Παρουσιάστηκε η νέα, μεγάλη Rebel της Honda

 

Η Honda Motor Europe ανακοινωνει την προσθηκη ενος νεου μοντελου στην γκαμα της για το 2021: την CMX1100 Rebel. 

 

  Η δικυλινδρη CMX500 Rebel των 500 κ.εκ. του 2017, μια μοτοσυκλετα ιδανικη για κατοχους διπλωματος Α2, εδωσε μια αλλη διασταση στην κατηγορια των custom μοτοσυκλετων, συνδυαζοντας την παραδοση των χειροποιητων “bobber” κατασκευων με καινοτομες ιδεες. Μοτοσυκλετα εντυπωσιακη στην οψη, διασκεδαστικη στην οδηγηση και ευκολη στην καθημερινοτητα, η Rebel κερδισε μια θεση στις καρδιες των Ευρωπαιων αναβατων με αποτελεσμα το 2019 να αναδειχθει η τριτη πιο δημοφιλης custom μοτοσυκλετα της αγορας.

 


  Για το 2021, η CMX500 Rebel αποκτα μια μεγαλυτερη, ακομη πιο εντυπωσιακη ‘αδελφη’, την CMX1100 Rebel, η οποια υιοθετει ολα τα στοιχεια που κατεστησαν τη μικρη μια τοσο σημαντικη μοτοσυκλετα, με καλυτερες ομως επιδοσεις, πιο εντονο χαρακτηρα και την πιο προηγμενη τεχνολογια που διαθετει σημερα η Honda. Η μεγαλη
Rebel συνιστα το επομενο βημα, τοσο για τους αναβατες του μικροτερου μοντελου της οικογενειας, οσο και για κατοχους μοτοσυκλετων διαφορετικων κατηγοριων που ψαχνουν το κατι παραπανω και διαφορετικο. Η Rebel εχει σχεδιαστει σαν μια μοτοσυκλετα με διπλη προσωπικοτητα, ιδανικη, τοσο για χαλαρα ταξιδια οσο και για απολαυστικη οδηγηση σε δρομο με στροφες.

 

  Οι αναβατες που προερχονται απο μικροτερες κατηγοριες θα εκτιμησουν τις συμπαγεις διαστασεις της Rebel με τη χαμηλη σελα στα 700 χλστ. απο το εδαφος και βαρος 223 κιλων με υγρα. Οι πιο εμπειροι θα απολαυσουν την big Rebel απο την πρωτη στιγμη χαρη στις δυνατοτητες του σωληνωτου ατσαλινου σκελετου, το πιρουνι τυπου φυσιγγιου των 43 χλστ., τα πισω διπλα αμορτισερ και τα πανισχυρα φρενα με τετραπιστονη ακτινικη δαγκανα εμπρος. Ολοι οι αναβατες, εμπειροι και λιγοτερο εμπειροι, θα εκτιμησουν το χαρακτηρα και τις επιδοσεις του δικυλινδρου εν σειρα κινητηρα των 1.084 κ.εκ., ο οποιος προερχεται απο την  CRF1100L Africa Twin. Με ισχυ 87 ιππων (64kW) και ροπη 98Nm, ο δικυλινδρος Honda διακρινεται για τη ροπη του στο χαμηλο φασμα περιστροφης και την αποκριση του στο μεσαιο, αλλα και για το απολαυστικο, μουσικο κρεσεντο που παραγει η εξατμιση.

 


  Η απεριττη σχεδιαση της
Rebel εντυπωσιαζει με το μινιμαλισμο της. Τα μεταλλικα φτερα εμπρος και πισω καλυπτουν τους φαρδεις τροχους, ενω ο στρογγυλος προβολεας συνδυαζει κλασικη εμφανιση με LED τεχνολογια, αναπαραγοντας τη σχεδιαση του ψηφιακου LCD οργανου με τις φωτεινες ενδειξεις σε μαυρο φοντο. Η σελα του συνεπιβατη ξεβιδωνεται και αφαιρειται ευκολα ενω κατω απο την custom εμφανιση κρυβεται η τελευταια λεξη της τεχνολογιας: ο ηλεκτρονικος ελεγχος του γκαζιου Throttle By Wire (TBW) περιλαμβανει τρια βασικα προγραμματα οδηγησης και ενα τεταρτο που μπορει να ρυθμισει πληρως ο αναβατης. Οσο για το συστημα Selectable Torque Control της Honda (HSTC) ρυθμιζεται επισης σε τρια σταδια. Στον εξοπλισμο περιλαμβανονται επισης Wheelie Control για τον ελεγχο ανυψωσης του τροχου στην επιταχυνση και cruise control, ενω προαιρετικα η μοτοσυκλετα διατιθεται με το μοναδικο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη DCT (Dual Clutch Τελική ταχύτητα) 6 σχεσεων της Honda

 

  Αυτος ο ιδιαιτερος συνδυασμος κλασικης εμφανισης και συγχρονης τεχνολογιας καθιστα τη νεα CMX1100 Rebel μια μοναδικη και φρεσκια προταση στην αγορα και μοναδικη σε μια κατηγορια οπου η καινοτομια σπανιζει.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!