Έρχονται Tucson, Kona, i20 N και κεντρομήχανο πισωκίνητο Hyundai!

 Ηταν να μην… παρει φορα η Hyundai. Τωρα που ξεκινησε, φαινεται πως εχει βαλει στοχο να κανει ολο τον κοσμο να παραμιλαει. Μετα απο το φοβερο και τρομερο i30N και το Veloster N, οι Κορεατες ετοιμαζουν τα επομενα βηματα τους, τα οποια θα ειναι ενα \”καυτο\” μικρο και δυο πανισχυρα SUV, ενω στο \”παιχνιδι\” συνεχιζει να παραμενει η ιδεα για την παραγωγη ενος κεντρομηχανου, πισωκινητου, παναλαφρου (αλουμινιο-ανθρακονημα) hot hatch, αποδοσης περιπου 350 ιππων


Ο επικεφαλης του N Division, Albert Biermann, ειχε πει, προ διετιας, οτι εξελισσουν τετρακινητα μοντελα με σειριακα κιβωτια ταχυτητων. Τωρα, μεταξυ αλλων, μαθαινουμε οτι εξελισσουν και ενα νεο τετρακυλινδρο μοτερ, αποδοσης ως και 350 ιππων (!!!) που θα μπορει να χρησιμοποιηθει σε \”FWD, RWD και Mid Drive\”! Γεγονος που σημαινει οτι το κεντρομηχανο, πισωκινητο hatch επιδοσεων, για το οποιο μας teasαρει η Hyundai, ειναι πιο κοντα απ\’ οσο νομιζουμε…

Teaser του κεντρομηχανου, πισωκινητου Hyundai RM16 Concept των 350 ιππων, \”μουλαρια\” παραγωγης του οποιου δοκιμαζονται στο Nurburgring

Οι πληροφοριες ειναι αντικρουομενες ως προς το ποιο απο τα μοντελα που σχεδιαζονται, θα προκυψει πρωτο. Με τους μηχανικους του N Division να εργαζονται πανω στα i20 N, Tucson N, Kona και, ενδεχομενως και G70 N, τα δυο πρωτα παιρνουν προτεραιοτητα. Οι Κορεατες θα ηθελαν να παρουσιασουν ενα πανισχυρο SUV, ομως καθως φαινεται θα καθυστερησει και το πρωτο που θα ερθει, πιθανοτατα θα ειναι ενα i20N

Rendering του i20N

Το Auto Express αναφερει οτι το επομενο μοντελο Ν που θα ερθει θα χρησιμοποιει ως βαση το i20 και θα ερθει στο τελος του 2019. Οι μεχρι τωρα πληροφοριες που ανεφεραν οτι θα φορα turbo μοτερ, αποδοσης 200 ιππων, ανατρεπονται και οι τωρινες πληροφοριες κανουν λογο για υπαρξη μονο μιας εκδοσης -η οποια βρισκεται στα τελικα σταδια εξελιξης- με ισχυ περιπου 250 ιππων. Αραγε, μπορει να δουμε να φορα τον διλιτρο του i30N

To Hyundai i20N θα εχει πολλες παραπομπες στο WRC, μιας και η κορεατικη μαρκα αγωνιζεται εκει με το συγκεκριμενο μοντελο

Το σιγουρο ειναι οτι το προσθιοκινητο μοντελο που αναμενεται θα εχει πολλες παραπομπες στο WRC και την εκει συμμετοχη της Hyundai με το i20, ενω θα φορα ηλεκτρονικα ελεγχομενο διαφορικο για καλυτερο κρατημα. Στοχος ειναι να ειναι γρηγοροτερο σε ολους τους τομεις απο το Ford Fiesta ST, αλλα και το Renault Clio R.S. (1,6- 217 hp). Το autoevolution επικαλειται αλλες πληροφοριες που θελουν το μοντελο να ειναι ετοιμο το 2020.  

