Το μοναδικο \”προβλημα\” ειναι οτι η FCA εχει πονταρει ενα αξιοσεβαστο ποσο στην επαναφορα της Alfa Romeo στην αμερικανικη αγορα, με τη φιρμα να ετοιμαζει δυναμικο comeback (το ξεκινησε με τη Giulia και επονται και αλλα μοντελα) και να καταλαμβανει ουσιαστικα το ρολο της σπορ μαρκας της Fiat. Αυτο, χρειαστηκε κεφαλαια, τα οποια εξοικονομηθηκαν απο την ουσιαστικη στασιμοτητα της Lancia και μαλιστα, ο Marchionne επικριθηκε επειδη εριξε \”ολα τα λεφτα στην Alfa και αφησε τη Lancia να πεθανει\”.
Μεχρι τωρα ξεραμε πως ο προγραμματισμος δεν προεβλεπε συντομα νεο μοντελο για τη Lancia, αλλα \”εγκλωβισμο\” της παρουσας παραγωγης της για την καλυψη της ζητησης στην ιταλικη αγορα. Φαινεται ομως πως μια νεα ιδεα ειναι ικανη να αλλαξει τα πραγματα. Τι λεει αυτη η ιδεα; Πως η επανοδος της Alfa Romeo δεν θα επρεπε να σημανει τον \”θανατο\” της Lancia, οπως δεν σημανε της Abarth που \”ζητα\” διαφορετικα κοινα. Και πως θα μπορουσε να γινει αυτο;
Οχι με την αναβιωση της μαρκας και την επαναδραστηριοποιηση της, λενε οι ιδιες πηγες. Αλλα με τη δημιουργια μιας \”μονοθεματικης\” Lancia. Η ιδεα λοιπον, θελει την FCA να επαναφερει στη ζωη τη Delta Integrale, στην \”αυθεντικη\” μορφη της, ενα τετραθυρο hot hatch με τετρακινηση και καποιους απο τους πολλους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες της FCA. Η, για την ακριβεια, η τελευταια προταση στελεχων της FCA, τη θελει να φορα τον V6 twin-turbo κινητηρας της νεας Alfa Romeo Giulia, με τους 510 ιππους.
Και ετσι, το σκεπτικο της προτασης λεει πως με την αναβιωση της Delta Integrale, δεν θα πειραζε κανεναν απο τους φαν της φιρμας το γεγονος οτι η Lancia δεν θα ειχε κανενα αλλο μοντελο στη γκαμα της.
Οι ιδιες πηγες αναφερουν οτι ο CEO της FCA, Sergio Marchionne δεν εδειξε ιδιαιτερο ενδιαφερον με την ιδεα, κυριως επειδη ο ομιλος επενδυει ενα σεβαστο ποσο στο relaunch της Alfa Romeo στις ΗΠΑ και γενικοτερα στη βελτιωση και επεκταση της Alfa. Και, παροτι η λογιστικη λεει οτι θα μοιαζει με γιγαντιαιο ρισκο το να πεσουν χρηματα στο σχεδιασμο ενος ακομα μοντελου για μια διαφορετικη φιρμα, η ιδεα της αναβιωσης της Integrale, ειμαι σιγουρος πως θα βρει πολλους εραστες της αυτοκινησης απολυτα συμφωνους…
A! Σχεδια υπαρχουν. Οπως τα εικονιζομενα του revival Delta Integrale Evoluzione που εφτιαξε, το 2013, για την εταιρια, ο Ιταλος σχεδιαστης Angelo Granata. Το συγκεκριμενο μοντελο, που θα φορα τον 5κυλινδρο 20βαλβιδο κινητηρα του (επισης θρυλικου) Fiat Coupe, με δυο ηλεκτροκινητηρες, θα εχει τελικη 250 χαω και θα κανει τα 0-100 σε μολις 5 δευτερολεπτα. Παντως, η FCA, παρα τις πιεσεις και… εκ των εσω, δεν φαινεται να συγκινειται. Προς το παρον…