Στο drag race, που δεν ειναι το \”παραδοσιακο\” 400αρι, αλλα ενα duel σε αποσταση 1 χιλιομετρου, καθονται δυο αυτοκινητα με μοτερ BMW, πολλες διαφορες ομως. Το ιαπωνικο sports coupe φοραει τον 3λιτρο twin-turbo B58530 που βλεπουμε και στις BMW Z4 και M240i, αποδοσης 335 ιππων και 500 Nm ροπης. Το γερμανικο coupe φορα S55B30, επισης 3λιτρο, single scroll twin-turbocharged, αποδοσης 405 ιππων και 550 Nm ροπης μεταξυ 2.350 και 5.230 σαλ.
Εχουν και διαφορετικη μεταδοση. Η Supra φορα ενα οκταταχυτο αυτοματο με torque converter, ενω η M2 Competition εχει στανταρ το χειροκινητο εξαταχυτο η ενα εφταρι σειριακο διπλου συμπλεκτη. Η Γιαπωνεζα ειναι λιγο ελαφρυτερη απο τη Γερμανιδα, στα 1.520 κιλα, εναντι των 1.575 της BMW.
Στη θεωρια, λοιπον, αυτα. Στην πραξη, η BMW Μ2 Competition πηρε το σκαλπ της Supra, ανοιγοντας διαρκως τη διαφορα, μεχρι να εξαντληθει το χιλιομετρο…