\”Οχι\”, απαντα ο CEO της φιρμας, Jean- Marc Gales. Σε πεισμα των καιρων που οι απαιτησεις εξοπλισμου και ασφαλειας υπαγορευουν, η καλυτερα επιτασσουν… αναγκαστικη αυξηση του βαρους ενος αυτοκινητου, η Lotus παραμενει πιστη στη \”συνταγη\” του lightweight. Και θα συνεχισει να πορευεται με αυτη τη \”συνταγη\”, οπως ειχε προσταξει ο Chapman, χωρις αυτο να σημαινει υποχωρησεις σε ζητηματα ασφαλειας.
Concept της Lotus για την επομενη γενια της Elise
Ετσι, η επομενη γενια της Lotus Elise, η οποια θα παρουσιαστει το 2020 (δυο χρονια αργοτερα θα παρουσιαστει και η νεα Exige), θα εχει βαρος μικροτερο των 1000 κιλων. Γι\’ αυτο, οι μηχανικοι της Lotus εχουν ετοιμασει ενα αλουμινενιο σασι, ενω αναμενεται να γινει εκτεταμενη χρηση ανθρακονηματων στο υπολοιπο αυτοκινητο. Και οι διαστασεις; Ο Gales μας εδωσε ενα hint, αφηνοντας να εννοηθει οτι οι διαφορες στο μεγεθος της παλιας και της καινουριας Elise δεν θα ειναι μεγαλες και λεγοντας οτι η επερχομενη θα ειναι \”ελαφρως μεγαλυτερη\”.
H πανισχυρη Exige Sport 380 που παρουσιαστηκε προσφατα
Με δεδομενο το γεγονος οτι στην Exige Sport 380 που παρουσιαστηκε προσφατα, με τους 375 ιππους και τις εκρηκτικες επιδοσεις, η Lotus αναγκαστηκε να βαλει στον προαιρετικο εξοπλισμο το air condition και το infotainment system για να γλιτωσει βαρος, η Lotus εχει ενα δυσκολο εργο μπροστα της.