επενδυσει περιπου
3 δις δολαρια απο το 2011» δηλωσε ο Kieran Cahill, vice president, Manufacturing, Ford Ευρωπης.

 

  Απο
τα τελη του 2022, το εργοστασιο κινητηρων της Βαλενθια θα κατασκευαζει τον
υβριδικο κινητηρα 2.5L Duratec για την Ευρωπη, ο οποιος
χρησιμοποιειται στο Kuga PHEV και στις υβριδικες εκδοσεις των μοντελων Kuga, Galaxy και SMAX. Ο βενζινοκινητηρας
2.5L λειτουργει συμφωνα με τον κυκλο Atkinson και ειναι ο πρωτος
του ειδους του που θα κατασκευαζεται στην Ευρωπη ενισχυοντας τη σημασια που
διαδραματιζουν οι plugin υβριδικες και πληρως υβριδικες εκδοσεις στην τρεχουσα και
μελλοντικη γκαμα μοντελων της Ford στην Ευρωπη.

 

  Ο υβριδικος
κινητηρας 2.5L Duratec – που κατασκευαζεται αυτη τη στιγμη στο
εργοστασιο της Ford στο Chihuahua (Μεξικο) – θα παραγεται στη Βαλενθια
μαζι με τους βενζινοκινητηρες 2.0L και 2.3L EcoBoost ,οι οποιοι
εξακολουθουν να γνωριζουν υψηλη ζητηση.

  

  Η Ford επιβεβαιωσε επισης
μια προσθετη επενδυση υψους 5,2 εκατομμυριων ευρω για την υποστηριξη της
αυξησης της δυναμικοτητας της γραμμης συναρμολογησης μπαταριων στη Βαλενθια
μετα απο μια αρχικη επενδυση 24 εκατομμυριων ευρω τον Ιανουαριο του 2020. Η
εγκατασταση ξεκινησε τη λειτουργια της περσι το Σεπτεμβριο. Η προσθετη δυναμικοτητα
ειναι απαραιτητη προκειμενου να υποστηριχτει η αυξημενη ζητηση για την παραγωγη
υφισταμενων και μελλοντικων ηλεκτροκινητων μοντελων.

 

Η γκαμα επιβατικων οχηματων εξελισσεται, καθως η Ford μεταβαινει σε ενα αμιγως ηλεκτρικο μελλον

 

  Νωριτερα
μεσα στη χρονια, η Ford ανακοινωσε μια επενδυση υψους 22 δις δολαριων στις παγκοσμιες
δραστηριοτητες εξηλεκτρισμου της γκαμας της, ποσο που ειναι σχεδον διπλασιο σε
σχεση με τα αντιστοιχα προηγουμενα επενδυτικα προγραμματα. Επισης ανακοινωθηκε μια
επενδυση υψους 1 δις δολαριων για τη δημιουργια του Κεντρου Εξηλεκτρισμου της Ford στην Κολωνια για
την παραγωγη ηλεκτρικων μοντελων, η οποια ειναι η πρωτη εγκατασταση του ειδους
της εταιρειας στην Ευρωπη. Το πρωτο, ευρωπαϊκο, αμιγως ηλεκτρικο μοντελο
μαζικης παραγωγης της Ford θα αρχισει να κατασκευαζεται εκει το 2023, ενω εξεταζεται
η περιπτωση και ενος δευτερου αμιγως ηλεκτρικου μοντελου.

 

  Μεχρι
τα μεσα του 2026, το 100% της γκαμας των επιβατικων οχηματων της Ford θα εχουν τη
δυνατοτητα κινησης με μηδενικες εκπομπες, ειτε με τη μορφη αμιγως ηλεκτρικων η plugin υβριδικων
μοντελων, εν οψει της μεταβασης της εταιρειας σε πληρη εξηλεκτρισμο μεχρι το 2030.

 

  Καθως
η Ford μεταβαινει σε ενα μελλον με αμιγως ηλεκτρικα επιβατικα αυτοκινητα,
οι προτιμησεις των ευρωπαιων καταναλωτων εξακολουθουν να αλλαζουν. Το 2020, το
39% των πωλησεων επιβατικων οχηματων της Ford ηταν μοντελα SUV και crossover – αυξηση οκτω
ποσοστιαιων μοναδων απο το 2019. Επιπλεον, οι πελατες δειχνουν μεγαλυτερη εμπιστοσυνη
στις τεχνολογιες εξηλεκτρισμου, με πανω απο το 50% των κατοχων Kuga να εχουν αγορασει
ενα Kuga PHEV.

 

  Παρατηρωντας
τις μεγαλες αλλαγες στις τασεις και προτιμησεις των καταναλωτων, η Ford αποφασισε να
καταργησει το Mondeo, το μεγαλο της μοντελο, στο τελος Μαρτιου του 2022. Τα αλλα
μεγαλα μοντελα της φιρμας στις κατηγοριες crossover και MPV – τα επταθεσια Ford Galaxy και Ford SMAX – θα παραμεινουν
στην παραγωγη με τις προσφατα λανσαρισμενες αμιγως υβριδικες εκδοσεις τους.

 


  Το
Mondeo που παρουσιαστηκε για πρωτη φορα το 1993, ηταν το πρωτο μοντελο
της Ford που χαιρετιστηκε ως «παγκοσμιο» αυτοκινητο, με σκοπο την ενοποιηση αρκετων μοντελων της μαρκας σε ολο τον
κοσμο. Απο τοτε που κυκλοφορησε στην Ευρωπη παραλαμβανοντας την σκυταλη απο το Ford Sierra, οι πωλησεις του
Mondeo εχουν φτασει γυρω στις πεντε εκατομμυρια μοναδες μεχρι
σημερα.

 

  Η Ford εχει δεσμευτει πληρως
στην εξελιξη της γκαμας των επιβατικων οχηματων της στην Ευρωπη, ενισχυοντας τη
θεση της με αυτοκινητα οπως τα Kuga, Puma και Explorer PHEV. Η εταιρεια εισαγει
νεα προϊοντα στη Γηραια Ηπειρο, με την αμιγως ηλεκτρικη Mustang MachE που λανσαρεται αυτη
τη στιγμη – και την Mustang MachE GT που αναμενεται
στη συνεχεια της χρονιας – και το πρωτο, αμιγως ηλεκτρικο επιβατικο μοντελο
μαζικης παραγωγης που προκειται να κυκλοφορησει στην αγορα το 2023.



[ad_2]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!