Μια προσωπική όαση ευεξίας: Το εσωτερικό της νέας S Class

 

Η μοντερνα πολυτελεια αγγιζει πρωτογνωρα επιπεδα στο εσωτερικο της νεας S-Class. Οι σχεδιαστες δημιουργησαν ενα περιβαλλον απολαυσης και χαλαρωσης οπου επικρατει η κομψοτητα, η υψηλη ποιοτητα και το φως. Το ταμπλο οργανων με τη νεα του αρχιτεκτονικη, τη μοντερνα σχεδιαση των επιφανειων και την εργονομικη διαταξη των ενδειξεων και των οργανων αποτελει κυριαρχο χαρακτηριστικο. Ιδιαιτερα η πτυχη της απολαυσης ομως, ειναι βαθια μελετημενη: Με υψηλης ποιοτητας χαρακτηριστικα ανεσης κατα την οδηγηση, χαμηλα επιπεδα θορυβου και μεγαλο ευρος προγραμματων ENERGIZING Comfort, η S-Class φροντιζει για την ευεξια των επιβατων της. Ταυτοχρονα, χαρη στο συστημα καθαρισμου αερα, το οποιο αποκτα τη νεα ονομασια ENERGIZING AIR CONTROL για να δωσει εμφαση στις νεες του δυνατοτητες, διατηρειται η φυσικη τους κατασταση στο καλυτερο δυνατο επιπεδο.

 

 

 

Η S-Class προσεφερε παντα εναν χωρο για ανετα ταξιδια και ηρεμη εργασια. Με τη νεα γενια, το εσωτερικο της εχει πλεον εξελιχθει σε εναν «ενδιαμεσο χωρο», ενα καταφυγιο μεταξυ του σπιτιου και του χωρου εργασιας. Ολα σχεδον τα χαρακτηριστικα που σχετιζονται με την ανεση και στις δυο εκδοσεις της S-Class, δηλαδη με κοντο και μακρυ μεταξονιο, εχουν βελτιωθει τοσο στα μπροστινα οσο και στα πισω καθισματα. Η αισθηση ευρυχωριας ειναι αντιστοιχα γενναιοδωρη και σε αυτο συντελει η επαναστατικη εσωτερικη σχεδιαση, η οποια εχει στοιχεια αρχιτεκτονικης εσωτερικου χωρου και σχεδιασης θαλαμηγου. Περα απο τις εως πεντε οθονες, εντυπωσιακα χαρακτηριστικα αποτελουν επισης τα μεγαλα διακοσμητικα στοιχεια στο ταμπλο οργανων και στο πισω μερος (με τον First Class χωρο πισω επιβατων). Ιδιαιτερα ελκυστικη ειναι η επενδυση ξυλου με ανοικτους πορους και κομψες πινελιες αλουμινιου.

 

 

 

Η τεχνολογια LED επιτρεπει τον διαδραστικο φωτισμο του εσωτερικου χωρου: Ο ενεργος ατμοσφαιρικος φωτισμος εχει πλεον ενσωματωθει στα συστηματα υποβοηθησης οδηγησης και εχει τη δυνατοτητα να επισημαινει οπτικα τις προειδοποιησεις. Για παραδειγμα, το συστημα υποβοηθησης νεκρης γωνιας ορατοτητας Active Blind Spot Assist προειδοποιει για επικειμενη συγκρουση με μια κοκκινη φωτεινη κινουμενη εικονα. Επισης, υπαρχει η δυνατοτητα ανταποκρισης κατα τον χειρισμο του συστηματος κλιματισμου η του φωνητικου βοηθου «Hey Mercedes».

 

 

Επιπλεον, ο ενεργος ατμοσφαιρικος φωτισμος ειναι ενσωματωμενος στο συστημα ελεγχου ανεσεων ENERGIZING. Πατωντας ενα κουμπι η δινοντας μια φωνητικη εντολη, η ολιστικη προσεγγιση «Fit & Healthy» προσφερει απτη, βιωματικη εμπειρια των σημαντικα προηγμενων συστηματων ανεσης της S-Class με λειτουργιες που ομαδοποιουνται σε διαφορετικους κοσμους εμπειριων. Ταυτοχρονα, το συστημα δημιουργει την καταλληλη ατμοσφαιρα στο εσωτερικο χωρο, για παραδειγμα αναζωογονητικη σε περιπτωση κουρασης η χαλαρωτικη εαν το επιπεδο stress ειναι υψηλο. Το ENERGIZING COACH προτεινει μαλιστα το καταλληλο προγραμμα τονωτικης ασκησης η ευεξιας με βαση τα δεδομενα του οχηματος η της διαδρομης. Ο εξυπνος αλγοριθμος του συστηματος συνυπολογιζει επισης πληροφοριες σχετικα με την ποιοτητα υπνου και το επιπεδο αγχους εαν ο οδηγος διαθετει καταλληλο smartphone η φοραει ρολοϊ fitness

