Η Hyundai Motorsport εκανε μια εκπληκτικη χρονια με το New Generation i20 WRC, σημειωνοντας τρομερη βελτιωση και δημιουργησε μεγαλες προσδοκιες για την πορεια του στο μελλον του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Ραλι της FIA (WRC).
Η Hyundai Motorsport ολοκληρωσε τον τελικο γυρο του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Ραλι της FIA (WRC) για το 2016 με μια ισχυρη θεση στο βαθρο. Ο Thierry Neuville κατεκτησε την τριτη θεση σε μια δραματικη τελευταια ημερα στο Ραλι Αυστραλιας.
Ο Hayden Paddon κατελαβε την τεταρτη θεση με τον Dani Sordo ακριβως 1.6s πισω του στην πεμπτη θεση. Οι Neuville και Sordo πηραν εξτρα ποντους τερματιζοντας στη δευτερη και τριτη θεση αντιστοιχα στην Power Stage.
Το αποτελεσμα αναδεικνυει τον Neuville στη δευτερη θεση στο πρωταθλημα των οδηγων μετα απο ενα σκληρο αγωνα το Σαββατοκυριακο.
Και τα τρια πληρωματα των New Generation i20 WRC τερματισαν μεσα στην πρωτη πενταδα, με τον Hayden Paddon να τερματιζει στην τεταρτη θεση για την Hyundai Shell World Rally Team ακριβως 1.6s μπροστα απο τον Dani Sordo (#20 Hyundai Mobis World Rally Team). Οι Neuville και Sordo απεσπασαν επιπλεον βαθμους, καθως τερματισαν στη δευτερη και τριτη θεση στη Power Stage.
Το αποτελεσμα επετρεψε στον Neuville να εξασφαλισει τη δευτερη θεση στο πρωταθλημα των οδηγων. Το πεμπτο συνεχομενο βαθρο για τον Βελγο και εβδομο συνολικα για τη σεζον, τον ανεβαζει στους 160 βαθμους, εξι μονο βαθμου πισω απο τον πλησιεστερο αντιπαλο του – και νικητη του Ραλι Αυστραλιας – Andreas Mikkelsen.
Το Ραλι Αυστραλιας αποτελει το δεκατο ραλι της σεζον, επι συνολου δεκατριων ραλι, στo οποιo η Hyundai Motorsport εχει κατακτησει μια θεση στο βαθρο με το New Generation i20 WRC. Εχοντας ηδη επιβεβαιωσει τη δευτερη θεση στο Πρωταθλημα των Κατασκευαστων κατα τον τελευταιο γυρο, η ομαδα ολοκληρωνει την τριτη και πιο ανταγωνιστικη της σεζον στο WRC με δυο νικες, δωδεκα θεσεις στο βαθρο, 47 νικες σε stages και 24 βαθμους στην Power Stage.
Για τους Neuville (#3 New Generation i20 WRC) και Nicolas Gilsoul, ο οποιος επισης εξασφαλισε τη δευτερη θεση στο Πρωταθλημα των Συνοδηγων, ηταν ενα τελος που ταιριαζε σε μια τοσο ανταγωνιστικη σεζον. Ενα βαθρο στο Μοντε Καρλο, η νικη στη Σαρδηνια και στη συνεχεια διαδοχικα τρια κορυφαια αποτελεσματα απο τη Γερμανια εως την Αυστραλια, αποτελουν μια αξεχαστη σεζον για το βελγικο πληρωμα.
