H δυναμη προερχεται απο εναν 2.0-λιτρο turbo κινητηρα αποδοσης 330 ιππων με κινηση στους μπροστα τροχους και τιμη γυρω στα 95.000 €
Με την ευκαιρια του λανσαρισματος του διεθνους TCR (Touring Car Racing) στο σιρκουι Jules Tacheny στο Mettet (Βελγιο), η Opel αποκαλυψε το νεο της αυτοκινητο τουρισμου για αγωνες πελατων (customer racing). Το Opel Astra TCR συνδυαζει υπερσυγχρονη αγωνιστικη τεχνολογια με μια αποτελεσματικη φιλοσοφια ασφαλειας, ενω ελαχιστα απεχει απο την παραγωγη. Επιτρεπει στις ομαδες της Opel να τρεχουν σε αγωνες μικρων και μεγαλων αποστασεων – οπως ο 24ωρος αγωνας του Nürburgring – με ενα οχημα χωρις τεχνικες αλλαγες.
Το 5-θυρο Astra χρησιμοποιει εναν πολυ αποδοτικο, διλιτρο, υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα που θα αποδιδει 330 hp και μεγιστη ροπη 420 Nm (και τα δυο στο πλαισιο της φιλοσοφιας ‘Ισορροπια Επιδοσεων’), διασφαλιζοντας επαρκη επιταχυνση για οχημα με αποβαρο 1200 kg. Αυτη η ισχυς μεταφερεται στους εμπρος τροχους μεσω σειριακου, εξαταχυτου αγωνιστικου κιβωτιου με χειριστηρια αλλαγων (paddles) στο τιμονι. Τη συνδεση κινητηρα-κιβωτιου αναλαμβανει ενας συμπλεκτης με δυο δισκους απο συσσωματωμενο μεταλλο. Ενα αυτοματοποιημενο διπλο συστημα αποσυμπλεξης εξασφαλιζει τη σταθεροτητα στα κατεβασματα σχεσεων. Το αγωνιστικο αυτοκινητο επιβραδυνει με δισκοφρενα 378 mm + 6-πιστονες δαγκανες μπροστα και . Ο οδηγος μπορει να ρυθμιζει την κατανομη πεδησης απο το cockpit.
Το πλαισιο ειναι πληρως προσαρμοζομενο και υποστηριζεται απο υπερσυγχρονη τεχνολογια αποσβεστηρων. Η αποδοτικη αεροδυναμικη με ρυθμιζομενο εμπρος splitter και πισω αεροτομη που για λογους κοστους ειναι στανταρ εξαρτηματα και ιδια σε ολα τα οχηματα TCR, παιζει ρολο στο σεταρισμα του οχηματος. Ηλεκτρονικα συστηματα υποστηριξης οπως ABS και ESP δεν επιτρεπονται.
Προκειμενου οι ομαδες πελατων Opel να μπορουν να χρησιμοποιουν το Astra TCR τους για αρκετα χρονια χωρις να κανουν τεχνικες ρυθμισεις, το αυτοκινητο ηδη εφοδιαζεται με χαρακτηριστικα που η Διεθνης Ομοσπονδια Αυτοκινητου (FIA) θα επιβαλλει ως υποχρεωτικα απο τη σεζον του 2017 οπως το ρεζερβουαρ καυσιμου ασφαλειας των 100 L.
Η δεσμευση της Opel στο Αγωνιστικο Πρωταθλημα Αυτοκινητων Τουρισμου σηματοδοτει τη συνεχεια μιας μακρας και επιτυχημενης παραδοσης στους αγωνες τουρισμου. Το Customer Racing ηταν ανεκαθεν βασικος πυλωνας στη δεσμευση της Opel στο μηχανοκινητο αθλητισμο σε πολλες χωρες σε ολη την Ευρωπη μαζι με την εργοστασιακη συμμετοχη της στο Γερμανικο Πρωταθλημα Αυτοκινητων Τουρισμου (DTM) η εθνικα πρωταθληματα οπως το German Supertouring Championship (STW). Η φιλοσοφια του TCR ταιριαζει αριστα με αυτη τη φιλοσοφια (ισχυρα, εντυπωσιακα αυτοκινητα τουρισμου που παραπεμπουν εντονα στα μοντελα παραγωγης) που διατιθενται σε προσιτες τιμες, το TCR ικανοποιει τις τρεχουσες απαιτησεις των ενδιαφερομενων ομαδων πελατων.
Το TCR προσφερει επισης στην Opel την ιδανικη πλατφορμα για να παρουσιασει το νεο της μοντελο παραγωγης σε αγωνιστικο περιβαλλον στις εμπλεκομενες αγορες. Τα διαφορα εθνικα πρωταθληματα, συμπεριλαμβανομενης της νεας Γερμανικης σειρας TCR (ADAC TCR Germany), με διοργανωτρια την επι μακρον εταιρο της Opel, ADAC, αλλα και το Ευρωπαϊκο πρωταθλημα ειναι ιδανικο πεδιο δρασης για την Opel και τις ομαδες πελατων της. Χαρη στην τριπτυχη φιλοσοφια του – Εθνικα και Ευρωπαϊκα πρωταθληματα και το παγκοσμιο TCR International – οι ομαδες πελατων μπορουν να τρεχουν σε ολο τον κοσμο με το ιδιο αυτοκινητο.
Το Astra TCR εξελισσεται σε στενη συνεργασια με την παραδοσιακη εταιρο της Opel, Kissling Motorsport, απο το Bad Münstereifel. Οι πρωτοι ελεγχοι επιδοσεων θα αρχισουν πριν τα τελη Οκτωβριου. Ενας περιορισμενος αριθμος Opel Astra TCR θα παραδοθει σε επιλεκτες ομαδες πελατων απο το Φεβρουαριο της ερχομενης χρονιας.