Η Nissan μας αποκαλυπτει ολοενα και περισσοτερα μυστικα, απο τις αυστηρες δοκιμες που πραγματοποιει, κατα την φαση αναπτυξης και κατασκευης των δημοφιλων της crossovers.
Αυτη την φορα σειρα εχουν οι ποτηροθηκες, που αποτελουν αλλωστε και αναποσπαστο μερος του σχεδιασμου της καμπινας ενος οχηματος. Οι μηχανικοι της Nissan επρεπε να εργαστουν σκληρα προκειμενου να βεβαιωθουν οτι οι κουπες, οι φιαλες αλλα και τα μεταλλικα κουτια απο ποτα και αναψυκτικα, θα παραμενουν ορθια στα Qashqai, Juke και X-Trail.
Για να το επιτυχουν αυτο, χρησιμοποιησαν περισσοτερα απο 40 κουπες, φιαλες και κουτια ολων των σχηματων και μεγεθων που μπορει να βρει κανεις στην αγορα, προκειμενου να διασφαλισουν οτι κανενας απο τους επιβαινοντες δεν θα εχει ενα απροοπτο ατυχημα με καυτο καφε η αναψυκτικο, στην αγκαλια του η στην ταπετσαρια του αυτοκινητου.
Για την ιστορια, η αξιολογηση μια ποτηροθηκης δεν ειναι απλα μια στατικη διαδικασια που γινεται σε ενα εργαστηριο. Οι διαφορες κουπες και φιαλες, αξιολογουνται σε πιστα δοκιμων, σε διαφορετικους ρυθμους οδηγησης και για πολλους γυρους. Για την Nissan, η προσοχη στη λεπτομερεια ειναι το παν και επομενως μια αυστηρη διαδικασια ελεγχου εξασφαλιζει και την καλυτερη δυνατη ποιοτητα. Στη διαρκεια της δοκιμης, καθε αυτοκινητο οδηγειται στο οριο της προσφυσης του κατα την επιταχυνση, το φρεναρισμα, αλλα και στις στροφες, προκειμενου να ελεγχθουν και οι “επιδοσεις” της ποτηροθηκης !
Εκτος των παραπανω, τo τεχνικο και το εμπορικο τμημα της Nissan, διερευνουν συνεχως και τις νεες τασεις αποθηκευσης εντος του αυτοκινητου. Για παραδειγμα, ενω τα νεα κινητα τηλεφωνα αρχιζουν να γινονται ολοενα και μεγαλυτερα, οι φιαλες και τα κουτια των δημοφιλων ενεργειακων ποτων, γινονται στενοτερα. Η Nissan ηταν μεταξυ των πρωτων αυτοκινητοβιομηχανιων που αντιμετωπισαν το ζητημα, στο πλαισιο μιας στενης συνεργασιας με ειδικους σχεδιαστες για λυσεις αποθηκευσης στο εσωτερικο αυτοκινητων.