H Hyundai, τα ρομπότ και οι εξωσκελετοί

Βαρος στη ρομποτικη βιομηχανια ριχνει το Hyundai Motor Group. Ο κορεατικος γιγαντας της αυτοκινησης, ηδη λανσαρει εξωσκελετικα ρομποτ για τους εργαζομενους του, ενω αναπτυσσει τεχνολογικα τρεις τομεις της ρομποτικης: Φορητα ρομποτ, ρομποτ υπηρεσιων και micro-mobility. 

Το Hyundai Motor Group επενδυει περαιτερω στη ρομποτικη βιομηχανια του μελλοντος ξεκινωντας την αναπτυξη των νεων εξωσκελετικων γιλεκων H-VEX (Hyundai Vest Exoskeleton). Μετα την εφαρμογη της εξωσκελετικης καρεκλας H-CEX (Ηyundai Chairless Exoskeleton) που πραγματοποιηθηκε τον περασμενο Αυγουστο στο εργοστασιο των Hyundai-KIA στη Βορεια Αμερικη, η εταιρεια σχεδιαζει να εξετασει την επιτυχημενη αποδοση του H-VEX μεσω εκτεταμενων δοκιμων.
Στις αρχες του 2018, η Hyundai δημιουργησε μια ομαδα ρομποτικης στα κεντρικα γραφεια στρατηγικης τεχνολογιας της για να επικεντρωθει στην αναπτυξη σχετικων τεχνολογιων και να επεκτεινει τη συνεργασια της με συναφεις τομεις.

Ο Dr. Youngcho Chi, Executive Vice President του Strategy & Technology Division και Chief Innovation Officer του Hyundai Motor Group, λεει οτι \”ο τομεας της ρομποτικης οχι μονο προσφερει λυσεις μελλοντικης κινητικοτητας αλλα και εναλλακτικες λυσεις για την μειωση της καταπονησης του ανθρωπινου σωματος κατα την παραγωγικη διαδικασια. Η Hyundai σχεδιαζει να χρησιμοποιησει την εκτεταμενη τεχνολογικη βαση δεδομενων της που συλλεγει τεχνογνωσια απο την παραγωγη αυτονομων οχηματων για να οδηγησει με επιτυχια την εταιρεια στον τομεα της ρομποτικης.\”

Η πρωτη εξωσκελετικη καρεκλα H-CEX, που αναπτυχθηκε για βιομηχανικη χρηση, ζυγιζει μολις 1,6 κιλα, ειναι εξαιρετικα ανθεκτικη και μπορει να αντεξει βαρος μεχρι 150 κιλα.  Βοηθα στη διατηρηση της θεσης του εργαζομενου και μπορει να εξοπλιστει ευκολα με ζωνες μεσης, μηρων και γονατων και να προσαρμοστει στο υψος του χρηστη. Διαθετει επισης τρεις διαφορετικες ρυθμισεις γωνιας (85/70/55).

Μαζι με την H-CEX, η Hyundai σχεδιαζει να εφαρμοσει το εξωσκελετικο γιλεκο H-VEX στα εργοστασια της Βορειας Αμερικης. Το H-VEX ειναι μια συσκευη που ανακουφιζει την πιεση στον λαιμο και την πλατη των εργαζομενων δινοντας 60 κιλα επιπλεον δυναμη στο χρηστη, οταν εκτελουνται εργασιες στο υψος του κεφαλιου.  Αναμενεται οτι θα συμβαλλει ιδιαιτερα ωστε οι εργαζομενοι να ειναι πιο παραγωγικοι και ταυτοχρονα να περιορισθουν τυχον τραυματισμοι.

Επιπροσθετα, αξιζει να σημειωθει οτι η Hyundai εχει ηδη παρουσιασει το Hyundai Medical Exoskeleton (H-MEX) στο International Consumer Electronics Show (CES) του 2017, το οποιο προσφερει υποβοηθηση στο περπατημα και τις σκαλες σε παραπληγικους και ηλικιωμενους. Επι του παροντος, βρισκεται σε σταδιο εγκρισης απο το Υπουργειο Τροφιμων και Φαρμακων της Κορεας καθως και της Αμερικανικης Υπηρεσιας Τροφιμων και Φαρμακων για δυνατοτητα διαθεσης του ως ιατρικη συσκευη.

Μια ακομη εξελιξη της ρομποτικης της Hyundai Motor Group, το Hyundai Universal Medical Assist (HUMA), μπορει να εφαρμοστει στη μεση και στα ποδια για να ενισχυθουν οι μυες κατα το περπατημα, επιτρεποντας στους χρηστες να αναπτυξουν ταχυτητα κινησης 12 χλμ / ωρα καθιστωντας το ενα απο τα ταχυτερα φορητα ρομποτ στον κοσμο.

Εκτος απο τα φορητα και αλλα ρομποτ θα ειναι διαθεσιμα στο μελλον που θα μπορουν να βελτιωσουν την ποιοτητα ζωης ενος χρηστη. Μερικα απο αυτα ειναι : «Ρομποτ Υπηρεσιων Ξενοδοχειου» που μπορει, μεταξυ αλλων, να φροντισει την υπηρεσια δωματιου και να καθοδηγησει τους επισκεπτες γυρω απο ενα ξενοδοχειο, «Ρομποτ Υπηρεσιων Πωλησεων» που μπορει να εξηγησει τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου στους ενδιαφερομενους πελατες, «Χειριστηριο φορτισης ηλεκτρικου οχηματος» που φορτιζει αυτοματα ενα ηλεκτρικο οχημα οταν σταματα μπροστα του καθως και αλλα πολλα τα οποια θα εχουμε τη δυνατοτητα να δουμε στο μελλον.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!