 

 

«Οι πελατες της S-Class ειναι ακρως εκλεκτικοι. Με τη νεα S-Class, τους προσκαλουμε σε μια εντελως νεα εμπειρια πολυτελειας, την οποια ενισχυουν η σχεδιαστικη φιλοσοφια \’Sensual Purity\’ και η απολυτη αφοσιωση μας στην ποιοτητα και την προσοχη στη λεπτομερεια. Το αποτελεσμα ειναι μια πρωτογνωρη εμπειρια εσωτερικου χωρου, η οποια συνδυαζει την ψηφιακη και την φυσικη πολυτελεια»,
 

– Hartmut Sinkwitz, Επικεφαλης εσωτερικης σχεδιασης

 

«Η παραδοση συναντα την εξελιξη – για παραδειγμα, με τις μεγαλες ξυλινες επιφανειες που για πολλους ειναι σιγουρα απροσμενες. Στα ιδιαιτερα στοιχεια διακοσμου συγκαταλεγεται το ξυλο καρυδιας με ανοικτους πορους, το οποιο θυμιζει σχεδιαση θαλαμηγου και διακοσμειται με ενθετα αλουμινιου. Τα εκλεκτα υλικα και η αριστοτεχνια εντοπιζονται και στη νεα γενια καθισματων»,
 

– Belinda Günther, Επικεφαλης χρωματων & επενδυσεων

 

«Η πολυτελεια σημερα οριζεται απο τη γενικευμενη τελειοποιηση. Η εμπειρια πολυτελους οδηγησης εξαρταται απο μια πληθωρα παραγοντων και οφειλει να ικανοποιει ολες τις αισθησεις. Παραδοσιακα αυτο σημαινει επισης σχεδον αθορυβες διαδρομες. Σημαινει, ομως, και τη διευκολυνση των πελατων με τον διαισθητικο χειρισμο και την ολοκληρωμενη συνδεσιμοτητα, για παραδειγμα, ωστε να εξοικονομουν πολυ χρονο»,
 

– Dirk Fetzer, Επικεφαλης διαχειρισης προϊοντος S-Class

   

 

Η νεα S-Class βιωνεται με πολλες αισθησεις: την οραση, την αφη, την ακοη και την οσφρηση στους τομεις της υποστηριξης, της προστασιας, της αλληλεπιδρασης και της ευεξιας:

Επισκοπηση σημαντικοτερων χαρακτηριστικων

Επαναστατικη εσωτερικη σχεδιασηπου θυμιζει αρχιτεκτονικη εσωτερικου χωρου και σχεδιαση θαλαμηγου:

·        Η νεα S-Class ειναι προσανατολισμενη στις εξι βασικες αρχες του κωδικα σχεδιασης της Mercedes-Benz:

1.      «Απροσμενες στιγμες»

§  Νεα αρχιτεκτονικη εσωτερικου χωρου και νεα φιλοσοφια εμπειριας χρηστη για ενα ευρυχωρο, χαλαρωτικο περιβαλλον

§  Το ταμπλο οργανων ενοποιειται με τον διακοσμο του μπροστινου τμηματος σχηματιζοντας ενα ενιαιο συνολο

§  Μεγαλες οθονες και κεντρικη οθονη σε κατακορυφη διαταξη

2.      «Τονωτικες αντιθεσεις»

§  Φως και σκοταδι

§  Οπτικα μαλακες (δερμα) και σκληρες επιφανειες (ξυλο, λακα πιανου)

§  Γενναιοδωρες διαστασεις του ταμπλο και λιτες επιφανειες οθονων

3.      «Συγκλονιστικες αναλογιες»

