[ad_1]
Την εταιρεια Curious
Ahead επελεξε ο Ομιλος Σαρακακη,
ως στρατηγικο συνεργατη για την Digital
Επικοινωνια της Honda Cars.
Συγκεκριμενα, η Curious Ahead αναλαμβανει το συνολο της Digital στρατηγικης και επικοινωνιας της μαρκας,
τη διαχειριση του οικοσυστηματος των Social Media για τη Honda, τη δημιουργια engaging περιεχομενου αλλα και την υλοποιηση του Performance Marketing με στοχευμενες Digital Media καμπανιες και activations.
H συνεργασια της Curious Ahead με τον Ομιλο Σαρακακη μετραει ηδη
δυο χρονια επιτυχημενης πορειας για τη μαρκα Mitsubishi και διευρυνεται δυναμικα με την
προσθηκη της Honda Cars, ως μια ολιστικη, πλεον, προσεγγιση επικοινωνιας και προβολης στο ψηφιακο
περιβαλλον των επιτυχημενων αυτοκινητιστικων μαρκων του Ομιλου Σαρακακη.
Ο Κωνσταντινος Στεφας, Υπευθυνος Προϊοντων Honda Cars & Mitsubishi Motors του Ομιλου Επιχειρησεων
Σαρακακη ΑΕΒΜΕ, δηλωνει για τη συνεργασια: «Διευρυνουμε τη
συνεργασια μας με την Curious Ahead με στοχο να
εκμεταλλευτουμε την υψηλη ποιοτητα των υπηρεσιων τους, την οποια απολαμβανουμε
απο το 2019 για τη Mitsubishi Motors.»
“Ειμαστε ιδιαιτερα χαρουμενοι στην Curious Ahead για την αποκτηση της Honda Cars”, δηλωνει η Τανια Γιακουμακη, Γενικη
Διευθυντρια της Curious Ahead. «Εχουμε δουλεψει με
παθος, μερακι και, πανω απ’ ολα, με στρατηγικη σκεψη και εκτελεση για τη μαρκα Mitsubishi, που εχει αποδωσει τα μεγιστα. Ανυπομονουμε να κανουμε
το ιδιο και για τα αγαπημενα μας αυτοκινητα Honda!».
[ad_2]