Η γκαμα του νεου Volkswagen Golf στην ελληνικη αγορα εμπλουτιζεται με τρεις πολυ ισχυρες και δυο επισης ισχυρες αλλα και με πιο «πρασινο» περιβαλλοντικο αποτυπωμα εκδοσεις. Κοινο τους χαρακτηριστικο οτι η καθε μια – αν και για διαφορετικους λογους – προσφερει εντονες συγκινησεις και ολες αναμενεται να αποτελεσουν best–seller στην κατηγορια τους. Συγκεκριμενα, η Kosmocar–Volkswagen ανακοινωνει την αμεση εναρξη πωλησεων και τις προτεινομενες τιμες λιανικης για τα Golf GTI και Golf GTD, το Golf GTI Clubsport καθως και τα Golf GTE και Golf eHybrid.
Το Golf GTI αποτελει ενα διαχρονικο συμβολο της αυτοκινησης, συνωνυμο της δυναμικης οδηγησης, συνδυαζοντας ιδανικα επιδοσεις και σπορ χαρακτηρα με τη μεγιστη ανεση. Εξοπλιζεται με τον τελευταιας γενιας υπερτροφοδοτουμενο 2.0 TSI κινητηρα που αποδιδει 245 PS (180 kW), με ροπη 370 Nm διαθεσιμη στις 1.600-4.300 σ.α.λ.. Επιταχυνει 0-100 χλμ./ωρα σε 6,3 δευτερολεπτα ενω η τελικη ταχυτηταπεριοριζεται ηλεκτρονικα στα 250 χλμ./ωρα.
Ο κινητηρας συνδυαζεται με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων διπλου συμπλεκτη DSG επτα σχεσεων η χειροκινητο. Οι προτεινομενες τιμες λιανικης ειναι 38.225 € και 36.449 € αντιστοιχα.
Το Golf GTI Clubsport συνεχιζει την παραδοση της Volkswagen να προσφερει εκδοσεις του GTI με ακομα πιο υψηλες επιδοσεις. Εδω ο – ιδιος – διλιτρος TSI κινητηρας αποδιδει 300 PS (221 kW), με κορυφαια για την κατηγορια ροπη 400 Nm (2.000-5.200 σ.α.λ.), επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε μολις 5,6 δευτερολεπτα ενω και στο Clubsport η τελικη ταχυτητα περιοριζεται ηλεκτρονικα στα 250 χλμ./ωρα.
Σημαντικη διαφορα, συνδυαζεται αποκλειστικα και μονο με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων DSG επτα σχεσεων ενω στον μπροστινο αξονα το μοντελο διαθετει μπλοκε ηλεκτρομηχανικο διαφορικο, ελεγχομενο απο το Vehicle Dynamics Manager, για ακομα μεγαλυτερη ακριβεια, θετοντας ενα νεο σημειο αναφορας για τα σπορ προσθιοκινητα αυτοκινητα. Η προτεινομενη τιμη λιανικης ειναι 42.718 €.
Το πετρελαιοκινητο Golf GTD συνδυαζει συναρπαστικες επιδοσεις GTI με σημαντικη οικονομια καυσιμου. Εξοπλιζεται με τον ισχυροτερο στη γκαμα του Golf diesel κινητηρα 2.0 TDI με 200 PS (147 kW), με ροπη 400 Nm (1.750-3.500 σ.α.λ.), επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 7,1 δευτερολεπτα και τελικη ταχυτητα 245 χλμ./ωρα. Διατιθεται αποκλειστικα με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων DSGεπτα σχεσεων. Οι υψηλες επιδοσεις συνδυαζονται με μεση καταναλωση μολις 5,2 λ./100 χλμ. και εκπομπες CO2 137 γρμ./χλμ.. Το κιβωτιο ταχυτητων ειναι 7-ταχυτο αυτοματο διπλου συμπλεκτη DSG. Η προτεινομενη τιμη λιανικης ειναι 37.000 €.
Golf GTE 1.4 eHybrid 245 PS DSG και Golf 1.4 eHybrid 204 PS DSG, για πρωτη φορα δυο plug–in υβριδικες εκδοσεις που εξηλεκτριζουν τη γκαμα του Golf. Και οι δυο εκδοσεις συνδυαζουν τον τετρακυλινδρο TSI κινητηρα βενζινης 1.395 κ.εκ. με ισχυ 150 PS (110 kW) και ροπη 250 Nm (1.550-3.500 σ.α.λ.) με ηλεκτροκινητηρα. Στο eHybrid 204 PS, ο ηλεκτροκινητηρας αποδιδει 40 kW (54 PS) – συνδυασμενη ισχυς 204 PS – ενω στην εκδοση GTE ειναι πιο ισχυρος, αποδιδοντας 70 kW (95 PS), με τη συνδυασμενη ισχυ να ειναι 245 PS, αντιστοιχη του Golf GTI. Η επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα ειναι 7,4 δευτερολεπτα με τελικη ταχυτητα 220 χλμ./ωρα για το eHybrid 204 PS και 6,7 δευτερολεπτα με τελικη ταχυτητα 225 χλμ./ωρα για το GTE. Και οι δυο εκδοσεις συνδυαζονται με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων διπλου συμπλεκτη DSG, εξι σχεσεων.
Η ηλεκτρικη αυτονομια φτανει τα 71χιλιομετρα στο eHybrid 204 PS και τα 64 χιλιομετρα στο GTE. Και οι δυο plug–in υβριδικες εκδοσεις του Golf επιτυγχανουν εντυπωσιακα επιπεδα οικονομιας με συνδυασμενη καταναλωση καυσιμου, 0,9 λιτρα/100 χλμ. για το eHybrid 204 PS και 1,1 λιτρα/100 χλμ. για το Golf GTE. Οι εκπομπες ρυπων διαμορφωνονται στα 21 και 26 γρμ./χλμ. αντιστοιχα (ολες οι μετρησεις κατα WLTP).
Και οι δυο εκδοσεις πληρουν τις προϋποθεσεις – εκπομπες ρυπων κατω απο 50 γρμ./χλμ. και προτεινομενη λιανικη τιμη προ φορων κατω απο 40.000 € – για 75% μειωμενο τελος ταξινομησης και μηδενικα τελη κυκλοφοριας. Επιπροσθετα, οι δυο εκδοσεις εχουν μηδενικη φορολογικη επιβαρυνση για τον εταιρικο χρηστη.
Οι προτεινομενες τιμες λιανικης για τα Golf GTE και Golf eHybrid 204 PS ειναι 43.450 €και 41.000 €, αντιστοιχα.
Συνοπτικα, οι προτεινομενες τιμες λιανικης των νεων εκδοσεων του Golf, με τις αντιστοιχες εκπομπες ρυπων CO2.