§  Τα ασυνηθιστα μεγαλα διακοσμητικα στοιχεια δινουν επιβλητικη οψη στις αριστοτεχνικα επεξεργασμενες επιφανειες απο υψηλης ποιοτητας ξυλο: χειροποιητη διαμορφωση σε πηλινο προπλασμα για να επιτευχθουν οι καλυτερες δυνατες αναλογιες

4.      «Ελευθερια και γεωμετρια»

§  Τα διακοσμητικα στοιχεια κατασκευαζονται με ξυλεια καταστρωματος θαλαμηγου και εχουν ρευστες γραμμες

§  Η κεντρικη οθονη ακουμπα ελευθερα στο ταμπλο και περνα ομαλα απο τη δισδιαστατη γεωμετρια οθονης σε μια γεωμετρια τρισδιαστατης εμπειριας στην κεντρικη κονσολα

§  Η μεταβαση απο την οθονη στο διακοσμητικο «Black Panel» αναδεικνυεται απο την οριζοντια λωριδα που φιλοξενει την επανω ζωνη χειριστηριων

§  Η σχεδιαση και η λειτουργικοτητα ειναι αρρηκτα συνδεδεμενες στις ειδικα σχεδιασμενες και τελεια εναρμονισμενες επενδυσεις των καθισματων, οι οποιες χαρακτηριζονται απο εμφανεις ραφες και διατρητα τμηματα

5.      «Σημαντικα γραφιστικα στοιχεια»

§  Τα νεα σχεδιαστικα στοιχεια περιλαμβανουν τεσσερις διακριτικους κεντρικους αεραγωγους και οριζοντια διατεταγμενους διακοπτες ρυθμισης

§  Δυο λεπτοι, καθετοι αεραγωγοι σε καθε πλευρα ολοκληρωνουν τη σχεδιαση του ταμπλο

§  Η συστηματικη μειωση του αριθμου χειριστηριων και διακοπων υπογραμμιζει τη μοντερνα μινιμαλιστικη εμφανιση του εσωτερικου: οσο το δυνατον λιγοτερα χειριστηρια και ακριβως οσα χρειαζονται

§  Διαχωρισμος σε ομαδες (π.χ. διακοπτες ρυθμισης καθισματων)

§  Γραφιστικη σχεδιαση ατμοσφαιρικου φωτισμου (βλ. παρακατω για λεπτομερειες), ο ενεργος ατμοσφαιρικος φωτισμος για το επανω τμημα της καμπινας βρισκεται πισω απο την επιφανεια «Black Panel»

6.      «Πολοι ελξης»

§  Νεα γενια καθισματων με ρευστη, τρισδιαστατη σχεδιαση: Ενσωματωνονται στον χωρο σαν «οστρακα»

§  Καθετο ξυλινο διακοσμητικο στοιχειο μεταξυ των δυο πισω επιβατων οταν ειναι τοποθετημενα δυο ανεξαρτητα, μονα καθισματα

§  Νεα γενια τιμονιων με κυκλικο περιβλημα για τον αποσβεστηρα ενεργειας συγκρουσης


Περιβαλλον ευεξιας μερα και νυχτα χαρη στον ατμοσφαιρικο φωτισμο:

  • Το φως περιβαλλει ολους τους επιβατες (ατμοσφαιρικος φωτισμος επισης στη μοναδα χειρισμου οροφης και την πισω πλευρα των μπροστινων καθισματων)
  • Υπαρχει μια λυχνια LED ανα 1,6 εκατοστα στην οπτικη ινα και περιπου 250 LED συνολικα

    • Ελεγχονται σε πραγματικο χρονο
    • Η οπτικη ινα και ο ανακλαστηρας διαχυσης δημιουργουν χρωματικες μεταβασεις και καθιστουν εφικτη την αισθηση της «φωτεινης ροης».
    • Η φωτεινοτητα ειναι δεκαπλασια απο πριν (200 κηριων ανα m2), ορατη ακομη και την ημερα, ενω η αυτοματη εναλλαγη μεταξυ ημερησιου και νυχτερινου τροπου λειτουργιας εξαρταται απο τη φωτεινοτητα του περιβαλλοντος
    • Τα χρωματα και η φωτεινοτητα (20 επιπεδα) ρυθμιζονται μεσω του MBUX/φωνητικου βοηθου
    • Προσθετες λειτουργιες ενεργου ατμοσφαιρικου φωτισμου (προαιρετικα):

