Παρουσιαζοντας μια νεα γενια συμπαγων SUVστην αγορα, το νεο HondaHR–Vαντιπροσωπευει μια μοναδικη προταση στην κατηγορια crossover: χαρακτηριστικη εμφανιση coupé με στιβαροτητα SUV, χωρους και πολυμορφικοτητα ενος MPV, προηγμενο και καινοτομο με επιδοσεις με οικονομια.
Νεα γενια συμπαγους SUV– ευρυχωρο και ευελικτο σαν compactMPV, ανθεκτικο σαν SUV, χαρισματικο και δυναμικο σαν coupé
-
Γοητευτικη coupé εμφανιση και στιβαροτητα SUV
-
Κορυφαια ευρυχωρια και πολυμορφικοτητα χωρου αποσκευων
-
Φρεσκια και σοφιστικε σχεδιαση εσωτερικου με υλικα υψηλης ποιοτητας
-
Συναρπαστικη οδηγικη εμπειρια συνδυαζει επιδοσεις με οικονομια
-
Ολοκληρωμενη σειρα χαρακτηριστικων προηγμενης ασφαλειας
Η Hondaεκτιμα οτι το 70% των πελατων του νεου HR–Vθα ειναι πελατες που θα κατακτησει απο αλλες μαρκες, κυριως ιδιοκτητες MPVκαι hatchbackκατηγοριας C. Το HR–Vμηκους 4.3-mαπευθυνεται κυριως σε νεαρους εργενηδες και ζευγαρια που δεν εχουν δημιουργησει ακομα οικογενεια, ενδιαφερονται για το lifestyleκαι παρακολουθουν τις τασεις του design.
Με την πρωτη ματια, το νεο HR–Vπροβαλλει μια εικονα νεανικοτητας με αποψη, οπου οι τολμηρες, αναγλυφες γραμμες ενος coupé ‘αγκαλιαζουν’ την ουσια ενος στιβαρου SUV. Η ψηλοτερη ‘κορμοστασια’ του HR–V(υψος 1.605 mm), σε συνδυασμο με τη στιβαρη σχεδιαση και την ισχυρη παρουσια, προσφερουν μια αισθηση ασφαλειας, προστασιας, αυτοπεποιθησης και χρησιμοτητας.
Στο εσωτερικο, το νεο HR–Vπροσφερει στους επιβατες κορυφαια ευρυχωρια και – χαρη στο καινοτομο συστημα MagicSeatτης Honda– εξαιρετικη ευελιξια. Μαλακα υλικα υψηλης ποιοτητας και σοφιστικε στυλ προσδιοριζουν το εσωτερικο του HR–V, οπου οι σχεδιαστες της Hondaσυνδυασαν την πλουσια ευρυχωρια με την αισθηση ενος σπορ, προστατευμενου cockpit.
Το νεο HR–Vθα διατιθεται απο το ξεκινημα των πωλησεων του με εναν πολυ αποδοτικο 1.6 i–DTECdiesel(120 PS)και εναν βενζινοκινητηρα 1.5 i–VTEC(130 PS), και οι δυο της σειρας EarthDreamsTechnologyτης Honda. Ο dieselσυνδυαζεται με εξαρι μηχανικο κιβωτιο, ενω ο βενζινοκινητηρας αντιστοιχα ειτε με εξαταχυτο μηχανικο η με CVT.
Το νεο HR–Vανηκει στο κυμα νεας γενιας και νεων οχηματων Hondaπου προβαλλουν την πρωτοποριακη προσεγγιση της μαρκας, η οποια βελτιωνει τη ζωη των πελατων της. Η νεα σειρα HR–Vτης Hondaμε τρεις εκδοσεις εξοπλισμου θα αρχισει να πωλειται σε ολη την Ευρωπη στα μεσα του 2015.
Γοητευτικη coupé εμφανιση με στιβαροτητα SUV
-
Γοητευτικο coupé στυλ χαριζει στο νεο HR–V ‘συναισθηματικη’ απηχηση
-
Χαρακτηριστικες πλαϊνες γραμμες και προς τα εμπρος κλιση δειχνουν ευελιξια
-
Η φυσιογνωμια ‘Solid wing face’ δηλωνει ξεκαθαρα την οικογενειακη σχεση με τη Honda
-
Δυναμικο προφιλ με σπορ κρυσταλλινες επιφανειες και κρυφες λαβες πισω θυρων
-
Κορυφαια αεροδυναμικη
Για την ομαδα σχεδιασης της Honda, η σχεδιαστικη φιλοσοφια του νεου HR–Vσυνοψιστηκε στο θεμα ‘DynamicCrossSolid’. Το σκεπτικο ηταν να συνδυαζει στην κομψοτητα και την αεροδυναμικη ενος coupé με τη χρηστικοτητα και αντοχη ενος SUV.
«Το μυστικο ηταν ενας συνδυασμος υπερυψωμενων καθισματων και αντοχης που αποτελουν και τις βασικες αξιες ενος SUVμε μια νεα συναισθηματικη προσεγγιση,» σχολιαζει ο MasakiKobayashi, projectleaderγια το στυλ του HR–V. «Ετσι επινοησαμε μια εξωτερικη φιλοσοφια που ενσαρκωνει την ιδεα ‘Emotionality& Toughness’ (Συναισθηματικοτητα & Αντοχη) και μια φιλοσοφια εσωτερικου που ονομασαμε ‘Personal Cockpit & Expansiveness’ (Προσωπικο Cockpit & Επεκτατικοτητα). Εμφανως, θελησαμε να ‘παντρεψουμε’ αντικρουομενες αξιες για να δημιουργησουμε κατι φρεσκο.»
Το νεο HR–Vειναι ενα προϊον που γεννηθηκε μεσα απο την προσπαθεια μας να δημιουργησουμε κατι φρεσκο και καινοτομο με βαση τις ‘πραγματικες ζωες πραγματικων ανθρωπων’. ΤοHR–Vεχει προφιλ καμπινας τυπου coupé, με ισχυρο ρυγχος και δυνατες κατω φορμες αμαξωματος, μαζι με αναγλυφες λεπτομερειες. Ετσι δημιουργειται μια γοητευτικη εμφανιση με συναισθηματικη απηχηση σε υποψηφιους πελατες οι οποιοι εκτιμουν σε μεγαλο βαθμο το στυλ και την πρακτικοτητα.
Στο δρομο, η ταυτοτητα του νεου HR–Vδηλωνει σιγουρια και αυτοπεποιθηση, με μια φυσιογνωμια ‘solidwingface’ που δηλωνει τη σχεση της με την υπολοιπη οικογενεια. Η εμπρος μασκα ειναι μαυρη, εκφραζοντας τον ανθεκτικο και τολμηρο χαρακτηρα.
Η coupé φορμα του HR–Vδημιουργει μια δυναμικη και σπορ εμφανιση, που ολοκληρωνεται απο τις πισω λαβες των θυρων, οι οποιες ειναι κρυμμενες στην κολονα C. Χαρακτηριστικες, τολμηρες γραμμες διατρεχουν το αμαξωμα σε ολο του το μηκος, χαριζοντας στο HR–Vενα αποφασιστικο υφος με ελαφρα κλιση προς τα εμπρος που αποπνεει μια αισθηση κινησης και ευελιξιας ακομα και σταματημενο.
Οι σχεδιαστες της Hondaθελησαν το νεο HR–Vνα αποτυπωνει σθενος και αποφασιστικοτητα. Βαθια αναγλυφα κατω πανελ αμαξωματος και ο ισχυρος οριζοντιος προσανατολισμος των εμπρος και πισω προφυλακτηρων μεταφερουν αυτη την εικονα στιβαροτητας, αντοχης και αξιοπιστιας που εχουμε συνδεσει με μεγαλυτερα SUV.
