Τα μυστικά του Hyundai i30 N

Και εγενετο… i30 N. Η Hyundai παρουσιασε και επισημως το πρωτο της σπορ μοντελο υπο το σημα του division \”N\”, το οποιο και βαζει πλεον τη νοτιοκορεατικη φιρμα στα \”σαλονια\” των μοντελων υψηλων επιδοσεων. Το οποιο παρεμπιπτοντως, ειναι ακριβως οπως το ειχαν \”προβλεψει\” οι πληροφοριες του TopSpeed.gr, μηνες πριν…
Το i30 N, φοραει εναν τετρακυλινδρο T-GDI turbo κινητηρα 2.0 λιτρων, ο οποιος αποδιδει 250 και 275 PS και ροπη 353 Nm με τους μηχανικους να εχουν δωσει εμφαση στην υψηλη αποκριση και τη γραμμικη ισχυ εξοδου. Και, αρχιζουμε με τα… ωραια. Σε αυτη την εκδοση, το Ν, κανει το σπριντ στα 100 σε 6,1 δευτερολεπτα και εχει τελικη 250 χ.α.ω. Στην εκδοση με τους 250 ιππους (ιδια ροπη), τα 100 ερχονται απο σταση σε 6,3 δευτερολεπτα. Και οι δυο εκδοσεις φορανε εξαταχυτο χειροκινητο κιβωτιο και η κινηση μεταδιδεται στους εμπρος τροχους. Υπαρχουν πληροφοριες που αναφερουν οτι στη Hyundai εχουν αποφασισει οτι θα ακολουθησουν και αλλες εκδοσεις του i30 N, οι οποιες θα ειναι επι της ουσιας detuned. Μικροτερης δηλαδη ιπποδυναμης, με στοχο να \”χτυπησουν\” εμπορικα και αλλες \”κατηγοριες\” της αγορας.
Την Ν εκδοση του i30 την ξεχωριζεις απο τις 19αρες (η 18αρες, στην εκδοση με τα 250) ζαντες, τις διπλες αποληξεις της εξατμισης, τα σκουρα φαναρια και το χαμηλωμα (4 με 8 mm)
 
Απο εκει και περα, η σειρα N (το \”Ν\” (που εμπνεεται απο το σχημα ενος σικεϊν αγωνιστικου περασματος) γεννηθηκε στο Namyang της N. Κορεας και ολοκληρωθηκε στη πιστα Nürburgring. Παρολα αυτα και παρα το γεγονος οτι η εξελιξη του εγινε υπο το αγρυπνο βλεμμα του πρωην αφεντικου του M Division της BMW, Alfred Biermann, μαλλον δυσκολα θα δουμε τη Hyundai να προσπαθει να κανει ρεκορ, \”χτυπωντας\” τους χρονους των αλλων προσθιοκινητων στην πιστα. Ο λογος ειναι οτι απλα οι ιθυνοντες της μαρκας εχουν αποφασισει να μη συμμετεχουν σε αυτο το \”παιχνιδι\”. Τουλαχιστον προς το παρον…
Η νοτιοκορεατικη φιρμα λεει οτι το Νεο Hyundai i30 “N” δημιουργηθηκε με την οδηγικη συγκινηση στο επικεντρο. Γνωμονας δεν ηταν οι τις επιδοσεις σε RPM (Rounds Per Minute – στροφες ανα λεπτο) αλλα σε BPM (driver heart-Beats Per Minute, ητοι… παλμοι καρδιας ανα λεπτο). και πως σε αυτο, συντελουν ολα οσα χαρακτηριζουν το εκρηκτικο νεο μοντελο, εκτος απο την υψηλη ισχυ:

• Τεχνολογικα χαρακτηριστικα υψηλων επιδοσεων: Electronic Limited Slip Differential, Electronic Controlled Suspension, Rev Matching, Launch Control, ελαστικα High-Performance, lap timer και αλλα.

• Υψηλο επιπεδο προσαρμογης: πεντε διαφορετικες λειτουργιες οδηγησης, συμπεριλαμβανομενων των λειτουργιων N και N Custom, προσφερουν ποικιλια διαφορετικων διαμορφωσεων, απο την ανετη καθημερινη μετακινηση μεχρι τον καθαροαιμο προσανατολισμο σε αγωνιστικες επιδοσεις.

• Ηχος που κτιζει το συναισθημα και την αδρεναλινη, χαρη σε ενα μεταβλητο συστημα βαλβιδων εξαγωγης

• Πραγματικος σχεδιασμος επιδοσεων : επιθετικοι εμπρος και πισω προφυλακτηρες με μεγαλυτερους αεραγωγους και κοκκινη χαρακτηριστικη γραμμη, αεροδυναμικη πισω αεροτομη με τριγωνικο φως πεδησης, εξατμιση διπλου σιγαστηρα, ζαντες 18 και 19 ιντσων, σπορ καθισματα, και το χαρακτηριστικο γαλαζιο εξωτερικο χρωμα εμπνευσμενο απο την Hyundai Motorsport

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!