Η Nissan έφτιαξε το ισχυρότερο Skyline ever

Κουβαλαει ενα βαρυ ονομα. Ειναι η επομενη γενια του θρυλικου -στα αυτια των φαν της αυτοκινησης και του tuning- Skyline. Ειναι το ισχυροτερο -εργοστασικο- Nissan Skyline που κατασκευαστηκε ποτε. Η ιαπωνικη μαρκα παρουσιασε το νεο  Skyline, με το αναβαθμισμενο στυλ και εφοδιασμενο με την  τεχνολογια ProPILOT 2.0,  το πρωτο συστημα υποβοηθησης οδηγου στον κοσμο, που συνδυαζει  την οδηγηση σε αυτοκινητοδρομους,  με την οδηγηση χωρις χερια στο τιμονι σε μια λωριδα κυκλοφοριας. Το Skyline, θα ειναι διαθεσιμο στην Ιαπωνια το ερχομενο φθινοπωρο με τιμη απο 35.150 ευρω. 


Το νεο Skyline ακολουθει την παραδοση που θεμελιωθηκε απο το πρωτο Skyline το 1957, με καθε γενια να υιοθετει τις πιο προηγμενες τεχνολογιες της εποχης. Εκτος απο το ProPILOT 2.0, το premium σενταν ερχεται με το νεο συστημα NissanConnect, προσφεροντας ενα ευρυ φασμα συνδεδεμενων υπηρεσιων.


Οι βενζινοκινητες εκδοσεις εξοπλιζονται  με τον  3.0 λιτρων κινητηρα twin-turbo VR30DDTT, ενω η  νεα εκδοση  400R του μοντελου αντιπροσωπευει το πιο ισχυρο εργοστασιακο Skyline που κατασκευαστηκε ποτε. Παραλληλα, μια υβριδικη εκδοση ειναι διαθεσιμη.


\”Το Skyline ειναι ενα  συμβολο της τεχνολογιας της  Nissan και στα 62 χρονια εχει τη μεγαλυτερη ιστορια απο οποιοδηποτε μοντελο της\”, εξηγει ο εκτελεστικος αντιπροεδρος της Nissan, Asako Hoshino. \”Με τις τελευταιες προηγμενες τεχνολογιες, συμπεριλαμβανομενου του ProPILOT 2.0, το νεο Skyline προσφερει στους υποψηφιους αγοραστες μια ακομα πιο συναρπαστικη εμπειρια οδηγησης.\”


Το νεο Skyline βρισκεται στο επικεντρο της Ευφυους Κινητικοτητας της Nissan, της προσεγγισης  της εταιρειας για την αλλαγη του τροπου με τον οποιο τα αυτοκινητα τροφοδοτουνται, οδηγουνται και ενσωματωνονται στην κοινωνια,  σχεδιασμενα για να μεταφερουν τους ανθρωπους σε εναν καλυτερο κοσμο.


Κινητηρας 3.0-λιτρων V6 twin-turbo 

Ο 3.0 λιτρων V6 twin-turbo κινητηρας βενζινης  (VR30DDTT) του Skyline,  επιτυγχανει μια ισορροπια μεταξυ της εκρηκτικης αποδοσης και της εκλεπτυσμενης αποκρισης, προσφεροντας την απολαυση που αρμοζει κατα την  οδηγηση ενος σπορ, premium σενταν. Χαρη στον ηλεκτρονικο ελεγχο χρονισμου του βαλβιδων (VTC), εχουν βελτιωθει οι χρονοι αποκρισης του γκαζιου, γεγονος που ενισχυει την αποδοση αλλα και δινει τη δυνατοτητα στον κινητηρα να λειτουργει πιο αποτελεσματικα μεσω του στενοτερου ελεγχου της καυσης  στους κυλινδρους.

Ενα βελτιστοποιημενο συστημα twin-turbo βελτιωνει την παροχη ισχυος, επιτρεποντας ομαλες και αμεσες αποκρισεις κατα  την επιταχυνση, βοηθωντας παραλληλα στην αποδοση του συνολου. Ο εκλεπτυσμενος σχεδιασμος  των πτερυγιων της τουρμπινας βοηθα τον κινητηρα να παραγει μεγαλυτερη συνολικη αποδοση, με  τις ταχυτερες στροφες της τουρμπινας, να επιτρεπουν την αμεση αποκριση του συστηματος twin-turbo.

Οι μηχανικοι εχουν αναπτυξει ενα συστημα ψυξης με νερο, βελτιωνοντας περαιτερω την αποδοση και τις επιδοσεις. Ψυχει γρηγορα τον αερα που εισερχεται στο συστημα twin-turbo, μειωνοντας την στροβιλο-καθυστερηση  (turbo lag) και επιτρεποντας πιο αμεση επιταχυνση. Ενα ακομα πλεονεκτημα του συστηματος ψυξης ειναι η συμπαγης μορφη του, γεγονος που σημαινει μικροτερη διαδρομη ροης για τον αερα που εισερχεται στον υπερσυμπιεστη για να επιτρεψει την ταχυτερη αποκριση του κινητηρα.