Μια νεα, κορυφαια αεροδυναμικη επιδοση εμφανιζεται τωρα στην κατηγορια crossoverαπο το νεο HR–V. Κατω απο το οχημα, τρια καλυμματα (κατω απο τον κινητηρα, το εμπρος πατωμα και το πισω πατωμα) βοηθουν στην εξομαλυνση και βελτιστοποιηση της ροης του αερα, αυξανοντας την αποδοση του καυσιμου. Επισης βελτιωνουν την ηχομονωση προς οφελος της ανεσης στο εσωτερικο. Οι αεροδυναμικες εργασιες εξελιξης επικεντρωθηκαν στη βελτιστοποιηση της εμπρος και πισω αεροδυναμικης αντωσης για μεγαλυτερη σταθεροτητα στις υψηλες ταχυτητες.
Ο Kobayashiπροσθετει: «Για το εσωτερικο ειμαστε πολυ ικανοποιημενοι με το δυναμικο σχημα του, την υψηλη ποιοτητα των επιφανειων και τις περιπλοκες αλλα αρμονικες λεπτομερειες. Μπορω να πω οτι οταν ολοι στην ομαδα ειδαμε το πρωτοτυπο, νιωσαμε περηφανοι που μπορεσαμε να υλοποιησουμε τους στοχους μας για το νεο αυτοκινητο. Πιστευω οτι το HR–Vδιαθετει την κομψοτητα που το κανει ελκυστικο σε οποιοδηποτε περιβαλλον αλλα ταυτοχρονα αποπνεει στιβαροτητα.»
Το νεο HR–Vθα διατιθεται σε τεσσερις μεταλλικες αποχρωσεις (BrilliantSportyBlue, AlabasterSilver, ModernSteel, RuseBlack) και τρεις ιριδιζουσες (MorphoBlue, CrystalBlack, WhiteOrchid) και με την απλη MilanoRed. Οι νεες RuseBlackκαι MorphoBlueδιατιθενται αποκλειστικα για το νεο HR–V.
Εξαιρετικα ευρυχωρη και ευπροσαρμοστη καμπινα
-
Διαταξη ρεζερβουαρ καυσιμου στο κεντρο διασφαλιζει κορυφαια ευρυχωρια
-
Υπερυψωμενα καθισματα προσφερουν ενα ευρυ πεδιο ορατοτητας
-
Οι πισω επιβατες απολαμβανουν αφθονο χωρο για κεφαλι, ποδια και γονατα
-
Το συστημα Honda Magic Seat αυξανει την ευελιξια της καμπινας
-
Ευκολη προσβαση του χωρου αποσκευων χαρη στο ευρυ ανοιγμα και το χαμηλο υψος της πισω πορτας
Η σχεδιαση του εσωτερικου του νεου HondaHR–Vπροσαρμοστηκε στις δυναμικες και απαιτητικες προτιμησεις του συγχρονου και ενημερωμενου καταναλωτη.
Σκοπος των σχεδιαστων της Hondaηταν το παντρεμα κορυφαιας ευρυχωριας εσωτερικου, ευχρηστιας και αποθηκευτικων χωρων με μια δυναμικη, συναισθηματικη σχεδιαση. Για να επιτευχθει αυτο, ο χωρος και η διαταξη του HR–Vαποφασιστηκε πριν οι σχεδιαστες της Hondaυλοποιησουν τη συνολικη φιλοσοφια. Κατα συνεπεια, το HR–Vδιαθετει ενα απολυτα λειτουργικο εσωτερικο σε συνδυασμο με μια αισθηση προσωπικου χωρου και απολαυσης. Ευρυχωρη και απιστευτα ευελικτη, η καμπινα του HR–Vφερνει τις αρετες ενος MPVστην κατηγορια crossoverγια πρωτη φορα με μια θεση οδηγησης που προαγει την αισθηση ευελιξιας και δυναμισμου.
Οι οδηγοι του HR–Vθα απολαμβανουν μια αισθηση προστασιας και αυτοπεποιθησης εχοντας γραμμη ορατοτητας 100 mmψηλοτερα απο το μεσο sedanη wagon, σε συνδυασμο με ενα ευρυ πεδιο ορατοτητας. Το υπερυψωμενο πατωμα και η αντιστοιχα ψηλοτερη θεση των καθισματων συμβαλλουν στη βελτιωμενη προσβαση στην καμπινα.
Ισχυρη βαση για το ευρυχωρο και ευελικτο εσωτερικο του HR–Vειναι η διαταξη του ρεζερβουαρ καυσιμου στο κεντρο. Αυτη η καινοτομος διαταξη που δεν καταλαμβανει πολυ χωρο τοποθετει το ρεζερβουαρ χαμηλου προφιλ κατω απο τα εμπρος καθισματα, κατι που απελευθερωνει τον υποδαπεδιο χωρο αναμεσα στα πισω καθισματα. Ετσι επιτρεπεται η τοποθετηση του συστηματος MagicSeatτης Hondaπου ειναι δημοφιλες σε πολλα μοντελα της μαρκας.
Το συστημα MagicSeatεπιτρεπει στο καθενα απο τα διαιρουμενα 60:40 καθισματα της δευτερης σειρας να υιοθετουν διαφορες διαταξεις για μεγιστη ευελιξια στη μεταφορα ατομων και φορτιων μεσα στο ευρυχωρο εσωτερικο. Με το συστημα MagicSeatμπορει να επιλεγεται ενα απο τα τρια ‘modes’ απο τη στανταρ θεση των καθισματων.
Utilitymode– η πλατη του πισω καθισματος αναδιπλωνεται προς τα εμπρος καθως η εδρα χαμηλωνει την περιοχη των ποδιων των πισω επιβατων, δημιουργωντας ενα επιπεδο πατωμα μεγιστου μηκους1.845 mm.
Tallmode– το εμπρος τμημα της εδρας των πισω καθισματων ανασηκωνεται προς τα πισω και κλειδωνει σε καθετη θεση, επιτρεποντας ενα υψος φορτωσης 1.240 mmαπο το πατωμα μεχρι την οροφη, για την τοποθετηση ψηλων αντικειμενων πισω απο τα εμπρος καθισματα.
Longmode– η πλατη του καθισματος του συνοδηγου αναδιπλωνεται προς τα πισω σε οριζοντια θεση, ενω η πλατη των πισω καθισματων αναδιπλωνεται προς τα εμπρος, δημιουργωντας ενα ‘τουνελ’ για τη μεταφορα αντικειμενων μηκους μεχρι 2.445 mm.
Οι επιβατες θα εκτιμησουν την ευρυχωρια της καμπινας με τον πλουσιο χωρο στην περιοχη της κεφαλης, των ποδιων και των ωμων μπροστα και πισω, με διαστασεις που θυμιζουν τις αντιστοιχες μεγαλυτερων οχηματων.
Ο χωρος φορτωσης ειναι επισης εντυπωσιακος, απο τους καλυτερους στην κατηγορια με χωρητικοτητα 453 Lμε τα πισω καθισματα σε ορθια θεση, που μπορει να φτασει τα 1.026 Lμε τα πισω καθισματα αναδιπλωμενα. Το φαρδυ ανοιγμα της πισω πορτας του νεου HR–V(1.180 mm) και το χαμηλο υψος φορτωσης (650 mm) δημιουργουν συνθηκες ευκολης προσβασης του χωρου αποσκευων.
Τα ταξιδια μεγαλων αποστασεων στο νεο HR–Vθα ειναι μια ανετη και ξεκουραστη εμπειρια για τον οδηγο και τους επιβατες χαρη στην προσπαθεια των μηχανικων της Hondaνα προσφερουν σε αυτο το μοντελο κορυφαια ποιοτητα.
