Porsche 992 Turbo S. Το απόλυτο sports car,μόλις ανανεώθηκε.

Σιγουρα 911, σιγουρα Turbo, σιγουρα νεα : η Porsche 911 Turbo S

Καπως ετσι ξεκινα η Porsche να μας μιλα για την εκδοση Turbo S, της γενιας 992. Αναμφιβολα, η 911 Turbo (και επειτα Turbo S), ηταν παντα το κορυφαιο, η θα τολμησω να πω και απολυτο, sports car. Δυναμικη αλλα και ηρεμη. Καθημερινη αλλα και διασκεδαστικη. Οδηγοκεντρικη αλλα και πρακτικη. Λογικη αλλα και \”παραλογη\”. Καπως ετσι ειναι το κορυφαιο sports car. Κανει τα παντα, εξισου καλα. Και η 911 σιγουρα το καταφερνε ανεκαθεν αυτο.
Η νεα κορυφαια 911, παρουσιαστηκε σημερα τοσο στη Coupe οσο και στη Cabriolet εκδοχη της. Η καρδια της, ειναι ενας νεος twin-turbo boxer κινητηρας, με turbo μεταβλητης γεωμετριας (VGT) και χωρητικοτητα 3.8 λιτρα. Σε σχεση με τη προηγουμενη γενια, η δυναμη πλεον ανερχεται στους 650 ιππους (70 επιπλεον) και στα 800 Nm ροπης (50 επιπλεον). Για την Turbo / Turbo S εκδοση, η Porsche προσαρμοσε ειδικα το νεο της 8ρι PDK κιβωτιο ταχυτητων, τεχνολογιας διπλου συμπλεκτη, το οποιο \”εκτοξευει\” την 911, απο τα 0 στα 100 χιλιομετρα / ωρα σε μολις 2.7 δευτερολεπτα (0.2 λιγοτερα απο τη προηγουμενη γενια), μεχρι και τη τελικη ταχυτητα της, που ανερχεται στα 330 χιλιομετρα / ωρα.
Οι διαστασεις της κορυφαιας 911 εχουν αυξηθει σημαντικα, για χαρη της ενισχυσης των οδηγικων δυνατοτητων του αυτοκινητου. Το σωμα της νεας 911 Turbo S ειναι 4.5 εκατοστα φαρδυτερο στο εμπρος μερος και 2 εκατοστα στο πισω μερος. Το φαρδος του μετατροχιου της ειναι κατα 4.2 εκατοστα φαρδυτερο στον εμπρος αξονα και κατα 1 εκατοστο στο πισω. Το νεο φαρδυτερο της \”πατημα\”, σε συνδυασμο με τις αεροδυναμικες βελτιστοποιησεις και τα νεα, ειδικα για την Porsche, ελαστικα της, δινουν μια νεα διασταση στις οδηγικες δυνατοτητες της νεας κορυφαιας 911.
Τα νεα ενεργα αεροδυναμικα της μερη, περιλαμβανουν νεους ρυθμιζομενους αεραγωγους ψυξης στο εμπρος μερος, καθως και μια φαρδυτερη αεροτομη στο πισω μερος, η οποια παραγει περισσοτερο καθετο αεροδυναμικο φορτιο σε ολο το φασμα ταχυτητας. Για το σωστο \”πατημα\” της 911, φροντιζουν τα ειδικα για αυτη, σχεδιασμενα ελαστικα διαστασεων 255/35 R20 στο εμπρος μερος και 315/30 R21, στο πισω μερος.
Το \”κερασακι\” στο τουρτα, ειναι το κατα 1 εκατοστο χαμηλοτερο αμαξωμα της Turbo S, σε συνδυασμο με το ειδικα ρυθμισμενο ενεργο συστημα αναρτησης Porsche Active Suspension Management (PASM) και την sport εξατμιση με κλαπετα, που της δινει ενα βαθυ και γεματο \”δυναμη\” ηχο. Οπως αρμοζει στη κορυφαια εκδοση της 911.
Ο ολοκαινουργιος κινητηρας της 911 Turbo S, βασιζεται στην ανανεωμενη γενια κινητηρων της Carrera. Στην Turbo S ωστοσο, φερει ενα επανασχεδιασμενο συστημα ψυξης του αερα πριν την εισαγωγη, μεγαλυτερα VGT turbo σε συμμετρικο layout, με Piezo μπεκ ψεκασμου καυσιμου. Αυτο εχει ως συνολικο αποτελεσμα, την αυξηση της ιπποδυναμης, την αυξηση της ροπης, τη μειωση της καταναλωσης, τη μειωση των ρυπων, αλλα και την μειωση του χρονο αποκρισης του κινητηρα στο πατημα του πενταλ του γκαζιου.
