Και, επειδη τα τεχνολογικα επιτευγματα δεν γινονται για… πλακα, η ιαπωνικη εταιρεια θα αρχισει, απο το 2018, να χρησιμοποιει τον… τηλεκατευθυνομενο Godzilla για εκπαιδευτικους σκοπους, σε σχολεια της πρωτοβαθμιας και δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης στο Ηνωμενο Βασιλειο, προωθωντας την μελλοντικη σταδιοδρομια των μαθητων στους τομεις των Επιστημων, της Τεχνολογιας, της Μηχανικης και των Μαθηματικων (STEM).
Για τη δημιουργια του GT-R αυτου, η Nissan GB συνεργαστηκε με τη Sony Interactive Entertainment Europe, δημιουργωντας το απολυτο αυτοκινητο για τους gamers : Το τηλεχειριζομενο Nissan GT-R / C.
Με αφορμη την εμπορικη κυκλοφορια του Gran Turismo Sport στην Ευρωπη (στις 18 Οκτωβριου,) η Nissan σηματοδοτει τα 20 χρονια συμμετοχης της στις εκδοσεις των video games του Gran Turismo, με ενα μοναδικο, ειδικα τροποποιημενο μονοθεσιο αυτοκινητο που “οδηγειται” εξ ολοκληρου απο την μοναδα χειρισμου DualShock 4 του PlayStation.
Μικρες, “χειρουργικες” κινησεις των κουμπιων η του joystick της συγκεκριμενης συσκευης, ειναι αρκετες για να απελευθερωσουν την θηριωδη δυναμη του GT-R. Το τηλεχειριζομενο οχημα μπορει να αναπτυξει ταχυτητα ανω των 210 χλμ /ω, χωρις να βρισκεται οδηγος πισω απο το τιμονι του !
Το GT-R / C τεθηκε σε δοκιμη μεσα στην φημισμενη πιστα του Silverstone, απο τον οδηγο αγωνων της NISMO Jann Mardenborough. Ο Jann ηλεγχε το GT-R / C απο το θαλαμο διακυβερνησης ενος ελικοπτερου Robinson R44 Raven II, το οποιο ειχε λαβει ειδικη αδεια για να επιχειρει σε χαμηλο υψομετρο.
Ο Mardenborough ειναι ενας απο τους πιο επιτυχημενους οδηγους που εχουν βγει απο το GT Academy, του επαναστατικου προγραμματος ανακαλυψης και αναπτυξης οδηγων αγωνων της Nissan. Ο Jann επιλεχθηκε για να ειναι ο πρωτος οδηγος του GT-R / C, λογω του ασυναγωνιστου ταλεντου του τοσο στο Gran Turismo, οσο και στον μηχανοκινητο αθλητισμο.
Η Nissan εχει φερει εφευρετικοτητα και καινοτομια στο μηχανοκινητο αθλητισμο για περισσοτερα απο 80 χρονια, συνδυαζοντας την τεχνολογια με τις επιδοσεις. Απο το 2008, η Nissan εχει επισης καταστησει τον μηχανοκινητο αθλητισμο ακομα πιο προσιτο, χαρη στην Ακαδημια GT που μετατρεπει ερασιτεχνες video gamers σε επαγγελματιες οδηγους αγωνων.
Το GT-R / C κατασκευαστηκε στο Ηνωμενο Βασιλειο απο την JLB Design Ltd., χρησιμοποιωντας ενα GT-R 542bhp V6 R35 του 2011.
Στον ταχυτερο γυρο του Mardenborough (1:17:47) στο Silverstone με το GT-R / C, η μεση ταχυτητα ηταν στα 122 χλμ/ω και η τελικη ταχυτητα “αγγιξε” τα 210 χλμ/ω.
Το GT-R / C ειναι εξοπλισμενο με τεσσερα ρομποτ που ελεγχουν το τιμονι, το κιβωτιο ταχυτητων, τα φρενα και το γκαζι. Εξι υπολογιστες που ειναι τοποθετημενοι στο καπο, επεξεργαζονται τα δεδομενα με ταχυτητες που φτανουν τις 100 φορες το δευτερολεπτο !
Ο μη τροποποιημενος ελεγκτης PS4 DualShock 4 συνδεεται με εναν μικροεπεξεργαστη, ο οποιος “ερμηνευει” τα σηματα του joystick και των κουμπιων και τα μεταδιδει στα εποχουμενα συστηματα του GT-R / C. Η ασυρματη λειτουργια εχει εμβελεια ενος χιλιομετρου.
Παραλληλα, ενας αισθητηρας Racelogic VBOX Motorsport εχει εγκατασταθει για να αναμεταδιδει τα δεδομενα ταχυτητας σε μια οθονη LCD στο cockpit του ελικοπτερου, βοηθωντας τον Mardenborough να αντιληφθει την ταχυτητα του οχηματος στις στροφες της πιστας.
Το GT-R / C ειναι επισης εξοπλισμενο με δυο ανεξαρτητα συστηματα ασφαλειας που λειτουργουν σε διαφορετικες ραδιοσυχνοτητες, επιτρεποντας σε δυο επιπροσθετους χειριστες να εφαρμοσουν πληρη πεδηση με ABS και να “σβησουν” τον κινητηρα, σε περιπτωση που ο κυριος χειριστης χασει τον ελεγχο του οχηματος.