Αυτό είναι το νέο CUPRA Leon e-Hybrid

 


  Ο βασιλια των Leon ειναι εδω. Το νεο CUPRA Leon ενσωματωνει μια σειρα απο νεα χαρακτηριστικα και τεχνολογιες και δημιουργηθηκε για να γινει σημειο αναφορας στην κατηγορια των compact high-performance οχηματων.


  Το πρωτο Leon που φερει το σημα της CUPRA, ειναι το πιο ριζοσπαστικο μοντελο που βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης και προοριζεται να θεσει προτυπα με πολλους τροπους, ειτε σε πενταθυρο hatchback ειτε σε Sportstourer αμαξωμα.


  Η προοδευτικη σχεδιαση του, η γκαμα προηγμενων κινητηρων υψηλης αποδοσης, τα υψηλα επιπεδα συνδεσιμοτητας και μια πληθωρα συστηματων ασφαλειας, το χαρακτηριζουν ως ενα οχημα που ενσωματωνει οχι μονο τις αξιες CUPRA, αλλα ενος μοντελου που ανταποκρινεται στις προκλησεις της συγχρονης εποχης.

 



  Μετα το CUPRA Ateca και το CUPRA Formentor, το νεο CUPRA Leon βασιζεται στα θεμελια που ειχε θεσει το μοντελο της προηγουμενης γενιας και θα συμβαλλει ωστε να διπλασιαστει ο ογκος πωλησεων της μαρκας.


  Ενω η CUPRA στοχευει να προσφερει την απολυτη δυναμικη αποδοση και να διατηρησει το σπορ πνευμα της μαρκας, το νεο CUPRA Leon φερει επιπλεον επιπεδα ελκυστικοτητας προκειμενου να ανταποκριθει στις απαιτησεις μιας ολοενα και πιο απαιτητικης αγορας. Αυτο το κυρος καθισταται εφικτο οχι μονο απο την απιστευτη εργαλειοθηκη τεχνολογιων που διαθετει η CUPRA, αλλα και απο τον ενθουσιασμο, την αφοσιωση και τη δεσμευση της ομαδας που εχει δουλεψει πισω απο το νεο CUPRA Leon.

 

 

Κινητηρες

 


e-Hybrid



  Το CUPRA Leon ενσωματωνει εναν προηγμενο και υψηλης αποδοσης υβριδικο κινητηρα για πρωτη φορα. Διαθεσιμο για το λανσαρισμα του μοντελου, τοσο σε hatchback οσο και Sportstourer, η τεχνολογια PHEV σημαινει οτι οι πελατες διατηρουν την αναμενομενη αποδοση απο ενα οχημα με το σημα CUPRA, με τετοιο επιπεδο οικονομιας και φιλικοτητας προς το περιβαλλον που δεν υπηρξε ποτε ξανα στο παρελθον.


  Στην καρδια του plug-in υβριδικου συστηματος υπαρχει ενας βενζινοκινητηρας 1.4 λιτρων TSI 150PS (110kW), ενας ηλεκτροκινητηρας 115 PS (85kW) και μια μπαταρια ιοντων λιθιου 13kWh, που συνδυαστικα παρεχουν 245PS (180kW) μεγιστη ισχυ και 400Nm ροπη. Το plug-in υβριδικο συστημα οδηγει το CUPRA Leon στα 100km/h σε μολις 6,7 δευτερολεπτα (Sportstourer: 7”), με τελικη ταχυτητα 225km/h.


  Ο οδηγος μπορει να χρησιμοποιησει μια ηλεκτρικη αυτονομια 55-60km συμφωνα με το WLTP για την εκδοση hatchback και 54-59km για την Sportstourer εκδοση, για να μετακινηθει σε αστικους δρομους η σε κεντρα πολεων με μηδενικες εκπομπες. Η μπαταρια επαναφορτιζεται σε μολις 3,5 ωρες χρησιμοποιωντας ενα Wallbox (η εξι ωρες απο 230V οικιακη πριζα).


