POWER DAY : Το Volkswagen Group παρουσίασε τη στρατηγική του για τις μπαταρίες και τη φόρτιση έως το 2030

POWER DAY : Το Volkswagen Group παρουσιασε τη στρατηγικη του για τις μπαταριες και τη φορτιση εως το 2030

[ad_1]

 


  Σε μια
διαδικτυακη εκδηλωση με τιτλο
POWER DAY, το Volkswagen Group παρουσιασε
τη στρατηγικη του για τις μπαταριες και τη φορτιση ηλεκτρικων οχηματων, εως το
2030. Ο «τεχνολογικος χαρτης» που δοθηκε στη δημοσιοτητα εστιαζει στη μειωση
της πολυπλοκοτητας και του κοστους της μπαταριας, προκειμενου το ηλεκτρικο
αυτοκινητο να καταστει πιο ελκυστικο και ρεαλιστικο για οσο το δυνατον
περισσοτερους ανθρωπους.


  Ταυτοχρονα,
το
Volkswagen Group στοχευει να εξασφαλισει αδιαλειπτη τροφοδοσια με μπαταριες μετα το 2025.
Μονο στην Ευρωπη, εως το τελος της δεκαετιας θα εχουν δημιουργηθει εξι
μεγα-εργοστασια συνολικης παραγωγικης ικανοτητας 240
GWh. Σχεδιαζεται επισης σημαντικη επεκταση του
δημοσιου δικτυου γρηγορης φορτισης (ταχυφορτισης) σε παγκοσμιο επιπεδο. Προς
τουτο, το
Group εχει ηδη συμφωνησει συνεργασιες με εταιρειες ενεργειας στην Ευρωπη, τις BP (Μεγαλη Βρετανια), Iberdrola (Ισπανια) και Enel (Ιταλια).

  Οι
ενεργειες αυτες «μακροπροθεσμα θα θεσουν το
Volkswagen Group σε ηγετικη θεση τοσο για τις πλεον προηγμενες
τεχνολογικα μπαταριες οσο και την καλυτερη εμπειρια πελατων στην εποχη της
κινητικοτητας με μηδενικες εκπομπες ρυπων», δηλωσε ο
Dr. Herbert Diess, Προεδρος του
Διοικητικου Συμβουλιου του
Volkswagen Group.

  Την ευθυνη
για την υλοποιηση του συγκεκριμενου τεχνολογικου χαρτη θα φερει η
Volkswagen Group Components, με επικεφαλης
τον
Thomas Schmall,
Μελος του Διοικητικου Συμβουλιου του
Volkswagen Group για την Τεχνολογια και CEO της Volkswagen Group Components, ο οποιος δηλωσε σχετικα: «Η μειωση του κοστους
και της πολυπλοκοτητας της μπαταριας με ταυτοχρονη αυξηση της αυτονομιας και
των επιδοσεων της, θα καταστησει τελικα την ηλεκτροκινηση προσιτη και κυριαρχη
τεχνολογια».

Τα
σημαντικοτερα σημεια του τεχνολογικου χαρτη που παρουσιαστηκε στην
POWER DAY:


Το Volkswagen Group στοχευει
σε σημαντικη αυξηση της παραγωγης μπαταριων στην Ευρωπη,
 προκειμενου
να καλυψει την αυξανομενη ζητηση. Συνολικα, θα τεθουν σε λειτουργια εξι μεγα-εργοστασια,
με συνολικη ενεργειακη ικανοτητα 240
GWh ετησιως. Τα δυο πρωτα θα λειτουργουν στη σουηδικη
πολη
Skellefteå και στο Salzgitter της Γερμανιας, 40 GWh το καθενα. Στο πρωτο, σε συνεργασια με την Northvolt, θα
κατασκευαζονται μπαταριες για τα πιο
premium μοντελα. Το μεγα-εργοστασιο του Volkswagen Group στο Salzgitter θα παραγει
μπαταριες για πιο μαζικα μοντελα απο το 2025 και θα αναπτυξει καινοτομιες στη
διαδικασια, τον σχεδιασμο και την τεχνολογια χημειας. Και τα δυο θα
τροφοδοτουνται με ηλεκτρισμο απο ανανεωσιμες πηγες ενεργειας. Οι τοποθεσιες και
οι συνεργατες για τα υπολοιπα τεσσερα μεγα-εργοστασια ειναι υπο διερευνηση.



Το νεο ενιαιο μπλοκ μπαταριας θα προσφερει
τεραστια εξοικονομηση κοστους.
Εχει
προγραμματιστει να κυκλοφορησει το 2023 και μεχρι το 2030 θα εχει εγκατασταθει
στο 80 % ολων των ηλεκτρικων οχηματων του
Group, σε ολες τις μαρκες του. Θα επιτευχθει επιπλεον εξοικονομηση με τη
βελτιστοποιηση των στοιχειων, την αναπτυξη καινοτομων μεθοδων παραγωγης και τη
συνεπη ανακυκλωση. Στοχος ειναι η σταδιακη μειωση του κοστους της μπαταριας στα
entry level” μοντελα εως και 50 % και στο τμημα με τις μεγαλυτερες πωλησεις εως και 30
%, με το κοστος ανα κιλοβατωρα να διαμορφωνεται κατω απο 100 €.



