Kia : Παρουσιάζει τους νέους της εταιρικούς στόχους

 


  Η Kia ανακοινωσε περισσοτερες λεπτομερειες σχετικα με τους νεους  στοχους και τις φιλοδοξιες της για το μελλον κατα τη διαρκεια μιας ψηφιακης εκδηλωσης. Υποστηριζομενη απο το νεο κυριο σλογκαν,  Movement that inspires”, η Kia αποκαλυπτει σημερα νεα στοιχεια μιας στρατηγικης που θα της επιτρεψει να ξεπερασει την κατασκευη οχηματων για να δημιουργησει βιωσιμες λυσεις κινητικοτητας για τους πελατες.

 

  Σηματοδοτωντας την απομακρυνση της μαρκας απο το παραδοσιακο επιχειρηματικο της μοντελο, η Kia ανακοινωσε ενα νεο εταιρικο ονομα. Αφαιρωντας το \”Motors\” απο της επωνυμια της (μεχρι τωρα \”Kia Motors Corporation\”), η Kia θα επεκταθει σε νεους και αναδυομενους επιχειρηματικους τομεις δημιουργωντας καινοτομα προϊοντα και υπηρεσιες κινητικοτητας για τη βελτιωση της καθημερινης ζωης των πελατων.

 

  Ο Ho Sung Song, Προεδρος και Διευθυνων Συμβουλος της Kia Corporation, σχολιαζει: “Στην Kia, πιστευουμε οτι η μεταφορα, η κινητικοτητα και η κινηση αποτελουν ανθρωπινα δικαιωματα. Το οραμα μας ειναι να δημιουργησουμε βιωσιμες λυσεις κινητικοτητας για καταναλωτες, κοινοτητες και κοινωνιες παγκοσμιως. Σημερα αρχιζουμε να υλοποιουμε αυτο το οραμα με την εναρξη των νεων  μας εταιρικων στοχων και της στρατηγικης μας για το μελλον”.

 

 


 

 

 

Παρουσιαζοντας τους νεους στοχους και το καινουργιο σλογκαν της Kia: ‘Movement that inspires

 


  Το νεο σλογκαν της KiaMovement that inspires’ παρουσιαστηκε σημερα αποτελωντας την καρδια ενος μανιφεστου της μαρκας που αντικατοπτριζει τους νεους στοχους της Kia: να εμπνεει τους καταναλωτες μεσω προϊοντων και υπηρεσιων, καθως και με τις εμπειριες τους με τη μαρκα.

 

  Επισης υπογραμμιζει οτι η κινηση βρισκεται στη βαση της ανθρωπινης αναπτυξης. Η κινηση επιτρεπει στους ανθρωπους να βλεπουν νεα μερη, να συναντουν καινουργιους ανθρωπους και να εχουν νεες εμπειριες. Αυτη η συνδεση ειναι η ουσια της νεας Kia – να συμβαλλει στην ανθρωπινη προοδο παρεχοντας καινοτομους χωρους εντος του αυτοκινητου, συναρπαστικα νεα προϊοντα και χρησιμες, βολικες υπηρεσιες που εμπνεουν τους πελατες και απελευθερωνουν χρονο για τις δραστηριοτητες που απολαμβανουν περισσοτερο.

 

  Ο Artur Martins, Senior Vice President, Head of Global Brand & Customer Experience της Kia, δηλωσε: «Η κινηση ηταν παντα στο επικεντρο της μαρκας μας και η μετακινηση των ανθρωπων ο πυρηνας της δραστηριοτητας μας. Η κινηση βοηθα την ανθρωποτητα να προχωρα συνεχως, να βελτιωνεται και να εξελισσεται. Γι’ αυτο στην Kia πιστευουμε οτι η κινηση εμπνεει για νεες ιδεες».

 

  Η Kiaδραστηριοποιειται στον κλαδο της «μετακινησης» για περισσοτερα απο 75 χρονια ξεκινωντας με τη δημιουργια των πρωτων εγχωριας κατασκευης ποδηλατων της Κορεας και συνεχιζοντας με την κατασκευη μοτοσυκλετων και  φορτηγων διανομων. Σημερα, η Kia ειναι μια απο τις μεγαλυτερες αυτοκινητοβιομηχανιες παγκοσμιως, παρεχοντας επιβατικα οχηματα υψηλης ποιοτητας και αξιας σε εκατομμυρια ανθρωπους σε ολο τον κοσμο.

 

  Στο πλαισιο των νεων της στοχων η Kia θα ανταποκριθει στις μεταβαλλομενες προσδοκιες των πελατων για το πως κινουνται και πως η κινηση τους επηρεαζει τον κοσμο γυρω τους. Οι καταναλωτες αναζητουν ολο και πιο ευελικτες, περιβαλλοντικα φιλικες και ολοκληρωμενες μορφες μεταφορας.

