Από 28.310 ευρώ το VW T-Roc Cabrio στην Ελλάδα

Με τιμη απο 28.310 ευρω για την εκδοση με τον 1.0 TSI των 115 ιππων και απο 33.600 ευρω για την εκδοση με τον 1,5 TSI ACT 150 ιππων και το επταταχυτο DSG, κανει ντεμπουτο και στην Ελλαδα το Volkswagen T-Roc Cabriolet. To γερμανικο μοντελο που μοιαζει να φτιαχτηκε για εξορμησεις στον… ελληνικο ηλιο, ερχεται να συνδυασει την απολαυση οδηγησης ενος cabrio με τα προτερηματα ενος SUV. 


Απο το λανσαρισμα του ακομα, το T-Roc «δικαιωσε» το ονομα που του εδωσαν οι ιθυνοντες της Volkswagen, «ροκαροντας» την κατηγορια του. Με το Τ να παραπεμπει χαρακτηριστικα στους δυο προαγγελους του, το Tiguan και το Touareg, το Roc, προερχομενο απο το αγγλικο rock [=κουναω/βραχος/μουσικη ροκ], καταδεικνυει τη δυναμικη που ειχε εξ αρχης το compact μοντελο της Volkswagen, που συνδυαζει την επιβλητικοτητα ενος SUV με τη σβελταδα ενος hatchback. Οι παγκοσμιες πωλησεις δικαιωσαν τις προσδοκιες, το T-Roc R ηρθε να δωσει εναν πρωτοφανη δυναμισμο και τωρα, το T-Roc Cabriolet, ολοκληρωνει την πιο πληρη γκαμα compact SUV σημερα στην αυτοκινητοβιομηχανια! Τι ειναι αυτο ομως που απολαμβανει ο ευτυχης κατοχος ενος T-Roc Cabriolet;

Design – Το design του T-Roc Cabriolet προδιαθετει για ελευθερια και οδηγικη ευχαριστηση. Αυξημενη αποσταση απο το εδαφος, μυωδη χαρακτηριστικα με τονισμενους ωμους και φτερα, εντυπωσιακη φαρδια μασκα, προφυλακτηρες που τονιζουν το υψος του αυτοκινητου, ξεχωριστη σχεδιαση στο πισω μερος, 2-θυρο αμαξωμα και μαλακη οροφη που ανοιγει και κλεινει πληρως αυτοματα με ηλεκτροϋδραυλικο μηχανισμο σε εννεα και εντεκα δευτερολεπτα αντιστοιχα, σε ταχυτητα μεχρι 30 χλμ./ωρα. Οταν η οροφη ειναι ανοιχτη, το μαλακο επανω μερος της διπλωνεται σε σχημα Ζ πισω απο τα πισω καθισματα, ενω η συμπαγης μετωπικη οριζοντια δοκος χρησιμευει ως καλυμμα. Οταν ειναι κλειστη, οι ραβδοι συγκρατησης την εμποδιζουν να «μπαλονιαζει» σε υψηλες ταχυτητες. Υπαρχει παντα μια ευχαριστη αισθηση ηρεμιας μεσα στο αυτοκινητο, εξαιτιας της αποτελεσματικης ηχομονωσης στις πορτες και τα παραθυρα. Στον προαιρετικο εξοπλισμο διατιθεται και ειδικα μελετημενο αλεξινεμιο.


Βελτιωμενη οδηγικη εμπειρια με καλη θεα. Το 2 + 2 θεσεων T-Roc Cabriolet βασιζεται στην MQB πλατφορμα. Εχει μηκος 4,268 μ., μεταξονιο 2,63 μ., πλατος 1,811 μ. (χωρις εξωτερικους καθρεφτες) και υψος 1,522 m. Το υψος πανω απο το δρομο σε σχεση με το σημειο H ειναι 59,9 εκ. για τον οδηγο και τον συνοδηγο και 61,6 εκ. για τους πισω επιβατες. Το κεντρο βαρους του αυτοκινητου – χαμηλο για ενα SUV – ενισχυει την οδηγικη απολαυση ενω ο χωρος αποσκευων εχει χωρητικοτητα 284 λιτρων. Αλλα χαρακτηριστικα γνωρισματα ειναι οι μικροι προβολοι και τα μεγαλα μετατροχια 1.538 mm (εμπρος) και 1.539 mm (πισω). Οι πτυσσομενες πλατες των πισω καθισματων και ο προαιρετικος κοτσαδορος υπογραμμιζουν την ευελιξια του αυτοκινητου. 


Ασφαλεια σε καθε λεπτομερεια. Αν το αυτοκινητο κινδυνευει να ανατραπει, ενεργοποιειται ενα ειδικο συστημα προστασιας: μεσα σε κλασματα του δευτερολεπτου, δυο χοντρα πλαισια εκτεινονται πισω απο τα πισω προσκεφαλα. Παραλληλα, οι ειδικες ενισχυσεις στο αμαξωμα του T-Roc Cabriolet αντισταθμιζουν την ελλειψη σταθερης οροφης.


