Η Honda Motor Europe με χαρα ανακοινωνει τις τελευταιες εξελιξεις της γκαμας scooter και μοτοσυκλετων της στην Ευρωπη για το 2021.
Σ’ αυτες περιλαμβανονται αναβαθμισεις σε 7 δημοφιλη μοντελα της γκαμας, τα οποια καλυπτουν ολες τις κατηγοριες της αγορας, απο scooter για την πολη μεχρι μοτοσυκλετες on-off και roadster. Οι συγκεκριμενες αναβαθμισεις προστιθενται στις αλλαγες που εχουν ηδη ανακοινωθει μεσα στο 2020 σχετικα με αλλα 11 μοντελα, στα πλαισια της συνεχους διευρυνσης της μοναδικης σε πληροτητα γκαμας Honda, ωστε να καλυπτονται οι αναγκες αναβατων καθε ηλικιας, εμπειριας και στιλ οδηγησης.
Διτροχα πολης
Η πλουσια γκαμα οικονομικων, φιλικων στο περιβαλλον και τεχνολογικα προηγμενων μικρων μοτοσυκλετων και scooter της Honda περιλαμβανει τα εντυπωσιακα και ανετα Sport GT Forza 350 και Forza 125, τα δημοφιλη, scooter της οικογενειας SH, το απολαυστικο MSX125 Grom, το ιδιαιτερα οικονομικο CB125F και το παντα δημοφιλες PCX125. Στις αναβαθμισεις που ανακοινωθηκαν αναφορικα με τρια μοντελα, περιλαμβανεται και μια νεα εκδοση:
SH350i
Το νεο SH350i με νεο, ισχυροτερο κινητηρα eSP+ 350 κ.εκ., αντικαθιστα το γνωριμο SH300i στην κορυφη της δημοφιλους γκαμας SH. Περα απο τον αυξημενο κυβισμο, βελτιωσεις στην εισαγωγη και την ψυξη του κινητηρα, συνεπαγονται ακομη καλυτερη επιταχυνση και κορυφαια στην κατηγορια ιπποδυναμη. Το SH350i διαθετει επισης νεα οργανα LCD και επανασχεδιασμενες, πιο μυωδεις γραμμες, προειδοποιητικα φωτα αλαρμ και θυρα φορτισης USB σε συνδυασμο με συστηματα Smart Key και Selectable Torque Control για ακομη μεγαλυτερη ασφαλεια και πρακτικοτητα στη χρηση.
SH Mode
Στη βαση της γκαμας SH, το στιλατο scooter SH Mode του 2021 διαθετει νεο πιο δυνατο κινητηρα eSP+, ο οποιος εξασφαλιζει καταναλωση μολις 2,1 λιτρων/100 χλμ., και νεο, ελαφρυτερο πλαισιο. Το SH Mode ειναι ακομη πιο πρακτικο διαθετοντας φαρδυτερο δαπεδο, θυρα φορτισης USB, μεγαλυτερους αποθηκευτικους χωρους κατω απο τη σελα, νεο ντουλαπακι, καθως και συστημα Smart Key της Honda. Η εμφανιση του βασικου SH ειναι ακομη πιο μοντερνα χαρη στη νεα σχεδιαση του μπροστινου μερους με τον LED προβολεα, αλλα και χαρη στις νεες ζαντες.
PCX125
Το νεο PCX125 του 2021, το δευτερο σε πωλησεις scooter στην Ευρωπη φετος, υιοθετει εναν ισχυροτερο και πιο οικονομικο, υδροψυκτο 4βαλβιδο κινητηρα eSP+ με συστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC).
Η εντελως νεα σχεδιαση χαριζει στο PCX125 φουτουριστικη εμφανιση με κυρια στοιχεια τον επανασχεδιασμενο LED προβολεα με τα χαρακτηριστικα φωτα ημερας και την ουρα σε σχημα X.
Το νεο, ελαφρυτερο πλαισιο υποσχεται ακομη μεγαλυτερη ευελιξια στο δρομο. Συνδυαζεται μαλιστα με μακρυτερα και μεγαλυτερα πισω αμορτισερ, και νεους τροχους με φαρδυτερα ελαστικα, τα οποια χαριζουν στο PCX μεγαλυτερη ανεση και πιο ισορροπημενη συμπεριφορα. Το PCX125 ειναι ακομη πιο πρακτικο χαρη στον μεγαλυτερο χωρο 30,4 λιτρων κατω απο τη σελα (+2,4 λιτρα απο πριν), και τη θυρα φορτισης USB.