Η νεα διαδικασια επιστρωσης των κυλινδρων με βοριο της Nissan,  ενισχυει περαιτερω τη μηχανικη αποδοση. Η τεχνολογια επιστρωσης mirror bore μειωνει τη μηχανικη τριβη, επιτρεποντας στα εμβολα να κινουνται πιο ελευθερα μεσα στους κυλινδρους.

Η κυλινδροκεφαλη με ενσωματωμενη πολλαπλη εξαγωγης,   παρεχει βελτιωμενη εργονομια στον κινητηρα και μειωνει τον αριθμο των αγωγων, προσφεροντας καλυτερη και ταχυτερη θερμανση του καταλυτη, με αποτελεσμα καθαροτερες εκπομπες ρυπων. 

Το νεο Nissan Skyline διατιθεται σε τεσσερις εκδοσεις: GT, GT Type P, GT Type SP και 400R. Η εκδοση  400R διαθετει 400 hp στις 6.400 σ.α.λ. και μεγιστη ροπη 475 Nm στις 1.600-5.200 σ.α.λ.  Στις προσθετες επιλογες, περιλαμβανεται και μια εκδοση 300 hp του κινητηρα VR30DDTT, εκτος της 400R, ενω διατιθεται και ο  κινητηρας V835HR-HM34 για τις εκδοσεις HYBRID.

Αναρτηση και συστημα διευθυνσης


H νεα αναρτηση  Intelligent Dynamic Suspension (IDS) προσφερει ακριβη ελεγχο της δυναμης αποσβεσης, πληρως ανταποκρινομενη στο εκαστοτε σεναριο οδηγησης.  Με τη μειωση των κραδασμων που μεταφερονται μεσω της δομης του αμαξωματος, η αναρτηση αυτη επιτρεπει στους οδηγους να εχουν εξαιρετικη σταθεροτητα και εντυπωσιακη ανεση.  

Το Direct Adaptive Steering (DAS) βελτιωνει την αποκριση του τιμονιου,  ενω παραλληλα ελαχιστοποιει την ευαισθησια του σε χαμηλες εως μεσαιες ταχυτητες. Αυτο εχει ως αποτελεσμα βελτιωμενη ανεση οδηγησης σε ταχυτητες πολης και  προβλεψιμη αποκριση του συστηματος διευθυνσης, σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου.

ProPILOT 2.0


Σχεδιασμενο για οδηγηση σε  αυτοκινητοδρομο, το ProPILOT 2.0 λειτουργει σε συνδυασμο με το συστημα πλοηγησης του οχηματος για να βοηθησει στο χειρισμο του αυτοκινητου, συμφωνα με μια προκαθορισμενη διαδρομη, σε καθορισμενους δρομους. Παραλληλα, για πρωτη φορα,  το συστημα επιτρεπει την οδηγηση χωρις ο οδηγος να κρατα το τιμονι, διατηρωντας την πορεια του οχηματος σε μια λωριδα. 

Προκειμενου να ενεργοποιηθουν  οι  τελευταιες λειτουργιες του νεου συστηματος, οι οδηγοι πρεπει πρωτα να ορισουν τον προορισμο τους στο συστημα πλοηγησης, σχεδιαζοντας μια προκαθορισμενη διαδρομη  του ταξιδιου. Μολις το αυτοκινητο εισελθει στον αυτοκινητοδρομο, η οδηγηση με το νεο συστημα  πλοηγησης καθισταται διαθεσιμη.


Κατα την ενεργοποιηση και αφου εχει οριστει  μια προκαθορισμενη διαδρομη, το συστημα θα βοηθησει τον οδηγο να ταξιδεψει σε μια οδικη αρτηρια με πολλες λωριδες κυκλοφοριας, μεχρις οτου να φτασει στην εξοδο του  αυτοκινητοδρομου που οριζει η διαδρομη του, βοηθωντας τον  να χειριστει αλλαγες και τυχον εκτροπες  στις λωριδες κυκλοφοριας.

Το  ProPILOT 2.0 επιτρεπει επισης την οδηγηση χωρις τα χερια του οδηγου να ειναι στο τιμονι, ενοσω το οχημα κινειται σε μια συγκεκριμενη λωριδα. Οταν το οχημα προσεγγιζει ενα απροσμενο εμποδιο η οταν περναει ενα πιο αργο οχημα, το συστημα κρινει τον καταλληλο χρονισμο αλλαγης της διελευσης,  βασει πληροφοριων απο το συστημα πλοηγησης και ανιχνευσης 360 μοιρων. Παραλληλα,  παρεχεται μια διαισθητικη ηχητικη και οπτικη καθοδηγηση στον οδηγο, ο οποιος καλειται να θεσει και τα δυο χερια στο τιμονι και να επιβεβαιωσει την εναρξη αυτων των λειτουργιων με ενα διακοπτη.