Σημαντικη αλλαγη στο κομματι του νεου κινητηρα, ειναι τα ιδια τα turbo, αλλα και το συστημα εισαγωγης. Το συστημα εισαγωγης, εχει πλεον 4 εισαγωγες, 1 σε καθε φτερο (μπροστα απο το πισω αξονα) αλλα και 2 στη γρυλια που βρισκεται πανω απο το καλυμμα του κινητηρα. Επιπλεον, οι νεες μεταβλητης γεωμετριας τουρμπινες, ειναι συμμετρικα τοποθετημενες και η διαμετρος της φτερωτης τους εχει αυξηθει κατα 3 χιλιοστα, στα 61mm. 
Το αρμονικο design της νεας Turbo S, συνδυαζει με απολυτη αρμονια και ισορροπια τον ηρεμο, καθημερινο χαρακτηρα της, με τον δυναμικο, sport χαρακτηρα της. Εκπληκτικη ειναι ωστοσο και η διαφορα στις επιδοσεις, οσο και στον οδηγικο χαρακτηρα της νεας 911. Το sprint απο τα 0 στα 200 χιλιομετρα την ωρα, πραγματοποειται σε 8.9 δευτερολεπτα, 1 ολοκληρο δευτερολεπτο ταχυτερα απο τη προηγουμενη γενια.
Χαρη στο ανανεωμενο συστημα τετρακινησης της, Porsche Traction Management (PTM), το κεντρικο διαφορικο, μπορει να στειλει μεχρι και 500 Nm ροπης στον εμπρος αξονα. Το συστημα αναρτησης PASM, κανει το σασι της Turbo S ακομα πιο sport σε αισθηση, οσο και σε συμπεριφορα, δινοντας νεα επιπεδα οδηγικων ικανοτητων στην Turbo S.
Το νεο εμπρος μερος, εινα χαρακτηριστικα Turbo-look, με ακομη φαρδυτερες εισαγωγες αερα, καθως και τα διπλα daylight modules και το συστημα φωτισμου Matrix LED με σκουρο case, να ειναι standard στην Turbo S. Το επανασχεδιασμενο, μεγαλυτερο εμπρος spoiler που εκτεινεται υπο πιεση αερα, κατω απο τον εμπρος προφυλακτηρα, σε συνδυασμο με την επανασχεδιασμενη πισω αεροτομη, προσφερουν 15% επιπλεον καθετο αεροδυναμικο φορτιο στην Turbo S.
Το εσωτερικο, ειναι κλασσικη Porsche. Κομψο design, κορυφαιας ποιοτητας υλικα και συναρμογη, με ενα συνδυασμο retro στοιχειων αλλα και μοντερνων πινελιων και τεχνολογιων. Τα καθισματα της Turbo S ειναι 18-way ρυθμιζομενα με ραφες που παραπεμπουν σε αυτες της πρωτης γενιας Turbo, της 930. 
Το ταμπλο αποτελειται απο τα χαρακτηριστικα 5 οργανα, με το στροφομετρο στο κεντρο να ειναι αναλογικο, ενω τα υπολοιπα 4, να ειναι οθονες υψηλης ευκρινειας. Τελος, το συστημα ψαχαγωγιας Porsche Communication Management, φερει μια ανανεωμενη οθονη αφης 10.9 ιντσων, με απλουστευμενο μενου, σε συνδυασμο με ενα ηχοσυστημα Surround Sound της BOSE.

All in all

Η Porsche για αλλη μια φορα, με την 911 Turbo S, ξαναεγραψε τους κανονες του τι ειναι το απολυτο Sports car. Για αλλη μια φορα, ειναι εξωπραγματικα γρηγορη, απολυτα πρακτικη σε καθημερινη χρηση, σβελτη σε καθε ειδος δρομου και σε καθε πιστα, ανετη και οδηγοκεντρικη. Ειναι, η νεα 911 Turbo S. Enough said.
H τιμη της νεας 911 Turbo S Coupe & Cabriolet, στη Γερμανια (συμπεριλαμβανομενου του ΦΠΑ 19%) ειναι 216.396€ & 229.962€ αντιστοιχα

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!