 

  Η νεα στρατηγικη της Kia ειναι να ανταποκρινεται και να αναπτυσσει σε αυτες τις μεταβαλλομενες προσδοκιες  μια σειρα προϊοντων και υπηρεσιων για την καλυψη των αναγκων των πελατων σε αγορες σε ολο τον κοσμο. Ετσι θα προσφερεται μεγαλυτερη προσβαση σε ενα ευρυτερο φασμα προϊοντων και υπηρεσιων κινητικοτητας με γνωμονα το περιβαλλον που θα καλυψουν την αυξανομενη ζητηση απο πελατες σε ολο τον κοσμο για ευελικτες, προσαρμοσιμες, εξατομικευμενες λυσεις κινητικοτητας, που υποστηριζονται απο δεδομενα και νεες τεχνολογιες.

 

 

Το ευρυτερο οραμα της Kia Corporation για βιωσιμη κινητικοτητα

 


  Αντικατοπτριζοντας το ευρυτερο οραμα της μαρκας για την κινητικοτητα, η Kia ανακοινωσε σημερα μια νεα εταιρικη επωνυμια, καθως επεκτεινεται σε νεους επιχειρηματικους τομεις για την προωθηση της βιωσιμης κινητικοτητας. Αφαιρωντας το \”Motors\” το νεο εταιρικο ονομα της Kia δειχνει δεσμευση για τη μακροπροθεσμη επιχειρηματικη στρατηγικη του \”Plan S\” η οποια ανακοινωθηκε το 2020 και θα οδηγησει τη μαρκα στο να αποκτησει ηγετικη θεση στη μελλοντικη βιομηχανια κινητικοτητας, επεκτεινοντας τις δραστηριοτητες της ωστε να περιλαμβανουν EVs, λυσεις και υπηρεσιες κινητικοτητας, οχηματα ειδικης κατασκευης και πολλα αλλα. Παραλληλα με αυτες τις προσπαθειες, η Kia θα προωθησει ταυτοχρονα και την πιο βιωσιμη παραγωγη μεσω της χρησης καθαρης ενεργειας και ανακυκλωσιμων υλικων.

 

  Η Kia επικεντρωνεται στην αυξηση της δημοτικοτητας των ηλεκτρικων οχηματων μπαταριας (BEVs) και σχεδιαζει να ενισχυσει την παγκοσμια γκαμα προϊοντων της με την παρουσιαση επτα νεων BEVs εως το 2027. Τα νεα αυτα μοντελα θα περιλαμβανουν μια γκαμα επιβατικων οχηματων, SUV και MPV σε πολλες κατηγοριες. Καθενα τους θα ενσωματωνει κορυφαια τεχνολογια για μεγαλη αυτονομια και ταχυφορτιση με τη χρηση της νεας παγκοσμιας μεταβλητης ηλεκτρικης πλατφορμας (EGMP) του Hyundai Motor Group.

 

  Η Kia αναπτυσσει επισης μια γκαμα νεων ειδικων οχηματων (PBV) για εταιρικους πελατες. Αυτα τα εξειδικευμενα οχηματα θα βασιζονται σε ευελικτες πλατφορμες «skateboard» και θα εχουν μεταβλητα αμαξωματα, σχεδιασμενα για να καλυπτουν τις συγκεκριμενες αναγκες κινητικοτητας ενος ευρεος φασματος εταιρικων στολων. Η συνεργασια με τις Canoo και Arrival σημαινει οτι τα Kia PBV θα μπορουν να προσφερουν διαφορετικα αμαξωματα προσαρμοσμενα σε μια πλατφορμα «skateboard» που ενσωματωνει τα παντα και ειναι προσαρμοσμενη στις λειτουργικες απαιτησεις των χρηστων.

 

  Η ζητηση για PBV αναμενεται να πενταπλασιαστει εως το 2030 λογω της ταχειας και διαρκους αναπτυξης του ηλεκτρονικου εμποριου και των υπηρεσιων κοινης χρησης αυτοκινητων. Τα Kia PBV θα εχουν σχεδιαστει με τετοιο τροπο ωστε να καλυπτουν τις αναγκες των εταιρειων και των πελατων του στολου οχηματων. Για παραδειγμα, αυτα θα μπορουσαν να περιλαμβανουν αυτοκινητα κοινης χρησης, οχηματα εφοδιασμου με χαμηλο δαπεδο και οχηματα διανομων.

 

  Η αλλαγη στην επωνυμια της εταιρειας σημαινει επισης και διαφοροποιηση της εργασιακης κουλτουρας του οργανισμου. Ο Προεδρος Song εξηγει: «Η αλλαγη του εταιρικου ονοματος και του λογοτυπου δεν ειναι μονο μια αισθητικη βελτιωση. Αντιπροσωπευει την επεκταση των οριζοντων μας και το να ιδρυουμε νεες και αναδυομενες επιχειρησεις που καλυπτουν και υπερβαινουν τις διαφορετικες αναγκες των πελατων μας παγκοσμιως. Ακομα πιο σημαντικο ειναι οτι σημαινει επισης την προσαρμογη της εργασιακης μας κουλτουρας, την ενεργοποιηση της δημιουργικοτητας ολων των υπαλληλων μας και τη δημιουργια ενος εμπνευσμενου εργασιακου περιβαλλοντος».