Ενα νεο, πολυ αποδοτικο πακετο ηχομονωσης εξελιχθηκε για το νεο HR–V, το οποιο περιλαμβανει ενα κορυφαιας ποιοτητας υποστρωμα και απορροφητικες μοκετες αναλογες εκεινων που συνανταμε μονο σε sedanανωτερων κατηγοριων. Οι εμπρος και πισω εσωτερικοι θολοι των τροχων εχουν επενδυθει με ηχοαπορροφητικο υλικο, ενω η μοκετα του πατωματος, το υποδαπεδιο καλυμμα και τα ακουστικα ενθετα του ταμπλο συμβαλλουν στη δημιουργια μιας ποιοτικης και χαλαρωτικης ατμοσφαιρας μεσα στην καμπινα. Με σταθερη ταχυτητα 100km/h, οι επιβατες μπορουν να απολαμβανουν μια ησυχη καμπινα με θορυβο μολις 65 dB.
Προηγμενη φινετσα εσωτερικου με υλικα υψηλης ποιοτητας
-
Σοφιστικε περιβαλλον καμπινας με υψηλης ποιοτητας μαλακα υλικα
-
Το Honda Connect προσφερει ανεση και συνδεσιμοτητα στο δρομο
-
Μεγαλη σειρα λειτουργιων με απεικονιση στην οθονη αφης επτα ιντσων
-
Μεγαλη, πανοραμικη ανακλινομενη / συρομενη ηλιοροφη μοναδικη στην κατηγορια
Οι σχεδιαστες της Hondaπροσπαθησαν να παντρεψουν αντικρουομενα θεματα στο εσωτερικο του νεου HR–V, προσπαθωντας να πετυχουν ευρυχωρια, αξιοπιστη στιβαροτητα και – για τον οδηγο – ενα cockpitμε την αισθηση ενος coupé.
Η ευρυχωρη, ευαερη καμπινα ειναι επενδυμενη με μαλακες επιφανειες υψηλης ποιοτητας, που αναδεικνυονται με λεπτομερειες χρωμιου και σοφιστικε ραφες για τη δημιουργια ενος premiumπεριβαλλοντος. Η σχεδιαση του ταμπλο αποτυπωνει την εικονα της στιβαροτητας με premiumλεπτομερειες, οπως ενα πανελ σε piano–blackπου δηλωνει ποιοτητα, υψηλη κλαση και φινετσα.
Ελκυστικοι συνδυασμοι χρωματων και υλικων επιτρεπουν στους πελατες να εκφραζουν την νεανικοτητα, ευφυια και ωριμοτητα μεσω των προσωπικων τους επιλογων δινοντας παραλληλα στο εσωτερικο του νεου HR–Vμια αισθηση ‘υψηλης αισθητικης’.
Απεναντι στον οδηγο, ενας πινακας τριων οργανων περιλαμβανει δακτυλιους φωτισμου και τη λειτουργια ECOAssistτης Honda, που αλλαζει το φοντο του ταχυμετρου απο λευκο μεχρι πρασινο κατα τη διαρκεια αποδοτικης οδηγησης.
Απεναντι απο το συνοδηγο, το εσωτερικο του νεου HR–Vπεριλαμβανει νεο αεραγωγο ‘wideflow’ (μεγαλης ροης) με τρια ρυθμιζομενα ανοιγματα στο ταμπλο, για ροη αερα προς ολους τους επιβατες. Οι ρυθμισεις ποσοτητας της ροης του αερα βελτιστοποιουνται ωστε να προσφερουν: υψηλη ποσοτητα για τον αεραγωγο που βρισκεται πιο κοντα στο πλαϊνο παραθυρο, χαμηλη ποσοτητα για τον κεντρικο αεραγωγο και μετρια ποσοτητα για τον αεραγωγο που βρισκεται πιο κοντα στο κεντρικο πανελ.
Το νεο HR–Vθα διατιθεται σε τρεις εκδοσεις. Αναλογα με την εκδοση και την αγορα, οι αγοραστες θα μπορουν να επιλεξουν υφασματα υψηλης ποιοτητας, μερικως η πληρως δερματινη ταπετσαρια, σε κλασικο μαυρο χρωμα. Η αισθηση ευρυχωριας ενισχυεται στις κορυφαιες εκδοσεις της νεας γκαμας HR–Vμε τη διαθεσιμοτητα μας μοναδικης στην κατηγορια ανοιγομενης πανοραμικης οροφης. Η πανοραμικη ανακλινομενη / συρομενη ηλιοροφη μηκους 846 mmπεριλαμβανει συρομενο σκιαδιο που ανοιγει αυτοματα με την οροφη και κλεινει μηχανικα προστασια απο το ηλιακο φως. Το εμπρος τμημα – που ανυψωνεται υπο κλιση σε υψος 27.5 mmστο πισω τμημα – εχει μηκος 475 mm.
Το νεο ‘SmartTouchInterior’ της Hondaθα επιτρεπει το χειρισμο ορισμενων λειτουργιων με ελαχιστη κινηση και προσπαθεια. Οιλειτουργιεςπεριλαμβανουν: Electric Park Brake, Touch Panel Climate Control καιOne-Touch Indicator.
Προηγμενο, νεο συστημα ενημερωσης / ψυχαγωγιας
Προηγμενη συνδεσιμοτητα και ενημερωση/ψυχαγωγια προσφερει στο νεο HR–Vτο συστημα HondaConnect, που ειδαμε για πρωτη φορα στην Ευρωπη στο 2015 CR–V. Αυτο τοποθετειται στανταρ στις μεσαιες και ανωτερες εκδοσεις του HR–V, και προαιρετικα στο βασικο μοντελο.
Το HondaConnectεχει διεπαφη φιλικη προς το χρηστη βασισμενη σε εφαρμογες υιοθετωντας τις γνωστες λειτουργιες αφης ‘pinch, swipeκαι tap‘ ενος smartphone. Τρεχοντας με Android, το δημοφιλεστερο λειτουργικο συστημα κινητης τηλεφωνιας σε ολο τον κοσμο, το HondaConnectπροσφερει ταχεια προσβαση σε διαδικτυακες υπηρεσιες οπως webbrowsing, κυκλοφοριακη ενημερωση σε πραγματικο χρονο, ειδησεις και καιρος, socialmedia, και ιντερνετικοι μουσικοι σταθμοι.
Το συστημα HondaConnectδιατιθεται με προ-εγκατεστημενες εφαρμογες, ενω ο χρηστης μπορει να κατεβασει περισσοτερες εφαρμογες απο το HondaAppCentreπροκειμενου να εξατομικευσει την εμπειρια του. Η προ-εγκατεστημενη εφαρμογη “Aha” επιτρεπει την ανετη προσβαση σε χιλιαδες σταθμους – με μουσικη, ειδησεις, podcasts& audiobooks– καθως και socialmediafeedsκαι τοπικες υπηρεσιες.
Ευκολο και διαισθητικο στη χρηση, η προσβαση στο συστημα γινεται μεσω μιας οθονης αφης επτα ιντσων στο κεντρο του ταμπλο. Η οθονη προσαρμοζεται συμφωνα με τις ατομικες προτιμησεις του χρηστη, ο οποιος μπορει να επιλεξει απο δυο διαφορετικα στυλ (skins) εξατομικευοντας πληρως το συστημα. Εγχρωμα εικονιδια διασφαλιζουν ταχεια και απλη λειτουργια πλοηγησης μεσω των μενου.
Η οθονη αφης του HondaConnectπροβαλλει επισης πληροφοριες του οχηματος – οπως πληροφοριες ταξιδιου και οικονομια καυσιμου – και εικονες απο την καμερα οπισθοπορειας (αναλογα με το μοντελο).