      • Επισημανση προειδοποιησεων χαρη στην ενσωματωση του στα συστηματα υποβοηθησης οδηγησης
        • Κοκκινη φωτεινη κινουμενη εικονα, π.χ. με τα συστηματα Lane Keeping Assist και Brake Assist (υποβοηθησης διατηρησης λωριδας και υποβοηθησης φρεναρισματος), καθως και με το συστημα προειδοποιησης κατα την αποβιβαση
      • Επιβεβαιωση ανταποκρισης στις εντολες χειρισμου
        • Η ρυθμιση του συστηματος κλιματισμου σε χαμηλοτερη η υψηλοτερη θερμοκρασια στις επιμερους ζωνες προκαλει εναν ορατο φωτεινο παλμο
        • Ο φωνητικος βοηθος «Hey Mercedes» επισημαινει την αντιστοιχη θεση καθισματος, π.χ. οταν το συστημα αναμενει μια φωνητικη εντολη
      • Ενσωματωση στο ENERGIZING Comfort

·        Καταλληλος χρωματισμος αναλογα με το προγραμμα


Ακομη πιο προηγμενα και νεου σχεδιασμου προγραμματα ENERGIZING Comfort:

·        Στην S-Class εχουν ενσωματωθει καινοτομιες, οπως ο ενεργος ατμοσφαιρικος φωτισμος, μεγαλες οθονες και νεο περιεχομενο με κινουμενες εικονες υψηλης αναλυσης

·        Ο χαρακτηρας των προγραμματων (Refresh, Vitality, Warmth, Joy, Comfort) εχει βελτιωθει ακομη περισσοτερο

·        Πιο ευελικτη ακολουθια των επιμερους λειτουργιων σε καθε προγραμμα

o   Λειτουργια «Join» (Συμμετοχη): Ο επιβατης μπορει να συμμετεχει σε προγραμμα τρεξιματος

o   Λειτουργια «Share» (Κοινοποιηση): Ο επιβατης μπορει να προτεινει το δικο του προγραμμα σε αλλους επιβατες

·        Εν μερει αποκλειστικη χρηση των συστηματων ανεσης, π.χ. Ειδικη λειτουργια μασαζ στο προγραμμα «Vitality»

·        Ενσωματωση του φωνητικου βοηθου «Hey Mercedes»: Εκφωνωντας μια φραση οπως «I feel stressed / Νιωθω αγχωμενος», για παραδειγμα, ενεργοποιει αυτοματα το προγραμμα «Joy» που αναζωογονει και ανεβαζει τη διαθεση

·        Συνδυασμοι ηχων σε ποιοτητα surround προσαρμοσμενοι για καθε προγραμμα, οι οποιοι εχουν σχεδιαστει απο εταιρεια παραγωγης ηχου

·        Ειδικη γκαμα ENERGIZING Comfort για την Κινα (οπου και εχει αναπτυχθει)

·        ENERGIZING COACH: Προτεινει προγραμματα ENERGIZING Comfort με βαση τα δεδομενα οχηματος και διαδρομης. O αλγοριθμος συνυπολογιζει επισης πληροφοριες σχετικα με την ποιοτητα υπνου και το επιπεδο αγχους εαν ο οδηγος εχει καταλληλη wearable συσκευη.

Πανισχυρο συστημα φιλτρων:

·        ENERGIZING AIR CONTROL: Νεο συστημα καθαρισμου αερα, ιδιαιτερα αποτελεσματικο στη συγκρατηση σκονης, γυρης και οσμων

·        Αναλογα με την αγορα: Ενδειξη ποιοτητας αερα

·        Πακετο AIR BALANCE με ιονιστη και ενεργο αρωματισμο του χωρου με ειδικα αρωματα για την S-Class

 

 


Ειδικα σχεδιασμενη εργονομια για τον οδηγο και τον συνοδηγο και στις δυο εκδοσεις της S-Class, με κοντο και μακρυ μεταξονιο:

·        Σημαντικα βελτιωμενες εσωτερικες διαστασεις για τον οδηγο, τον συνοδηγο και τους πισω επιβατες

