Peugeot- Citroen μετράνε καταναλώσεις σε πραγματικές συνθήκες!

Μιας και το θεμα εχει παραγινει με τις πλασματικες τιμες εκπομπων καυσαεριων και καταναλωσης καυσιμου, ο ομιλος PSA (Peugeot- Citroen) αποφασισε να αρχισει να εφαρμοζει μια διαφορετικη τακτικη: Να μετρα την καταναλωση καυσιμων των μοντελων του σε πραγματικες συνθηκες κινησης και οδηγησης. Γιατι, οπως και να το κανουμε, αλλη ποσοτητα καυσιμου θα καψεις κινουμενος στο κεντρο της Αθηνας, με το clima, φορτωμενος σε ανηφορες και κατηφορες, με τους… κανιβαλλους πισω σου να κορναρουν και στο σταματα/ξεκινα των φαναριων και αλλη σε εναν απολυτως ελεγχομενο χωρο με… ευνοϊκο ανεμο και με ταχυτητα που εσυ επιλεγεις.

Ετσι λοιπον, στο πλαισιο της Διεθνους Εκθεσης Αυτοκινητου της Γενευης 2016, ο Ομιλος PSA ανακοινωσε τα πρωτα αποτελεσματα μετρησεων καταναλωσης καυσιμου που πραγματοποιηθηκαν σε τρια δημοφιλη μοντελα του Ομιλου και σε πραγματικες συνθηκες οδηγησης. Προκειται για μια ακομη πρωτοβουλια του Ομιλου PSA στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια!
Τα αποτελεσματα προερχονται απο μια διαδικασια που εξελιξαν δυο ανεξαρτητοι μη κυβερνητικοι οργανισμοι – το Ινστιτουτο Transport & Environment (T&E) και τον Περιβαλλοντικο Συνδεσμο France Nature Environment (FNE) – και πιστοποιουνται απο την Bureau Veritas. Αυτο το πρωτοκολλο, διασφαλιζει στους πελατες προϊοντων PSA τις μετρησεις καταναλωσης σε πραγματικες συνθηκες, απο ανεξαρτητους μη κερδοσκοπικους φορεις!

Βασει των μετρησεων, που εγιναν σε ενα Peugeot 308 1,6i BlueHDi 120 S&S BVM6 Allure, φανηκε οτι η μεση καταναλωση ειτε στην τυποποιημενη δοκιμη, ειτε στην οδηγηση απο πελατες, κινειται στα 5,0 με 5,1 lt/100 km.



Απο το Νοεμβριο του 2015, ο Ομιλος PSA ειχε ανακοινωσει την σταδιακη εναρξη της δημοσιευσης μετρησεων σε πραγματικες συνθηκες κινησης, στο πλαισιο της συνεχους βελτιωσης της πληροφορησης προς τους πελατες σχετικα με την καταναλωση καυσιμου.

Ο Ομιλος PSA ειναι ο πρωτος κατασκευαστης αυτοκινητων που υιοθετει αυτη την τακτικη διαφανειας και ανακοινωνει τις μετρησεις καταναλωσης τριων απο τα δημοφιλεστερα μοντελα του Ομιλου.

Η διαδικασια μετρησης εγινε βασει ενος πρωτοκολλου που ανεπτυξε το Transport & Environment και περιλαμβανει μετρησεις σε δημοσιους δρομους κοντα στο Παρισι (25,5 χλμ. αστικης διαδρομης, 39,7 χλμ. υπεραστικης, και 31,1 χλμ. σε μεγαλο αυτοκινητοδρομο) υπο πραγματικες οδηγικες συνθηκες, με επιβατη και αποσκευες, σε ανωφερειες και κατωφερειες, καθως και με την χρηση συστηματος κλιματισμου. Βασισμενες στο προγραμμα που προβλεπει ο Ευρωπαϊκος Κυκλος RDE (Real Driving Emissions), οι μετρησεις της καταναλωσης πραγματοποιουνται με φορητα συστηματα μετρησης των εκπομπων (PEMS) που εγκαθιστανται σε καθε οχημα. Η διεθνης εταιρια επιθεωρησης και πιστοποιησης Bureau Veritas, διασφαλιζει τις προδιαγραφες μετρησης βασει του πρωτοκολλου, οσο και την ακριβεια και την αξιοπιστια των αποτελεσματων.

Οι αρχικες μετρησεις συγκριθηκαν με εκεινες που εγιναν απο πελατες και αποδειχθηκε πως η διαδικασια μετρησης του Transport & Environment ανταποκρινεται στο οδηγικο στιλ ενος τυπικου οδηγου!

Ο Ομιλος PSA ειναι ο ηγετης στην Ευρωπη με τον χαμηλοτερο μεσο ορο εκπομπης ρυπων. Με εχεγγυο την τεχνολογικη του υπεροχη, ο Ομιλος σκοπευει μελλοντικα να εισηγηθει για την τυποποιημενη και εναρμονισμενη διαδικασια μετρησεων για τα ελαφρα οχηματα σε παγκοσμιο επιπεδο.
Πριν το καλοκαιρι του 2016 η PSA θα ανακοινωσει τις επισημες μετρησεις καταναλωσης σε πραγματικες συνθηκες για την γκαμα των μοντελων της Peugeot.

Ο Εκτελεστικος Αντιπροεδρος, Ερευνας & Εξελιξης της Peugeot Gilles Le Borgne, λεει: \”Οπως ειχαμε ανακοινωσει, απο τα τελη 2015 και μετα απο συνεργασια με το Transport & Environment, τον Περιβαλλοντικο Συνδεσμο της Γαλλιας και την Bureau Veritas, η διαδικασια εχει πλεον επικαιροποιηθει και τα αρχικα αποτελεσματα συμπιπτουν με τα δεδομενα μετρησεων απο πελατες”.

Ο Greg Archer, Διεθυντης Καθαρων Οχηματων στο Transport & Environment, τονιζει: “Η διαδικασια που εξελιξαμε με τον Ομιλο PSA Peugeot Citroën ειναι αναπαραξιμη και αντιπροσωπευτικη. Επιβεβαιωνει την μετρηση της καταναλωσης ενος τυπικου οδηγου και σε πραγματικες συνθηκες κινησης. Αυτη η δοκιμη αποδεικνυει πως τα τεστ στους δρομους ειναι αξιοπιστα και μπορουν να χρησιμοποιηθουν για να μετρηθουν οι πραγματικες εκπομπες CO2. Αυτος πρεπει να ειναι ο στοχος για ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες που προβαλλουν την οικονομια καυσιμου των μοντελων τους”.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!