Επιπλεον, το HondaConnectπεριλαμβανει εκτενεις δυνατοτητες για συγχρονισμο με smartphonesκαι λοιπες προσωπικες συσκευες πολυμεσων: WiFi, Bluetooth, HDMI, και MirrorLink– που αναπαραγει την οθονη μιας συνδεμενης συμβατης συσκευης ωστε να μπορει να ελεγχεται μεσω της οθονης αφης του ταμπλο.
Στανταρ στην ανωτερη εκδοση και προαιρετικα σε ολη τη γκαμα, η Hondaπροσφερει στους αγοραστες του HR–Vτο βραβευμενο, δορυφορικο συστημα πλοηγησης Garmin. Το συστημα ειναι πληρως ενσωματωμενο στο HondaConnectκαι προ-φορτωμενοι χαρτες επιτρεπουν την πλοηγηση ακομα και σε περιοχες, χωρις σημα κινητης τηλεφωνιας.
Οι φωνητικες οδηγιες “στροφη – στροφη” πλαισιωνονται απο προηγμενα στοιχεια καθοδηγησης για να μπορουν οι χρηστες να αντεπεξερχονται με ευκολια στις πιο δυσκολες συνθηκες, ενω μια φωτορεαλιστικη διασταυρωση διευκολυνει την αναγνωριση επιλεγμενων διασταυρωσεων και εξοδων. Το συστημα περιλαμβανει επισης αποφυγη κυκλοφοριακης συμφορησης σε πραγματικο χρονο, προειδοποιησεις οριων ταχυτητας, τρισδιαστατη απεικονιση κτιριων και περιοχων, αλλα και Οικολογικη Διαδρομη (EcoRouting).
Δωρεαν ενημερωσεις χαρτων θα παρεχονται για πεντε χρονια, μοναδικο προνομιο για τη Honda.
Βασικα μοντελα HR–Vεφοδιαζονται στανταρ με εγχρωμη οθονη LCDπεντε ιντσων στο κεντρο του ταμπλο και ενα συστημα AM/FM/CDAudio, ισχυος 160-wattμε τεσσερα ηχεια. Μεσαιες και ανωτερες εκδοσεις εφοδιαζονται μ ενα ηχοσυστημα εξι ηχειων, ισχυος 180–watt.
Συναρπαστικη οδηγηση συνδυαζει επιδοσεις με αποδοση
-
Σειρα τετρακυλινδρων κινητηρων 130 PS βενζινης και 120 PS diesel
-
Οικονομια καυσιμου 4,0 l/100 km, με εκπομπες CO2 απο 104 g/km
-
Εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο και νεο CVT για βενζινοκινητα μοντελα
-
Ακαμπτη δομη προσφερει ασφαλη οδηγικη αισθηση που εμπνεει αυτοπεποιθηση
Το νεο HR–Vτης Hondaθα διατιθεται με μια σειρα πολυ αποδοτικων κινητηρων βενζινης 1.5 i–VTEC130 PS(96 kW) και 1.6i–DTECdiesel120 PS(88 kW), με κινηση στους εμπρος τροχους. Και οι δυο τετρακυλιδροι κινητηρες ανηκουν στη σειρα EarthDreamsTechnologyτης Hondaκαι προσφερουν αμεση αποκριση, επιδοσεις και υψηλα επιπεδα αποδοσης. Και οι δυο κινητηρες πληρουν τις αυστηρες προδιαγραφες εκπομπων ρυπων Euro6.
Συνδυαζοντας υψηλη αποδοση ισχυος με χαμηλη καταναλωση, ο βενζινοκινητηρας 1.5 i–VTECαποδιδει130 PSστις 6.600 rpmκαι μεγιστη ροπη 155 Nmστις 4.600 rpm. Οι τεχνολογιες της HondaVTEC(VariableTimingandLiftElectronicControl)και VTC(VariableTimingControl) συνδυαζονται με αμεσο ψεκασμο, αυλους εισαγωγης υψηλου στροβιλισμου και βελτιστοποιημενο σχημα εμβολων προς οφελος της ισχυος και της αποδοσης. Εξοικονομηση βαρους επιτυγχανεται με τη μειωση του βαρους του στροφαλου και την υιοθετηση ανεξαρτητων κουζινετων.
Με αυτο το βενζινοκινητηρα 1.498cc, το νεο HR–Vεπιταχυνει απο 0 – 100 km/hσε 10,7δευτερα (μηχανικο κιβωτιο) και 11,2δευτερα (CVT). Η οικονομια καυσιμου μπορει να φτασει στην εντυπωσιακη τιμη των 5,2l/100 km(μικτος κυκλος) με εκπομπες CO2απο 120 g/km– και τα δυο με το κιβωτιο CVT.
Ο κινητηρας 1.6 i–DTECειναι μοναδικος στα οχηματα Hondaπου πωλουνται στην Ευρωπη. Ο turbo–dieselμε ψεκασμο commonrailενσωματωνει μια σειρα απο τεχνολογιες που μειωνουν την τριβη, βελτιωνουν τις εκπομπες ρυπων και αυξανουν την οικονομια καυσιμου. Ο κινητηρας 1.597ccπεριλαμβανει ενα μικρο, πολυ αποδοτικο υπερσυμπιεστη, συστημα EGR(exhaustgasrecirculation) χαμηλης πιεσης και αυλους κυλινδροκεφαλης υψηλης ροης και στροβιλισμου. Ενας νεος, υψηλης αντοχης και ελαφρου βαρους λεπτος στροφαλος και ενα αλουμινενιο, ανοιχτου τυπου, μπλοκ απο χυτοσιδηρο υψηλης πιεσης μειωνουν το βαρος του κινητηρα.
Με τον diesel– που αποδιδει 120 PSστις 4.000 rpmκαι ροπη 300 Nmστις2.000 rpm– το νεο HR–Vμπορει να επιταχυνει απο σταση στα 100 km/hσε 10,0δευτερα, με αποτελεσμα να ειναι απο τα πιο δυναμικα στην κατηγορια του. Με μηχανικο κιβωτιο, η οικονομια καυσιμου ειναι εντυπωσιακη 4,0 l/100 km(μικτος κυκλος) με εκπομπες CO2104g/km.
Τοσο ο βενζινοκινητηρας οσο και ο dieselεφοδιαζονται με εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο στανταρ, περιλαμβανοντας αρκετες βελτιωσεις για τη χρηση τους στο νεο HR–V. Η βελτιστοποιηση των γραναζιων και της διαταξης τους επετρεψε στους μηχανικους να μικρυνουν το κιβωτιο, ενω ενας ελαφρυς και υψηλοτερης ακαμψιας αξονας βελτιωνει τη συνολικη αποδοση. Η αισθηση και ποιοτητα του επιλογεα εχει αυξηθει, βελτιωνοντας τη διαδικασια αλλαγης ‘με μια κινηση’. Η απαιτουμενη προσπαθεια για την επιλογη της οπισθεν εχει μειωθει και ο θορυβος κατα την οποσθοπορεια εχει ελαχιστοποιηθει.
Το δημοφιλες προαιρετικο κιβωτιο CVTτης Hondaπου προσφερεται για το νεο HR–V, προσφερεται με το βενζινοκινητηρα 1.5 i–VTEC. Ενα νεο λογισμικο ελεγχου CVTεξελιχθηκε ειδικα για τις Ευρωπαϊκες αγορες ωστε να προσφερει την αμεση και γραμμικη αισθηση που αναμενεται απο ενα μηχανικο κιβωτιο. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα βελτιωμενη αποκριση του κινητηρα στη θεση του πενταλ του γκαζιου, ενω οι στροφες του αυξανονται αναλογικα για μια πιο γραμμικη αισθηση.