·        Καλα μελετημενες αναλογιες

o   Ο κεντρικος αξονας του τιμονιου και το κεντρο του καθισματος οδηγου ευθυγραμμιζονται: Συμμετρικη θεση οδηγησης για ολους τους σωματοτυπους

o   Τροποποιηση του ελατηριου ρυθμισης του τιμονιου και του καθισματος οδηγου: Ακομη πιο εξατομικευμενες ρυθμισεις καθισματος

o   Η λαβη της στεφανης τιμονιου μετατοπιστηκε ελαφρως προς τα πισω: Ακομη πιο ανετη θεση για οσους καθονται ψηλα

·        Αυτοματη ρυθμιση καθισματος και τιμονιου: ADAPT

o   Ο οδηγος χρειαζεται απλως να καταχωρησει το υψος του στο MBUX η να πει το υψος του στον φωνητικο βοηθο MBUX

o   Το ADAPT υπολογιζει τη βελτιστη θεση καθισματος με βαση το υψος του οδηγου και ρυθμιζει αντιστοιχα το καθισμα του καθως και το τιμονι και τους εξωτερικους καθρεφτες. Φυσικα, υπαρχει η δυνατοτητα αναπροσαρμογης της ρυθμισης

o   Αναπτυχθηκε με τη βοηθεια ψηφιακων ανθρωπινων μοντελων και επαληθευτηκε σε μελετες με πραγματικους οδηγους

·        Διαισθητικος σχεδιασμος χειρισμου και ενδειξεων: Βλ. Meet the S-Class DIGITAL, «My MBUX»

·        Ελεγχος των γραμμων οπτικης επαφης σε «ψηφιακη εξεταση οδηγησης»

o   Οι ανακλαστικες ιδιοτητες των διακοσμητικων στοιχειων στο εσωτερικο  βελτιστοποιουνται με τη χρηση οπτικων παραστασεων υψηλης αναλυσης που δημιουργουν πανισχυροι ηλεκτρονικοι υπολογιστες

o   Για τον σκοπο αυτο, ο υπολογιστης υπολογιζει τις θεσεις σε ολα τα καθισματα με βαση ενα αντιπροσωπευτικο αριθμο ανθρωπινων μοντελων, ωστε να μπορει να μελετησει τις γραμμες οπτικης επαφης απο τα αντιστοιχα σημεια με αποτελεσμα την καλυτερη δυνατη ορατοτητα


Αναπαυτικα καθισματα με πολυαριθμες επιλογες ρυθμισεων και πολλες λειτουργιες ανεσης:

·        Εντελως νεα προσκεφαλα (και περισσοτερος χωρος στο υψος των γονατων στα πισω καθισματα οταν βρισκονται σε πληρη ανακλιση)

·        π.χ. καθισμα οδηγου και καθισμα αναπαυσης με σημαντικα βελτιωμενο ευρος/γωνια ρυθμισης

·        Εκτενης, διευρυμενη σειρα χαρακτηριστικων ανεσης

o   Κινηματικη καθισματων ENERGIZING για πρωτη φορα στην S-Class: Υποστηριζει ορθοπεδικα τις αλλαγες στη σταση σωματος, πραγματοποιωντας ανεπαισθητες μεταβολες στην κλιση της πλατης και της εδρας του καθισματος

o   Θερμανση αυχενα στο «αναπαυτικο μαξιλαρι» των πισω καθισματων: Η επιφανεια θερμαινεται μεσω του ενσωματωμενου θερμαινομενου υποστρωματος, ενω η τροφοδοσια ισχυος γινεται μεσω στοιχειων πιεσης (χωρις ενοχλητικα καλωδια)

o   Κλιματιζομενα καθισματα, τωρα με ανεμιστηρες ακτινων

o   Μασαζ μαξιλαριου: Με εξι θαλαμους αερα

o   Λειτουργια μασαζ: Οι θαλαμοι αερα ειναι πιο κοντα στην επιφανεια, αρα πιο κοντα στον επιβατη. Συνεπως, η λειτουργια μασαζ γινεται καλυτερα αισθητη

o   Ηχεια ενσωματωμενα στα μπροστινα καθισματα των υψος των αυτιων

§  Βελτιστοποιηση του περιβαλλοντος ηχου

§  Ανακοινωσεις infotainment, π.χ. οι οδηγιες πλοηγησης η/και οι πληροφοριες τηλεφωνου μπορουν να απευθυνονται με μεγαλυτερη ακριβεια στον οδηγο

