Από 49.740 ευρώ το νέο Honda Civic Type-R στην Ελλάδα

Κατοπιν παραγγελιας και σε τιμη κατω απο το… ψυχολογικο οριο των 50.000 ευρω θα ειναι διαθεσιμο στην Ελλαδα το νεο Honda Civic Type-R. Το μοντελο θα διατιθεται στη χωρα μας σε δυο εκδοσεις και τιμες: 

    CIVIC 5D TYPE-R 2.0 PETROL MT HONDA CONNECT MY17: 49,740€

    CIVIC 5D TYPE-R 2.0 PETROL MT GT CONNECT NAVI MY17: 53,650€

Το μοντελο της Honda το οποιο εχει κατακτησει τον τιτλο του ταχυτερου προσθιοκινητου που εχει περασει απο το Nürburgring Nordschleife με χρονο γυρου 7: 43.8, φοραει εναν διλιτρο VTEC Turbo κινητηρα. Η μεγιστη ισχυς του ειναι 320 PS στις 6.500rpm, και η μεγιστη ροπη 400Nm απο 2.500rpm εως τις 4.500rpm. Το σπριντ απο σταση στα 100km/h γινεται σε 5,7 δευτερα και η τελικη ταχυτητα αγγιζει τα 272km/h, που σημαινει οτι ειναι το πιο γρηγορο, και με την καλυτερη επιταχυνση μοντελο στην κατηγορια του. 

ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Το 2017 Type R διαθετει μεγαλυτερη σειρα προγραμματων οδηγησης, προσθετοντας μια ρυθμιση ‘Comfort’ στο στανταρ ‘Sport’ και στο ‘+R’ mode που προοριζεται για την αγωνιστικη πιστα. Ολα προσαρμοζουν την ενδοτικοτητα της αναρτησης, τη γεωμετρια διευθυνσης και την αποκριση του γκαζιου του αυτοκινητου, αναλογα με τις απαιτησεις (on demand). Συγκριτικα με το προηγουμενο Type R, η σημαντικοτερη διαφορα μεταξυ των δυναμεων αποσβεσης καθε προγραμματος προσφερει τωρα μεγαλυτερη χρηστικοτητα σε μεγαλυτερη ποικιλια οδικων συνθηκων. Αξιζει να σημειωθει οτι το Comfort mode προσφερει υψηλο βαθμο ενδοτικοτητας, μαζι με πιο ομαλη αποκριση διευθυνσης.

Ενα νεο βολαν μονης μαζας σε συνδυασμο με το ‘στρωτο’ εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο μειωνει την αδρανεια του συμπλεκτη κατα 25%, και συνδυαζεται με μικροτερη τελικη σχεση μεταδοσης κατα 7% για βελτιωμενη αποκριση κατα την επιταχυνση. Η λειτουργια συγχρονισμου στροφων κινητηρα-κιβωτιου εξαφανιζει τους κραδασμους κατα τις αλλαγες λογω μεγαλης διαφορας στροφων, ενω απογειωνει την απολαυση της οδηγησης ενος σπορ αυτοκινητου με μηχανικο κιβωτιο.

Ενα ελαφρυ, ακαμπτο αμαξωμα – προϊον καινοτομων, νεων τεχνικων σχεδιασμου και κατασκευης – συμπληρωνει το χαμηλοτερο κεντρο βαρους και το νεο, προηγμενο συστημα αναρτησης, συμβαλλοντας στη δυναμικη συμπεριφορα του οχηματος.

Το προηγμενο συστημα εμπρος αναρτησης με γονατα διπλου αξονα – Dual-Axis Strut μειωνει τη ροπη διευθυνσης κατα την επιταχυνση, βελτιωνει το στριψιμο στο οριο και την αισθηση του τιμονιου. Η νεα πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων του Type R βελτιωνει την οδηγικη ανεση και την ευσταθεια στις υψηλες ταχυτητες.
Το συστημα διευθυνσης – κρεμαγιερα με δυο πινιον, μεταβλητου λογου και με ηλεκτρικη υποβοηθηση (Dual-Pinion Variable-Ratio Electric Power Steering) ειναι νεο στο Type R, παρομοιο με αυτο του στανταρ Civic, αλλα με βελτιστοποιημενο μεταβλητο λογο υποπολλαπλασιασμου για να επιτυγχανεται πιο αμεση αποκριση και αισθημα ασφαλειας στις υψηλες ταχυτητες.