Η οδηγησιμοτητα του CVTαποκτα πιο φυσικη αισθηση …. Με τη χρηση νεου λογισμικου ελεγχου αποκλειστικου για την Ευρωπη που προσομοιωνει επτα σχεσεις και παρεχει βελτιστοποιημενη χαρτογραφηση αλλαγων σχεσεων. Δυο νεο προσθετα προγραμματα προσφερουν βελτιωσεις ειδικες για καθε περισταση.
Το EarlyDownshiftDuringBraking(EDDB) χρησιμοποιει τον κινητηρα για να βοηθησει τον οδηγο στο φρεναρισμα. Οταν το συστημα αναγνωρισει μια επιβραδυνση, κατηφορα η στροφη μεσω του συστηματος πεδησης, το EDDBαυτοματα αυξανει τις στροφες για αξιοποιηση του φρενου του κινητηρα. Στη συνεχεια αυτο επιτρεπει ταχεια ανακτηση της ταχυτητας μετα την επιβραδυνση η ταχεια επιταχυνση μετα τη στροφη.
Το FastOffμετρα ποσο γρηγορα ο οδηγος αφηνει το πενταλ του φρενου και διατηρει σταθερες τις στροφες του κινητηρα για να ενεργοποιησει το φρενο του κινητηρα σε αυτες τις περιπτωσεις. Αυτο το συστημα εχει προσαρμοστει εκτενως στους Ευρωπαϊκους αυτοκινητοδρομους πολλαπλων λωριδων και υψηλων ταχυτητων. Για παραδειγμα, το FastOffαναγνωριζει ποτε ο οδηγος ετοιμαζεται να προσπερασει ενα προπορευομενο οχημα, αλλα δεν μπορει να ολοκληρωσει τον ελιγμο λογω ενος οχηματος στη γειτονικη λωριδα. Καθως ο οδηγος αφηνει γρηγορα το πενταλ του γκαζιου επιτρεποντας στο πισω οχημα να περασει, το FastOffδιατηρει ψηλα τις στροφες του κινητηρα, προετοιμαζομενο για την ολοκληρωση του ελιγμου προσπερασης.
Το νεο κιβωτιο CVTπροσφερει εντυπωσιακη οικονομια σε συνδυασμο με αυτες τις σημαντικες βελτιωσεις στην οδηγησιμοτητα. Το κιβωτιο CVTεπιτρεπει τη λειτουργια του κινητηρα στην πιο αποδοτικη ζωνη του το περισσοτερο διαστημα, μεταβαλλοντας συνεχως τη σχεση μεταδοσης αντι να ρυθμιζει το ανοιγμα της πεταλουδας του γκαζιου. Ελεγχομενο αυτοματα απο το συστημα διαχειρισης του κινητηρα, το κιβωτιο CVTεπιλεγει τη βελτιστη σχεση εντος των εικονικων επτα σχεσεων αναλογα με τις στροφες του κινητηρα, τη θεση του γκαζιου και την εντολη του οδηγου. Η οικονομια αυξανεται περαιτερω απο την πιο αραιη κλιμακωση του κιβωτιου και το μειωμενο βαρος, το αποτελεσμα μιας εξορθολογισμενης σχεδιασης με μειωμενη πιεση τροχαλιας. Μειωσεις στην τριβη εχουν επιτευχθει μεσω μιας βελτιστοποιημενης χωρητικοτητας της αντλιας λαδιου, της μειωμενης αντιστασης του λαδιου, μιας πεδης οπισθεν χαμηλης τριβης, αλλα και της μειωσης των τριβων απο τα περιστρεφομενα εξαρτηματα.
Το νεο HR–Vειναι ενα απο τα παγκοσμια μικρα μοντελα που η Hondaεχει εξελιξει για να προσφερει μια προηγμενη, απολαυστικη, τυπου sedanοδηγικη εμπειρια, αυξανοντας παραλληλα το αισθημα προστασιας.
Η πλατφορμα και το κελυφος αμαξωματος του νεου HR–Vσυνθετουν μια πολυ ακαμπτη δομη, με το 27% του αμαξωματος να αποτελειται απο ατσαλι υψηλης αντοχης και να προσφερει βελτιωμενη ακαμψια συνδεσμων πλαισιου. Το ακαμπτο κελυφος του αμαξωματος προσφερει στην αναρτηση (γονατα MacPhersonμπροστα και ημιακαμπτος αξονας H–typeπισω)μια αξιοπιστη βαση, η οποια – μαζι με ενα χαμηλο κεντρο βαρους και ελαχιστοποιημενες κλισεις αμαξωματος – προσφερει στιβαροτητα και ενα αισθημα ασφαλειας κατα την οδηγηση.
Η αισθηση ευελιξιας ενισχυεται απο ενα νεο συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση με μοτερ χωρις ψυκτρες. Για ελαχιστοποιηση της υποστροφης, η εμπρος αναρτηση εχει χαμηλοτερο εμπρος κεντρο περιστροφης για αυξηση της σταθεροτητας ενω η πισω αναρτηση εχει υπερυψωμενο κεντρο. Το αποτελεσμα ειναι μια γραμμικη οδηγικη συμπεριφορα που κανει το νεο HR–Vενα απο τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα στην κατηγορια crossoverστον τομεα της ασφαλειας, κυριως σε σπορ οδηγηση.
Αξιοπιστη ισχυ ακινητοποιησης για το νεο HR–Vπροσφερει ενα νεο συστημα δισκοφρενων, με αεριζομενους εμπρος δισκους 293 mmκαι συμπαγεις πισω δισκους 282 mm. Ηλεκτρονικα βοηθηματα που αυξανουν την ισχυ πεδησης και βελτιωνουν τη σταθεροτητα του οχηματος ειναι: Anti–LockBrakingSystem(ABS), ElectronicBrakeforceDistribution(EBD), BrakeAssist, VehicleStablityAssistκαι HillStartAssist.
Ολα τα νεα HR–Vπου προοριζονται για την Ευρωπη εφοδιαζονται με ζαντες αλουμινιου. Η βασικη και οι μεσαιες εκδοσεις υιοθετουν ζαντες 16-ιντσων με ελαστικα 215/60 R16, ενω οι ανωτερες εκδοσεις εφοδιαζονται με ζαντες 17-ιντσων με ελαστικα 215/55 R17.
Πληρης σειρα χαρακτηριστικων προηγμενης ασφαλειας
-
Ολα τα HR–V διαθετουν City–Brake Active System για την αποφυγη ατυχηματων με μικρη ταχυτητα
-
Το Advanced Driver Assist System περιλαμβανει πεντε χαρακτηριστικα ενεργητικης ασφαλειας
-
Τα εμπρος καθισματα διαθετουν ειδικα σχεδιασμενα προσκεφαλα για ελαχιστοποιηση των τραυματισμων απο τρανταγμα
-
Νεα δομη Advanced Compatibility Engineering στοχευει σε καταταξη πεντε αστερων
Οπως ολα τα νεα οχηματα Hondaπου πωλουνται στην Ευρωπη, το HR–Vεφοδιαζεται με μια ευρεια σειρα τεχνολογιων παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας που κανουν την οδηγηση ευκολοτερη και ασφαλεστερη, μεγιστοποιωντας την προστασια επιβατων και πεζων.
Ολα τα νεα HR–Vπου προοριζονται για την Ευρωπη θα εφοδιαζονται με το City–BrakeActiveSystemτης Honda. Ειδικα σχεδιασμενο για την αποφυγη η μειωση της σφοδροτητας των ατυχηματων με χαμηλες ταχυτητες, το συστημα χρησιμοποιει τεχνολογια ρανταρ λεϊζερ για την ανιχνευση του δρομου μπροστα, εφαρμοζοντας αυτοματα πιεση πεδησης εαν διαπιστωθει επικειμενος κινδυνος συγκρουσης. Το συστημα ειναι σχεδιασμενο για να λειτουργει με ταχυτητες κατω απο 32 km/h. Αν το συστημα αναγνωρισει οτι υπαρχει κινδυνος συγκρουσης τοτε ενεργοποιειται η προ-φορτιση φρενων και ενα ηχητικο και οπτικο σημα, πριν ακολουθησει ενα πληρως αυτονομο φρεναρισμα.
