Έρχονται τα αυτόνομα Honda !

 


  Η Honda ελαβε εγκριση για ενα συστημα αυτονομης οδηγησης Επιπεδου 3 αφου προηγουμενως απεσπασε την απαιτουμενη εγκριση τυπου απο το Ιαπωνικο Υπουργειο Χωροταξιας, Υποδομων, Μεταφορων και Τουρισμου (MLIT). Αυτο σημαινει οτι επιτρεπει τη χρηση του συστηματος αυτοματοποιημενης οδηγησης ‘Traffic Jam Pilot’ σε οχηματα μαζικης παραγωγης της Honda σε ταχυτητες μεχρι 50 km/h σε δημοσιους δρομους στην Ιαπωνια. Τα συστηματα αυτονομης οδηγησης Επιπεδου 3 αναλαμβανουν τον ελεγχο του αυτοκινητου απο τον οδηγο υπο ορισμενες συνθηκες*.

 

  Η τελευταια γενια του Honda Legend, που προκειται να λανσαριστει μεχρι του χρονου την ανοιξη, θα ειναι το πρωτο μοντελο με ικανοτητες αυτονομης οδηγησης Επιπεδου 3 για χρηση σε δημοσιους δρομους.

 

  Οταν το \’Traffic Jam Pilot\’ ενεργοποιειται απο τον οδηγο, παρακολουθει τις συνθηκες κυκλοφοριας στον αυτοκινητοδρομο και αναλαμβανει τον ελεγχο του αυτοκινητου εφοσον πληρουνται οι προϋποθεσεις ασφαλειας. Το συστημα επιτρεπει στο αυτοκινητο να ακολουθει το προπορευομενο οχημα φροντιζοντας να μην παρεκκλινει απο τη λωριδα του, χωρις καποια ενεργεια απο τον οδηγο. Το συστημα πρεπει να παρακολουθει τις συνθηκες συνεχως, ενω παραμενει ενεργο σε ταχυτητες μεχρι 50 km/h. Εαν κρινει οτι δεν μπορει να συνεχισει να λειτουργει με ασφαλεια, τοτε εκδιδεται μια προειδοποιηση και ο οδηγος πρεπει να αναλαβει τον ελεγχο του οχηματος αμεσα.

 

  Η εν λογω τεχνολογια αποτελει μερος μιας σειρας συστηματων ασφαλειας της Honda και φερνει την εταιρεια πιο κοντα στο στοχο της για μια κοινωνια με μηδενικα ατυχηματα, υποστηριζοντας τον οδηγο και μειωνοντας τον αριθμο των ατυχηματων και συγκρουσεων που οφειλονται σε ανθρωπινο σφαλμα.

 

  Η κορυφαια τεχνολογια αυτονομης οδηγησης επιπεδου 3 της Honda ερχεται να συμπληρωσει τις αντιστοιχες προηγμενες τεχνολογιες Επιπεδου 1 και Επιπεδου 2, συμπεριλαμβανομενων των συστηματων ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας Honda SENSING, που ηδη χρησιμοποιουνται σε οχηματα της μαρκας.

 

  Η εγκριση τυπου Επιπεδου 3  στην Ιαπωνια ερχεται σε συνεχεια της προσφατης αναγνωρισης της Honda στην Ευρωπη με μια κορυφαια καταταξη στον τομεα της ασφαλειας. Συγκεκριμενα, το νεο Jazz e:HEV απεσπασε πεντε αστερια απο τον οργανισμο Euro NCAP στις τελευταιες δοκιμες αξιολογησης ασφαλειας που ανακοινωθηκαν το 12 Νοεμβριου 2020. Ηταν απο τα πρωτα mainstream μοντελα που δοκιμαστηκαν υπο το νεο πρωτοκολλο δοκιμων, το οποιο εισηγαμε μια σειρα αυστηρων αξιολογησεων ασφαλειας. Το Jazz πετυχε την ανωτατη διακριση χαρη στην προηγμενη δομη αμαξωματος Advanced Body Structure (ACE) της Honda, στον πρωτο στην κατηγορια εμπροσθιο – μεσαιο αεροσακο, και σε ενα συστημα αεροσακου iside στα πισω καθισματα που προστατευει τους επιβατες απο προσκρουσεις στην πορτα και την κολονα C.

 

  Αυτα τα συστηματα παθητικης ασφαλειας συμπληρωνονται απο τις κορυφαιες τεχνολογιες ενεργητικης ασφαλειας και υποβοηθησης οδηγησης Honda SENSING,  μεταξυ των οποιων μια βελτιωμενη, πιο ευρυγωνια και υψηλοτερης ευκρινειας καμερα. Το ολοκληρωμενο πακετο τεχνολογιων Honda SENSING περιλαμβανει επισης τα συστηματα Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System (Συστημα Υποβοηθησης Διατηρησης Λωριδας) και Road Departure Mitigation (Συστημα Αποφυγης Παρεκκλισης Λωριδας Κυκλοφοριας).

 

  Η εγκριση για αυτονομη οδηγηση Επιπεδου 3 θα επιστρεψει στη Honda την ομαλη μεταβαση απο την χειροκινητη στην αυτονομη οδηγηση, με σκοπο τη δημιουργια μιας ανετης και φυσικης οδηγικης εμπειριας, με απολυτη ασφαλεια των επιβατων.

 

*Οι συνθηκες υπο τις οποιες λειτουργει ο εξοπλισμος αυτονομης οδηγησης αποφασιζονται με βαση ορισμενους παραγοντες οπως τοποθεσια, καιρος, ταχυτητες οχηματος, κλπ. Οι συνθηκες ποικιλουν αναλογα με τις επιδοσεις του συστηματος.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!