Εμπλουτισμενη και πιο πληρης αλυσιδα αξιας. Το Volkswagen Group θα εξασφαλισει τον αδιαλειπτο
εφοδιασμο με μπαταριες, με αναπτυξη τεχνολογιας στην ικανοτητα αποθηκευσης
ενεργειας και τη δυνατοτητα γρηγορης φορτισης, επιπλεον του μειωμενου κοστους.
Το νεο πρισματικο ενιαιο μπλοκ προσφερει επισης τις καλυτερες συνθηκες για τη
μεταβαση στις μπαταριες τυπου
solid state, το επομενο τεχνολογικο αλμα στις μπαταριες, το οποιο το Volkswagen Group αναμενει
για τα μεσα της δεκαετιας. Το
Group εστιαζει σε στρατηγικες συνεργασιες για αποτελεσματικη
χρηση φυσικων πορων και καλυτερη φορτιση, παραλληλα με διατηρηση των
στρατηγικων χρηματοοικονομικων του στοχων (δεικτης
capex περιπου 6% εως το 2025 και
ετησιες καθαρες ταμειακες ροες ανω των 10 δισ. ευρω).



Επεκταση του παγκοσμιου δικτυου γρηγορης φορτισης με λειτουργια περιπου 18.000 δημοσιων σημειων
ταχυφορτισης στην Ευρωπη εως το 2025, που αντιπροσωπευει εναν πενταπλασιασμο
του σημερινου δικτυου ταχυφορτισης και αντιστοιχει στο ενα τριτο περιπου της
συνολικης ζητησης που προβλεπεται για την Ευρωπη για το 2025. Αυτο θα
επιτευχθει μεσω μιας σειρας στρατηγικων συνεργασιων – επιπλεον του
project IONITY.

To Volkswagen Group θα
δημιουργησει περιπου 8.000 σημεια ταχυφορτισης σε ολοκληρη την Ευρωπη σε
συνεργασια με την
BP. Οι ταχυφορτιστες με χωρητικοτητα φορτισης 150 kW θα εγκατασταθουν σε συνολικα 4.000 πρατηρια
καυσιμων
BP
και
ARAL, με
την πλειονοτητα αυτων στη Γερμανια και τη Μεγαλη Βρετανια. Σε συνεργασια με την
Iberdrola, το
Group θα καλυψει τις κυριες οδους κυκλοφοριας στην
Ισπανια. Στην Ιταλια, το
Volkswagen Group θα συνεργαστει με την Enel για τη δημιουργια του
δικτυου ταχυφορτισης τοσο στους αυτοκινητοδρομους οσο και στις αστικες
περιοχες. Προβλεπεται επενδυση περιπου 400 εκατομμυριων ευρω στο ευρωπαϊκο
προγραμμα συνολικα εως το 2025, με περαιτερω επενδυσεις να βαρυνουν εξωτερικους
συνεργατες.

Αντιστοιχες
ενεργειες εχουν προγραμματιστει για τις Η.Π.Α. και την Κινα. Η
Electrify America σχεδιαζει περιπου
3.500 σημεια ταχυφορτισης στη Βορεια Αμερικη μεχρι το τελος του ετους. Στην
Κινα, το
Group στοχευει σε συνολικα 17.000 σημεια ταχυφορτισης εως το 2025, μεσω της
κοινης επιχειρησης
CAMS.



Το Volkswagen Group θα κανει
το ηλεκτρικο αυτοκινητο μερος του ενεργειακου συστηματος
ενσωματωνοντας το ηλεκτρικο αυτοκινητο σε
ιδιωτικα, εμπορικα και δημοσια ενεργειακα συστηματα στο μελλον. Αυτο θα
επιτρεψει στην πρασινη ηλεκτρικη ενεργεια απο τον ηλιο να αποθηκευτει στο οχημα
και να τροφοδοτηθει ξανα στο οικιακο δικτυο, εαν χρειαστει. Οχι μονο οι πελατες
δεν θα εξαρτωνται τοσο απο το δημοσιο ηλεκτρικο δικτυο, αλλα θα εξοικονομησουν
χρηματα και θα μειωσουν τις εκπομπες
CO2.
Τα μοντελα που βασιζονται στην πλατφορμα
MEB του Volkswagen Group θα υποστηριξουν αυτην την τεχνολογια ηδη απο το
2022. Θα προσφερεται επισης ενα πληρες πακετο με ολες τις συσκευες και τις
ψηφιακες υπηρεσιες – απο το
Wallbox
δυο δρομων εως τη
διαχειριση ενεργειας. Η τεχνολογια προκειται να χρησιμοποιηθει συντομα και σε
μεγαλυτερη κλιμακα – για παραδειγμα σε κτιρια κατοικιων, επιχειρησεις η στο
γενικο δικτυο ηλεκτροδοτησης.



[ad_2]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!