Η Ford Έκανε το 1-2 στην Ιαπωνία


Το ταξιδι της Ford στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Αντοχης (WEC) με τα Ford GT συνεχιζεται. Στον 6ωρο αγωνα αντοχης “6 Hours of Fuji” που εγινε την περασμενη Κυριακη στην Ιαπωνια, η Ford αναδειχθηκε νικητρια κανοντας το 1-2 με τα Ford GT #66 και #67.

Τα Ford GT της Ford Chip Ganassi Racing που τρεχουν στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Αντοχης (WEC)  ενιωσαν σαν στο σπιτι τους στην Ιαπωνια, τερματιζοντας στην 1η και 2η θεση στον 6ωρο αγωνα αντοχης “6 Hours of Fuji”. Τα δυο Ford GT εδωσαν σκληρη μαχη σε ολη τη διαρκεια του αγωνα, που πραγματοποιηθηκε στους προποδες του επιβλητικου Ορους Fuji, με τα αυτοκινητα σε αποσταση αναπνοης κατα τη διαρκεια της εξαωρης οδηγησης με τερμα γκαζι.

Ειναι η πρωτη νικη στο WEC για την ομαδα, με επικεφαλης τον George Howard-Chappell, ο οποιος δηλωσε: «Προκειται για ενα φανταστικο αποτελεσμα μετα απο μια περιοδο ‘αγωνιστικης ξηρασιας’. Η κατακτηση του 1-2 αποτελει φορο τιμης στη σκληρη δουλεια και των τεσσαρων οδηγων μας, της ομαδας και της στηριξης που λαβαμε απο τη ομαδα της Ford σε ολο τον κοσμο. Ειναι ενα θαυμασιο αποτελεσμα που μας εμψυχωνει και μας δινει μεγαλη ωθηση στο πρωταθλημα. Μπορουμε τωρα να βαλουμε πλωρη για τη Σαγκαη και το Μπαχρεϊν ευελπιστωντας να επαναλαβουμε την επιτυχια.»  

Και τα δυο Ford GT ξεκινησαν τον αγωνα απο τη πρωτη σειρα της κατηγοριας GTE εχοντας παρει pole position (#66) και δευτερη θεση (#67) στις κατατακτηριες δοκιμες, αλλα τελικα ο Harry Tincknell με το #67 Ford GT πηρε κεφαλι στην εκκινηση του εξαωρου αγωνα.

«Ηξερα οτι η πρωτη στροφη θα ηταν σημαντικη, παρα την εξαωρη διαρκεια του αγωνα,» δηλωσε ο Tincknell. «Χαρηκα που καταφερα να περασω τον Olivier (Pla) απο την εσωτερικη πλευρα πηγαινοντας για την Πρωτη Στροφη, και αφου ο αγωνας σταθεροποιηθηκε, διατηρησαμε ομοιομορφο ρυθμο αναμεσα στα δυο Ford GT.»

Μετα απο μια καθαρη εκκινηση τα Ford GT ετρεξαν σε παραταξη καθως μεγαλωναν σταθερα τη διαφορα τους απο τη Ferrari που βρισκοταν στην 3η θεση. Αφου περασε το πρωτο τριωρο χωρις προβληματα,  ο Tincknell χτυπηθηκε απο μια GTE Am class Porsche, που προσωρινα εδωσε προβαδισμα στον Pla με το #66 Ford GT.  Αυτη και ενα μικρο τετακε του Pla οδηγωντας το Νο 67 στα τελευταια σταδια του αγωνα, ηταν οι μοναδικες κρισιμες στιγμες για την ομαδα. Ηταν μια εξαωρη, επιπονη οδηγηση με τερμα γκαζι στο δρομο για την καρο σημαια και η Ford αναδειχτηκε πρωτη!