 

 

Αναπτυξη φιλικων προς το περιβαλλον υπηρεσιων κινητικοτητας

 


  Ενας αλλος στρατηγικος στοχος του “Plan S” ειναι η δεσμευση της Kia να διαφοροποιησει τις δραστηριοτητες της για να προσφερει φιλικες προς το περιβαλλον υπηρεσιες κινητικοτητας, με επικεντρο την ηλεκτροκινηση και την αυτονομη οδηγηση σε μεγαλα, παγκοσμια αστικα κεντρα.

 

  Επιπλεον, η Kia ενισχυει την υποστηριξη και τις συνεργασιες με επιχειρησεις που παρεχουν παγκοσμιες λυσεις κινητικοτητας, διαφοροποιωντας τις υπηρεσιες κινητικοτητας σε παγκοσμιες στρατηγικες περιοχες. Το 2018, η εταιρεια επενδυσε στην Grab, τη μεγαλυτερη εταιρεια παροχης υπηρεσιων μεταφορας, παραδοσης φαγητου και λυσεων πληρωμης στη Νοτιοανατολικη Ασια. Το Μαρτιο του 2019 εκανε το ιδιο με την Ola, μια ινδικη εταιρεια που προσφερει κοινη χρηση οχηματων (peertopeer ridesharing), υπηρεσιες μεταφορας με χαλαρωση, ταξι, παραδοση φαγητου και αλλες υπηρεσιες κινητικοτητας συμπεριλαμβανομενης της WiBLE, μιας κοινοπραξιας κοινης χρησης αυτοκινητων με τη Repsol, τη μεγαλυτερη ενεργειακη εταιρεια της Ισπανιας, στη Μαδριτη. H Wible, που δραστηριοποιειται απο το Σεπτεμβριο του 2018, αξιοποιει 500 Kia Niro Plugin Hybrid EVs (PHEVs) μεσω μιας διαδικασιας που επιτρεπει στους χρηστες να τα νοικιαζουν χωρις δεσμευσεις και να τα επιστρεφουν εντος της περιοχης εξυπηρετησης. Το WiBLE παραμενει ενα απο τα πιο επιτυχημενα προγραμματα κοινης κινητικοτητας στην Ευρωπη, με περισσοτερα απο 130.000 μελη. Μια νεα υπηρεσια, η KiaMobility, παρουσιαστηκε σε ολη την Ιταλια και τη Ρωσια το Σεπτεμβριο του 2020, επιταχυνοντας το μετασχηματισμο της εταιρειας σε παροχο λυσεων κινητικοτητας ενω τα επομενα χρονια  θα επεκταθει και σε πολλες αλλες χωρες.

 

 

Συντομα κοντα σας: Το πρωτο νεας γενιας BEV της Kia και μια νεα φιλοσοφια σχεδιασης

 


  Το πρωτο απο τα BEV επομενης γενιας της Kia θα παρουσιαστει το πρωτο τριμηνο του 2021, αντικατοπτριζοντας την εστιαση της Kia στην ηλεκτροκινηση. Με βαση τη νεα τεχνολογια EGMP, αυτο το BEV θα διαθετει σχεδιασμο εμπνευσμενο απο crossover, αυτονομια που θα ξεπερνα τα 500 χιλιομετρα και ταχυφορτιση υψηλων ταχυτητων διαρκειας κατω των 20 λεπτων. Επισης θα ειναι το πρωτο παγκοσμιο μοντελο που θα φερει το νεο λογοτυπο της Kia.

 

  Με την αυξανομενη γκαμα των BEVs της η Kia στοχευει σε μεριδιο 6,6% της παγκοσμιας αγορας BEV εως το 2025 και παγκοσμιες ετησιες πωλησεις 500.000 BEV εως το 2026.

 

  Επισης η Kia θα αποκαλυψει τις επομενες εβδομαδες περισσοτερα στοιχεια και πληροφοριες σχετικα με τη νεα φιλοσοφια σχεδιασης των μελλοντικων προϊοντων και υπηρεσιων της, η οποια θα αντικατοπτριζει το μετασχηματισμο της μαρκας.

 

  Ο Karim Habib, Senior Vice President, Head of Kia Global Design Center, εξηγει: «Θελουμε τα προϊοντα μας να προσφερουν μια ενστικτωδη και φυσικη εμπειρια που μπορει να βελτιωσει την καθημερινη ζωη των πελατων μας. Στοχος μας ειναι να σχεδιασουμε τη φυσικη εμπειρια της μαρκας μας και να δημιουργησουμε πρωτοτυπα, εξελιγμενα και συναρπαστικα ηλεκτρικα οχηματα.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!