Η Nissan δίνει και πάλι ζωή στο θρυλικό Patrol του 1987, που έτρεξε στο rally Paris – Dakar

Εχοντας αποσυρθει απο την ενεργο δραση εδω και 30 χρονια, η  Nissan επαναφερει στη ζωη ενα απο τα πιο εμβληματικα αυτοκινητα του μηχανοκινητου αθλητισμου. Ο λογος για το θρυλικο Nissan Patrol Fanta Limon που ετρεξε το 1987 στο παγκοσμιου φημης rally του Paris – Dakar, οπου πλεον εχει αποκατασταθει πληρως, διατηρωντας αφενος  την παλια του αιγλη και επιστρεφοντας αφετερου στους γνωριμους για αυτο, αμμολοφους της Σαχαρα.

Με θρυλικα κατορθωματα που δεν εχουν προηγουμενο, το συγκεκριμενο Patrol εχει γραψει με μεγαλα γραμματα το δικο του κεφαλαιο στον “μυθο” του Dakar. Πηρε τη νικη στην κατηγορια diesel και ηταν το πρωτο πετρελαιοκινητο αυτοκινητο  που τερματισε στο συγκεκριμενο rally στην πρωτη δεκαδα.


Το συγκεκριμενο Patrol Fanta Limon απεκτησε μια δευτερη “ζωη”, χαρη στο μερακι και το παθος  μιας ειδικης ομαδας μηχανικων στο Ευρωπαϊκο Τεχνικο Κεντρο της Nissan (NTCE) στη Βαρκελωνη. Για πανω απο δυο χρονια, η συγκεκριμενη ομαδα δουλεψε με παθος σε ωρες εκτος εργασιας και τα Σαββατοκυριακα, μετατρεποντας το οξειδωμενο “σκαρι” που βρισκοταν σε ενα Ισπανικο μουσειο, σε ενα εξαιρετικο αγωνιστικο εκτος δρομου. 

Η ιστορια της επιτυχιας του αυτοκινητου το 1987 στο rally Paris – Dakar δεν ηταν μια ευκολη υποθεση. 312 οχηματα διενυσαν 13.000 εξαντλητικα χιλιομετρα  στην Ευρωπη, την Αλγερια, τον Νιγηρα, το Μαλι, τη Μαυριτανια και τη Σενεγαλη. Η ομαδα της Nissan Fanta Limon συμμετειχε με δυο οχηματα : το 211 με τους Miguel Prieto και Ramon Termens ως οδηγο και συνοδηγο αντιστοιχα και το 212 επανδρωμενο απο τους αδελφους Jorge και Hansi Babler. Στη διαρκεια του αγωνα τα πραγματα εγιναν πολυ δυσκολα καθως το φορτηγο υποστηριξης της ομαδας χαλασε, αφηνοντας τα δυο αυτοκινητα χωρις ανταλλακτικα για το υπολοιπο του αγωνα. Συν τοις αλλοις, το αυτοκινητο 212 αναγκαστηκε να αποσυρθει απο τον αγωνα  μετα απο ατυχημα σε εναν αμμολοφο, αλλα το 211 αγωνιστηκε μεχρι το τελος. Αυτο ηταν και το πρωτο diesel οχημα που καταφερε να τερματισει στον αγωνα και μαλιστα στην ενατη θεση της γενικης καταταξης.


Μετα απο αυτη την επιτυχημενη αποστολη, τα συγκεκριμενα αγωνιστικα αυτοκινητα αποσυρθηκαν  απο τους αγωνες με την τυχη του 212 να παραμενει αγνωστη εως και σημερα. Απο την αλλη πλευρα, το 211 δοθηκε ως εκθεμα στο Salvador Claret, μια  ιδιωτικη συλλογη αυτοκινητων και στη συνεχεια στο μουσειο αυτοκινητων νοτια της Girona στην Ισπανια, οπου και παρεμεινε εκει για σχεδον τρεις δεκαετιες. 

Παρακολουθηστε video με την ολικη επαναφορα του θρυλικου Patrol στους αμμολοφους της Σαχαρα

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=3371Om-Q_1E]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!