Ο Neuville, δηλωσε: «Ειμαι ευχαριστημενος με τον τροπο που ολοκληρωθηκε αυτο το ραλι. Ειχαμε καποιες δυσκολες συνθηκες τις πρωτες ημερες, γι\’ αυτο δεν ηταν ευκολο. Επικεντρωθηκαμε στη διατηρηση της καθαρης μας οδηγησης και ειμασταν σε θεση να επιτυχουμε τους στοχους μας – μια θεση στο βαθρο και τη δευτερη θεση στο πρωταθλημα. Ηταν επισης ιδιαιτερως ωραιο που τελειωσαμε τον αγωνα με ορισμενους βαθμους στη Power Stage. Ειχαμε ταχυτητα στο αυτοκινητο ολο το Σαββατοκυριακο, οποτε ειμαι χαρουμενος για την ολοκληρωση της σεζον με αυτον τον θετικο τροπο. Ευχαριστω την ομαδα μου για τοσο καλη δουλεια τους φετος. Ειχαμε ενα δυσκολο ξεκινημα, αλλα στη Σαρδηνια ειμασταν σε θεση να αποδειξουμε την ταχυτητα και τη συνεπεια μας, απαραιτητα στοιχεια ωστε να ειμαστε πραγματικοι διεκδικητες. Ανυπομονω ηδη για το 2017».
Ο Paddon (#4 New Generation i20 WRC) και ο συνοδηγος του John Kennard ειχαν ενα απογοητευτικο κλεισιμο της σεζον τους. Η ζημια που προκληθηκε στο ελαστικο τους στην Bucca Stage, επεφερε απωλεια χρονου με αποτελεσμα να φθασουν στην πεμπτη θεση. Η δυναμικη τους επιστροφη ομως τους ανεβασε μια θεση προς πανω μεχρι το τελος του αγωνα.
Ο Paddon ειπε: «Εμεις δεν θελαμε να υποχωρησουμε χωρις μαχη. Ξεκινησαμε γνωριζοντας οτι θα πρεπει να πιεσουμε για τη νικη, αλλα ημασταν αποφασισμενοι να δωσουμε τον καλυτερο εαυτο μας. Εμεις μπορει να μην ειχαμε την ταχυτητα για να επιτυχουμε τη νικη, αλλα ενα βαθρο εξακολουθουσε να ειναι ενας πολυ καλος τροπος για το τελος του ετους. Για το λογο αυτο, ημουν αρκετα απογοητευμενος με ο,τι συνεβη. Χτυπησαμε σε μια γωνια, οπου εσκασε το λαστιχο, με αποτελεσμα να πρεπει να οδηγησουμε 20 χιλιομετρα με μπαλωμενο ελαστικο. Ανακτησαμε γρηγορα δυναμεις και ανακαμψαμε στα τελικα stages κατακτωντας την τεταρτη θεση. Υπηρξαν σκαμπανεβασματα, αλλα σε γενικες γραμμες υπαρχουν πολλα θετικα και εμπειριες που αποκομισαμε για την επομενη σεζον. Ευχαριστουμε ολη την ομαδα μας και ολους τους οπαδους μας για την υποστηριξη. Θα επιστρεψουμε την επομενη σεζον, ισχυροτεροι απο ποτε!».
Ο Sordo (# 20 New Generation i20 WRC) και o συνοδηγος του Marc Marti ολοκληρωσαν τη σεζον τους με ενα βαθμο στην Power Stage και μολις 16 δευτερολεπτα απο το βαθρο. Λαμβανοντας υποψη τα 20 δευτερολεπτα ποινη χρονου που τους υποβληθηκε, το ισπανικο πληρωμα εφυγε αναρωτωμενο τι θα μπορουσε να ειχε συμβει αυτο το Σαββατοκυριακο.
Ο Sordo δηλωσε: «Θελαμε να δωσουμε μεγαλη ωθηση για να δουμε ποσο δυναμικα θα μπορουσαμε να ολοκληρωσουμε το ραλι – και τη φετινη σεζον. Ημασταν σε μια πολυ σκληρη μαχη με τον Hayden για την τεταρτη θεση, και καναμε μια καλη προσπαθεια. Φυσικα, εαν τερματισεις τεταρτος η πεμπτος σε αυτες τις περιπτωσεις δεν πειραζει πραγματικα, αλλα ηταν ωραιο που πηραμε ενα βαθμο στην Power Stage για τις προσπαθειες μας. Χωρις την ποινη χρονου, θα μπορουσαμε να αγωνιστουμε για το ποντιουμ, αλλα αυτα τα πραγματα συμβαινουν. Ευχαριστουμε την ομαδα για την στηριξη της αυτη τη σεζον. Μπορει να χασαμε μια νικη, αλλα εχουμε κατακτησει μερικα βαθρα. Ειναι μια θετικη σεζον και αποκομισαμε αρκετα για να αξιοποιησουμε στη συνεχεια».