Οι μεσαιες και ανωτερες εκδοσεις θα περιλαμβανουν το AdvancedDriverAssistSystemτης Honda, που χρησιμοποιει αισθητηρες ρανταρ, και καμερες εμπρος και πισω στανταρ. Αυτηηολοκληρωμενηγκαματεχνολογιωνενεργητικηςασφαλειαςπεριλαμβανει: ForwardCollisionWarning, TrafficSignRecognition, IntelligentSpeedLimiter, LaneDepartureWarningκαιHigh–beamSupportSystem.
ForwardCollisionWarning
Το Συστημα Προειδοποιησης Επικειμενης Εμπροσθιας Συγκρουσης – ForwardCollisionWarningεντοπιζει τον κινδυνο συγκρουσης με προπορευομενο οχημα (αυτοκινητο η φορτηγο), χρησιμοποιωντας την καμερα πολλαπλων λειτουργιων. Το συστημα λειτουργει οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητα 15km/hκαι πανω. Εαν ανιχνευσει κινδυνο συγκρουσης, θα εκδωσει οπτικες και ηχητικες προειδοποιησεις. Η αποσταση προειδοποιησης μπορει να ρυθμιζεται συμφωνα με τις προτιμησεις του οδηγου και το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον ιδιο.
TrafficSignRecognition
Το Συστημα Αναγνωρισης Σηματων Οδικης Κυκλοφοριας –TrafficSignRecognitionSystemχρησιμοποιει τη καμερα πολλαπλων λειτουργιων για την ανιχνευση οδικων σηματων που συναντα το οχημα στην πορεια του. Το συστημα αναγνωριζει αυτοματα και προβαλλει τα σηματα στην οθονη του ταμπλο μολις το αυτοκινητο περασει την πινακιδα.
Το συστημα ειναι σχεδιασμενο για να ανιχνευει στρογγυλες πινακιδες με ορια ταχυτητες και απαγορευτικα προσπερασης. Μπορουν να εμφανιζονται ταυτοχρονα δυο πινακιδες – στη δεξια πλευρα προβαλλονται μονο σηματα με ορια ταχυτητας και στην αριστερη τα απαγορευτικα προσπερασης και τα ορια ταχυτητας με προσθετες πληροφοριες οπως καιρικες συνθηκες, για παραδειγμα.
IntelligentSpeedLimiter
Ο Ευφυης Περιοριστης Ταχυτητας (IntelligentSpeedLimiter) συνδυαζει δυο κατα τα αλλα ανεξαρτητα συστηματα ασφαλειας–AdjustableSpeedLimiter(Προσαρμοζομενο Περιοριστη Ταχυτητας) και TrafficSignRecognitionsystem(Συστημα Αναγνωρισης Σηματων Οδικης Κυκλοφοριας) – προσφεροντας ενα προηγμενο στοιχειο υποστηριξης της ασφαλειας. Το συστημα AdjustableSpeedLimiter–στανταρ σε ολα τα Hondaπου πωλουνται στην Ευρωπη– ρυθμιζει τη μεγιστη ταχυτητα του αυτοκινητου σε επιπεδο που οριζει ο οδηγος.
Με ενεργοποιημενο το IntelligentSpeedLimiter, η μεγιστη ταχυτητα του αυτοκινητου προσδιοριζεται αυτοματα απο το ισχυον, νομιμο οριο ταχυτητα το οποιο ανιχνευεται απο το TrafficSignRecognitionsystem. Οταν το οχημα περασει ενα σημα που δηλωνει ενα κατωτερο οριο ταχυτητας, τοτε αυτοματα και ομαλα επιβραδυνει, με μειωση ισχυος μεχρι τη μεγιστη ταχυτητα που δεν υπερβαινει το οριο ταχυτητας. Μια προειδοποιηση ηχει και το οριο ταχυτητας της ενδειξης αναβοσβηνει εαν το οχημα υπερβει το οριο κατα 3 km/hη παραπανω. Η μεγιστη ταχυτητα του οχηματος– ανεξαρτητως απο το πατημα του γκαζιου – δεν θα ξεπερασει αυτο το οριο. Οταν το οχημα περασει μια πινακιδα με υψηλοτερο οριο ταχυτητας, αυτο θα επιτρεψει στον οδηγο να επιταχυνει εως οτου το οχημα φτασει σε μια νεα μεγιστη επιτρεπομενη ταχυτητα, στο οποιο σημειο θα εμποδισει το οχημα να υπερβει το νεο οριο ταχυτητας. Το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο ανα πασα στιγμη.
LaneDepartureWarning
Το συστημα Προειδοποιησης Αποκλισης απο τη Λωριδα Κυκλοφοριας – LaneDepartureWarningχρησιμοποιει την καμερα πολλαπλων λειτουργιων για την παρακολουθηση των σημανσεων στο δρομο. Εαν το αυτοκινητο αποκλινει απο την λωριδα στην οποια κινειται χωρις να αναψει φλας, τοτε το συστημα LaneDepartureWarningπροειδοποιει τον οδηγο με ηχητικα και οπτικα σηματα. Το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο ανα πασα στιγμη.
HighBeamSupportSystem
Το Συστημα Υποστηριξης Μεγαλης Σκαλας – HighBeamSupportSystemλειτουργει με ταχυτητες πανω απο 40km/hγια την ενεργοποιηση / απενεργοποιηση της μεγαλης σκαλας φωτων αναλογα με τα αντιθετα ερχομενα / προπορευομενα οχηματα (αυτοκινητα, φορτηγα και μοτοσικλετες), ποδηλατα και το φωτισμο του περιβαλλοντος. Το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο ανα πασα στιγμη.
Παθητικη ασφαλεια ενσωματωμενη στη δομη
Ολα τα νεα HR–Vυιοθετουν την τεχνολογια δομης αμαξωματος AdvancedCompatibilityEngineering™ (ACE™) που αποτελει πατεντα τηςHondaπου αποτελει τη βαση για τα αριστα χαρακτηριστικα παθητικης ασφαλειας, αυξανοντας την προστασια των επιβατων στις συγκρουσεις.
Ενα δικτυο συνδεδεμενων δομικων χαρακτηριστικων κατανεμει την ενεργεια κρουσης ακομα πιο ομοιομορφα στο εμπρος τμημα του οχηματος, μειωνοντας τις δυναμεις που μεταφερονται στην καμπινα επιβατων. Η δομη ACEελαχιστοποιει επισης την πιθανοτητα να περασει το ενα οχημα πανω η κατω απο το αλλοσε περιπτωσεις μετωπικης η πλαγιομετωπικης συγκρουσης με μεγαλυτερο η μικροτερο οχημα.
Καθε νεο HR–Vπου πωλειται στην Ευρωπη εφοδιαζεται με συνολικα οκτω αεροσακους, μεγιστοποιωντας την προστασια των επιβατων. Οι εμπροσθιοι, οι πλευρικοι και οι αεροσακοι οροφης πληρους μηκους βασιζονται σε μια προηγμενη ‘ευφυη’ σχεδιαση και ενεργοποιουνται μονον οταν ειναι απολυτως απαραιτητο. Τα εμπρος προσκεφαλα περιοριζουν τις επιπτωσεις ενος τραυματισμου απο τρανταγμα.
Το νεο HR–Vειναι σχεδιασμενο και κατασκευασμενο με στοχο μια κορυφαια καταταξη πεντε αστερων στα τελευταια και πολυ απαιτητικα EuroNCAPcrashtests.
