Νέο Audi SQ2: εξαιρετικά σπορ και compact

 


  Η Audi ανανεωνει το SQ2 και το αποτελεσμα ειναι ενα μοντελο ακομα πιο ισχυρο και σπορ, με την compact φορμα του παντα ελκυστικη και συγχρονη, χαρη σε νεες, φρεσκιες πινελιες απο το τμημα design, με επανασχεδιασμενους προβολεις και προφυλακτηρες. Παραλληλα, νεες υπηρεσιες Audi connect και νεα συστηματα υποβοηθησης κανουν την οδηγηση του SQ2 ακομα πιο ανετη και διασκεδαστικη. Την ιδια στιγμη, ο 2.0 TFSI με 300 PS (221 kW) επιταχυνει το SQ2 απο 0 σε 100 χλμ./ωρα σε 4,9 δευτερολεπτα. Χαρη στην τετρακινηση quattro και την αναρτηση S sport, η ισχυς περνα ομαλα στο δρομο, με την τελικη ταχυτητα στα 250 χλμ./ωρα και μεση καταναλωση καυσιμου μολις 7,7 λιτρα/100 χλμ..

 


  Ο υπερτροφοδοτουμενος τετρακυλινδρος 2.0
TFSI των 1.984 κ.εκ. και των 300 PS ειναι ενας σπορ κινητηρας που απανταται σε πολλα μοντελα Audi. Στο νεο SQ2 αποδιδει σταθερη ροπη 400 Nm σε ενα ευρυ φασμα μεταξυ 2.000 και 5.300 σ.α.λ.. Εχει εξαιρετικη αποκριση γκαζιου, με τον ηχο του να γεμιζει οσο αυξανεται η ταχυτητα, κατι που εν μερει οφειλεται και στα πτερυγια του συστηματος εξατμισης. Το συστημα Audi Valvelift (AVS) αλλαζει τη διαδρομη των βαλβιδων εξοδου μεταξυ δυο επιπεδων αναλογα με τις αναγκες, βελτιστοποιωντας τον κυκλο φορτισης στο χαμηλοτερο ευρος στροφων, με την βελτιωμενη ροη καυσαεριων στον υπερσυμπιεστη να οδηγει σε ευελικτη αποκριση και ισχυρη συσσωρευση ροπης. 

 


  Η εξελιγμενη θερμικη διαχειριση ελεγχει τη ροη του ψυκτικου και η πολλαπλη εξαγωγης ενσωματωμενη στην κυλινδροκεφαλη βοηθα τον κινητηρα να ζεσταθει γρηγορα, πραγμα που επιτρεπει την ενεργοποιηση της μετεπεξεργασιας των καυσαεριων πιο νωρις. Tο
Audi SQ2 συμμορφωνεται με τα ορια του νεου προτυπου εκπομπων Euro 6 AP.

 


  Το 7-ταχυτο
S tronicειναι στανταρ στο SQ2. Οι πρωτες σχεσεις ειναι σχετικα κοντες, με σπορ προσανατολισμο, ενω η εβδομη ταχυτητα ειναι μακρια για μειωση της καταναλωσης. Το γρηγορο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη λειτουργει στις θεσεις D η S, η το χειριζεται ο ιδιος ο οδηγος. Εαν το Audi drive select ειναι σε λειτουργια “Efficiency”, ο συμπλεκτης αποσυνδεεται κατα τον ελευθερο τροχασμο, επιτρεποντας στο σπορ SUV να ρολαρει ελευθερα.

 


  Η τετρακινηση
quattro παρεχει στο ανανεωμενο Audi SQ2 ενα δυναμικο χαρακτηρα, με μεγιστο ελεγχο και αξιοπιστια σε οδηγηση σε επιφανεια χαμηλης τριβης. Ενας ηλεκτροϋδραυλικος πολυδισκος συμπλεκτης τελευταιας γενιας, περιπου ενα κιλο ελαφρυτερος απο τον προηγουμενο, διαθετει πολλες βελτιωσεις, για παραδειγμα στα ρουλεμαν και την τροφοδοσια λαδιου, που αυξανουν την αποδοτικοτητα του. Κατανεμει την ροπη ομαλα μεταξυ των αξονων. Εαν οι μπροστινοι τροχοι χασουν την προσφυση, η ροπη ανακατευθυνεται πληρως προς τα πισω μεσα σε λιγα χιλιοστα του δευτερολεπτου.

