Τα νεα αποκλειστικα υβριδικα μοντελα Jazz e:HEV και Jazz Crosstar καθως και το Forza 750 scooter κερδισαν τα
βραβεια στο θεσμο Red Dot Awards 2021 στην κατηγορια ‘Προϊοντικος Σχεδιασμος’. Τα
διεθνους κυρους βραβεια απονεμονται μονο σε προϊοντα κορυφαιας σχεδιαστικης
ποιοτητας σε επιπεδο προϊοντος, brand και επικοινωνιας.
Ο θεσμος Red Dot ειναι μια
ετησια διοργανωση της οποιας την κριτικη επιτροπη απαρτιζουν 50 διεθνως καταξιωμενοι ειδικοι, οι οποιοι δοκιμαζουν,
αξιολογουν και εξεταζουν το καθε υποψηφιο μοντελο, αναζητωντας χαρακτηριστικα
εξαιρετικης σχεδιασης και καινοτομιας. Τα κριτηρια επιλογης επαναξιολογουνται και
αναπροσαρμοζονται καθε χρονο, ωστε να αντικατοπτριζουν τις τελευταιες τεχνικες,
κοινωνικες οικονομικες και οικολογικες απαιτησεις.
«Ειχαμε μια ακομα επιτυχημενη χρονια, κατακτωντας αρκετα βραβεια
στη κατηγορια ‘Προϊοντικος Σχεδιασμος’ του
διεθνως αναγνωρισμενου θεσμου Red Dot» δηλωσε ο Toshinobu Minami, Chief Operating Officer, Design Center, Honda R&D Co. Ltd.
«Απο τοτε που ιδρυθηκε η Honda,
στοχος μας ηταν παντα ο προϊοντικος σχεδιασμος να αποτυπωνει
τη φιλοσοφια μας ‘να κανουμε την καθημερινοτητα των πελατων μας πιο
απολαυστικη’, και βλεπουμε τωρα τις διακρισεις αυτες ως επιβραβευση των
προσπαθειων μας. Θα συνεχισουμε να λειτουργουμε στο ιδιο πνευμα, σκεπτομενοι
αντισυμβατικα και σχεδιαζοντας προϊοντα που ‘ξαφνιαζουν και ενθουσιαζουν’ τους
πελατες στη καθημερινοτητα τους.»
Το Jazz e:HEV και το Jazz Crosstar e:HEV ειναι ευθυγραμμισμενα με τη δεσμευση της Honda να εξηλεκτρισει το 100% της ευρωπαϊκης γκαμας μοντελων
της μεχρι το 2022. Η σχεδιαση του Jazz ενσαρκωνει τη φιλοσοφια ‘Yoo no bi’ της Honda, η οποια αναγνωριζει την ομορφια που υπαρχει σε
καθημερινα πραγματα τα οποια βελτιωνονται με την παροδο του χρονου, ωστε να
γινονται ακομα πιο ελκυστικα και εργονομικα. Το Jazz ενσαρκωνει επισης τη σχεδιαστικη φιλοσοφια ‘Man–Maximum, Machine–Minimum‘ (M/M) της Honda, που πρεσβευει οτι ο σκοπος της τεχνολογιας και της
σχεδιασης ειναι να εξυπηρετουν τις αναγκες του οδηγου και των επιβατων. Το αποτελεσμα
ειναι ενα αυτοκινητο που συνδυαζει λειτουργικοτητα και πρακτικοτητα – κατι το οποιο
εκφραζεται μεσα απο καινοτομα χαρακτηριστικα οπως τα Magic Seats – παραμενοντας συγχρονως κομψο και μοντερνο.
Η σκληροτραχηλη εκδοση Crosstar δημιουργηθηκε για να διευρυνει την απηχηση του μοντελου, αντιπροσωπευοντας
μια ‘πιο SUV’ προταση που απευθυνεται σε ανθρωπους με
δραστηριο lifestyle. Ο στιβαρος χαρακτηρας διαμορφωνεται μεσα απο στοιχεια οπως η τολμηρη μασκα,
τα μαυρα πλαστικα περιμετρικα του αυτοκινητου, τα εντυπωσιακα μαρσπιε και οι
ραγες οροφης. Οι ειδικες ζαντες αλουμινιου για το μοντελο Crosstar, που
διευρυνονται προς τη στεφανη, δημιουργουν μια αισθηση σταθεροτητας και
αναδεικνυουν το στιβαρο στυλ της εκδοσης.
Το νεο Honda Forza 750, το οποιο παρουσιαστηκε το φθινοπωρο του
2020, ειναι η κορωνιδα της διασημης οικογενειας πολυτελων scooter Forza, που συνδυαζουν την
ανεση και την εμφανιση ενος σκουτερ τυπου GT (Grand Touring) με σπορ επιδοσεις και ευελιξια σε ενα υπερκομψο,
premium πακετο. Η νεα ναυαρχιδα Forza δεν αποτελει εξαιρεση, ξεχωριζοντας με το αριστοκρατικο
στυλ, την ευρυχωρια στην περιοχη των ποδιων και την προστασια απο τον αερα για
ανετα ταξιδια στις υψηλες ταχυτητες. Ολα αυτα συνδυαζονται με μια εξοχη αεροδυναμικη που οφειλεται στην
απεριττη σχεδιαση και το λεπτο πισω τμημα. Κινειται με ανεση στην πολη, με
σταθερη συμπεριφορα και αβιαστη επιταχυνση απο τον ροπατο, αποδοτικο,
δικυλινδρο κινητηρα 745cc.
Το Forza φερει πλουσιο εξοπλισμο που περιλαμβανει πολλαπλα riding modes, Honda Selectable Torque Control, το μοναδικο – στο χωρο της μοτοσυκλετας –
κιβωτιο διπλου συμπλεκτη της Honda [Dual Clutch Transmission (DCT)], φωτισμο full LED και το Honda Smartphone Voice Control. Το χαμηλο υψος της σελας 790mm, τα 22 λιτρα αποθηκευτικου
χωρου κατω απο τη σελα – αρκετα για ενα κρανος full–face – και μια θυρα φορτισης USB–C αυξανουν
την καθημερινη πρακτικοτητα.
Οι τελευταιες διακρισεις αποτελουν συνεχεια αλλων προσφατων επιτυχιων της Honda στο θεσμο Red Dot, υπογραμμιζοντας τη δεσμευση
της μαρκας στο σχεδιασμο ελκυστικων προϊοντων χωρις συμβιβασμους. Το 2020, το Honda e απεσπασε τον κορυφαιο τιτλο, ‘Best of the Best’, και διακριθηκε διπλα
στην CBR1000RR–R Fireblade SP superbike – την πρωτη μοτοσυκλετα της Honda που κερδισε
ενα βραβειο Red Dot. Αλλα
μοντελα της Honda που εχουν
διακριθει στο θεσμο ειναι το Honda S2000 το 2001, το Civic το 2006, και το Ευρωπαϊκο Accord Tourer in 2008.