·        Ολα τα καθισματα φερουν τη σφραγιδα ποιοτητας AGR (γερμανικη ενωση για την υγεια της σπονδυλικης στηλης)

·        Εως πεντε διαθεσιμες εκδοσεις πισω καθισματων, με δυο και τρια καθισματα, λειτουργια καθισματος αναπαυσης, αναδιπλουμενο κεντρικο υποβραχιονιο η κεντρικη κονσολα business

Αθορυβη οδηγικη απολαυση χαρη στα εκτενη μετρα κατα του θορυβου και των κραδασμων (NVH) και εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης χαρη στα καινοτομα συστηματα αναρτησης, οπως το E-ACTIVE BODY CONTROL

 

Οι βασικοτερες καινοτομιες αναλυτικα

 

Ατμοσφαιρικος φωτισμος: Χρησιμοποιει οπτικη ινα απο διαφανες υλικο. Το φως των βασικων χρωματων, κοκκινο, πρασινο και μπλε, που παραγουν οι λυχνιες LED αντανακλαται στο οριο μεταξυ του οπτικα πυκνοτερου και του οπτικα λιγοτερο πυκνου υλικου. Εκτος απο το στατικο φως, τα χρωματα εναλλασσονται κατα μηκος ολοκληρης της οπτικης ινας. Ο ενεργος ατμοσφαιρικος φωτισμος παραγεται απο μια φωτεινη λωριδα που περιλαμβανει περιπου 250 LED, διατεταγμενα το ενα μετα το αλλο σε αποσταση 1,6 εκατοστων στο εσωτερικο του αυτοκινητου, ως ενα προσθετο επιπεδο φωτισμου. Η οπτικη ινα ειναι σχεδιασμενη να δημιουργει μια συνεχη ροη φωτος. Τα δικτυωμενα LED ελεγχονται σε πραγματικο χρονο μεσω ενος διαυλου δεδομενων CAN. Χαρη στη συχνοτητα ενεργοποιησης των 25 Hz, το ανθρωπινο ματι μπορει να αντιλαμβανεται τη δυναμικη του φωτισμου.

Κινηματικη καθισματων ENERGIZING: Η κινηματικη καθισματων ENERGIZING αξιοποιει την ηλεκτρικη ρυθμιση καθισματων. Οταν ο οδηγος επιλεγει αυτο το προγραμμα, η κλιση της εδρας και της πλατης του καθισματος αναπροσαρμοζονται ανεπαισθητα διαρκως με βαση τις ρυθμισεις καθισματων που ειχαν αρχικα επιλεξει ο οδηγος και ο συνοδηγος (αρχικη θεση «Home»). Η μεταβολες ειναι ελαχιστες – λιγες μοιρες η χιλιοστα. Το καθισμα αρχικα μετακινειται στην «κλειστη» θεση (οπου η εδρα του καθισματα εχει κλιση προς τα πισω και η πλατη προς τα εμπρος) κι επειτα στην «ανοικτη» θεση με αντιθετες κλισεις. Εαν ειναι εγκατεστημενα καθισματα πολλαπλου περιγραμματος, η κινηματικη καθισματων ENERGIZING περιλαμβανει επισης λειτουργια οσφυϊκης στηριξης. Η κινηματικη καθισματων ENERGIZING βελτιωνει την υγεια της σπονδυλικης στηλης, επειδη η φυσικη συσπαση και χαλαρωση των μυων, σπονδυλων και δισκων μπορει να εξασφαλιζει μυϊκη χαλαρωση και καλυτερη τροφοδοσια θρεπτικων στοιχειων στους σπονδυλους και τους δισκους. Η κινηματικη καθισματων ENERGIZING βασιζεται σε εναν αλγοριθμο -κατοχυρωμενο με διπλωμα ευρεσιτεχνιας- και προσφερει τρια προγραμματα για κοντινες, μεσαιες και μακρινες διαδρομες, τα οποια διαφερουν ως προς τον αριθμο των κυκλων ρυθμισης. Η επιλογη των προγραμματων διευκολυνεται οπτικα μεσω της κεντρικης οθονης του MBUX (Mercedes-Benz User Experience).

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!