 


  Η αναρτηση
S sportτου Audi SQ2 χαμηλωνει το αυτοκινητο κατα 20 χιλιοστα. Το στανταρ προοδευτικο τιμονι ειναι σχεδιασμενο με τετοιο τροπο ωστε ο λογος διευθυνσης του να γινεται πιο αμεσος καθως αυξανεται η γωνια στρεψης. Αυτο κανει το SQ2 ακομα πιο ευελικτο σε αστικη κινηση και σε σφιχτες καμπυλες.

 


  Ο βασικος εξοπλισμος του σπορ συμπαγους
SUV περιλαμβανει επισης το Audi drive select που προσφερει τα προφιλ “auto”, comfort”, “dynamic”, “efficiency” και “individual”. Αλλαζει τον χαρακτηρα του συστηματος διευθυνσης, του S tronic, του κινητηρα και αλλων συστηματων. Ο οδηγος μπορει να πατησει ενα κουμπι για να θεσει το ESC σε λειτουργια offroad.

 

  Το Audi SQ2 διαθετει στανταρ ζαντες αλουμινιου 18 ιντσων και ελαστικα μεγεθους 235/45. Η γκαμα περιλαμβανει επισης ζαντες 19 ιντσων με ελαστικα 235/40 (στανταρ με το εξωτερικο πακετο SQ2). Τα μεγαλα φρενα εχουν διαμετρο 340 χιλ. στον μπροστινο αξονα και 310 χιλ. στον πισω αξονα. Οι δαγκανες φρενων διαθετουν σηματα S και ειναι προαιρετικα βαμμενες σε κοκκινο χρωμα.

 

  Με design στο οποιο κυριαρχουν γωνιες και ακμες, το μηκους 4,21 μετρων Audi SQ2 διαθετει οκταγωνικο Singleframe, που τωρα ειναι ελαφρως χαμηλοτερο. Υπαρχουν στενες σχισμες μεταξυ της μασκας και του καπο. Μεγαλα πλαισια βαμμενα σε ασημι περιβαλλουν τις μεγαλες εισοδους αερα. 

 

  Οι προβολεις LED ειναι στανταρ και η Audi προσφερει προαιρετικα τους νεους προβολεις Matrix LED, με επτα μεμονωμενα LED σε καθε μοναδα. Η εξυπνα ελεγχομενη φωτεινη δεσμη φωτιζει παντα το δρομο οσο το δυνατον πιο λαμπρα χωρις να τυφλωνει αλλους χρηστες του δρομου. Δεκα επιπλεον διοδοι εκπομπης φωτος παραγουν τα φωτα ημερας. Επτα LED παραγουν ανεξαρτητα τα δυναμικα φλας, εμπρος. Στο πισω μερος τα φωτα LED ειναι στανταρ. Οταν εγκαθιστανται με τους προβολεις LED Matrix, διαθετουν επισης δυναμικα φλας. Σε αυτην την περιπτωση, οι προβολεις και τα πισω φωτα παρουσιαζουν ενα συγκεκριμενο μοτιβο φωτος, οταν το αυτοκινητο κλειδωνει η ξεκλειδωνει.

 

  Χρηση αλουμινιου στο πλαϊ, στις ραγες οροφης και στην πισω αεροτομη, προσθετει χαρακτηρα ενω ο πισω προφυλακτηρας με τα χαρακτηριστικα πολυγωνα διαφοροποιει το μοτιβο σχεδιασης της μπροστινης ποδιας. Παραλληλα, ενας διαχυτης πλαισιωνει τις διπλες αποληξεις της εξατμισης. Τελος, ο χωρος αποσκευων εχει ογκο απο 355 εως 1.000 λιτρα αναλογα με τη θεση των πισω καθισματων.

 

  Η χρωματικη παλετα του SQ2 περιλαμβανει δεκα χρωματα, με τις διακοσμητικες λεπτομερειες βαμμενες σε Manhattan Gray, ως επιλογη. Υπαρχει μεγαλη δυνατοτητα εξατομικευσης, με τον πελατη να επιλεγει χρωματισμους για τις κολονες C, το Singleframe, τις γριλιες εισοδου αερα, τον διαχυτη και τους προφυλακτηρες. Σε πολλες επιλογες τα λογοτυπα quattro κοσμουν τις πορτες.

 


  Οπως συμβαινει με ολα τα μοντελα
Audi S, το εσωτερικο του SQ2 κυριαρχειται απο σκουρους τονους και ιδιαιτερα υψηλης ποιοτητας επιφανειες. Η επενδυση ειναι σχεδιασμενη σε μαυρο χρωμα και τα πανελ των θυρων διαθετουν ενα νεο υλικο που ειναι ευχαριστο στην αφη. Οι επιφανειες των πενταλ και το υποποδιο ειναι κατασκευασμενα απο ανοξειδωτο ατσαλι οπως και τα φωτιζομενα διακοσμητικα λογοτυπα στις πορτες. Η οθονη εμφανιζει ειδικες οθονες εναρξης S οταν ενεργοποιειται η αναφλεξη.

