Η Audi παρουσιάζει το e-tron FE07, το αγωνιστικό μονοθέσιό της για τη Formula Ε

 


  Επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 2,8 δευτερολεπτα, συνολικη ενεργειακη αποδοση ανω του 95%, επανασχεδιασμενη και μελετημενη και η παραμικρη λεπτομερεια, αναμεσα τους και η νεα κεντρικη μοναδα MGU05 που εχει εξελιχθει εξ ολοκληρου απο την Audi, αυτη ειναι η ταυτοτητα του Audi etron FE07. Προκειται για το ηλεκτρικο αγωνιστικο μονοθεσιο που ανεπτυξε η Audi Sport και με το οποιο θα συμμετασχει στο νεο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Formula E, που ξεκινα στη Χιλη στα μεσα Ιανουαριου.  

 


  Για την Audi, η Formula Ε, που το 2021 διοργανωνεται για πρωτη φορα ως επισημο Παγκοσμιο Πρωταθλημα της FIA, υποστηριζει απολυτα τον μετασχηματισμο της μαρκας προς μια αειφορο και ψηφιακη premium κινητικοτητα. «Το Motorsport ηταν παντα καθοριστικης σημασιας για την Audi και την τεχνολογικη της αναπτυξη. Απο εκει εξαλλου προερχεται το “Vorsprung durch Technik”», λεει ο επικεφαλης της ομαδας, Allan McNish

 


  H Audi συμμετεχει στη Formula E απο την εναρξη του θεσμου. Στην εβδομη σεζον, το ηλεκτρικο μονοθεσιο διαθετει κινητηριο συστημα που εχει αναπτυχθει εξ ολοκληρου inhouse, απο την Audi. Η κεντρικη του μοναδα, Audi MGU05, ειναι ενα ηλεκτρικο συστημα μεταδοσης μιας ταχυτητας με εσωτερικο ροτορα, εξωτερικους μαγνητες, πολυ αποδοτικο συστημα ψυξης και εξι ηλεκτρικες φασεις. Χαρη στα πιο ελαφρα υλικα και την εξυπνη ενσωματωση των επιμερους τμηματων, οι μηχανικοι πετυχαν η compact μοναδα να εχει βαρος μολις 35 κιλα. 

 


  Οι εκτεταμενες δοκιμες και βελτιωσεις στο εργαστηριο, στις οποιες ολοκληρο το συστημα μεταδοσης κινησης πιεστηκε στα ορια του, ειχαν ως αποτελεσμα ενα συνολικο βαθμο αποδοσης ανω του 95% ενω ειδικα η μοναδα MGU05, εχει σταθερα βαθμο αποδοσης ανω του 97% σε ολες τις συνθηκες οδηγησης. Μια συγκριση με εναν κινητηρα εσωτερικης καυσης που παρεχει αντιστοιχη ισχυ 250 kW (340 PS), αποκαλυπτει το μεγεθος του επιτευγματος: «ενας κινητηρας που αποδιδει 340 ιππους και ζυγιζει μολις 35 κιλα, αποτελει ενα θαυμα της μηχανικης και δειχνει ξεκαθαρα τη δυναμικη των ηλεκτρικων κινητηρων», δηλωσε ο Tristan Summerscale, Formula E Project Leader στην Audi Sport.

 


  Οπτικα, το Audi e-tron FE07 του Lucas di Grassi και του René Rast ειναι ανανεωμενο σχεδιαστικα. Κυριαρχουν παντα το φωτεινο πορτοκαλι – που εκφραζει την ηλεκτροκινηση στην Audi – και το  εντυπωσιακο πρασινο του τεχνολογικου συνεργατη Schaeffler. Επιπλεον, ο προσεκτικος παρατηρητης θα εντοπισει τα λογοτυπα της Castrol, μιας απο τις κορυφαιες μαρκες λιπαντικων στον κοσμο και της Casamoda, εταιρειας μοδας και lifestyle, να συμμετεχουν ως νεοι συνεργατες.

 


  Το Audi e-tron FE07 κανει το δημοσιο ντεμπουτο του στην πιστα της Βαλενθια, αυτο το Σαββατοκυριακο.  Μεχρι την 1η Δεκεμβριου, και οι δωδεκα ομαδες θα κανουν δοκιμες στο “Circuit Ricardo Tormo”, πριν τα μονοθεσια και ο αγωνιστικος εξοπλισμος φορτωθουν για το ταξειδι τους στη Νοτια Αμερικη, για την εναρξη της σεζον.

 

Ακολουθουν 3 βιντεο, με περισσοτερες λεπτομερειες για το μηχανικο μερος του e-tron FE07 :






Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!