«Το σημερινο αποτελεσμα ηταν θαυμασιο για τη Ford, την ομαδα, τη Multimatic και τη Chip Ganassi,» δηλωσε ο Priaulx. «Ειναι μια νεα και νεανικη ομαδα και σημερα λειτουργησε αψογα στα pit stop. Ο αγωνας ηταν σκληρος καθως δεν ειχαμε ποτε μεγαλη διαφορα με το Νο #66. Καθε γυρος του αγωνα εμοιαζε σαν κατατακτηριος γυρος. Δεν καναμε λαθη και απλα οδηγησαμε στρωτα μεχρι τον τερματισμο. Τα pit stop ηταν εξαιρετικα, ο Harry (Tincknell) εκανε θαυμασια δουλεια και χαιρομαι που τελικα πετυχαμε την νικη. Φετος ειχαμε καποιες πραγματικα καλες επιδοσεις αλλα δεν φεραμε το αποτελεσμα που ολοι αξιζαμε. Η ομαδα πραγματικα αξιζε αυτο το 1-2.» 

«Η νικη για εναν κατασκευαστη ειναι παντα κατι ξεχωριστο αλλα με ολα οσα περασαμε τη φετινη σεζον ειναι τεραστια ανακουφιση,» προσθεσε ο Tincknell. «Οδηγησαμε στο οριο σε ολους τους φετινους αγωνες, αλλα απλα ‘δεν μας βγηκε’ για αρκετους λογους. Ενοιωθα νευρικος στην αρχη του αγωνα ξεροντας οτι αυτη ηταν η μεγαλη ευκαιρια μας και επρεπε να την αρπαξω με τα δυο χερια. Το να φευγεις με μια νικη ειναι εκπληκτικο συναισθημα αλλα δουλεψαμε σκληρα! Επρεπε να ειμαστε συνεχως στο οριο, να μην αφηνουμε τιποτα στην τυχη και γι’ αυτο τωρα θα απολαυσουμε τη στιγμη.» 

Εχοντας παρει pole position στις κατατακτηριες δοκιμες, οι οδηγοι του #66 Ford GT ηταν πανετοιμοι για τον αγωνα αλλα το αποτελεσμα κριθηκε στην πρωτη στροφη.

«Δεν ηταν ευκολο σημερα,» δηλωσε ο Pla. «Για καποιο λογο, η σειρα μου δεν προχωρουσε τοσο γρηγορα οσο η δεξια σειρα, ετσι εχασα το πλεονεκτημα της pole position στην πρωτη στροφη. Απο εκει και μετα εναρμονιστηκαμε τοσο καλα ωστε ηταν δυσκολες οι προσπερασεις. Εχασα πολυ χρονο πισω απο μια Aston Martin στο τελευταιο μου stint και επρεπε να πιεσω σκληρα για να ανακτησω το χρονο με αποτελεσμα να κανω ενα μικρο τετακε. Συγχαρητηρια στην ομαδα, και στους οδηγους του #67. Ολοι εκαναν θαυμασια δουλεια.»

«Ενας τερματισμος 1-2 ειναι εξαιρετικο επιτευγμα για τη Ford, και για ολη την ομαδα,» δηλωσε ο Mücke. «Το περιμεναμε εδω και καιρο. Ειναι απο τους αγωνες που δεν παιρνεις ανασα. Δεν υπηρχαν περιθωρια για λαθη, ουτε για χαλαρωση, μονο σκληρη πιεση. Δυστυχως σταθηκαμε ατυχοι στο ξεκινημα αλλα ολα πηγαν τελεια απο εκει και μετα και ολοι εκαναν θαυμασια δουλεια.» 


Απομενουν μονο δυο αγωνες στο προγραμμα του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Αντοχης 2016 της FIA: Η Σαγκαη και το Μπαχρεϊν. Η Ford Chip Ganassi Racing θα συνεχισει να μαχεται μεχρι την τελευταια καρο σημαια στο Μπαχρεϊν.

Η αποφαση (Ford GT Returns To LeMans)
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=XZr4pD5Eu-U]
Ο δρομος για την επιστροφη (Return to Le Mans: Chapter 5 – The Road)
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Nt90qhRlyIA]
Η Νικη (Ford GT Claims GTE Pro Victory)

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=b8rDS9M1zns]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!