Hyundai Tucson N

Το πρωτο απο τα SUVs που θα προκυψουν, ειναι το Tucson N και θα ακολουθησει το Kona N. Το SUV της Hyundai, εκανε ντεμπουτο περυσι, με διλιτρο τετρακυλινδρο 164 ιππων και 204 Nm ροπης και κορυφαιο εναν -επισης- τετρακυλινδρο 2,4 λιτρων με 181 ιππους και 237 Nm ροπης. Η Ν εκδοση του επροκειτο ηδη να κανει ντεμπουτο, ομως κατα πληροφοριες, οι μηχανικοι της Hyundai αντιμετωπιζουν προβλημα με τον μικρο χωρο στο μηχανοστασιο του, καθως σκοπος ειναι η αποδοση να ξεπερνα τους 340 ιππους

Το Hyundai Tucson

Η λυση να φορεθει στο Tucson ο 3,3 λιτρων twin-turbo V6, αποδοσης 365 ιππων, που ειδαμε στο Genesis G70, εγκαταλειφθηκε για λογους χωροταξικους. Ετσι, εχει δοκιμαστει να φορεθει ο διλιτρος υπερτροφοδοτουμενος του Veloster N (αποδοσης 275 ιππων και 353 Nm ροπης). Αυτο το οποιο θελουν να δουν οι Κορεατες ομως, ειναι το κατα ποσο μπορει να υποστηριξει ο συγκεκριμενος κινητηρας επιπλεον 65 ιππους, με επαρκη αξιοπιστια. Οι μηχανικοι που συμμετεχουν στην εξελιξη του project λενε οτι ενδεχομενως να αργησουν με το Tucson N \”επειδη οταν εμφανιστει θα εξαφανισει ολους τους αλλους στην κατηγορια του\”, χαρακτηριζοντας το υπο εξελιξη μοντελο τους \”brand changer\” και \”halo car\”. Παροτι οι πληροφοριες που διαρρεουν ειναι λιγες, ξερουμε οτι θα κανει το sprint απο σταση στα 100 χ.α.ω. σε \”λιγοτερα απο 6 δευτερολεπτα\”. 

To Hyundai Kona N

Το Tucson N, εκτος απο το πιο επιθετικο bodykit, θα διαθετει εκτεταμενες τροποποιησεις -πλην του κινητηρα- στα φρενα, με αρκετα μεγαλυτερα, αλλα και διαφορετικη, πιο σπορ αναρτηση. Σε καθε περιπτωση, το πλαισιο θα παραμεινει το ιδιο, καθως η Hyundai επιμενει οτι ο υψηλης ποιοτητας χαλυβας που χρησιμοποιει στα μοντελα της, χαριζει κορυφαια στρεπτικη ακαμψια.  

Το Hyundai RM16

Οι ιδιες πηγες αναφερουν οτι στο πιο luxurious μερος της Hyundai, τη Genesis, αναμενεται μια πιο υψηλης αποδοσης εκδοχη του G70 (η σημερινη κορυφαια ειναι με τον 3,3 V6 των 365 ιππων). Το αφεντικο του τμηματος Ν, Albert Biermann, εχει πει \”οχι\” σε μια εκδοχη του G70 N. Βεβαια, θυμιζουμε οτι ειχε πει \”οχι\” και στο i30 Fastback N, μεχρι που ειδε μια εκδοχη που ετοιμασαν οι Κορεατες και ενθουσιαστηκε


Απο την αλλη, μια εξελιξη που θα ειναι ικανη να λυσει ολες τις αποριες μας (και να γεννησει καινουριες), ειναι η ειδηση οτι η Hyundai εξελισσει ενα νεο μοτερ, το 2,5 λιτρων αμεσου ψεκασμου Theta III, το οποιο θα χρησιμοποιειται σε αρκετες βερσιον, με διαφορες ιπποδυναμεις. Οι μεχρι τωρα πληροφοριες αναφερουν οτι ο κινητηρας, που θα ειναι ετοιμος το δευτερο εξαμηνο του 2019, θα χρησιμοποιηθει σε κεντρομηχανο μοντελο το οποιο θα ντεμπουταρει η Hyundai και θα θεσει απεναντι στα Porsche 718 Cayman, Alpine A110 και Alfa Romeo 4C (περισσοτερα γι\’ αυτο, συντομα στο TopSpeed.gr). Το κεντρομηχανο Hyundai εχει αρκετες φορες φωτογραφηθει να δοκιμαζεται με βαρυ καμουφλαζ στο Nurburgring.

Spy photo απο \”μυστηριωδες μοντελο\” που εξελισσουν οι μηχανικοι της Hyundai. Φως φαναρι τι ειναι, ε;

Στην επομενη διετια αναμενεται να δουμε και ηλεκτρικα μοντελα επιδοσεων απο τη Hyundai. Ηδη, εξελισσεται το ioniq N, με μεγαλυτερης αποδοσης ηλεκτρικο μοτερ και θα ακολουθησουν και αλλα. Το σιγουρο ειναι οτι εχουμε πολλα να δουμε ακομα απο τη Hyundai, που ηρθε για να μεινει στα μυαλα των petrolheads…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!