  Χαρη στην αποδοτικοτητα της τεχνολογιας κινητηρα plug-in hybrid, οι εκπομπες CO2 ειναι χαμηλοτερες απο 35g/100km (5-θυρο: 28,9-32,4 g/km και Sportstourer: 29,7-33,5 g/km).
Το CUPRA Leon e-Hybrid ξεκινα παντα σε ηλεκτρικη λειτουργια (οταν η μπαταρια ειναι επαρκως φορτισμενη). Το συστημα μεταδοσης κινησης αλλαζει σε υβριδικη λειτουργια εαν η ενεργειακη δυνατοτητα της μπαταριας πεσει κατω απο ενα ορισμενο επιπεδο η εαν η ταχυτητα αυξηθει πανω απο 130 km/h. Στην υβριδικη λειτουργια, ο οδηγος εχει τη δυνατοτητα να διατηρησει την κατασταση φορτισης, να την αυξησει η να τη μειωσει σε ενα ορισμενο επιπεδο. Αυτο καθιστα δυνατη την οδηγηση σε αστικη περιοχη, παντοτε με ηλεκτρικη ενεργεια και με μηδενικες εκπομπες.


  Επιπροσθετα, στο αμεσο μελλον θα ειναι διαθεσιμη και η βασικη PHEV εκδοση του CUPRA Leon με αποδοση 204hp, εφοδιασμεενη με το συστημα που ηδη προσφερεται στο SEAT Leon e-hybrid.

 


Βενζινη TSI

 


  Το νεο CUPRA Leon θα ειναι επισης διαθεσιμο συντομα με μια επιλογη τριων υπερτροφοδοτουμενων μοναδων βενζινης αμεσου ψεκασμου. Η γκαμα περιλαμβανει μια τετρακυλινδρη μοναδα 2,0lt 245PS (180kW) & 370Nm. Στη συνεχεια υπαρχει ενας τετρακυλινδρος, υπερτροφοδοτουμενος, αμεσου ψεκασμου 2.0-λιτρων κινητηρας που αποδιδει μεγιστη ισχυ 300PS (221kW) και 400Nm ροπη. Αυτες οι δυο παραλλαγες εχουν κινηση στους εμπρος τροχους, ειναι διαθεσιμες σε hatchback και Sportstourer αμαξωμα και ενσωματωνουν ενα ηλεκτρονικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης για να προσφερουν μεγαλυτερο ελεγχο και δυναμικη στην αποδοση του οχηματος.


  Υπαρχει ομως και μια ακομη ξεχωριστη επιλογη για τους πελατες. Ο πιο ισχυρος κινητηρας στη γκαμα ειναι ο υπερτροφοδοτουμενος βενζινοκινητηρας, αμεσου ψεκασμου 310PS (228kW) / 400Nm 2-λιτρων TSI, αποκλειστικα στην Sportstourer εκδοση που συνδυαζεται με 4Drive.


  Ολοι οι συνδυασμοι κινητηρων επωφελουνται απο την τεχνολογια αυτοματης μεταδοσης διπλου συμπλεκτη DSG. Η τεχνολογια shift-by-wire εχει σχεδιαστει ετσι ωστε ο επιλογεας ταχυτητων να μην συνδεεται μηχανικα στο κιβωτιο ταχυτητων, αλλα να χρησιμοποιει ηλεκτρονικα σηματα για την αλλαγη.


 

Πλαισιο

 


  Τα δομικα στοιχεια του αμαξωματος του CUPRA Leon βασιζονται στην αρχιτεκτονικη MQB Evo, μια πλατφορμα που επιτρεπει στους μηχανικους να ενσωματωνουν ευκολα ποικιλια τεχνολογιων.


  Το CUPRA Leon διαθετει προοδευτικο συστημα διευθυνσης, προσφεροντας στο οχημα τη μεγιστη ευελιξια. Χαρη στο DCC Dynamic Chassis Control του SEAT Leon, η οδηγηση και ο χειρισμος του οχηματος μπορουν να αλλαξουν αναλογα με τις συνθηκες και τις απαιτησεις του οδηγου, κανοντας το οχημα πιο ανετο η πιο στιβαρο. Τα διαφορετικα οδηγικα προφιλ: Comfort, Sport, CUPRA και Individual, αλλαζουν τον δυναμικο χαρακτηρα του οχηματος που προσαρμοζεται στις προτιμησεις και τις αναγκες του οδηγου.


