H Nissan ανάμεσα στα κορυφαία εμπορικά σήματα της Υφηλίου


Συμφωνα με την Interbrand, τον κορυφαιο οργανισμο στην αξιολογηση εταιρικων σηματων, η Nissan, για πεμπτη συνεχη χρονια, αναγνωριζεται ως ενα απο τα πιο πολυτιμα εμπορικα σηματα στον κοσμο.  Συγκεκριμενα, με την ετησια εκθεση  Best Global Brands για το τρεχον ετος που δημοσιευεται απο την Interbrand, η Nissan κατεταγη ως το 43ο   πιο πολυτιμο εμπορικο σημα στον κοσμο , σημειωνοντας αυξηση σε σχεση με την περσινη καταταξη (στην 49η  θεση). Με την αξια του εμπορικου της σηματος να εκτοξευεται πανω απο τα 11 δισεκατομμυρια δολαρια, η Nissan κατεταγη ως η 4η ταχυτερα αναπτυσσομενη μαρκα στον κοσμο ! 

Η αναγνωριση αυτη αντικατοπτριζει τις συνεχιζομενες προσπαθειες της Nissan στην επιτευξη υψηλων αποτελεσματων, με διαρκη αυξηση της προβολης του εμπορικου της σηματος. Ο ενεργος ρολος της Nissan στην οικοδομηση ενθουσιασμου για την μαρκα γινεται αντιληπτος, τοσο   απο τη διευρυμενη  απηχηση του σχεδιου Ευφυους Κινητικοτητας (Intelligent Mobility) για ασφαλεστερη οδηγηση, οσο και απο την αυξηση της αναγνωρισιμοτητας του σηματος μεσω διαφορων χορηγιων υψηλου προφιλ, οπως στους Ολυμπιακους Αγωνες του Ριο για το 2016, αλλα και στο UEFA Champions League.
  
Η συγκεκριμενη εκθεση επικαλειται διαφορους λογους για το φετινο αλμα της Nissan στην καταταξη των εμπορικων σηματων,  συμπεριλαμβανομενων των παρακατω :

Το μακροπροθεσμο οραμα της Nissan για την αυξηση της αναγνωρισιμοτητας της  μαρκας,  μεσω της στρατηγικης αξιοποιησης  των ψηφιακων πλατφορμων και τεχνολογιων,

Την σφυρηλατηση νεων εταιρικων σχεσεων, οπως η προσφατη παγκοσμια συμφωνια με τη Microsoft, που επικεντρωνεται στη δυνατοτητα συνδεσης των οχηματων αλλα και των συναφων υπηρεσιων,

Το λανσαρισμα νεων, καινοτομων προϊοντων, οπως χαρακτηριστικα το Serena με την τεχνολογια ProPilot και το GT-R NISMO,

Τη διατηρηση μιας ισχυρης δεσμευσης  για την ικανοποιηση των πελατων και

Την επιτυχη δημιουργια νεων μορφων εκφρασης της μαρκας, οπως χαρακτηριστικα φαινεται μεσα απο το προσφατο ανοιγμα του συγκροτηματος Nissan Crossing στην περιοχη Ginza του Τοκιο.

Η μεθοδολογια της Interbrand εστιαζει στις εν εξελιξει επενδυσεις και στη διαχειριση του brand ως μερος του ενεργητικου της φιρμας, λαμβανοντας υποψη τις οικονομικες επιδοσεις, την βαρυτητα της μαρκας στη διαδικασια ληψης αποφασης αγορας απο τον καταναλωτη, καθως και τη δυναμη του brand στον παγκοσμιο επιχειρηματικο χαρτη.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!