Το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη θεωρειται ως μια απο τις πλεον συγχρονες και αποδοτικες επιλογες οσον αφορα στα αυτοματα κιβωτια ταχυτητων. Εξελιγμενο μεσα απο τον απαιτητικο κοσμο των αγωνων αυτοκινητου, το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, εφερε επανασταση χαρη στον ευφυη τροπο λειτουργιας του, οπου ουσιαστικα η επομενη σχεση ειναι παντα προεπιλεγμενη προσφεροντας γρηγορες και ομαλες αλλαγες ταχυτητων.
Η Renault, με το κιβωτιο ΕDC (Efficient Dual Clutch), ηταν μια απο τις πρωτες εταιρειες που μετεφεραν αυτη την προηγμενη τεχνολογια απο τα αγωνιστικα αυτοκινητα στα μοντελα παραγωγης. Ο εξυπνος σχεδιασμος και τα πολλαπλα πλεονεκτηματα του EDC σε σχεση με ανταγωνιστικες λυσεις επετρεψαν, εκτος των αλλων, την τοποθετηση του στο συνολο της γκαμας της Renault, με αποτελεσμα για πρωτη φορα μια τοσο ευρεια γκαμα μοντελων διαφορετικων κατηγοριων να εφοδιαζονται με ενα αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη. Απο το νεο TWINGO, το πιο ευελικτο αυτοκινητο πολης, μεχρι τα κορυφαια ESPACE και TALISMAN, το κιβωτιο EDC αποτελει την επιλογη για οσους αναζητουν τα πλεονεκτηματα ενος αυτοματου κιβωτιου (ανεση, αντοχη), χωρις κανενα απο τα μειονεκτηματα του (αυξημενη καταναλωση καυσιμου, μεγαλυτερο βαρος, κτλ.)
Εκτος απο το προφανες πλεονεκτημα της ανεσης, το κιβωτιο EDC προσφερει μια σειρα ελκυστικων χαρακτηριστικων οπως:
• Ταχυτατες αλλαγες και παραλληλα εξαιρετικα ομαλη λειτουργια, αντιστοιχη με εκεινη ενος κλασσικου αυτοματου κιβωτιου με μετατροπεα ροπης. Οι αλλαγες μπορουν να γινονται εντελως αυτοματα η ημι-αυτοματα, αναλογα με την προτιμηση του οδηγου.
• Αντιστοιχο βαρος με ενα συμβατικο μηχανικο κιβωτιο και σαφως χαμηλοτερο σε σχεση με ενα κλασσικο αυτοματο.
• Καταναλωση καυσιμου αντιστοιχη η και χαμηλοτερη ενος χειροκινητου κιβωτιου.
• Αυξημενη αντοχη και μειωμενες αναγκες συντηρησης.
• Διαχειριση υψηλων αποθεματων ροπης (συνδυαζεται με κινητηρες βενζινης, diesel και υβριδικα συστηματα).
Παραλληλα, το αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη EDC αποτελει ιδανικη λυση και για τη σπορ οδηγηση, εχοντας επιλεγει απο τη Renault Sport για τα TWINGO GT, CLIO R.S., MEGANE GT και MEGANE R.S. Στα συγκεκριμενα μοντελα το EDC διαχειριζεται ροπη εως 390Nm, προσφεροντας παραλληλα προηγμενα οδηγικα βοηθηματα οπως το launch control, το οποιο δινει τη δυνατοτητα για ταχυτερες επιταχυνσεις απο σταση, αλλα και το συστημα multi Downshift που επιτρεπει το αμεσο κατεβασμα δυο η και περισσοτερων σχεσεων κατα την επιβραδυνση.
Στην ελληνικη αγορα το κιβωτιο EDC ειναι διαθεσιμο σε εκδοσεις με 6 η 7 σχεσεις και αποτελει επιλογη για το συνολο της διαθεσιμης γκαμας (TWINGO, CLIO & CLIO SPORT TOURER, CAPTUR, MEGANE, KADJAR).