  Το CUPRA Leon ειναι εξοπλισμενο με ηλεκτρικο ενισχυτη φρενων που παρεχει ταχυτερη αποκριση απο ενα συμβατικο συστημα, τη δυνατοτητα ανακτησης της ενεργειας πεδησης μεσω της λειτουργιας recuperation (ειδικα για την plug-in hybrid CUPRA Leon) και καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια.


 

Εξωτερικη σχεδιαση



  Η χρωματικη παλετα του νεου CUPRA Leon περιλαμβανει δυο αποκλειστικες επιλογες ματ χρωματος, Magnetic Tech Matt και Petrol Blue Matt, που προσφερουν ξεχωριστη προσωπικοτητα στο οχημα. Η χρωματικη παλετα συμπληρωνεται απο soft και μεταλλικα χρωματα (Candy White, Magnetic Tech, Midnight Black και Urban Silver) και δυο ειδικες βαφες (Desire Red και Graphene Grey). Η εξωτερικη σχεδιαση ενισχυεται απο τις αποκλειστικες ζαντες αλουμινιου CUPRA 18” & 19\”.


  Η standard τεχνολογια full LED βελτιωνει την οραση του οδηγου ακομη και στον πιο σκοτεινο δρομο, ενω οι πλευρικοι καθρεφτες του οχηματος περιλαμβανουν επισης ενσωματωμενους δεικτες LED.



  Στο πισω μερος, το δυναμικο φως προειδοποιησης και το συστημα φωτισμου cost to cost προσφερουν οπτικη εστιαση, ενω οι εξατμισεις, ο διαχυτης και μια μεγαλη αεροτομη προσθετουν μια σπορ αισθητικη στο οχημα.


 

Εσωτερικη σχεδιαση

 


  Οταν ο οδηγος καθισει στο στανταρ bucket καθισμα, κρατησει στα χερια του το δερματινο τιμονι CUPRA, το οποιο ενσωματωνει το κουμπι εκκινησης κινητηρα και λειτουργιας οδηγησης και δει το Digital Cockpit, αντιλαμβανεται αμεσως οτι παιρνει τον ελεγχο ενος διαφορετικου τυπου οχηματος.



  Η οπτικη εστιαση του οδηγου αυξανεται με το συστημα infotainment 10’’ με οθονη αφης, δινοντας μια πιο κομψη και πιο μοντερνα εμφανιση. Η αισθηση στο εσωτερικο ενισχυεται απο την τεχνολογια shift-by-wire, η οποια μειωνει το μεγεθος του λεβιε αλλαγης ταχυτητων και βελτιωνει την εργονομια της κονσολας.


  Το CUPRA Leon βελτιωνει την εμπειρια της καμπινας με ενα full LED, wrap around συστημα φωτισμου που προσδιδει αυξημενη προσωπικοτητα στο εσωτερικο.


  Τελος, το CUPRA Leon μπορει επισης να διαμορφωθει με ηχοσυστημα BeatsAudio, συμπεριλαμβανομενων 10 premium ηχειων, με ενισχυτη ισχυος 340W και bass box, τοποθετημενο στο χωρο αποσκευων.


 

Συνδεσιμοτητα



  Το 10,25\” Digital Cockpit δεν εχει μονο πιο μοντερνα και ευελικτη σχεδιαση , αλλα παρεχει μεγαλυτερη λειτουργικοτητα, επιτρεποντας στους οδηγους να βλεπουν τα παντα, απο κλασικες ενδειξεις οπως ταχυμετρο και στροφομετρο, εως εγχρωμους χαρτες και πλοηγηση.
Η οθονη TFT 1,280 x 480 pixel μπορει να προσαρμοστει στις αναγκες του οδηγου: εκτος απο τις κανονικες λειτουργιες, το CUPRA Leon διαθετει μια επιπλεον λειτουργια Sport View, που αναπτυχθηκε ειδικα απο την CUPRA, προσθετοντας με σαφηνεια πληροφοριες οπως RPM, ροπη, ισχυ, turbo pressure και G-επιταχυνση.


