Η Nissan, η οποια επιστρεφει στη φιλοσοφια των ιδρυτων της, στην καινοτομια και το διαφορετικο, δεν μπορει να ακολουθησει τον παραπανω δρομο. Ετσι, αναποφευκτα \”ακουει\” τις… ευχες και κανει την εξαιρεση, κανονα, βγαζοντας -και μαλιστα ταχυτατα- στην παραγωγη πολλα απο τα πρωτοτυπα που παρουσιαζει. Χαρακτηριστικα και πιο προσφατα ειναι τα παραδειγματα του Juke, αλλα και του Ariya, που… πριν προλαβουμε καλα-καλα να τα δουμε ως concepts, περνουν στη γραμμη παραγωγης!
Παλιοτερο concept της Nismo που δεν το ειδαμε -δυστυχως- στην παραγωγη. Με το 400Ζ να βρισκεται καθ\’ οδον, μηπως να το ξανασκεφτουν, εκει, στη Yokohama, για καποια compact sport μοντελα, οπως τα εικονιζομενα;
Μερικες φορες, η ουσια ενος πρωτοτυπου αυτοκινητου συνοψιζεται στην εξερευνηση μια ιδεας. Μπορει να αντικατοπτριζει τον μεγαλεπηβολο σχεδιασμο για εναν μελλοντικο κοσμο, με τεχνολογια που προσιδιαζει περισσοτερο στην επιστημονικη φαντασια απο την πραγματικοτητα. Τα πρωτοτυπα οχηματα, μπορουν επισης να μας δωσουν μια εικονα απο σχεδιαστικες μελετες, απαλλαγμενες απο τους περιορισμους της πραγματικοτητας, προκαλωντας μια αισθηση θαυμασμου.
Η Nissan υπηρξε πρωτοπορος στα ηλεκτρικα οχηματα μαζικης παραγωγης, ξεκινωντας με το πρωτο ηλεκτρικο αυτοκινητο LEAF, ενω στη συνεχεια ακολουθησε το ηλεκτρικο φορτηγο e-NV200 και αργοτερα τα μοντελα e-POWER Note και Serena, με κορυφαιες πωλησεις. Τωρα, ο κοσμος ειναι ετοιμος για ενα