Νέα SKODA OCTAVIA SCOUT : η περιπετειώδης OCTAVIA

 


  Η γκαμα της νεας SKODA OCTAVIA εμπλουτιζεται με την εκδοση SCOUT, αποκλειστικα σε Sportswagon αμαξωμα. Με στανταρ προηγμενη τετρακινηση 6ης γενιας και τον εντυπωσιακο εξωτερικο εξοπλισμο “Rough-Road” που χαριζει επιπλεον στιβαροτητα στο μοντελο, με διλιτρο κινητηρα TDI ισχυος 200 PS (147 kW) και αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων DSG, η νεα SKODA OCTAVIA SCOUTεμπνεει για κινηση σε offroad διαδρομες και καθε ειδους περιπετεια. Παραλληλα, προσφερει ολες τις αρετες που χαρακτηριζουν τη νεα, 4η γενια του bestseller της μαρκας: απτη ποιοτητα, πιο ευρυχωρο εσωτερικο, μεγαλυτερη ανεση, υψηλοτερα επιπεδα ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας με νεα συστηματα υποβοηθησης και συγχρονες δυνατοτητες συνδεσιμοτητας. Η νεα SKODAOCTAVIA SCOUT ειναι αμεσα διαθεσιμη για παραγγελια, πλουσια εξοπλισμενη, με προτεινομενη λιανικη τιμη 39.900 €.

 


  H νεα SKODA OCTAVIA SCOUT ειναι ενα απο τα πιο αεροδυναμικα μοντελα της κατηγοριας (Cd 0,29). Με μηκος 4,703 μ., πλατος 1,829 μ. και υψος 1,488 μ., το σκληροτραχηλο Sportswagon διαθετει στανταρ το πακετο Rough-Road, που περιλαμβανει ειδικης σχεδιασης εμπρος και πισω προφυλακτηρες με προστασια τυπου αλουμινιου, που επεκτεινεται και στο κατω μερος του πλαισιου, σπορ μαυρα προστατευτικα στα φτερα, τα μαρσπιε και το κατω μερος των θυρων. Οι εμπρος και πισω διαχυτες, οι ραγες οροφης και τα πλαισια των παραθυρων εχουν ασημενιο φινιρισμα, οπως και τα περιβληματα των ηλεκτρικα ρυθμιζομενων, αναδιπλουμενων και θερμαινομενων εξωτερικων καθρεφτων με την αυτοματη ρυθμιση φωτεινοτητας.

 


  Καρδια του μοντελου ειναι ο 2.0 TDI κινητηρας με αποδοση 200 PS (147 kW), που συνδυαζεται με αυτοματο κιβωτιο DSG επτα σχεσεων. Η εκτης γενιας τετρακινηση ανηκει στο βασικο εξοπλισμο ενω εντελως νεος και βελτιωμενος ειναι ο ηλεκτρονικα ελεγχομενος πολυδισκος συμπλεκτης. Διαθετει ενσωματωμενη μοναδα ελεγχου που χρησιμοποιει λογισμικο που αξιολογει το στυλ οδηγησης του οδηγου για να προσδιορισει εαν απαιτειται κινηση σε ολους τους τροχους. Σε αυτην την περιπτωση, η τετρακινηση ενεργοποιειται σε κλασματα του δευτερολεπτου. Για ακομα μεγαλυτερη ελευθερια σε offroad καταστασεις, το ρεζερβουαρ ειναι 55 λιτρων, μεγαλυτερο κατα 10 λιτρα απο τις αλλες εκδοσεις ενω υπαρχει δυνατοτητα ρυμουλκησης τρεϊλερ βαρους εως 2.000 κιλων (με συστημα πεδησης). 

 

  Η τελικη ταχυτητα ειναι 230 χλμ./ωρα, η επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα διαρκει 6,8 δευτερολεπτα ενω η συνδυασμενη μεση καταναλωση ειναι μολις 5,1 λιτρα/100 χλμ.. 

 


  Η αποσταση απο το εδαφος ειναι αυξημενη κατα 15 χλστ. (συνολικα 163 χλστ,), κανοντας την OCTAVIA SCOUT ιδανικη για οδηγηση εκτος δρομου. Η στανταρ offroad λειτουργια ενεργοποιειται μεσω της κεντρικης οθονης στο Driving Mode Select. Η συγκεκριμενη λειτουργια προσαρμοζει τις ρυθμισεις της αναρτησης στις συνθηκες κινησης σε χωματοδρομους και τραχιες επιφανειες. Το πενταλ του γκαζιου γινεται λιγοτερο ευαισθητο και το DSG αλλαζει ταχυτητα σε πιο υψηλες στροφες του κινητηρα. Το πακετο περιλαμβανει επισης Hill-Descent Assist. Ο πισω αξονας πολλαπλων συνδεσμων παρεχει υψηλα επιπεδα ανεσης και καλα δυναμικα χαρακτηριστικα.

 

  Προαιρετικα διατιθεται και το ενεργο Dynamic Chassis Control (DCC) ενω και χωρις αυτο, ο οδηγος μπορει να βελτιωνει την προσφυση ρυθμιζοντας το συστημα XDS+, μια επεκταση του ηλεκτρονικου μπλοκε διαφορικου, σε Normal η Sport, χρησιμοποιωντας το Driving Mode Select. 

