O προεδρος της Mitsubishi Motors, Tetsuro Aikawa (στο μεσο) υποκλινεται σε ενδειξη μεταμελειας, λιγο πριν απο τη συνεντευξη Τυπου για το σκανδαλο
Τουλαχιστον προς το παρον, το ζητημα αφορα μονο την αγορα της Ασιας και δη της Ιαπωνιας, και περιπου 650.000 αυτοκινητα, καθως τα μοντελα που επηρεαζονται, ειναι τα Mitsubishi eK Wagon και eK Space (157.000 μοναδες), καθως και τα Nissan Dayz και Dayz Roox (468.000), που παρηγαγε η Mitsubishi για λογαριασμο της Nissan. Μικρος ο αριθμος, θα πει κανεις, αλλα θα θυμισουμε οτι οταν ξεσπασε το VWgate, ο αριθμος των αυτοκινητων που αφορουσε, δεν ξεπερνουσαν τα 500.000 στις ΗΠΑ και σημερα, φτανει τα 11 εκατομμυρια.
Στο γραφημα του πρακτορειου Reuters, η πορεια της μετοχης μεχρι την καταβαραθρωση της
Με την εταιρεια να δηλωνει σε επισημη ανακοινωση της οτι εκανε \”τις δοκιμες καταναλωσης με ακαταλληλο τροπο ωστε να παρουσιασει καλυτερα νουμερα στην καταναλωση καυσιμου απο τα πραγματικα\”, ζητωντας συγνωμη απο πελατες και μετοχους, η εκπληξη, ηρθε λιγο αργοτερα.
Οι επικεφαλης της εταιρειας, με τον προεδρο της Mitsubishi Motors, Tetsuro Aikawa, εμφανιστηκαν στη συνεντευξη Τυπου που ειχαν προγραμματισει στο Τοκυο, για το θεμα και, πριν μιλησουν, εκαναν μια βαθια υποκλιση, εκφραζοντας με αυτο τον τροπο τη συγνωμη τους.
Και επειδη ουτε η εταιρικη συγνωμη, ουτε η υποκλιση του προεδρου ηταν αρκετη, ο κ. Aikawa, ειπε πως \”ο,τι εγινε, εγινε ηθελημενα. Ειναι αληθεια πως η αλλοιωση εγινε ωστε να δειχνει την καταναλωση καλυτερα. Αλλα το γιατι κατεφυγαν στην απατη, δεν εχει ακομα εξακριβωθει\”, ειπε και, παροτι ο ιδιος δεν ειχε γνωση της πρακτικης που ακολουθηθηκε, κατεληξε: \”Αισθανομαι υπευθυνος\”.