Γκαμα μοτοσυκλετων περιπετειας
Μετα τα νεα χρωματα που ανακοινωθηκαν νωριτερα φετος για τις CB500X και CRF1000L Africa Twin, δυο ακομη on-off μοτοσυκλετες Honda που συγκαταλεγονται στις 10 πιο δημοφιλεις της Ευρωπης – η NC750X και το X-ADV – υιοθετουν σημαντικες αναβαθμισεις το 2021.
NC750X
Βελτιωμενος κινητηρας, πλαισιο, εμφανιση και μεγαλυτερη πρακτικοτητα για την πολυχρηστικη και οικονομικη μοτοσυκλετα της Honda.
Η μεγιστη ισχυς του υδροψυκτου, δικυλινδρου εν σειρα κινητηρα των 750 κ.εκ. εχει αυξηθει στα 43 kW (58,5 PS) με αυξημενο οριο περιστροφης κατα 600 σ.α.λ. Με χαμηλοτερο βαρος κατα 6 κιλα και πιο σφιχτη κλιμακωση στις τρεις πρωτες σχεσεις του κιβωτιου, η μοτοσυκλετα αποκτα ακομη πιο σπορ χαρακτηρα, κατι στο οποιο συνεισφερουν και η νεα γραμμη της με τα μικροτερα πλαστικα φερινγκ.
Η μοτοσυκλετα διαθετει ηλεκτρονικο γκαζι (throttle-by-wire) το οποιο υποστηριζει τρια βασικα προγραμματα οδηγησης (Standard, Rain και Sport), συν ενα προφιλ οδηγησης που προγραμματιζει ο ιδιος ο αναβατης. Καθε προγραμμα οδηγησης διαμορφωνει το χαρακτηρα και την αποκριση του κινητηρα σε συνδυασμο με συγκεκριμενα προφιλ λειτουργιας του ημιαυτοματου κιβωτιου διπλου συμπλεκτη DCT (Dual Clutch Transmission).
Η αναγνωρισμενη πρακτικοτητα της NC750X εχει περαιτερω βελτιωθει χαρη στο μεγαλυτερο αποθηκευτικο χωρο των 23 λιτρων, τη νεα ζελατινα, τον εγχρωμο πινακα οργανων LCD, τη θυρα φορτισης USB και τη χαμηλοτερη σελα κατα 30 χιλιοστα. Οι ρυθμισεις του συστηματος Honda Selectable Torque Control προσφερουν καλυτερο ελεγχο απο πριν ενω η μοτοσυκλετα διαθετει πλεον φωτα αλαρμ σε περιπτωση κινδυνου. Η καταναλωση της NC750X ειναι 3,5 λιτρα/100 χλμ.
X-ADV
Με τη σκληροπυρηνικη σχεδιαση και τον περιπετειωδη χαρακτηρα του, το X-ADV εχει ανοιξει νεους οριζοντες στον κοσμο της μοτοσυκλετας απο το 2017 που παρουσιαστηκε για πρωτη φορα. Για το 2021, το X-ADV παρουσιαζεται σημαντικα βελτιωμενο στον κινητηρα και στο πλαισιο, ενω εχει υιοθετησει ακομη πιο μοντερνα εμφανιση και καποιες νεες τεχνολογιες.
Το X-ADV εχει υιοθετησει αρκετες απο τις αναβαθμισεις της NC750X, οι οποιες του χαριζουν ακομη πιο αθλητικο χαρακτηρα. Η ιπποδυναμη εχει αυξηθει κατα 3 kW (4,1 PS) στα 43 kW (58,5 PS), η κλιμακωση των σχεσεων στο κιβωτιο ειναι βελτιωμενη, ενω το εξελιγμενο πλαισιο ειναι 3 κιλα ελαφρυτερο. Επισης, αναβαθμισεις εχουν γινει στα νεα προγραμματα οδηγησης που ελεγχονται απο το ηλεκτρονικο γκαζι (Throttle-by-Wire), στο αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη DCT (Dual Clutch Transmission) και στις ρυθμισεις του συστηματος Honda Selectable Torque Control.
Χαρη στην νεα του σχεδιαση, το X-ADV εχει αποκτησει ακομη πιο σκληροτραχηλη εμφανιση με κυριο χαρακτηριστικο τα διπλα LED φωτα ημερας DRL (Daytime Running Lights). Η μοτοσυκλετα εχει γινει ακομη πιο πρακτικη απο πριν, χαρη στη μεγαλυτερη ζελατινα που προσφερει καλυτερη προστασια στη βροχη, το νεο ντουλαπακι με χωρητικοτητα 1,2 λιτρων και τον μεγαλυτερο αποθηκευτικο χωρο των 22 λιτρων κατω απο τη σελα. Εκει ειναι κρυμμενη και η θυρα φορτισης USB.