 


  Στους υπολοιπους τομεις, η νεα SKODA OCTAVIA SCOUT διαθετει πληθωρα νεων τεχνολογιων και ολα τα συστηματα υποβοηθησης της τεταρτης γενιας της OCTAVIA. Η τεχνολογια shift-by-wire του αυτοματου κιβωτιου DSG και το headup display ειναι μονο δυο απο αυτα, ενω σημαντικα ειναι τα καινουργια συστηματα για την περαιτερω αυξηση της ασφαλειας, οπως το Collision Avoidance Assist (Υποβοηθηση Αποφυγης Συγκρουσης) και το Turn Assist (Υποβοηθηση Στροφης). Το Side Assist (Πλευρικη Υποβοηθηση) προειδοποιει τον οδηγο για οχηματα που πλησιαζουν απο πισω η οταν βρισκονται στο τυφλο σημειο, σε αποσταση μεχρι και 70 μετρων. Βοηθα επισης στην προληψη ατυχηματων σε αυτοκινητοδρομους και δρομους διπλης κατευθυνσης. Σε αστικο περιβαλλον, το Front Assist – συμπεριλαμβανομενης της Προληπτικης Προστασιας Πεζων και Ποδηλατων – προειδοποιει για συγκρουσεις οπτικα, ακουστικα καθως και ενεργοποιωντας απαλα τα φρενα, ενω μπορει και να επιβραδυνει το αυτοκινητο οταν αυτο ειναι απαραιτητο. Ανιχνευει κινουμενα και ακινητα οχηματα στο ρευμα κινησης, καθως και ποδηλατες και ατομα που κινουνται μπροστα απο το αυτοκινητο.

 


  Επιπλεον, το μοντελο διατιθεται με προβολεις full LED Matrix, επιτρεποντας στον οδηγο να εχει παντα ενεργοποιημενη τη μεγαλη σκαλα των προβολεων. Διαθεσιμα και πισω φωτα fullLED, τα οποια προσφερουν δυναμικα φλας αλλα και μια λειτουργια Coming/Leaving Home.

 


  Στο εσωτερικο, η νεα OCTAVIA SCOUT διαθετει καποιες αποκλειστικες λεπτομερειες που της εξασφαλιζουν το δικο της, ιδιαιτερο στυλ. Σε αυτες περιλαμβανονται διακοσμητικες λωριδες στο ταμπλο (στανταρ στο στυλ ξυλου στο χρωμα της τεφρας η προαιρετικα με ασημι φινιρισμα), επενδυσεις καθισματων ThermoFlux και λογοτυπα SCOUT στα εμπρος καθισματα.

 

  Το πολυλειτουργικο διακτινο δερματινο τιμονι διαθετει paddlesαλλαγης ταχυτητων. Τα πενταλ εχουν φινιρισμα αλουμινιου, ενω οι λεπτομερειες στην κεντρικη κονσολα εξασφαλιζουν την επιπλεον οπτικη διαφοροποιηση, σε συνδυασμο με αλλες διακοσμητικες πινελιες και καινουργια, μαλακα υλικα που ολοκληρωνουν την αισθηση υψηλης ποιοτητας του αυτοκινητου. 

 

  Το Virtual Cockpit (Ψηφιακος Πινακας Οργανων) των 10,25 ιντσων ειναι στανταρ και εμφανιζει ενα συγκεκριμενο λογοτυπο SCOUT κατα την εισοδο και εξοδο απο το αυτοκινητο. Τα συστηματα infotainmentπροερχονται απο τη νεα γενια του ModularInfotainmentMatrix του Volkswagen Group και ειναι διαρκως online χαρη στην ενσωματωμενη eSIM. Η ελευθερη κεντρικη οθονη των 10 ιντσων μπορει – εφοσον επιλεγει το αντιστοιχο ηχοσυστημα – να χρησιμοποιηθει και μεσω της ψηφιακης βοηθου Laura, η οποια κατανοει ολοκληρες προτασεις φωνητικου ελεγχου.

 


  Στα υπολοιπα στοιχεια του εσωτερικου, ενδεικτικα αναφερονται ο προαιρετικος κλιματισμος τριων ζωνων Climatronic, ενα Phone Box με ασυρματη φορτιση smartphones, δυο θυρες USB-C στο πισω μερος και μια αλλη θυρα USB-C στην κονσολα οροφης πανω απο τον εσωτερικο καθρεφτη, «ακουστικα» εμπρος παραθυρα που μειωνουν τον θορυβο απο την κυλιση στο εσωτερικο καθως και το συστημα εισοδου χωρις κλειδι KESSY.

 


  Τελος, αξιοσημειωτη ειναι η παρουσια ενος νεου κεντρικου αεροσακου τοποθετημενου αναμεσα στα εμπρος καθισματα, που στοχο εχει την επιπλεον ασφαλεια οδηγου και του συνοδηγου, ιδιως σε περιπτωσεις πλευρικων συγκρουσεων. Το συνολο των διαθεσιμων αεροσακων στην νεα SKODA OCTAVIA SCOUT, φτανει τους δεκα!

 

  Η νεα SKODA OCTAVIA SCOUT ειναι αμεσα διαθεσιμη για παραγγελια στο δικτυο Εξουσιοδοτημενων Εμπορων της Kosmocar σε ολη την Ελλαδα, με προτεινομενη τιμης λιανικης 39.900 €.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!