 

  Ολος ο εξοπλισμος του SQ2 ειναι κατανεμημενος σε πακετα, με τους πελατες να εχουν αφθονες επιλογες για την ταπετσαρια, τα χρωματα, τα υφασματα και το δερμα. Διαθεσιμο και ενα μειγμα απο δερμα και το υλικο μικροϊνων Dinamica, το οποιο αντικαθιστα την Alcantara. Μοιαζει με σουετ, αλλα αποτελειται κυριως απο ανακυκλωμενο πολυεστερα, ο οποιος προερχεται απο υφασματα και φιαλες ΡΕΤ, για παραδειγμα. Ριγες εμφασης και ραφες με αντιθεση στολιζουν τα καθισματα ενω μια προαιρετικη λωριδα με οπισθιο φωτισμο, αποτελει σημαντικη σχεδιαστικη καινοτομια στην κατηγορια.

 

  Το Audi SQ2 διατιθεται στανταρ με αυτοματο κλιματισμο, σπορ πολυλειτουργικο τιμονι και σπορ καθισματα. Διαθεσιμα επισης συστηματα ελεγχου κλιματισμου, ανεσης, λειτουργιας, εσωτερικου, ψυχαγωγιας, δυναμισμου και συστηματων υποβοηθησης. Φυσικα διαθεσιμο το ψηφιακο Audi virtual cockpit, το οποιο διαθετει και σπορ προβολη και το MMI navigation plus, που λειτουργει μεσω περιστροφικου/πιεζομενου κουμπιου στην κεντρικη κονσολα.

 

  Το κορυφαιο συστημα infotainment προσφερει τις υπηρεσιες Audi connect με LTE plus και ενα WiFi hotspot για τις κινητες συσκευες των επιβατων. Διαθεσιμες ως στανταρ οι υπηρεσιες Audi connect για κληση και υπηρεσια εκτακτης αναγκης και το τηλεχειριστηριο Audi connect. Επιτρεπουν στον ιδιοκτητη να κλειδωσει το οχημα απο αποσταση η να ελεγξει τη σταθμη καυσιμου, για παραδειγμα. Για να γινει αυτο, οι ιδιοκτητες μπορουν να χρησιμοποιησουν την εφαρμογη myAudi στα smartphone τους, η οποια ειναι επισης δωρεαν. Η διεπαφη Audi smartphone, το Audi phone box και το Bang & Olufsen Premium Sound System, ολοκληρωνουν το προγραμμα ψυχαγωγιας.

 

  Τελος, το νεο Audi SQ2 διαθετει οτι πιο συγχρονο σε συστηματα υποβοηθησης οδηγου. Διαθετει στανταρ το συστημα ασφαλειας Audi pre sense που συμβαλει στην προληψη η τη μειωση της σοβαροτητας πιθανων ατυχηματων που αφορουν πεζους, ποδηλατες η αλλα οχηματα, μπροστα απο το αυτοκινητο. Το adaptive cruise assist, το οποιο υποστηριζει τον οδηγο σε πολλες περιπτωσεις με επιταχυνση, επιβραδυνση και οδηγηση μεσα στη λωριδα κυκλοφοριας, ειναι μια νεα προσθηκη στα προαιρετικα συστηματα. Προκειμενου να διατηρησει την πλευρικη καθοδηγηση, ο οδηγος πρεπει απλα να υποδηλωνει την ενεργη συμμετοχη του αγγιζοντας απαλα το ευαισθητο στην αφη τιμονι. Σε συνδυασμο με την αναγνωριση πινακιδων κυκλοφοριας, το adaptive cruise assist εξασφαλιζει οτι το αυτοκινητο επιβραδυνει αναλογα, για παραδειγμα οταν ο οδηγος πλησιαζει τα ορια ταχυτητας και τις σχετικες πινακιδες στην πολη. Μολις βρεθει εκτος της περιορισμενης ταχυτητας περιοχης, το SQ2 επιταχυνει ξανα. Το park assist ειναι ενα αλλο προαιρετικο συστημα που οδηγει αυτοματα το σπορ SUV μεσα και εξω απο τις θεσεις σταθμευσης.

 

  Το νεο Audi SQ2 αναμενεται στην Ελλαδα το πρωτο τριμηνο του 2021, με τις προτεινομενες τιμες λιανικης να ανακοινωνονται λιγο πριν την εναρξη πωλησεων του μοντελου στη χωρα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!