Ψηφιακο concept λειτουργιας. Το T-Roc Cabriolet διατιθεται προαιρετικα με δυο στοιχεια ψηφιακης απεικονισης και ελεγχου: το ψηφιακο cockpit στο οπτικο πεδιο του οδηγου και το συστημα ψυχαγωγιας και ενημερωσης (Infotainment) Discover Media. Το τελευταιο ειναι μια απο τις τελευταιες γενιες συστηματων ψυχαγωγιας και διαθετει μια online μοναδα συνδεσης με ολοκληρωμενη eSIM. Συνδεοντας το αυτοκινητο με το περιβαλλον και τα smartphones των χρηστων, γινονται διαθεσιμες νεες λειτουργιες και υπηρεσιες απο τη σειρα We Connect και We Connect Plus. Για ακομα μεγαλυτερη ηχητικη απολαυση, ειναι διαθεσιμο και το υψηλης πιστοτητας ηχοσυστημα 12 καναλιων της “beats”.


Αποδοτικοι TSI κινητηρες. Σε οποιαδηποτε επιφανεια, στην πολη, σε σαθρο εδαφος, σε επαρχιακους δρομους η αυτοκινητοδρομους, το T-Roc Cabriolet ανταπεξερχεται επιδεικνυοντας υπεροχη. Υπαρχει μια επιλογη απο δυο ισχυρους και οικονομικους βενζινοκινητηρες με υπερσυμπιεστη και αμεσο ψεκασμο, με την ισχυ να μεταδιδεται στους εμπρος τροχους. Ο 1.0 TSI ειναι ο γνωστος τρικυλινδρος κινητηρας με ισχυ 115 PS και ροπη 200 Nm, ενω ο τετρακυλινδρος 1.5 TSI αποδιδει ισχυ 150 PS και 250 Nm. Ενα μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων 6-σχεσεων ειναι στανταρ ενω ο μεγαλυτερος TSI μπορει να συνδυαστει με το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων DSG 7-σχεσεων.

Ο κινητηρας 1.0 TSI. Η βασικη εκδοση του TSI ειναι ενας συμπαγης τρικυλινδρος κινητηρας που ζυγιζει μολις 88 κιλα. Ο στροφαλοφορος ειναι τοσο λεπτος και σωστα ισορροπημενος ωστε να μην απαιτειται αξονας ισορροπιας. Ο μικρος TSI παραγει μεγιστη ισχυ 115 PS / 85 kW και μεγιστη ροπη 200 Nm απο 999 κ. εκ., απο 2.000 εως 3.500 σ.α.λ. Επιταχυνει το T-Roc Cabriolet απο το μηδεν στα 100 χλμ./ωρα σε 11,7 δευτερολεπτα, με μεγιστη ταχυτητα 187 χλμ./ωρα. Η καταναλωση καυσιμου περιοριζεται στα 5,6 εως 5,4 λ./100χλμ. (σε NEDC), που αντιστοιχει σε επιπεδο εκπομπων CO2 απο 129 εως 123 γρμ./χλμ..

Ο κινητηρας 1.5 TSI. Ο τετρακυλινδρος κινητηρας αποδιδει την ισχυ των 150 PS / 110 kW απο 1.498 κυβικα εκατοστα, παρεχοντας ροπη 250 Nm απο 1.500 σε 3.500 σ.α.λ. Αυτο επιτρεπει την επιταχυνση απο 0-100 χλμ./ωρα σε 9,6 δευτερολεπτα, φτανοντας μεχρι την τελικη ταχυτητα των 205 χλμ./ωρα. Στον κυκλο NEDC, το T-Roc Cabriolet 1.5 TSI με σειριακο κιβωτιο ταχυτητων καταναλωνει κατα μεσο ορο 5,7 εως 5,5 λιτρα καυσιμου ανα 100 χλμ. (130 εως 125 γραμμαρια CO2 ανα χιλιομετρο). Ενας παραγοντας που επιτρεπει ενα τετοιο υψηλο επιπεδο αποδοσης ειναι το συστημα ACT, το οποιο διακοπτει προσωρινα τους δυο κυλινδρους σε περιπτωση σταθερου τροπου οδηγησης.

Πλαισιο και αναρτηση. Η Volkswagen εδωσε στο T-Roc Cabriolet την ιδια σχεδιαση σε πλαισιο και αναρτηση με αυτα των μεγαλυτερων μοντελων. McPherson στους εμπροσθιους τροχους, ενω μια αναρτηση πεντε συνδεσμων λειτουργει στον οπισθιο αξονα, ικανη να χειριζεται ξεχωριστα τις διαμηκεις και τις εγκαρσιες δυναμεις. Τα ελατηρια και οι αποσβεστηρες – τοποθετημενα ξεχωριστα στον πισω αξονα – ειναι αρμονικα ισορροπημενα, εξασφαλιζοντας αριστη ανεση με ακριβη χειρισμο, με αποσταση απο το εδαφος 156 χιλιοστα, επιτρεποντας την εισοδο σε ανωμαλο εδαφος.

Εξοπλισμος και τιμολογιακη πολιτικη – Το νεο T-Roc Cabriolet υποσχεται απολαυστικες, ξεγνοιαστες μετακινησεις με απολυτη ελευθερια. Σε αυτο το πνευμα, η Kosmocar-Volkswagen απλοποιησε ακομα και την επιλογη του εξοπλισμου, προφεροντας το μοντελο πολυ πλουσια εξοπλισμενο, σε μια εκδοση! Σε αυτην περιλαμβανονται οτι θα επιθυμουσε καποιος απο ενα τετοιο μοντελο.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!