Αξεσουαρ και προαιρετικα πακετα με εμφαση στο στυλ, τη τεχνολογια και τη λειτουργικοτητα
Το νεο HR–Vδιατιθεται με μια ευρυτερη ποικιλια πακετων αξεσουαρ και μεμονωμενων επιλογων που επιτρεπουν στους ιδιοκτητες να εξατομικευουν το αυτοκινητο τους συμφωνα με τις προσωπικες προτιμησεις και τα γουστα τους.
Επιλογες πακετων αξεσουαρ
ChromePack
Η κομψη εμφανιση του HR–Vμπορει να αναδειχθει προσθετοντας πινελιες χρωμιου στο αυτοκινητο. Αυτο το πακετο περιλαμβανει διακοσμητικο εμπρος προφυλακτηρα, διακοσμητικο πισω προφυλακτηρα, κατω διακοσμητικο πορτας και διακοσμητικο πισω πινακιδας κυκλοφοριας, ολα με φινιρισμα χρωμιου.
RobustPack
Το RobustPackπροσδιδει στο HR–Vμια ισχυροτερη, πιο σκληροτραχηλη εμφανιση και περιλαμβανει στοιχεια που εξυπηρετουν αισθητικους και λειτουργικους σκοπους. Το πακετο περιλαμβανει εμπρος κατω διακοσμητικο, πισω κατω διακοσμητικο και πλαϊνο κατω διακοσμητικο.
AeroPack
Το AeroPackχαριζει στο HR–Vακομα πιο σοφιστικε εμφανιση. Αναδεικνυει το εξωτερικο του αυτοκινητου με χρωματικα ασορτι αξεσουαρ. Το πακετο περιλαμβανει εμπρος και πισω προφυλακτηρα aeroκαι μαρσπιε.
IlluminationPack
Το IlluminationPackδημιουργει μια σοφιστικε ατμοσφαιρα στο εσωτερικο με διακριτικο φωτισμο περιβαλλοντος, κανοντας ακομα πιο ευδιακριτο το εξωτερικο. Περιλαμβανει περιμετρικο φωτισμο και φωτιζομενα διακοσμητικα μαρσπιε.
ConveniencePack
Σχεδιασμενο για μια διαχρονικη, ελκυστικη εμφανιση του HR–V, το ConveniencePackπροσφερει ενα συνδυασμο αξεσουαρ που προστατευουν το αυτοκινητο απο γρατζουνιες, λασπη και αμμο. Τα ανθεκτικα διακοσμητικα μαρσπιε, οι εμπρος και πισω λασπωτηρες και τα πλαϊνα διακοσμητικα αμαξωματος παρεχουν προστασια απο τις καιρικες συνθηκες και τις επιφανειακες φθορες.
CargoPack
Το CargoPackαπευθυνεται σε οσους μεταφερουν συχνα αποσκευες η ειδικο εξοπλισμο για τη δουλεια και τον ελευθερο χρονο τους. Περιλαμβανει ενα ραφι χωρου αποσκευων με διαχωριστικα, διακοσμητικο χωρου αποσκευων και προστατευτικο πισω σκαλοπατιου που αναβαθμιζει τη λειτουργικοτητα και την αισθητικη του χωρου αποσκευων.
MilanoRedPack
Αυτο το πακετο συνδυαζει πινελιες MilanoRedστα καλυμματα καθρεπτων και ζαντες αλουμινιου 18-ιντσων που χαριζουν στο αυτοκινητο μια κομψη και ταυτοχρονα παιχνιδιαρικη εμφανιση. Περιλαμβανει καλυμματα εξωτερικων καθρεπτων σε MilanoRedκαι ζαντες αλουμινιου 18-ιντσων με ακτινες MilanoRed.
Μεμονωμενες επιλογες αξεσουαρ
Το HR–Vδιατιθεται επισης με μια γκαμα μεμονωμενων επιλογων οπως το Honda3DSound. Το αναβαθμισμενο ηχοσυστημα αναπαραγει πιστα μουσικη με την προσθηκη μιας συμπαγους μοναδας DSP(επεξεργασια ψηφιακου σηματος) στο στανταρ συστημα ηχου της Hondaμεσα στο αυτοκινητο, παραπεμποντας σε ακουστικη συναυλιακου χωρου liveσυναυλιων για την απολυτη ηχητικη εμπειρια.
Η βαση ταμπλετας ειναι ιδανικη για την ψυχαγωγια των επιβατων. Αυτη ρυθμιζεται σε διαφορες θεσεις και γωνιες ωστε να μπορει καποιος να παρακολουθησει μια ταινια, να διαβασει emailsη να παιξει παιχνιδια.
Διατιθεται αποσπωμενος κοτσαδορος που εναρμονιζεται με το χρωμα του αμαξωματος, τις επιδοσεις και την ικανοτητα ρυμουλκησης του αυτοκινητου. Εχει μεγιστη ικανοτητα ρυμουλκησης 1.400 kgγια τα μοντελα diesel, 1.000 kgγια τα βενζινοκινητα οχηματα και μεγιστο καθετο φορτιο 70 kg. Χαρη σε μια αναδιπλουμενη πριζα ‘εξαφανιζεται’ οταν δεν χρησιμοποιειται. Επισης διατιθεται εκδοση σταθερου κοτσαδορου.
Το προστατευτικο σκυλου επιτρεπει την ασφαλη μεταφορα κατοικιδιων και αποσκευων στο χωρο αποσκευων οταν το αυτοκινητο κινειται. Αυτο διαχωριζει την καμπινα επιβατων απο το χωρο αποσκευων μεταξυ πλατης πισω καθισματων και οροφης.
Ενα αδιαβροχο, αντιολισθητικο ραφι ειναι τελεια σχεδιασμενο πανω στο ‘πατρον’ του χωρου αποσκευων και φερει υπερυψωμενα ακρα για προστασια του φινιρισματος απο ρυπους και γρατζουνιες. Περιλαμβανει επισης διαχωριστικα για την καλυτερη οργανωση και ταξη του χωρου.
Τρια συναρπαστικα σχεδια ζαντων αλουμινιου αναδεικνυουν αριστα το σκληροτραχηλο στυλ του HR–V. Η ζαντα Fortis18-ιντσων υιοθετει diamondcutRomboSilverκαι επικαλυπτεται απο διαφανες βερνικι. Η ζαντα Ignis18-ιντσων εχει διχρωμο GunpowderBlack, MilanoRedκαι ματ διαφανες βερνικι, ενω το σχεδιο Potis18-ιντσων υιοθετει diamondcutProudSilverμε επικαλυψη απο διαφανες βερνικι.
Ισχυρες εγκαρσιες μπαρες μπορουν να χρησιμοποιουνται με τις υπαρχουσες ραγες οροφης αυξανοντας τις μεταφορικες δυνατοτητες του HR–V. Ποικιλες βασεις επιτρεπουν τη μεταφορα αξεσουαρ, απο σκι μεχρι snowboardκαι ποδηλατα, καθως και προσθετων αποσκευων απελευθερωνοντας χωρο και αυξανοντας την ανεση των επιβατων. Οι εγκαρσιες μπαρες μπορουν να μεταφερουν φορτια μεχρι 75 kgη μαξιμουμ δυο ποδηλατα και περιλαμβανουν τεσσερις κλειδαριες για προσθετη ασφαλεια.