Το X-ADV περιλαμβανει επισης συστημα Honda Smartphone Voice Control στο βασικο εξοπλισμο του. Η συγκεκριμενη τεχνολογια, η οποια εμφανιστηκε για πρωτη φoρα στο νεο Forza 750, δινει τη δυνατοτητα στον αναβατη να χειριζεται το κινητο του απο τους διακοπτες του τιμονιου. Ολες οι πληροφοριες μεταφερονται στη νεα οθονη TFT των 5 ιντσων.
Εξελιγμενη γκαμα γυμνων Neo Sports Café
Οι μοτοσυκλετες σε στιλ Neo Sports Café εδωσαν νεο χαρακτηρα στην γκαμα γυμνων μοντελων της Honda το 2017, συνδυαζοντας με μοναδικο τροπο την εμπνευση απο τις café racer με μια ιδιαιτερα μινιμαλιστικη εμφανιση απο το μελλον.
Μετα τις αναβαθμισεις στη μεσαια CB650R νωριτερα μεσα στη χρονια, δυο ακομη μελη της οικογενειας παρουσιαζονται με σημαντικες βελτιωσεις το 2021.
CB1000R και CB1000R Black Edition
Ναυαρχιδα της γκαμας Neo Sports Café ειναι η CB1000R, η οποια εχει υιοθετησει ακομη πιο μινιμαλιστικη σχεδιαση και πιο επιθετικο στιλ. Ο γνωριμος στρογγυλος προβολεας ειναι τωρα ενσωματωμενος σε ενα περιγραμμα σε σχημα σταγονας και ειναι κεκλιμενος προς τα πισω στελνοντας το βλεμμα στην επανασχεδιασμενη και υπερυψωμενη ουρα μεσα απο τα μικροτερα πλευρικα καπακια. Οι νεες ζαντες με τις επτα ακτινες χαριζουν μαλιστα ακομη μεγαλυτερο αισθητικο βαθος στη σχεδιαση της μοτοσυκλετας.
Η νεα CB1000R Black Edition εχει ακομη πιο αγρια εμφανιση, συνδυαζοντας τις νεες σχεδιαστικες γραμμες με εμφανιση χειροποιητης custom κατασκευης, χαρη στη μαυρη βαφη Deep Graphite Black και το μαυρο περιγραμμα προβολεα, την εναερια ζελατινα, τις βασεις του πιρουνιου, τα καλυμματα του ψυγειου και του φιλτρου αερα, καθως και χαρη στις λεπτομερειες της εξατμισης και του σιγαστηρα της.
Ο 4κυλινδρος εν σειρα κινητηρας προερχεται απο τη CBR1000RR Fireblade με πιο ομαλη αποδοση ισχυος και διαφορετικη αποκριση στο γκαζι χαρη στις ειδικες ρυθμισεις του συστηματος ψεκασμου. Τοσο η CB1000R οσο και η CB1000R Black Edition διαθετουν πλεον το συστημα Smartphone Voice Control της Honda (HSVC), το οποιο συνδεεται στη νεα, κορυφαιας τεχνολογια εγχρωμη οθονη TFT των 5 ιντσων.
CB125R
Η CB125R του 2021 φορα νεο υδροψυκτο, 4βαλβιδο κινητηρα με μεγιστη ισχυ 11kW (15 PS), ωστε να την οδηγουν νομιμα κατοχοι διπλωματος A1, αλλα με αυξημενη ροπη κατα 1,2 Nm.
Η CB125R ειναι η πρωτη μοτοσυκλετα 125 κ.εκ. στον κοσμο με στανταρ ανεστραμμενο πιρουνι της Showa με μεγαλο εμβολο SFF–BP (Separate Function Front Fork Big Piston). Η μοτοσυκλετα διαθετει επισης φωτα LED, οθονη LCD και ABS στα φρενα με μοναδα μετρησης αδρανειας IMU. Ο πλευστος δισκος των 296 χλστ. εμπρος συνεργαζεται με ακτινικη, 4πιστονη δαγκανα.
*CRF450R, CRF450RX, CB500F, CB500X, CBR500R, CB125F, CRF1000L Africa Twin, Forza 750, Forza 350, Forza 125 και MSX125 Grom