Οταν μιλαμε για σπορ αυτοκινητα, δυσκολα μπορουμε να βρουμε ελλειψη σε μια μαρκα οπως η BMW, η οποια προσφερει μια σειρα απο μοντελα με το θρυλικο σημα \”Μ\”. Κι ομως, για καποιους απο τους επιτελεις της βαυαρικης μαρκας, ακομα και οι δημιουργιες του M Division, δεν ειναι αρκετες. Ετσι, συμφωνα με καποιες πληροφοριες που διακινουνται το τελευταιο διαστημα, η BMW ετοιμαζει ενα νεο supercar, το οποιο θα τοποθετηθει πανω απο το επερχομενο M8 Coupe, θα ειναι υβριδικο και θα εχει αποδοση ανω των 700 ιππων. Το πιθανοτερο ειναι οτι θα αποτελεσει την επιστροφη της θρυλικης Μ1, χρησιμοποιωντας το nameplate της και τοποθετωντας τη εκει που της αξιζει: Στην κορυφη.
Οι πληροφοριες κανουν λογο για ενα \”νεο super sports car\” το οποιο εξελισσεται ηδη απο τη BMW για να τοποθετηθει στη γκαμα της ως ανεπισημος αντικαταστατης του σημερινου i8. Το plug-in υβριδικο μοντελο με τον τρικυλινδρο 1,5 λιτρων, κατα πληροφοριες δεν προκειται να ανανεωθει, καθως η βαυαρικη μαρκα εχει μεγαλυτερα πλανα για ηλεκτρικο μοτερ. Το τρικυλινδρο, συμφωνα με τις ιδιες πηγες, θα… αφεθει στην ακρη και τη θεση του στο νεο μοντελο θα παρει ενας μεγαλυτερος κινητηρας εσωτερικης καυσης, πιθανοτατα εξακυλινδρος .
Και ενω προκυπτει ενα παραδοξο, το i8 να φαινεται πως δεν θα συνεχισει, αλλα το ανθρακονηματινο πατωμα του να χρησιμοποιειται ως βαση για το νεο supercar, τη Μ1, οι πληροφοριες αναφερουν οτι ο συμβατικος κινητηρας, μαζι με τα ηλεκτρικα μοτερ θα αποδιδουν συνολικα και συνδυασμενα περισσοτερους απο 700 ιππους. Το βαρος, θα ειναι περιορισμενο κατω απο τους 2 τονους. Τιμολογιακα, αναμενεται να κινειται πανω απο την τιμη του i8 Coupe και οτι θα τοποθετηθει εμπορικα ως η κορωνιδα της σειρας M Performance της BMW.
Αλλωστε, το μελος του ΔΣ της εταιρειας, Klaus Frolich, απαντησε ανοιχτα σε δημοσιογραφικη ερωτηση εαν εξεταζεται η επιστροφη της Μ1. \”Προσωπικα, μια φορα στη ζωη μου, θα ηθελα να φτιαξουμε ενα supercar. Ειμαι πολυ θετικος. (…) Εχω ενα καταπληκτικο σασι απο ανθρακονημα για ενα sports car στο portfolio μου και, προς ωρας, χρησιμοποιειται στο i8. Αν ηθελα να χρησιμοποιησω κατι τετοιο με πολυ περισσοτερη αποδοση, τοτε θα κινουταν περιπου στους 600 ιππους και δεν θα ειχε βαρος πανω απο δυο τονους\”.
Κατα τις πηγες των πληροφοριων, το νεο μοντελο δεν αναμενεται να βγει στην αγορα πριν απο το 2023. Μεχρι τοτε, η σειρα \”Μ\” προκειται να μεγαλωσει κι αλλο, αφου σε αυτη θα προστεθουν οι πρωτες στην ιστορια Χ3 Μ και Χ4 Μ, μαζι με τις M8 Coupe, Convertible και Gran Coupe, ενω αναμενεται και συντομα μια νεα εκδοση της Μ2, η CS.
Tip: Στις φωτογραφιες (πλην της πρωτης) βλεπουμε το BMW M1 Hommage Concept.