Στις αρχες της δεκαετιας του 1940, ο Honda εφτιαχνε πιστονια για την Toyota. Αργοτερα, στη διαρκεια του πολεμου, μετεξελιχθηκε σε εναν αυτονομο κατασκευαστη μοτοποδηλατων. Μεχρι το 1963, που παρουσιασε το S500 roadster. Ενα μοντελο του οποιου ο δικυλινδρος κινητηρας στροφαριζε μεχρι (μαντεψε!) τις 9.500 σ.α.λ. Το ειχε το κουσουρι (τετοια κουσουρια, να τα χαν ολοι!) η Honda απο τα γεννοφασκια της.
Αργοτερα το ιδιο ετος, η Honda παρουσιασε το Τ360, ενα μινι φορτηγακι, που ειχε κατασκευαστει με τους κανονισμους των Kei car της Ιαπωνιας. Οι πωλησεις πηγαν καλα και η Honda επεκταθηκε, δημιουργωντας το πρωτο της εργοστασιο κατασκευης αυτοκινητων στη Sayama.
Μεχρι σημερα, περασαν πολλα χρονια και εγιναν πολλα. Η Honda διατηρει σημερα 34 εργοστασια κατασκευης αυτοκινητων σε πεντε ηπειρους και εχει μια γκαμα μοντελων για ολους τους αγοραστες, καθως και μια πλειαδα απο φανατικους φαν των πιο σκληροπυρηνικων μοντελων της. Τωρα, η Honda λεει οτι ανυπομονει να γνωρισει τους επομενους 100 εκατομμυρια πελατες, με ακομα πιο ελκυστικα προϊοντα. Γιατι, το NSX, δεν ειναι αρκετο. Ενα νεο S2000, ομως, προφανως και θα ειναι.