Η εμφανιση του HR–Vγινεται πιο δυναμικη με εμπρος και πισω προφυλακτηρες aeroενω τα γνησια μαρσπιε Hondaδιευκολυνουν την εισοδο και την εξοδο απο το αυτοκινητο. Τα τελεια ενσωματωμενα μαρσπιε προδιδουν επισης στυλ και λειτουργικοτητα και μπορουν να συνδυαζονται με τον περιμετρικο φωτισμο. Αυτα τα φωτα LEDτοποθετουνται κατω απο το αυτοκινητο στην πλευρα οδηγου και συνοδηγου και βελτιωνουν την ορατοτητα για την εισοδο / εξοδο απο το αυτοκινητο στο σκοταδι.
Για λογους στυλ μπορουν να προστεθουν εναλλαξιμα καλυμματα για τους πλαϊνους καθρεπτες, σε mattesilverκαι MilanoRed. Στο εσωτερικο, hightechδακτυλιοι ηχειων με εμφανιση χρωμιου οταν δεν φωτιζονται αποκτουν μια λαμψη coolblueοταν φωτιζονται ενισχυουν τον ηχο του συστηματος με το αναλογο look.
Το αμαξωμα του αυτοκινητου μπορει να προστατευεται απο δυσαρεστες γρατζουνιες κατα τη φορτωση η εκφορτωση του χωρου αποσκευων με την προσθηκη του προστατευτικου σκαλοπατιου. Παρομοιως, το γνησιο καλυμμα παρμπριζ Hondaβοηθα στον προστασια του παρμπριζ και των καθρεπτων απο τις αντιξοες καιρικες συνθηκες οταν το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο.
Εγγυημενη προστασια και ανεση προσφερουν επισης τα γνησια παιδικα καθισματα Hondaγια παιδια ολων των ηλικιων, απο νεογεννητα μεχρι δωδεκα ετων. Δυο τυποι διατιθενται με ‘οδηγους’ ISOFIX.
Τα φωτιζομενα διακοσμητικα μαρσπιε ειναι ελκυστικα και σπορ αξεσουαρ που χαριζουν το αυτοκινητα μια προσωπικη νοτα ενω ταυτοχρονα προστατευουν τα μαρσπιε. Κατασκευαζονται απο ανοξειδωτο ατσαλι και διατιθενται σε δυο σχεδια: ενα με χαραγμενο λογοτυπο HR–Vκαι ενα με μπλε φωτιζομενο λογοτυπο HR–Vστα εμπρος και πισω μαρσπιε.
Τα μαυρα πατακια Eleganceμε μαυρη υφανση και κεντημενο εμβλημα δημιουργουν μια ακομα στυλιστικη πινελια στην περιοχη των ποδιων των επιβατων του HR–V.
Ολη η σειρα αξεσουαρ θα διατιθεται τον Αυγουστο στην εφαρμογη HondaGenuineAccessories(Γνησια Αξεσουαρ Honda), μεσω των AppStoreκαι GooglePlay.
Τεχνικες προδιαγραφες
-
Ολες οι τεχνικες πληροφοριες ειναι προκαταρκτικες και υποκεινται σε αλλαγες
-
Οι τιμες καταναλωσης και εκπομπων CO2 υποκεινται σε τελικη εγκριση τυπου
Αμαξωμα και πλαισιο
Τετραθυρο, πενταθεσιο SUVαυτοφερομενο αμαξωμα. Οικογενεια δυο κινητηρων και δυο κιβωτιων που δινουν κινηση στους εμπρος τροχους.
Κινητηρας
1.6 i-DTEC (diesel) | 1.5 i-VTEC (petrol) | |
Τυπος | 4 βαλβιδες ανα κυλινδρο | 4 βαλβιδες ανα κυλινδρο |
Κυβισμος | 1,597 | 1,498 |
Διαμετρος x διαδρομη | 76.0 x 88.0 | 73.0 X 89.5 |
Λογος συμπιεσης | 16.0 | 11.5 |
Ισχυς | 120 PS @ 4.000 rpm | 130 PS @ 6.600 rpm |
Ροπη | 300 Nm @ 2.000 rpm | 155 Nm @ 4.600 rpm |
Κιβωτιο
1.6 i-DTEC (diesel) | 1.5 i-VTEC (petrol) | |
Μηχανικο | 6 σχεσεων | 6 σχεσεων |
CVT | – | Συνεχους μεταβαλλομενων σχεσεων (με 7 προεπιλεγμενες σχεσεις) |
Σχεσεις μεταδοσης
1.6 i-DTEC
6 ταχυτο μηχανικο
1.5 i-VTEC
6 ταχυτο μηχανικο
1.5 i–VTEC
CVT
(εικονικες σχεσεις)
1η
3.642
3.642
2.526
2η
1.884
2.080
1.573
3η
1.179
1.361
1.211
4η
0.869
1.023
0.944
5η
0.705
0.829
0.755
6η
0.592
0.686
0.603
7η
0.408
Οπισθεν
3.673
3.673
5.822
Τελικη μεταδοση
3.850
4.705
5.436
Αναρτηση και αποσβεση
Εμπρος | Γονατα MacPherson |
Πισω | Ημιακαμπτος αξονας τυπου H |
Συστημα διευθυνσης
1.6 i-DTEC (diesel) | 1.5 litr i-VTEC (petrol) | |
Τυπος |
Κρεμαγιερα
|
|
Στροφες (απο τερμα σε τερμα) |
2,71
|
2,79
|
Κυκλος στροφης (στους τροχους) |
10,6
|
|
Κυκλος στροφης στο αμαξωμα (στο αμαξωμα) |
11,4
|
Φρενα
Εμπρος | 293 mm αεριζομενοι δισκοι |
Πισω | 282 mm δισκοι |
Τροχοι και ελαστικα
Wheel size | Ελαστικα – Εμπρος | Ελαστικα – Πισω |
x 16-ιντσων | 215 | 60R16 |
x 17- ιντσων | 215 | 55R17 |
Διαστασεις(mm)
Εξωτερικο | (mm) |
Συνολικο μηκος | 4.294 |
Συνολικο πλατος | 2.019 (συμπερ. εξωτερικων καθρεπτων) |
Συνολικο υψος | 1.605 (συμπερ. κεραιας) |
Μεταξονιο | 2.610 |
Χωρητικοτητες(λιτρα)
Χωρος αποσκευων | 453 (καθισματα ορθια) / 1,026 (καθισματα αναδιπλωμενα) |
Ρεζερβουαρ | 50 |
Βαρη(kg)
Κινητηρας |
1.6 litre
i–DTEC
6-ταχυτο μηχανικο |
1.5 litre
i–VTEC
6- ταχυτο μηχανικο |
1.5 litre
i-VTEC
CVT |
Αποβαρο (συμπερ. 100% καυσιμου) | 1.324 – 1.404 | 1.241 – 1.313 | 1.249 – 1.322 |
Επιδοσεις και καταναλωση
Κινητηρας |
1.6 i-DTEC
6- ταχυτο μηχανικο |
1.5 i-VTEC
6- ταχυτο μηχανικο |
1.5 i-VTEC
CVT |
Τελικη ταχυτητα (km/h) |
192
|
192
|
187
|
Επιταχυνση 0-100 km/h (δευτερα) |
10.1
|
10.7
|
11.2
|
Καταναλωση πολης (l/100 km) |
4.2 (ζαντες 16”)
4.4 (17”)
|
7.0 (16”)
7.1 (17”)
|
6.1 (16”)
6.3 (17”)
|
Καταναλωση καυσιμου εκτος πολης (l/100 km) |
3.8 (16”)
3.9 (17”)
|
4.8 (16”)
4.9 (17”)
|
4.6 (16”)
4.8 (17”)
|
Καταναλωση μικτου κυκλου (l/100 km) |
4.0 (16”)
4.1 (17”)
|
5.6 (16”)
5.7 (17”)
|
5.2 (16”)
5.4 (17”)
|
Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο (g/km) |
104 (16”)
108 (17”)
|
130 (16”)
134 (17”)
|
120 (16”)
125 (17”)
|