Νέα SKODA FABIA : Η αποκάλυψη ξεκινά

 


  Η SKODAξεκινησε τη σταδιακη αποκαλυψη της νεας FABIAμε μια σειρα φωτογραφιων και video με τη νεα SKODA FABIA, καμουφλαρισμενη, στους χιονισμενους δρομους των Αυστριακων Αλπεων. Αν και δυσδιακριτες, οι εξωτερικες γραμμες εντυπωσιαζουν ενω συμφωνα με τη SKODA AUTO, η νεα FABIA θα προσφερει μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους, αυξημενη ανεση και, χαρη σε προηγμενες τεχνολογιες και συστηματα υποβοηθησης οδηγου, ακομη υψηλοτερα επιπεδα ασφαλειας. Παραλληλα, περισσοτερο απο δυο δεκαετιες μετα το ντεμπουτο της, η νεα FABIA θα παραμεινει πιστη στις κλασσικες αξιες της SKODA οπως ποιοτητα, αξιοπιστια, υψηλη χρηστικοτητα και εξαιρετικη πρακτικοτητα. 

 


  Η τεταρτης γενιας SKODA FABIA συνεχιζει μια εξαιρετικη ιστορια επιτυχιας που ξεκινησε το 1999. Σε 22 χρονια εχουν πουληθει περισσοτερες απο 4,5 εκατομμυρια μοναδες του δημοφιλους αυτοκινητου, καθιστωντας τη FABIA ενα απο τα κορυφαια μοντελα στην κατηγορια του. Η Γερμανια ειναι η μεγαλυτερη αγορα πωλησεων του αυτοκινητου για πολλα χρονια, με την Τσεχια και το Ηνωμενο Βασιλειο να ακολουθουν.

 


  Το νεο μοντελο ειναι η πρωτη SKODA FABIA που βασιζεται στην πλατφορμα MQB-A0 του Volkswagen Group. Το γεγονος αυτο, εχει αμεση επιδραση στις διαστασεις του μοντελου. Με μηκος 4,107 μετρα, πλατος 1,78 μετρα, υψος 1,46 μετρα και μεταξονιο 2,564 μετρα, η νεα FABIA ειναι απο τα πιο ευρυχωρα μοντελα στην κατηγορια της. 

 


  Οι μηχανικοι της SKODA αφιερωσαν πολυ χρονο στην αεροδυναμικη εξελιξη της νεας FABIA. Σε διαστημα περιπου τεσσαρων χρονων εγιναν περισσοτερες απο 3.000 προσομοιωσεις ρευστοδυναμικης, ειδικα για τον σκοπο αυτο. Υιοθετηθηκαν πολυαριθμες καινοτομες λυσεις, αναμεσα τους και ενεργα ρυθμιζομενες περσιδες ροης αερα στον μπροστινο προφυλακτηρα, για καλυτερη αεροδυναμικη παραλληλα με αποτελεσματικη ψυξη. Ως αποτελεσμα, η νεα SKODAFABIA εχει συντελεστη οπισθελκουσας (Cd) μολις 0,28, εντυπωσιακα χαμηλοτερο απο αυτον του προηγουμενου μοντελου (0,32). Η νεα FABIA θα ειναι το πιο αεροδυναμικο αυτοκινητο στην κατηγορια της, κατι που αναμενεται να εχει αντικτυπο τοσο στις επιδοσεις οσο και στη μεση καταναλωση του μοντελου. 

 


  Η νεα FABIA θα εχει φωτιστικα σωματα LED, τοσο εμπρος οσο και πισω, ακομα και στη βασικη εκδοση, στο πνευμα της νεας σχεδιαστικης φιλοσοφιας που βασιζεται σε μια συγχρονη οπτικη αποδοση των κρυσταλλων. 

 

  Στο εσωτερικο, κυριαρχει η νεα σχεδιαστικη φιλοσοφια της μαρκας, με συμμετρικο ταμπλο οργανων με την κεντρικη, ελευθερη οθονη που πρωτοπαρουσιαστηκε στα αλλα συγχρονα μοντελα της μαρκας και τις οριζοντιες διακοσμητικες λωριδες με διαφορετικο χρωμα (αναλογα με τη γραμμη επενδυσης), που τονιζουν το πλατος του εσωτερικου. Επιπλεον, το Virtual Cockpit θα κανει το ντεμπουτο του στη νεα FABIA. 

 


  Σε επιπεδο κινητηριων συστηματων, θα υπαρχει επιλογη απο πεντε προηγμενους και αποδοτικους τρικυλινδρους η τετρακυλινδρους βενζινοκινητηρες, που ταιριαζουν απολυτα με τη φιλοσοφια του μοντελου, με χωρητικοτητα αναμεσα σε 1,0 και 1,5 λιτρα και ισχυ απο 65 εως 150 PS. Στην κορυφη της γκαμας ο τετρακυλινδρος 1.5 TSI με ισχυ 150 PS (110 kW), που συνδυαζεται με ενα 7-ταχυτο DSG ως στανταρ.

 

  Η νεα FABIA θα διαθετει τα πλεον προηγμενα συστηματα ασφαλειας και υποβοηθησης οδηγου, προερχομενα απο μεγαλυτερα μοντελα της SKODA. Οι επιβατες της νεας FABIA θα προστατευονται απο εως και εννεα αεροσακους σε περιπτωση ατυχηματος ενω θα ειναι διαθεσιμα σημεια αγκυρωσης/προσδεσης ISOFIX για παιδικα καθισματα – για πρωτη φορα και για το καθισμα του συνοδηγου. Ο ολοκληρωμενος εξοπλισμος ασφαλειας καθιστα την FABIA ενα απο τα ασφαλεστερα οχηματα στην κατηγορια του. 

 


  Φυσικα, η SKODA εξοπλιζει τη νεα FABIA με εναν μεγαλο αριθμο Simply Clever εφαρμογων, για κορυφαια χρηστικοτητα στην κατηγορια της. Συνολικα 13 νεες λυσεις κανουν το ντεμπουτο τους στη νεα FABIA, ανεβαζοντας τις συνολικες επιλογες πρακτικων Simply Clever λεπτομερειων στο νεο μοντελο, στις 43. Αναμεσα τους, η αναδιπλουμενη πλατη του καθισματος του συνοδηγου, μια ευελικτη θηκη αποθηκευσης κατω απο το καλυμμα του χωρου αποσκευων (τελειος χωρος αποθηκευσης για παλτα η μπουφαν), μια επιπλεον υποδοχη USB-C στην πισω πλευρα του κεντρικου καθρεφτη και, για τους πισω επιβατες, δυο τσεπες αποθηκευσης smartphone στις πλατες των μπροστινων καθισματων.

 

  Η νεα SKODA FABIA θα αποκαλυφθει πληρως τους επομενους μηνες ενω στην Ελλαδα αναμενεται προς το τελος του χρονου.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!