Πισωκίνητο, manual, με 400 ίππους το Nissan 400Z

Απο την εποχη του Datsun 240Z ως σημερα, τα μοντελα της Nissan με το Ζ στη μασκα τους, εχουν δημιουργησει μια μαλλον θρυλικη παραδοση: Πισωκινητα, γρηγορα, διασκεδαστικα, ικανα και φτηνα κουπε που αντεχουν στο χρονο -απ\’ οποια αποψη και αν το δει κανεις. Η ιαπωνικη φιρμα εχει αποφασισει να κρατησει το θρυλο ζωντανο και το ρολοϊ μετραει αντιστροφα για το λανσαρισμα της επομενης γενιας του Ζ

400Ζ. Αυτο θα ειναι το ονομα του \”διαδοχου\” του Nissan 370Z. Μονο που οι διαφορες θα ειναι τεραστιες, απο μοντελο σε μοντελο. Ενω το 370Ζ ειχε παρουσιαστει στις 29 Οκτωβριου 2008 και η επομενη γενια των Ζ ειχε ανακοινωθει 10 χρονια αργοτερα, οι λεπτομερειες σε ο,τι αφορα το 400Ζ παραμενουν μυστηριο. Αυτο, φυσικα, δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν διαρροες, απο τις οποιες παιρνουμε μια γευση του τι να περιμενουμε. 

Το 400Ζ θα ειναι εντυπωσιακο, σχεδιαστικα

Πηγες απο την ιαπωνικη εταιρεια αναφερουν οτι το πισωκινητο κουπε που θα προκυψει το 2021 (ναι, θα ειναι πισωκινητο) θα εχει πολλες ρετρο αναφορες και συγκεκριμενα, θα παραπεμπει σχεδιαστικα στον \”πατερα\” των Ζ, το Datsun 240Z. Η \”βασικη συνταγη\”, δηλαδη, πισωκινητο κουπε, θα παραμεινει απαραλλαχτη, οπως και οι μυωδεις, εντονα σπορ γραμμες. Αλλα αυτα, δεν ειναι τα μεγαλα νεα.

 

Αναμενονται ευθειες παραπομπες στο Datsun 240Z

Οι διαρροες αναφερουν οτι στο 400Ζ, η Nissan δεν θα τοποθετησει νεο κινητηρα, αλλα θα προσφυγει σε μια δοκιμασμενη, υπαρχουσα λυση: Θα βαλει κατω απο το καπω τον 3λιτρο turbo V6 που χρησιμοποιει το Infinity Q60. Με το μοτερ αυτο, αποδοσης 400 ιππων και 475 Nm ροπης, υπολογιζεται οτι 400Ζ θα εχει καλυτερες επιδοσεις απο το Q60 Red Sport 400, (στο οποιο το σπριντ στα 100 χ.α.ω. απο σταση γινεται στα 4,5 δευτερολεπτα) καθως θα ειναι σημαντικα μικροτερο και ελαφρυτερο. Ιδιαιτερα στο βαρος, γινεται μεγαλη προσπαθεια ωστε αυτο να κρατηθει κοντα στο… ψυχολογικο οριο των 1.500 κιλων.

H Nissan θελει να κανει ευθεια παραπομπη στην παραδοση της στα προσιτα, ικανα σπορ κουπε


Με την πιθανοτητα η Nissan, για λογους οικονομιας κλιμακας, να χρησιμοποιησει την πισωκινητη πλατφορμα του Infinity Q60 (το οποιο διατιθεται και σε τετρακινητη εκδοση), η διαφορα με το Infinity ειναι οτι -συμφωνα με τον μεχρι στιγμης σχεδιασμο- το 400Ζ θα διατιθεται στη βασικη εκδοση με χειροκινητο κιβωτιο εξι σχεσεων, ενω θα εξεταστει στο μελλον εαν θα διατεθει και προαιρετικο εφταρι σειριακο. Ο λογος του λανσαρισματος με χειροκινητο, ειναι η ικανοποιηση των purists, αφου η Nissan θελει να (ξανα)αποδειξει οτι συνεχιζουν να \”τα φτιαχνουν οπως παλια\” και… καλυτερα! 


Αν ειναι ετσι το νεο Ζ εμφανισιακως και… μοτερικως, οι purists θα ανταποκριθουν με δακρυα συγκινησης

Το sport μοντελο της Nissan θα φοραει -φυσικα- ολες τις συγχρονες τεχνολογιες της μαρκας και εκτιμαται οτι θα παρουσιαστει ως το 2021 (αν δεν πεσει κανενας κομητης να αφανισει τη Γη, μιας και με τον κορωνοϊο φοβηθηκε το ματι μας), ουσιαστικα εγκαινιαζοντας τα νεα σηματα της σειρας Ζ. Ενα ερωτημα ειναι εαν θα προλαβει να λανσαριστει πριν απο την επομενη γενια του GT-R, με δεδομενο οτι το R35 ειχε παρουσιαστει νωριτερα απο το 370Ζ. Κατι που φαινεται οτι θα γινει, μιας και ο Chief Product Specialist της Nissan, Hiroshi Tamura, δηλωσε προσφατα πως η νεα γενια του Godzilla θα αργησει να μας ερθει. Λογικο, μιας και η Nissan δουλευει επανω σε υβριδικες τεχνολογιες, για να ειναι ο Godzilla -ως συνηθιζει- μια γενια μπροστα απο τον ανταγωνισμο


Tip: Το φοβερο ειναι πως εχει ξεκαθαριστει οτι θα προκυψει και ισχυροτερη, Nismo εκδοση του 400Ζ, για το οποιο οι φημες λενε πως θα κινειται περιπου στους 475 ιππους. 

Tip2: Η τιμη της βασικης εκδοσης, βασει διαρροων, \”θα ειναι σημαντικα φθηνοτερη απο αυτη της Toyota GR Supra\”, διατηρωντας (και) την παραδοση των Ζ να ειναι προσιτες σπορ κατασκευες.

Tip3: Οπως αντιλαμβανεσαι, καμια απο τις παραπανω εικονες δεν ειναι επισημη, μιας και στην πραγματικοτητα δεν ξερουμε πως ακριβως θα ειναι το 400Ζ.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!