Δες την εξέλιξη του αγωνιστικού Ford Focus RS RX


Η Ford Performance παρουσιαζει την τεχνολογια, τα εργαλεια και την ομαδα μηχανικων που βοηθησαν στο σχεδιασμο και την εξελιξη του Ford Focus RS RX με το οποιο συμμετεχουν οι Ken Block & Andreas Bakkerud στο πρωταθλημα FIA World Rallycross. 
4 βιντεο που εστιαζουν σε τεσσερα διαφορετικα στοιχεια του αγωνιστικου αυτοκινητου: την αεροτομη, την αναρτηση, τον αξονα μεταδοσης και το πιλοτηριο.

Λογω της φυσης του συγκεκριμενου αθληματος, ο σχεδιασμος του απολυτου αυτοκινητου rallycross αποτελει μοναδικη προκληση. Αξιοποιωντας την εκτενη τεχνολογικη και μηχανολογικη υπεροχη της Ford, η ομαδα εξελιξης καταφερε να συλλαβει και να κατασκευασει ενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο στην πρωτη της χρονια ως εργοστασιακη ομαδα. Το 2016, οι Ken Block και Andreas Bakkerud πετυχαν συνολικα τρεις νικες και ανεβηκαν επτα φορες στο βαθρο σε δωδεκα αγωνες. 

Μια ταλαντουχα ομαδα αποτελουμενη απο μελη της Ford Performance, της M-Sport και της Hoonigan Racing Division, σχεδιασε και κατασκευασε τα αγωνιστικα Ford Focus RS RX σε λιγοτερο απο εννεα μηνες. Το επιτευγμα αυτο υλοποιηθηκε σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα χαρη στα προηγμενα τεχνολογικα εργαλεια της Ford Performance και το ταλεντο των μηχανικων της.


Τον Ιανουαριο του 2016 η Ford Performance ανακοινωσε την εργοστασιακη υποστηριξη της Hoonigan Racing Division στο πρωταθλημα FIA World Rallycross και παρουσιασε το Ford Focus RS RX. Μια ομαδα μηχανικων της Ford εργαστηκε για να βελτιστοποιησει διαφορα σχεδιαστικα στοιχεια του αυτοκινητου: αεροτομη, αναρτηση, αξονα μεταδοσης και πιλοτηριο. 

Αεροτομη: Περισσοτερες απο 100 παραλλαγες δοκιμαστηκαν σε λογισμικο Υπολογιστικης Ρευστοδυναμικης (CFD – Computational Fluid Dynamics) μεχρι να επιλεχθει το καλυτερο σχεδιο για την αεροτομη του Ford Focus RS RX. 

Αναρτηση: Η Ford Performance δοκιμασε την αναρτηση του Ford Focus RS RX χρησιμοποιωντας εργαλειο προσομοιωσης Κινηματικης και Συμβατοτητας (K & C – Kinematics and Compliance). Προκειται για το ιδιο εργαλειο που χρησιμοποιειται σε αυτοκινητα παραγωγης, το οποιο συλλεγει δεδομενα που βοηθουν τους μηχανικους να καθορισουν τις ρυθμισεις της αναρτησης. 

Αξονας μεταδοσης: Χρησιμοποιωντας συστημα Αναλυσης Πεπερασμενων Στοιχειων (FEA) της Sadev, η ομαδα της Ford Performance μπορεσε να δημιουργησει ενα “χαρτη” πιθανων καταπονησεων του αξονα μεταδοσης του αυτοκινητου ωστε να καταληξουν στον καλυτερο σχεδιασμο του.   

Πιλοτηριο: Αντλωντας αγωνιστικη εμπειρια δεκαετιων απο τη Ford Performance, την M-Sport, και τη Hoonigan Racing Division, σχεδιαστηκαν εξατομικευμενα πιλοτηρια για τους Ken Block και Andreas Bakkerud με βαση τις προσωπικες προτιμησεις του καθε οδηγου με γνωμονα τις πιο γρηγορες αλλαγες ταχυτητων και τη μεγαλυτερη ταχυτητα

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLTbkV5qzFkTwcX8fFM2-TsXxdejwEjHsF]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!