Με δυο νικες και τη δευτερη θεση στο Πρωταθλημα των Κατασκευαστων, το 2016 υπηρξε η πιο ανταγωνιστικη σεζον για την Hyundai Motorsport στο WRC, επιστεγασμα της οποιας υπηρξε ο τερματισμος μεσα στην πρωτη πενταδα τριων New Generation i20 WRC στην Αυστραλια.
Ο κ. Michel Nandan, Team Principal, σχολιασε: «Ξεραμε οτι θα ζουσαμε μια συναρπαστικη τελευταια ημερα. Υπηρχαν μερικες ανατροπες στο τελος της σεζον, αλλα σε γενικες γραμμες ειμαστε ικανοποιημενοι με το βαθρο στην Αυστραλια. Μπραβο στον Thierry και τον Nicolas για τις επιδοσεις τους και για την κατακτηση της δευτερης θεσης στο Πρωταθλημα των οδηγων και των συνοδηγων. Ειχαν μια φανταστικη σεζον, ιδιαιτερα μετα τη νικη τους στη Σαρδηνια. Ηταν κριμα για τον Hayden που το συμβαν με το ελαστικο του ανεκοψε την πορεια προς τη νικη. Ο Dani, επισης, ηταν ατυχος που δεν μπορεσε να αγωνισθει για ενα καλυτερο αποτελεσμα. Ως ομαδα, ειχαμε μια καλη χρονια. Το New Generation i20 WRC μας εχει κανει περηφανους, αλλα ειναι το αποτελεσμα σκληρης δουλειας απο ολη την ομαδα. Εχουμε δειξει μεγαλη προοδο και ωριμοτητα φετος και ειμαι προσωπικα ευγνωμων σε καθε στελεχος της Hyundai Motorsport για την πολυτιμη συμβολη του. Θα ηθελα επισης να εκφρασω τις θερμες μου ευχαριστιες στην Volkswagen Motorsport για την υπαρξη τοσο σκληρων ανταγωνιστων. Εβαλαν τον πηχη πολυ ψηλα. Θα μας λειψει ο ανταγωνισμος μαζι τους, αλλα θα συνεχισουμε να εμπνεομαστε απο τα επιτευγματα τους.»
Συνολικη Τελικη Καταταξη
1. A. Mikkelsen / A. Jager (Volkswagen Polo R WRC) 2:46:05.7
2. S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) +14.9
3. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:12.6
4. H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:26.7
5. D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:28.3
6. M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +1:41.5
7. O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +3:04.3
8. E. Lappi / J. Ferm (Škoda Fabia R5) +7:32.3
9. J. M. Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +7:56.9
10. L. Bertelli / S. Scattolin (Ford Fiesta RS WRC) +8:00.1
Καταταξη οδηγων του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Ραλι της FIA του 2016
S. Ogier 268 points / T. Neuville 160 / A. Mikkelsen 154 / H. Paddon 138 / D. Sordo 130 / J. M. Latvala 112 / M. Østberg 102 / O. Tanak 88 / K. Meeke 64 / C. Breen 36 / E. Camilli 28 / E. Lappi 16 / S. Lefebvre 14 / H. Solberg 14 / M. Prokop 12 / K. Abbring 10 / T. Suninen 8 / P. Tidemand 8 / J. Kopecky 7 / M. Ligato 6 / E. Evans 6 / L. Bertelli 5 / N. Fuchs 2 / A. Kremer 2 / V. Gorban 1 / K. Kruuda 1
Καταταξη Κατασκευστων του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Ραλι της FIA του 2016
Volkswagen Motorsport 377 points / Hyundai Motorsport 312 / Volkswagen Motorsport II 163 / M-Sport World Rally Team 162 / Hyundai Motorsport N 146 / DMACK World Rally Team 98 / Jipocar Czech National Team 18 / Yazeed Racing 4
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }