H Nissan εχει βαλθει να μας τρελανει. Οχι τωρα. Διαχρονικα. Η υπαρξη και μονο του Godzilla ειναι αρκετη για να το καταφερει. Οχι ομως. Ο Ιαπωνας εχει διαφορετικη γνωμη για το αποκοσμο κτηνος που εκτρεφει.
Nτεμπουτο για το νεο 2017 Nissan GT-R NISMO στη διασημη πιστα του Nürburgring, γνωστη και ως μια απο τις μεγαλυτερες και πιο δυσκολες πιστες στον κοσμο. Αυτη η πιστα αποτελει αλλωστε και το μερος στο οποιο οι ισχυρες επιδοσεις του Nissan GT-R, εχουν δοκιμαστει, ρυθμιστει αλλα και αναπτυχθει.
Οπως και το στανταρ μοντελο, το νεο GT-R NISMO διαθετει μια ανανεωμενη εμφανιση που γινεται αμεσως αντιληπτη απο τον νεο εμπροσθιο προφυλακτηρα. Προκειμενου να βελτιστοποιηθει η ψυξη του πανισχυρου κινητηρα, η σκουρα χρωμιωμενη μασκα τυπου V, εχει διευρυνθει για να διευκολυνει την εισαγωγη του αερα, χωρις ομως να μειωνει την αεροδυναμικη αποδοση του αυτοκινητου. Ακομη, το νεο ενισχυμενο καπο, προσφερει την απαραιτητη ακαμψια στις εξαιρετικα υψηλες ταχυτητες, διατηρωντας απαραμιλλο το αεροδυναμικο του σχημα. Σε αντιθεση με την στανταρ εκδοση του GT-R, ο μπροστινος προφυλακτηρας του GT-R NISMO ειναι κατασκευασμενος απο ανθρακονηματα, φτιαγμενος με την παραδοση και την ακριβεια που χαρακτηριζει τους Takumi, οπου τα στρωματα φυλλων απο ινες ανθρακα επικαλυπτονται με χειρουργικη ακριβεια, προκειμενου να επιτευχθει ο ιδανικος βαθμος ακαμψιας. Οι εισαγωγες του αερα εχουν σχεδιαστει με σκοπο αφενος την βελτιστη ροη του γυρω απο το αυτοκινητο και αφετερου για την παροχη υψηλου επιπεδου καθετης δυναμης. Συνολικα, το νεο σχημα του αυτοκινητου παραγει περισσοτερη καθετη δυναμη απο οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο παραγωγης της Nissan μεχρι σημερα, κατι που με την σειρα του προσφερει εξαιρετικη σταθεροτητα στις υψηλες ταχυτητες.
Εκτος απο την εξωτερικη εμφανιση ,το νεο GT-R NISMO εχει “ευεργετηθει” και στο εσωτερικο με μια αξεπεραστης αισθητικης καμπινα. Το επανασχεδιασμενο ταμπλο, το τιμονι και το κεντρικο υποβραχιονιο εχουν επενδυση απο υψηλης ποιοτητας δερμα Alcantara®.
Το ταμπλο στο κεντρο εχει βελτιωθει και απλοποιηθει χαρη στις αναβαθμισμενες λειτουργιες πλοηγησης και ελεγχου (με μειωση του αριθμου των διακοπτων απο 27 στο προηγουμενο μοντελο, σε μολις 11) και με μια διευρυμενη οθονη αφης 8 ιντσων που διαθετει μεγαλα εικονιδια που απλοποιουν την χρηση της στο επακρο.
Μια νεα εντολη ελεγχου στην οθονη της κεντρικης ανθροκονηματινης κονσολας, επιτρεπει τον ευκολο χειρισμο, χωρις καν να χρειαζεται ο οδηγος να αγγιζει την οθονη. Προκειται για ενα μοναδικο χαρακτηριστικο που ερχεται να “λυσει” τα χερια σε αυτους που ταξιδευουν με υψηλες ταχυτητες. Μοναδικα στο νεο NISMO GT-R ειναι και τα δερματινα Recaro® bucket καθισματα με ανθρακονηματα, που συμπληρωνονται απο τις σχεδιαστικες πινελιες του κοκκινου Alcantara .
Η τετρακινηση του GT-R NISMO εχει επισης αναβαθμιστει, εν μερει χαρη και στο σημαντικα ενισχυμενο σασι του. Η ενισχυμενη δομη του αμαξωματος επετρεψε στους μηχανικους να προχωρησουν σε περαιτερω βελτιωσεις και ρυθμισεις στην αναρτηση του GT-R NISMO, οπου σε συνδυασμο με την αυξηση της καθετης δυναμης του αυτοκινητου, εχει ως αποτελεσμα τον εξαιρετικα βελτιωμενο χειρισμο του. Απτη αποδειξη των παραπανω αποτελουν οι βελτιωμενοι χρονοι σλαλομ του μοντελου, αλλα και η αυξημενη αποδοση του στις στροφες (κατα περιπου 2 τοις εκατο, σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο). Το ειδικο Bilstein® DampTronic ρυθμιζομενο συστημα οδηγησης του GT-R, εκμεταλλευεται πολλαπλες πληροφοριες απο τα συστηματα του αυτοκινητου και παρεχει τις απαραιτητες καθετες δυναμεις, αλλα και υψηλο επιπεδο ελεγχου σε μια ποικιλια συνθηκων οδηγησης. Καθοριστικο ρολο εχουν και τα ειδικα αμορτισερ της NISMO που ειναι τελεια ρυθμισμενα για να μεταφερουν με τον καλυτερο τροπο τη δυναμη του κινητηρα twin-turbo V6 3.8 λιτρων, η οποια “μεταφραζεται” στο εκπληκτικο μεγεθος των 441kW (600PS), πανω στην ασφαλτο !
Ο κινητηρας του GT-R NISMO, γνωστος και ως \”VR38DETT,\” ειναι το αποτελεσμα της τεχνογνωσιας που η NISMO εχει αποκτησει απο τη συμμετοχη της σε πολυαριθμες εκδηλωσεις του μηχανοκινητου αθλητισμου, σε ολο τον κοσμο. Συνδυαζεται με ενα 6ταχυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και διαθετει ενα ζευγος υπερσυμπιεστων υψηλης ροης και μεγαλης διαμετρου, που συναντωνται και στο GT3. Οπως και στην βασικη εκδοση του μοντελου, καθε κινητηρας GT-R NISMO συναρμολογειται στο χερι απο την αρχη μεχρι το τελος, σε εναν ειδικο “αποστειρωμενο” χωρο με σχολαστικα εκπαιδευμενους τεχνικους, ενω μια πλακα αλουμινιου προστιθεται στο μπροστινο μερος του καθε κινητηρα, που δειχνει το ονομα του τεχνιτη ΤAKUMI που τον δημιουργησε !
Παρα την πιο “αγωνιστικη” φυση του, το νεο GT-R NISMO διαθετει ως συνολο καλυτερη ισορροπια απο ο, τι πριν, αποτελωντας ενα αυτοκινητο που προσφερει οδηγικη απολαυση τοσο σε εναν ορεινο ασφαλτινο δρομο, οσο και σε μια αγωνιστικη πιστα.
Το 2017 Nissan GT-R NISMO ειναι διαθεσιμο σε πεντε διαφορετικα εξωτερικα χρωματα.
Προδιαγραφες (EUR spec)
Κινητηρας VR38DETT
Κυλινδροι/Διαταξη V6
Χωρητικοτητα (Λιτρα) 3.8
Ιπποδυναμη 441kW(600PS)/6,800RPM
Ροπη 652Nm/3,600-5,600RPM
Διαστασεις
Συνολικο μηκος 4690mm
Συνολικο πλατος
(χωρις καθρεπτες)
1895mm
Συνολικο υψος 1370mm
Μεταξονιο 2780mm