Η BMW ετοιμάζει Μ2 444 ίππων!

Η BMW το υποσχεθηκε, οταν λανσαρε τη Μ4 CS, νωριτερα φετος, οτι αυτη ηταν μονο η αρχη μιας σειρας νεων μοντελων που θα φορουν το θρυλικο σημα CS. Δεν περασε πολυς καιρος και φαινεται οτι ειναι ετοιμη να διατηρησει την υποσχεση της, ετοιμαζοντας τη M2 CS. Ομως, αυτα δεν ειναι τα μεγαλα νεα που θα συγκλονισουν τους φιλους της βαυαρικης μαρκας. Γιατι, συμφωνα με το βρετανικο Car, η BMW εργαζεται πανω σε μια παντοδυναμη εκδοση της Μ2, τη GTS.

Σε ο,τι αφορα τη Μ2 CS, το πιθανοτερο ειναι οτι θα αποδιδει 402 ιππους και 370 lb-ft. Δηλαδη θα ειναι ισχυροτερη κατα 37 ιππους απο τη \”νορμαλ\” Μ2, ενω εχει υποβληθει σε εντατικη \”διαιτα\” απο την οποια εχει χασει 25 κιλα. Η \”διαιτα\” περιλαμβανει αλουμινενια οροφη, λεπτοτερα τζαμια στα παραθυρα, ελαφρυτερα σπορ καθισματα και αλλες επεμβασεις αφαιρεσης βαρους.

Δες στο spy video τις δοκιμες της Μ2 CS σε βιντεο του YouTuber cvdzijden.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=xpfoGeJDmkI&w=320&h=266]


 

Η M2 CS θα εχει επισης μεγαλυτερα φρενα, νεες ζαντες, βελτιωμενη αεροδυναμικη και θα ειναι χαμηλοτερη απο τη σημερινη Μ2. Στον προαιρετικο εξοπλισμο θα υπαρχουν επισης κεραμικα φρενα , οπως και σκληροτερες αναρτησεις.

Κατι που δεν… θα κρατησει την υποσχεση της η BMW, ειναι τα κιβωτια. Παροτι το αφεντικο του Μ Division εχει πει οτι καμια Μ δεν θα διατιθεται πλεον με χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων και παροτι η Μ4 CS διατιθεται μονο με επταταχυτο διπλου συμπλεκτη, η M2 CS θα διατιθεται και με χειροκινητο και με DCT. Το ποια επιλογη θα ειναι καλυτερη, θα το δουμε στην πορεια, καθως ξερουμε μεν οτι η M2 CS χρειαζεται 4,2 δευτερολεπτα για το σπριντ στα 100 χ.α.ω., ομως δεν ξερουμε με ποιο κιβωτιο επιτευχθηκε αυτο το αποτελεσμα.

Και ενω το νεο μοντελο δοκιμαζεται εδω και καμποσο καιρο στο Nurburgring, αρχισαν οι φημες για τα μεγαλα νεα. Συγκεκριμενα, το βρετανικο περιοδικο Car αποκαλυπτει οτι η BMW δουλευει σε μια ακομα πιο σκληροπυρηνικη Μ2, τη GTS. Οπως ακριβως η Μ4 GTS και η Μ2, θα αποκτησει το συστημα που ψεκαζει αποσταγμενο νερο στην εισαγωγη και το intercooler, ωστε να τη βοηθα να αποδιδει τα μεγιστα, δηλαδη 444 ιππους. Η BMW, επισης, σκοπευει να ελαφρυνει 50+ κιλα τη Μ2 GTS και να της φορεσει το νεο ηλεκτρονικο διαφορικο που εξελισσεται για την επομενη Μ5.
Και ενω ξερουμε οτι η Μ2 CS θα λανσαριστει το δευτερο τετραμηνο του 2018, δεν υπαρχουν πληροφοριες για την ημερομηνια αφιξης της GTS. Θα περιμενουμε…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!