Η PEUGEOT
αναδειχθηκε η αγαπημενη μαρκα των Γαλλων και στο πρωτο τριμηνο του 2021,
συμφωνα με ερευνα που πραγματοποιει η εταιρεια Matrice σε
τριμηνιαια βαση απο το 1999, για τις μεγαλες Γαλλικες επιχειρησεις.
Συμφωνα με
την ερευνα που διεξηχθη σε Γαλλους υπηκοους ηλικιας 18 ετων και ανω, το
84% εδειξαν την προτιμηση τους για την PEUGEOT.
Την
χρονικη στιγμη που η μαρκα ανανεωνει την εταιρικη της ταυτοτητα, η πρωτη θεση
στην προτιμηση των Γαλλων καταναλωτων αλλα και η συνεχομενη ανοδος των πωλησεων
της μαρκας παγκοσμιως, ενισχυουν περαιτερω την ορθοτητα της στρατηγικης που
εχει ακολουθησει η PEUGEOT τα τελευταια χρονια οχι μονο στην εγχωρια αγορα
αλλα και στον διεθνες στιβο.