Φαρδυτερο, μακρυτερο και χαμηλοτερο απο ολους τους προκατοχους του, το νεο Civic εχει μικροτερους προβολους και μυωδεις, στιβαρες γραμμες. Μια ζωηρη και επιθετικη φυσιογνωμια, προτεταμενοι θολοι των τροχων και αναγλυφες εμπρος και πισω εισαγωγες αερα προδιδουν το σπορ χαρακτηρα του.
Το ολοκληρωμενο αεροδυναμικο πακετο περιλαμβανει ενα λειο κατω τμημα
αμαξωματος, εμπρος ‘air curtain’, λεπτη πισω πτερυγα και γεννητριες στροβιλισμων, τα λεγομενα vortex generators στο πισω ακρο της γραμμης οροφης. Αυτα τα χαρακτηριστικα πετυχαινουν τη βελτιστη ισορροπια μεταξυ ανωσης και αντιστασης στην κατηγορια, προσφεροντας ανωτερα επιπεδα ευσταθειας στις υψηλες ταχυτητες.

Τα επιπεδα ποιοτητας, ανεσης και θορυβων εχουν βελτιωθει αισθητα στο εσωτερικο. Ολοι οι επιβατες απολαμβανουν αναβαθμισμενη ορατοτητα και κορυφαια ευρυχωρια για να βιωνουν τις συναρπαστικες επιδοσεις του Type R, ενω ο πλουσιος χωρος αποσκευων και το συρομενο απο το πλαϊ πρωτοποριακο καλυμμα διασφαλιζουν την πρωτοκαθεδρια του σε επιπεδο πρακτικοτητας και ευελιξιας στην κατηγορια σπορ hatchback.

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ VTEC TURBO 
Οι τεχνολογιες Μεταβλητου Χρονισμου και Ηλεκτρονικου Ελεγχου Βυθισης Βαλβιδων – Variable Timing & Lift Electronic Control (VTEC) και Διπλου Μεταβλητου Ελεγχου Χρονισμου Dual-Variable Timing Control (VTC) της Honda προσφερουν ειδικα πλεονεκτηματα στον υπερτροφοδοτη μονης εισαγωγης (mono-scroll) του κινητηρα.

Το VTEC μεταβαλλει τη βυθιση των βαλβιδων εξαγωγης για να μειωσει την υστερηση turbo (turbo lag) μεσω αυξημενης πιεσης στην εξαγωγη στις χαμηλοτερες στροφες, ενω προσφερει αυξημενη ισχυ στις υψηλοτερες στροφες. Το Dual-VTC επιτρεπει ενα βαθμο επικαλυψης στο χρονισμο των βαλβιδων που μεταβαλλεται σε μεγαλο ευρος στροφων για βελτιωση της αποκρισης και της αποδοσης του καυσιμου. Η ηλεκτρικη ενεργοποιηση της βαλβιδας ελεγχου πιεσης υπερπληρωσης (wastegate) επιτρεπει πιο ακριβη ελεγχο της πιεσης υπερπληρωσης σε σχεση με ενα συμβατικο turbo.

Προηγμενη τεχνολογια θερμικης διαχειρισης απαντα στις προκλησεις που δημιουργει η υψηλη αναλογια 9.8:1 και η υπερσυμπιεση. Ο αερα υπερπληρωσης ψυχεται μεσω ενος εναλλακτη αερα-αερα υψηλης χωρητικοτητας, ενω η κυλινδροκεφαλη εχει μια υγροψυκτη πολλαπλη εξαγωγης δυο τμηματων για τη μειωση των θερμοκρασιων των καυσαεριων και των θαλαμων καυσης. Καθε εμβολο περιλαμβανει ενα καναλι ψυξης για αυξημενη ροη λαδιου, κατι που αυξανει σημαντικα τα ορια αυταναφλεξης.

ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ
 

Τρεις πληρως λειτουργικες αποληξεις ειναι τοποθετημενες στο κεντρο του πισω
διαχυτη. Οι κεντρικες αποληξεις σε καθε πλευρα απελευθερωνουν τα καυσαερια, ενω μια μοναδικη κεντρικη αποληξη ελεγχει τον ηχο του κινητηρα. Η ροη των καυσαεριων εχει αυξηθει μεσω της εξαγωγης κατα 10% συγκριτικα με του προηγουμενου Type R, πραγμα που μειωνει την πιεση επιστροφης μεσα στο συστημα. Για να παραγεται πιο δυναμικος ηχος κατα την επιταχυνση, η κεντρικη αποληξη λειτουργει σαν μια ακομα ροη εξαγωγης, με αποτελεσμα αυξηση 2dB συγκριτικα με το προηγουμενο μοντελο με τις ιδιες ταχυτητες.

Ωστοσο, στα μεσαια φορτια κινητηρα η πιεση στην κεντρικη αποληξη εξαγωγης
γινεται αρνητικη, αντλωντας ατμοσφαιρικο αερα. Αυτο βελτιωνει τα χαρακτηριστικα NVH εξαλειφοντας το βουητο που σε αλλη περιπτωση θα γινοταν αντιληπτο στην καμπινα επιβατων.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!