  Το Digital Cluster ενισχυεται με standard συστημα infotainment 10\” που ενσωματωνει οθονη αφης, προσφερει τρισδιαστατη διαδικτυακη πλοηγηση, μειωνει τον αριθμο των κουμπιων, και ενσωματωνει συστημα αναγνωρισης φωνης. Το συστημα συνδυαζει το Wireless Full Link system καθιστωντας το συμβατο με το Apple CarPlay και το Android Auto. Το συστημα infotainment ειναι τεχνολογια νεας γενιας, βασισμενο στην πλατφορμα MIB3 που καθιστα την προβολη και την αλληλεπιδραση απιστευτα ευκολη και απλη.


  Αλλα ειναι η συνδεση με τον εξω κοσμο που αποκτα σημασια στις ημερες μας. Το CUPRA Connect φερνει διαδικτυακες υπηρεσιες απευθειας στο οχημα χαρη στην ενσωματωμενη καρτα SIM. Η υπηρεσια επιτρεπει στους πελατες να εχουν προσβαση σε εφαρμογες με δυνατοτητα ληψης, online ραδιοφωνο και ενα διευρυμενο οικοσυστημα λειτουργικοτητας.


  Και οταν οι χρηστες βρισκονται μακρια απο το οχημα τους, μπορουν να εχουν προσβαση σε πληροφοριες οχηματος, συμπεριλαμβανομενων δεδομενων οδηγησης, πληροφοριων σταθμευσης, καταστασης οχηματος και να ρυθμιζουν ειδοποιησεις ταχυτητας χρησιμοποιωντας την εφαρμογη CUPRA Connect. Και για την εκδοση plug-in hybrid υψηλης αποδοσης, υπαρχουν και προσθετα χαρακτηριστικα με τα οποια οι οδηγοι μπορουν να διαχειριστουν τη διαδικασια φορτισης και να ελεγξουν το Climatronic απο αποσταση.


 

Ασφαλεια


  Τα highligts της ασφαλειας του νεου CUPRA Leon περιλαμβανουν Predictive Adaptive Cruise Control (ACC), Travel Assist, Side and Exit Assist και Emergency Assist.
Ο συνδυασμος τεχνολογιων δημιουργει ενα απιστευτο επιπεδο ασφαλειας, αλλα εχουν ενσωματωθει με τροπο που να προσφερουν ανεση και αισθημα ελεγχου παραλληλα στον οδηγο. Ενα εξαιρετικα σημαντικο ζητημα σε ενα CUPRA, μια μαρκα που επιδιωκει παντα να θετει τις αναγκες του οδηγου ως κεντρικη προτεραιοτητα.


  Το αποτελεσμα ειναι ενα οχημα που μπορει να καλυψει τις δυναμικες αναγκες της μαρκας CUPRA, παρεχοντας παραλληλα τα προτυπα ασφαλειας που απαιτει η αγορα και το οποιο προσφατα κατεκτησε 5 αστερια στις δοκιμες του EURO NCAP.


  Το CUPRA Leon υπερεχει επισης στην ανεση και την ευκολια, οπως υποβοηθηση σταθμευσης, keyless, virtual pedal (μονο για Sportstourer), Climatronic τριων ζωνων, θερμαντηρας σταθμευσης, θερμαινομενα καθισματα και τιμονι, ηλεκτρικο καθισμα οδηγου με λειτουργια μνημης και φορτιστης 230V στο χωρο αποσκευων.

 


  Το CUPRA Leon 1.4 Plug In Hybrid ειναι ηδη διαθεσιμο στην χωρα μας και προσφερεται σε ιδιαιτερα ανταγωνιστικες τιμες:

  • 38.990€ για την 5θυρη εκδοση
  • 39.990€ για την εκδοση Sportstourer

 
 
  



 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!