Το οχημα χρησιμοποιει συνδυασμο καμερων, ρανταρ, σοναρ, GPS και τρισδιαστατων  δεδομενων χαρτη υψηλης ευκρινειας 3D (HD),  για την παροχη πληροφοριων σε πραγματικο χρονο,  σχετικα με το περιβαλλον γυρω απο το αυτοκινητο (με ευρος δρασης 360ο) οπως και για την ακριβη θεση του στο δρομο. Το συστημα χρησιμοποιει αυτες τις πληροφοριες για να προσφερει μια ομαλη οδηγικη εμπειρια, παρομοια με αυτη ενος εμπειρου οδηγου. Ενα συστημα παρακολουθησης του οδηγου  στην καμπινα,  επιβεβαιωνει συνεχως οτι η προσοχη του βρισκεται στο δρομο.

Το ProPILOT 2.0 ειναι στανταρ σε ολες τις εκδοσεις  HYBRID 2WD και 4WD. Διαθετοντας  συνδυασμενη ισχυ 359 ιππων (απο τον κινητηρα VQ35HR-HM34 και το  υβριδικο συστημα), το Skyline  αποτελει ενα εντυπωσιακο συνολικο πακετο τεχνολογιας  της Nissan.

Νεος σχεδιασμος 

Το ανανεωμενο σχεδιαστικα εμπροσθιο εξωτερικο του Skyline, επικοινωνει τον σπορτιφ χαρακτηρα του μοντελου και περιλαμβανει τη μασκα V-Motion της Nissan. Στο κεντρο της μασκας οπου βρισκεται και το σημα της Nissan,  εχει ενσωματωθει ενας αισθητηρας ρανταρ που χρησιμοποιειται για  το ProPILOT 2.0. Το πισω μερος εχει επανασχεδιαστει, προσδιδοντας μια κομψη εμφανιση, υιοθετωντας τα χαρακτηριστικα τετρακυκλικα  φωτα του Skyline, με πληρη φωτισμο LED.

Στο εσωτερικο, η Nissan εχει βελτιωσει περαιτερω τη λειτουργικοτητα και την αισθηση της ποιοτητας που ταιριαζουν σε ενα προηγμενο σπορ σενταν. Οι εκδοσεις HYBRID ειναι οι πρωτες στην Ιαπωνια που υιοθετουν μια απεικονιση heads-up,  πληρους προβολης και χρωματων. Στις  αποκλειστικες δυνατοτητες του ProPILOT 2.0 περιλαμβανεται και  μια μεγαλη οθονη 7 ιντσων Προηγμενης Υποστηριξης του Οδηγου, στον  πινακα οργανων. 

Το νεο Skyline ερχεται σε 10 εξωτερικα χρωματα. Το νεο χρωμα Carmine Red, αποκλειστικα για τις εκδοσεις 400R και SP, δημιουργει εντονη αντιθεση αναμεσα σε φωτεινα σημεια και βαθιες σκιες, αναλογα με τη γωνια του φωτος που “χτυπαει” το αυτοκινητο. Το 400R προσφερει αποκλειστικες επιφανειες απο αλουμινιο, κοκκινες ραφες στο τιμονι και σε επιλεγμενα σημεια της καμπινας, καθως και καπιτονε επενδυση πλευρικα των καθισματων. 

NissanConnect

Το αναβαθμισμενο  συστημα NissanConnect προσφερει ενα ευρυ φασμα λειτουργιων και υπηρεσιων. Οι Over-The-Air (OTA) αυτοματες ενημερωσεις χαρτων,  μειωνουν τον χρονο και την ταλαιπωρια που απαιτειται για την ενημερωση των  χαρτων πλοηγησης. Η πλοηγηση απο Πορτα σε Πορτα (Door to Door), ενσωματωνει το συστημα πλοηγησης του αυτοκινητου με το smartphone του οδηγου, επιτρεποντας την απροσκοπτη καθοδηγηση απο την αρχικη θεση του οδηγου μεχρι τον τελικο του προορισμο, ακομα και μετα την εξοδο απο το αυτοκινητο.

Η λειτουργια \”Docomo in Car Connect\” επιτρεπει την προσβαση Wi-Fi εντος του  αυτοκινητου, εξαλειφοντας τη χρηση δεδομενων απο smartphone κατα την οδηγηση. Το συστημα προσφερει επισης προσαρμοσιμες ειδοποιησεις μεσω μιας εφαρμογης smartphone. Οι ειδοποιησεις περιλαμβανουν την ταχυτητα του οχηματος, την ειδοποιηση κυκλοφοριας και τη ρυθμιση γεωγραφικων οριων. Με αυτο τον τροπο, οι οικογενειες μπορουν να παρακολουθουν τα αγαπημενα τους προσωπα, οπως νεους οδηγους η ηλικιωμενους, για να εξασφαλιζουν την ακεραιοτητα και την υπευθυνοτητα τους στο δρομο.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!